Ha, wat goed! Had ik het niet voor niks onthoudenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:45 schreef Macka66 het volgende:
Nou LL, wat wordt je volgende doek?![]()
De mijne wordt de Baby Björn van E.T.
choesojei!quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ha, wat goed! Had ik het niet voor niks onthouden.
Officieel 4 nu, alleen Green Tea is nog onderweg. (die zal hopelijk ergens volgende week komen)quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:15 schreef mrien het volgende:
Haha, een nieuwe verslaving erbij
Hoeveel heb je er nu? Want volgens mij is je lijstje niet up to date
Het is uiteindelijk toch Rosewood Red geworden, ik zat enorm te dubben en het is een hele warme kleur geworden!quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:52 schreef Macka66 het volgende:
LL, welke kleur ga je Amazonas geven?
(Ik vond die melkchocolade kleur niet zo mooidus kan wat mij betreft een nieuwe kleur bijna niet anders dan een verbetering zijn
)
Wat gaaf zeg, hoe kom je er zo inene voor in aanmerking? Of kan je jezelf aanmelden?quote:Op zaterdag 22 november 2008 07:51 schreef Webkim het volgende:
*stuiter*![]()
Cursusdag 1 zit erop en het was![]()
Ik ben helemaal klaar voor dag 2.
Macka.... help!!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een mooie doek, lekkere felle kleurtjes zo te zien, welke is dat?
Oh, ik ben alweer vergeten hoe het kreng heet, maar Macka had me getipt en toen heb ik de link doorgesturd naar de sintquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:56 schreef Poppedein het volgende:
Wat een mooie doek is dat Guuzewuus! Heb even gemist welke dat nu isWat is stella een heerlijk eskimomeisje, hahaha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |