SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------------------
Wie hebben er allemaal welke draagdoek?
Ardenlyn: draagdoek.nl 4.6 / Ellaroo Ysabel 4.6 / Hoppediz Rio 4.6
BE: draagdoek.nl 5.4 / Ellaroo LaRae 5.0 / Storchenwiege Anna
beefcake: Hoppediz Costa Rica 4.6
Bla_Bla_Bla: draagdoek.nl
Cattie: korte doek wereldwinkel, tricotdoek BabyCuddle, draagdoek.nl, mei tai, ringsling, hoppediz Osaka 4.6 / Didymos Millefiori groen/wit / Yamo
Chacama: draagdoek.nl / Hoppediz Rio / Beco Butterfly
DaviniaHR: Girasol Mokka 4.2 m / Medley Satin 4.5
E.T.: TricotSlen / Hoppediz Antigua 5.4 / EllaRoo LaRae 4.6
freecell: Hoppediz Montreal / TricotSlen
Grijs:: grijze TricotSlen / Storchenwiege Ulli 4.6 / Storchenwiege Anna 4.6
lcicle: draagdoek.nl / EllaRoo Kristen 5.0 / RingSling Ditte / Girasol Mojito 4.6 onderweg..
Iksje: TricotSlen / Ringsling (dharitri) / Ergo Carrier
Jelief: Mei Tai, gemaakt door Owlet, indiase doek als snelle sling bij paniek.
Kersjes: draagdoek.nl / Girasol nr.25 / Yamo Mocha
LadyS: Tricot Slen / Oililly mei tai / Amazonas Lollipop
Llewella: Hoppediz Miami 5.4 / Hoppediz Kaapstad 5.4 / Didymos Waves Sequoia 5.2 / 2x Zelfgemaakte Ringslings
LovelyLady: Hoppediz Montreal 4.6 / Amazonas Dyed Milk Chocolate 5.2
Macka: Bara Barn Chili / Bara Barn Lotusblomma / Bara Barn Ocean ringsling / Bebina Regenbogen 4.6 (oude stijl) / Didymos Millefiori Stein 4.7 / Ergo baby carrier NG black-cranberry / Girasol nr. 26 (Tuulipani) 2.6 / Mackagemaakte ringsling / Medley Palermo 4.5 / Medley Satin pink 3.5 / Storchenwiege Johannes I 4.1 / Storchenwiege Albert 5.2 / Storm Op Zolder Oosterse doek / Wonabang zomer podeagi (2x) / Yamo Mocha Streaks / Chimparoo Jazz
mamali: draagdoek.nl petrol / Storchenwiege Inka 4.6
Maneki.Neko: TricotSlen / Ellaroo Maija 5.0 /rood-oranje-gele Perraja / Didymos Indio 4.6 / Hoppediz Florenz 4.6 / DIY Maneki.Tai
Memmel: Girasol nr. 31 5.2
Mrien: Chimparoo Juliet 5.2
Noli.: zelfgemaakte Mei Tai / Girasol Lampo 5.2 / Girasol Avalon Rainbow 5.2
Nijna: Néobulle Manon Rouge 4.5, Chimparoo Juliet 4.5
Owlet: storchenwiege Anna 5,20 / hoppediz la paz 4.6 / didymos Olaf 4.2 / Ellaroo LaRae 3,60 / merkloze kleine Podaegi / Babycuddle / tricot draagdoek.nl /zelfgemaakte ringsling / grote manta / kleine manta / slendang / zelfgemaakte mei tai / Ellaroo Podaegi orange sakura / Ergo zwart-cranberry / Lodger shelter
Paradijsvogeltje draagdoek.nl / zelf gemaakte Mei Tai / heupdrager uit het echte Afrika
p_iglet: & t_igger Ellaroo Christiane 4.6 / Hoppediz Rio 4.6 / Girasol Espresso 3.6 / Maneki Mei Tai / Medley Satin Dark Blue 4.5m / Medley Palermo 4.0m / Medley Alpino Design Prague / Didymos Tom 4.2m
PM-girl: Tricotti / Storchenwiege Anna / zelfgemaakte Mei Tai
Reinhilde: Ellaroo Mei Tai / Binana Criquet
sjak: Hoppediz Havana 4.6 / Girasol nr. 20 (Tuli) 5.2 / Zara Earth 5.2 / Didymos Jacob Gr 6 / Rebozo
Tearsong: 2x tricot draagdoek.nl (tijdelijk uit logeren) / didymos indio 'purple haze' (geverfd ) 6 / didymos indio sonne 6 / didymos natural hemp 6 / didymos emerald wellen (geverfd) 6 / Girasol Earthy Rainbow 5.2 / Hoppediz Cape Town 4.6 / Girasol Earthy Rainbow Ringsling / Mr. Mirko MT wraparound sleepy / paars-zwarte mei tai
Ticootje: ringsling / Storchenwiege Vicky 4.6 / Girasol Lampo 4.6 (Op reis)
Troel: Troelgemaakte Tricotslen / Ellaroo Jan 4.6 / Paarsblauwe Afrikaanse lange pagne / Roodblauwe Afrikaanse korte pagne / Troel tai / Medley Monza 5.5
Tucana: Didymos Nora / Didymos LLL shortie / Hoppediz Caïro / oranje Nesthäcken / Ellaroo La Rae / BBslen Blueberry Blue / Girasol Tulipaani / Hoppediz Havana / Vatanai Maruyama / onderweg: Storchenwiege Ulli /GypsyMama Morgaine / Hoppediz Santiago / Hoppediz Lille / Storchenwiege Leo Rouge / Amazonas Lollipop
Vamperotica: Amazonas Laguna
Webkim: Tricot Slen / Girasol Pacifica 4.6 / Girasol Green Tea ringsling / Sleepy Nico / Girasol Cocoa Almond 4.6 / Girasol Polkka 4.2 / Girasol Fuoco 4.6 / Girasol Earthy Rainbow 4.6 / Girasol Blau sling / Didymos Red Tom 4.6 / Storchenwiege Anna / Hoppediz Acapulco / Girasol Chococabana 2.7 /
Didymos Millefiori grun/rot 6 / Didymos Millefiori Stein 6 / Didymos Pink Tom 2 / Didymos Silber Wellen 7 /
Didymos Indio blauw/wit 6 / - Didymos Wellen Lind 6 / Didymos Aare 6 / Hoppediz Florenz - dyed Auqa 6 / Didymos Rote Blatter 6 / Afrikaase Kanga / DIY Podaegi / EllaRoo Podaegi / Pink Silk Millefiori 6 / Hoppediz Rio maxi / Girasol Riemu 3.6 / Didymos Silk/Cashmere Ellipsen 6 / Didymos Indio Seide 6
YPPY storchenwiege Ulli / lange doek wereldwinkel / draagdoek.nl (tijdelijk uitgeleend) / mei tai
[ Bericht 0% gewijzigd door Ynske op 18-11-2008 14:23:42 ]Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
met hoeveel waren jullie ongeveer Maneki?quote:Op zondag 16 november 2008 17:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Het was druk! En omdat we met zoveel waren leek het wel alsof het de gewoonste zaak van de wereld was
quote:
Omdat ik ondanks mijn vermoeidheid met Lucie en Maja mee heb gedaan aan de draagdoekwandeling (waarvoor ik zelf tenslotte het idee geoperd heb). Het was echt een heel mooi beeld, al die dragende ouders met kinderen over de gracht.quote:Op zondag 16 november 2008 18:56 schreef DaviniaHR het volgende:Webkim
Very nice
Macka, waarom ben je brak en blij?
Jep.quote:Op zondag 16 november 2008 19:14 schreef Ynske het volgende:
Is t loveli met de blauw gestreepte doek achter p_iglet?
quote:Op zondag 16 november 2008 20:01 schreef Troel het volgende:
Argh, ik herkende mezelf gewoon nietWat ben ik tegenwoordig slank op foto's
Ringsling van goede stevige geweven stof, mooie kleuren!quote:Op zondag 16 november 2008 20:16 schreef marit1978 het volgende:
even tussen jullie leuke foto's door ... ik kan aan een BB-Sling komen
wat is jullie mening daar over ?!
voordelen? nadelen?
?? wat is uitverkochtquote:
Leuk, want het zag er zo goed uit! Wordt morgen.quote:Op zondag 16 november 2008 21:30 schreef Troel het volgende:
Owja, Macka, de foto's van Ruben mogen wat mij betreft gewoon online hoor
We hadden een berichtje op de FP kunnen laten plaatsen (met heel veel moeite over het algemeen), vaak zijn zij nog minder happig dan HvNquote:Op maandag 17 november 2008 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
Misschien een beetje laat maar had FoK niet kunnen bijdragen aan deze bijeenkomst? Qua pers gezien dan....
[kinderachtige mode] ik vind het gewoon stomquote:Op maandag 17 november 2008 12:54 schreef Troel het volgende:
We hadden een berichtje op de FP kunnen laten plaatsen (met heel veel moeite over het algemeen), vaak zijn zij nog minder happig dan HvN
Omkopenquote:Op maandag 17 november 2008 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
Hey, wat goed Troel! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
P_igletquote:Op zondag 16 november 2008 18:59 schreef p_iglet het volgende:
Zo wij zijn ook weer thuis, en ook al weer gegeten.
Het was erg leuk!!
Macka heeft de persberichten verzonden maar van wat ik van Macka begreep is het niet gebruikelijk om op een persbericht te reageren. Eigenlijk was het voor ons dus ook afwachten of er iemand zou komen.quote:Op maandag 17 november 2008 14:07 schreef Troel het volgende:
Geen idee, ik heb verder niets te maken gehad met de organisatieWellicht dat Tearsong dat weet?
hahahaha dan allereerst maar hier.quote:Op maandag 17 november 2008 15:34 schreef TearSong het volgende:
[..]
P_igletVolgens mij vraagt iemand van DenV zich af waar jij dat vestje van je klauterkabouter gekocht hebt! (in het draadje met foto's van de wandeling daar)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 85% gewijzigd door Webkim op 17-11-2008 20:06:41 ]Hardloper.
IG @webkim
quote:Op maandag 17 november 2008 22:01 schreef krijtlijk het volgende:
HELP!! Ik zie door de bomen het bos niet meer!!![]()
Ik vind deze draagdoek mooi, hoppediz panama:
[ afbeelding ]
Maar...
Is deze doek geschikt om mee op de rug te dragen?
Ja zeker, bij uitstek, super super stevig en sterk
Is deze doek straks niet te warm in de zomer?
hij is wel warm maar als je je luchtig kleed kan het vast, en tegen die tijd ben je vast zo into dragen dat een extra doek ook welkom is, en bij 30+ graden wil je toch niet dragen
Is deze doek geschikt om een kindje van bijna 8 maanden in te dragen?
zeer zeker, je kunt er een baby in dragen, maar ook een kleuter
Is 4.0 lang genoeg als je 50 kilo weegt en bijna 1.60 lang bent?
ja dat is lang genoeg, hoppediz valt langer, tenminste mijn hopp rio wel, die is 4,6m maar in de praktijk ruim 5m en voor mij (60kg en 1.70) vrij lang, 4.0m lijkt me voor jou dus prima
Wie kan mij helpen?
alsje, en nu bestellen
Bij Petra van Voedingskleding.nl.quote:Op maandag 17 november 2008 22:44 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Ah, dank!
Heb je ook nog een idee waar ik deze het best kan bestellen?
Daar zie ik alleen de panama 4.6 en ik wil graag 4.0quote:
Misschien wil je hem eerst even wassen? Maar het hoeft niet persequote:Op dinsdag 18 november 2008 09:40 schreef mrien het volgende:
Ik zit te wachten op de pakjesbezorger met Juliet![]()
Moet ik nog iets bijzonders doen met de doek voordat ik hem kan gebruiken? Of kan ik gewoon gelijk proberen ?
fotoooo'squote:Op dinsdag 18 november 2008 14:16 schreef mrien het volgende:Juliet is er
![]()
En ze is mooi!
Ik ga proberen(als Lotte wakker is)
donequote:Op dinsdag 18 november 2008 14:16 schreef mrien het volgende:
Mag ik ook in het lijstje?
Mrien: Chimparoo Juliet 5.2
Ik heb een grijze draagdoek.nl die je zo mag lenen hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:42 schreef marit1978 het volgende:
geen succes (nog) met de ringsling hier !
die doek is zo stuk en dik door de ring heen, dat ik dat echt niet makkelijk aangetrokken krijg!
Daarbij krijst Sanne acuut als ze er in komt te hangen![]()
Voor ik verdere aankopen ga doen...is er misschien iemand die me een simpele doek wil uitlenen zodat ik het eerst kan proberen ? Verzendkosten en risico's uiteraard voor mij
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb een grijze draagdoek.nl die je zo mag lenen hoor.5.4 dus lang genoeg voor iedereen.
![]()
PM maar even als je wil. De gebruiksaanwijzing ligt ergens weetiknietonderopeenstapel maar is online heel makkelijk te vinden.
Gewoon een makkelijke doek voor zowel de komma houding als de kikker houding.
Dat ja!quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:12 schreef Brighteyes het volgende:
Maar... kom op meiden... wees positief... ze heeft een doek en niet een bjorn!
Mijn allerliefste Kersjes, nu niet getreurd. Je hebt vast de banden onderschat, da's ook de beste wel gebeurd. Want zonder dwarsbandje lijkt het een losse boel, en met gekruiste banden geeft het juist een strak gevoel!quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:28 schreef Kersjes het volgende:
Haha, ik las Marit's vraag en dacht: Hey, mijn draagdoek.nl is al een poosje niet meer uitgeleend geweest![]()
Beefcake en Mrien: foto's willen we zien!
Plaatsen jullie die foto's niet? Dan geeft dat mij veel verdriet![]()
Zo, ben helemaal in de Sint-stemming![]()
Ik had Devin vanmiddag voor het eerst op mijn buik in de Yamo. Helemaal lekker zat het niet, de banden zaten of te los waardoor ze in het luchtledige hingen, of zo strak dat het voor ons beiden niet comfortabel was.
Wat doe ik verkeerd Macka?
Heeft ze er gelijk een lekkere sjaal bij.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:01 schreef p_iglet het volgende:
Marit, ik weet niet of die van Kersjes korter is, maar 5,4m als je maar 1,60m bent is wel heeeeel lang. Dus niet schrikken straks van de lengte hoor!!
Checkquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:54 schreef owlet het volgende:
Daar zou ik zeker gebruik van maken, Marit! Zo'n kokerding moet maar net goed passen en er zijn volgens mij meer mensen ongelukkig mee dan dat er mensen blij mee zijn.
Niet te vergelijken met een tricot doek zoals die van BE in ieder geval!
In ieder geval niet met die leggingquote:Op woensdag 19 november 2008 08:37 schreef Lois het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd meer het idee dat Bridget iets dacht van "fotografen....terugplooien...hoe kan ik dat bedekken?....."
Ik hoop morgenquote:
Ja, bofferd! Zo snel al.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:03 schreef Webkim het volgende:
Wat een mooie doek is Juliet!En Sasha, dat slaapt wel lekker natuurlijk, op het ritme van je mama's stappen.
Salsa is mooi he Lovely?! Ik heb hem van de week in het echt gezien en ik vind het helemaal geweldig. Maar de doekencentjes zijn even op. Net als Macka heb ik ook een giant-fake-baby. Komend weekend mag ik al op draagconsulentencursus.
Ik had er 3 meter van..die is nu echt opquote:Op woensdag 19 november 2008 16:05 schreef Webkim het volgende:
Maneki! Wat een goed idee en wat leuk gemaakt.![]()
Maar eh: kan je daar bij jullie alleen maar rood-witte stofjes kopen?
Ich habe die Deutsche rotharige Alice.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:09 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja, bofferd! Zo snel al.
Wat voor een fake-baby heb jij?
pippie natuurlijk.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:15 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ich habe die Deutsche rotharige Alice.![]()
Altijd al een dochter willen hebben en een kindje met rood haar. En nu heb ik Alice. Die nog een nieuwe naam moet krijgen natuurlijk.
quote:
Aha, het zusje van mijn blonde draagpop.( Ik had natuurlijk al twee mooie roodharige dochtersquote:Op woensdag 19 november 2008 16:15 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ich habe die Deutsche rotharige Alice.![]()
Altijd al een dochter willen hebben en een kindje met rood haar. En nu heb ik Alice. Die nog een nieuwe naam moet krijgen natuurlijk.
Ohja, dat is ook zo, toen had ze -em ook bij zich!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
Webkim, ik heb Salsa van de week ook in het echt geziendraagdoekjeswandeling....remember
Tuurlijk, en daar ben ik zeer dankbaar voorquote:Op donderdag 20 november 2008 15:28 schreef Macka66 het volgende:
LL, prachtig staat 'ie! En, niet onbelangrijk, hij past ook goed bij je brilmontuur![]()
Davinia, ik geef toch al voortdurend goede raad hier![]()
Als ik proefkonijnen nodig heb zal ik het zeker laten weten!
Jaaaaa, weer een draagdoekmeet, daar ben ik wel voor in!!!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:07 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Tuurlijk, en daar ben ik zeer dankbaar voor
Maar tis minder gezellig dan live doeken voelen en proberen en zo
Ik heb de mijne uitgeleend aan een zwangere vriendin. maar ik ken mensen die er 2 hebbenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:56 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Jaaaaa, weer een draagdoekmeet, daar ben ik wel voor in!!!
En live voelen is altijd beter.
Daarom heb ik voor m'n draagconsultancypraktijk ook weer een Hopp aangeschaft.
En wat dat betreft heb ik nog een vraag die je van mij niet snel zou verwachten![]()
Heeft er iemand voor niet al te veel geld een Baby Björn voor me ter overname?
Want dan kan ik het verschil tussen niet ergonomische dragers en wel ergonomische dragers nog beter illustreren.
Ik had meer het idee dat haar nekje niet goed ondersteund werd, dat ze met haar hoofd zo alle kanten (ook naar achteren kon). Ze is inderdaad wel sterk genoeg om haar hoofdje omhoog te houdenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:56 schreef DaviniaHR het volgende:
mrien, ik snap niet helemaal waarom het hoofdje er ook helemaal in moet? lotte is toch sterk genoeg om haar hoofdje omhoog te houden? en idd, als ze moe wordt, gaat het koppie vanzelf naar voren (of naar achter, maar dat kan je dan neerleggen en dan de doek eroverheen.
Ja, dat weet ik.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
Op Marktplaats staan ze ook Macka, voor niet eens veel geld eigenlijk
Ik las volgens mij in het vraag en aanbod topic dat E.T. er nog één had (met als kanttekening; alhoewel ik er hier waarschijnlijk toch niet vanaf kom )quote:Op donderdag 20 november 2008 18:47 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Maar ik weet ook dat er mensen zijn die gestart zijn met een Baby Björn, inmiddels het licht hebben gezien en nu met de Björn in hun maag zitten omdat ze 'm niet met schoon geweten door kunnen verkopen. Dus die geef ik graag de gelegenheid om er op een goede manier van af te komen
ik vind ze op marktplaats eigenlijk nog te duur, ¤30,- of hoger...
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
Kapitein pannekoek had er een tijdje geleden ook nog een... misschien heeft ze die inmiddels al wel verkocht... misschien het proberen waard?
Mijn voormalige buurvrouw had em geleend, toen ik em terug vroeg had ze em weggegooit
Ehm als ik nu nog een yamo mocha weet te bemachtigenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:45 schreef Macka66 het volgende:
Nou LL, wat wordt je volgende doek?![]()
De mijne wordt de Baby Björn van E.T.
Ha, wat goed! Had ik het niet voor niks onthoudenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:45 schreef Macka66 het volgende:
Nou LL, wat wordt je volgende doek?![]()
De mijne wordt de Baby Björn van E.T.
choesojei!quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ha, wat goed! Had ik het niet voor niks onthouden.
Officieel 4 nu, alleen Green Tea is nog onderweg. (die zal hopelijk ergens volgende week komen)quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:15 schreef mrien het volgende:
Haha, een nieuwe verslaving erbij
Hoeveel heb je er nu? Want volgens mij is je lijstje niet up to date
Het is uiteindelijk toch Rosewood Red geworden, ik zat enorm te dubben en het is een hele warme kleur geworden!quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:52 schreef Macka66 het volgende:
LL, welke kleur ga je Amazonas geven?
(Ik vond die melkchocolade kleur niet zo mooidus kan wat mij betreft een nieuwe kleur bijna niet anders dan een verbetering zijn
)
Wat gaaf zeg, hoe kom je er zo inene voor in aanmerking? Of kan je jezelf aanmelden?quote:Op zaterdag 22 november 2008 07:51 schreef Webkim het volgende:
*stuiter*![]()
Cursusdag 1 zit erop en het was![]()
Ik ben helemaal klaar voor dag 2.
Macka.... help!!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een mooie doek, lekkere felle kleurtjes zo te zien, welke is dat?
Oh, ik ben alweer vergeten hoe het kreng heet, maar Macka had me getipt en toen heb ik de link doorgesturd naar de sintquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:56 schreef Poppedein het volgende:
Wat een mooie doek is dat Guuzewuus! Heb even gemist welke dat nu isWat is stella een heerlijk eskimomeisje, hahaha!
Oh, hihi, dat klinkt toch wel heel intiem en gezellig inderdaadquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:20 schreef Kersjes het volgende:
Wat een leuke foto's komen er weer voorbij![]()
Guuzewuus, dat rugdragen is ook heel intiem en fijn hoor!
Iemand die aan je rug en en nek friemelt met kleine handjes... zijn hoofdje tegen je rug aanvlijt of op je schouder legt... af en toe gemeen hard aan je haren trekt... aan je oren zit e friemelen.... zijn handjes aangeeft zodat je ze kan kussen.... Ik vind het heerlijk en doe vrijwel niet anders meer!
Vooral ook omdat Devin graag om zich heen wil kijken en dat gaat nou eenmaal beter op de rug dan met zijn hoofd in mijn decollete![]()
LL, ik ben benieuwd naar de nieuwe kleur!
Dankjewel, lieve reactiequote:Op zaterdag 22 november 2008 14:03 schreef Macka66 het volgende:
Guuzewuus, het is echt de perfecte doek voor jullieIk dacht het al, maar nu ik de foto's zie weet ik het zeker. En Stella slaapt zo lief.
Rugdragen is zoiets waarvan je op een gegeven moment gewoon voelt dat jullie er aan toe zijn.
ik hoop dat je je snel weer wat energieker voelt
Ik ben ook erg benieuwd naar owlet's eerste draagfoto's van haar jongste kuikentje!
quote:Op zaterdag 22 november 2008 08:19 schreef Webkim het volgende:
Ik heb me gewoon aangemeld. En toen weer afgemeld. En me toen weer bedacht.![]()
En toen schoof ik van de wachtlijst zo ineens huphup heel sneaky omhoog.![]()
En het is echt zo gaaf! Ik kan ineens knopen-zodat-het-zo-in-een-catalogus-kan, zo netjes.
*weg is*
Koen! Wat een beerquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
Guuz! Wat een ontzettend mooie doek! Staat jullie echt super.... ennuh lief hoor sjaaltje delen
Ongelofelijk dat jouw Stella 7 kilo is, mijn Koen is 3 maanden jonger en weegt 7,5 kilo.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:26 schreef Guuzewuus het volgende:
Koen! Wat een beer. Stella eet zich een slag in de rondte hoor, daar ligt het echt niet aan
. Ik denk trouwens dat ze ondertussen ook wel richting de 7,5 kilo gaat, want die 7 kilo was ze een week of drie à vier geleden op het cb
.
Oh, en nu zie ik de foto's zelf terug en dan smelt ik gewoon weer. Ze ligt daar zo lekker tegen me aan te dutten. Ik zou er bijna jaloers op worden zelf
.
Maar da's wel een tafelkleed met wol, toch?quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:21 schreef TearSong het volgende:
Mooie doek Guuzewuus, hij staat jullie erg goed!
Hier is (als alles goed is gegaan) ook een nieuwe doek onderweg:
[ afbeelding ]
Nog een tafelkleed
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vond deze hier wel passen. Het is Amanda Peet.
Amanda Peet ken ik niet. Maar ik zie de foto en denk: da's een oude Ergo! 't Is wel duidelijk waar mijn interesse ligt geloof ikquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vond deze hier wel passen. Het is Amanda Peet.
[ afbeelding ]
Ik weet er wel een op de Chimparoo site, maar da's met draagpoppen en niet met echte babies.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:04 schreef chacama het volgende:
Ik zoek een foto van een dragende mama met een babytweeling. Ik weet dat ie er is, maar ik google niet goed. Ik heb er wel een tje gevonden met 1 op de rug en 1 op de buik, maar er moet er ook eentje zijn met twee op de buik.
Ergo... ziet er goed uit... oud of nieuw...
Had je 'm nog wat roder of paarsiger willen hebben?quote:Op zondag 23 november 2008 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
Toch ben ik niet helemaal tevreden...maar misschien is het gewoon even wennen.
* LovelyLady is een kritische muts
Roderquote:Op zondag 23 november 2008 16:42 schreef Macka66 het volgende:
Had je 'm nog wat roder of paarsiger willen hebben?
die doek vooral dan he
quote:Op zondag 23 november 2008 18:44 schreef owlet het volgende:
Té veel nieuwe doeken en leuke foto's om overal op te reageren![]()
Een draagfoto is er nog niet maar wel een foto van kind in doek op bed![]()
Avalon in de manta:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 november 2008 18:44 schreef owlet het volgende:
Té veel nieuwe doeken en leuke foto's om overal op te reageren![]()
Een draagfoto is er nog niet maar wel een foto van kind in doek op bed![]()
Avalon in de manta:
[ afbeelding ]
De kraamverzorgster was helemaal enthousiast over de stapel doeken en als ik weer een beetje aan dragen toe ben dan zou ze het fijn vinden om eens goed te leren hoe ze verse ouders kan helpen met knopen![]()
Ronja heeft het vooral moeilijk met de drukte, het heen en weer gesjouw naar de verschillende oppasadressen van de laatste dagen en het feit dat ze de "liefe beeeeeebie" niet de hele dag kan aaien en zien.quote:Op zondag 23 november 2008 18:47 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
![]()
wat een schatje
![]()
![]()
wat vind Ronja van Avalon?
Het gaat super! Alleen lukt het natuurlijk niet vanuit de auto in mijn eentje, dat is we ljammerquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:38 schreef Kersjes het volgende:
Ik moet ineens denken aan de pas bevallen Owlet. Nog even wachten en dan krijgen we hier vast prachtige foto's te zien van haar jongste dochter in de doekHopelijk is ze lichamelijk snel weer in orde, kan ze Ronja ook weer gaan dragen straks.
Wat kun je dat toch missen he, als ik een paar dagen niet gedragen heb dan krijg ik echt de kriebels, dan ga ik er zo naar verlangen!
Troel, hoe gaat het rugdragen inmiddels? Krijg je Ruben er ook soepeltjes weer af?
OH OH OH!!quote:Op maandag 24 november 2008 11:50 schreef lcicle het volgende:
Ahwww die Avalon in de doek.. *zucht* wat mooi Owlet! Wees er maar zuinig op
Tadaaaah! SlingoMama heeft vandaag de Mojito's binnen gekregen:
[ afbeelding ]MOOOOOI he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |