abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 november 2008 @ 13:21:48 #251
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63427317
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:20 schreef Kersjes het volgende:
Wat een leuke foto's komen er weer voorbij

Guuzewuus, dat rugdragen is ook heel intiem en fijn hoor!
Iemand die aan je rug en en nek friemelt met kleine handjes... zijn hoofdje tegen je rug aanvlijt of op je schouder legt... af en toe gemeen hard aan je haren trekt... aan je oren zit e friemelen.... zijn handjes aangeeft zodat je ze kan kussen.... Ik vind het heerlijk en doe vrijwel niet anders meer!
Vooral ook omdat Devin graag om zich heen wil kijken en dat gaat nou eenmaal beter op de rug dan met zijn hoofd in mijn decollete

LL, ik ben benieuwd naar de nieuwe kleur!
Oh, hihi, dat klinkt toch wel heel intiem en gezellig inderdaad .
pi_63427366
Staat goed Guuzewuus, heerlijk zo'n slapend kindje erin.

Ik vind voor langere stukken Mirte op mn buik te zwaar, althans als ze dan wat gaat hangen zit ze zo met haar billen in mn buik te duwen en dat voelt niet zo lekker. Dan vind ik op mn rug ideaal, maar Mirte is ook al wat ouder.
Fake it till you make it...
pi_63427635
Ik moet ineens denken aan de pas bevallen Owlet. Nog even wachten en dan krijgen we hier vast prachtige foto's te zien van haar jongste dochter in de doek Hopelijk is ze lichamelijk snel weer in orde, kan ze Ronja ook weer gaan dragen straks.
Wat kun je dat toch missen he, als ik een paar dagen niet gedragen heb dan krijg ik echt de kriebels, dan ga ik er zo naar verlangen!

Troel, hoe gaat het rugdragen inmiddels? Krijg je Ruben er ook soepeltjes weer af?
.... met gevoel voor drama....
  † In Memoriam † zaterdag 22 november 2008 @ 14:03:30 #254
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63428118
Guuzewuus, het is echt de perfecte doek voor jullie Ik dacht het al, maar nu ik de foto's zie weet ik het zeker. En Stella slaapt zo lief.
Rugdragen is zoiets waarvan je op een gegeven moment gewoon voelt dat jullie er aan toe zijn.
ik hoop dat je je snel weer wat energieker voelt

Ik ben ook erg benieuwd naar owlet's eerste draagfoto's van haar jongste kuikentje!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zaterdag 22 november 2008 @ 14:13:53 #255
223453 Guuzewuus
pi_63428324
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 14:03 schreef Macka66 het volgende:
Guuzewuus, het is echt de perfecte doek voor jullie Ik dacht het al, maar nu ik de foto's zie weet ik het zeker. En Stella slaapt zo lief.
Rugdragen is zoiets waarvan je op een gegeven moment gewoon voelt dat jullie er aan toe zijn.
ik hoop dat je je snel weer wat energieker voelt

Ik ben ook erg benieuwd naar owlet's eerste draagfoto's van haar jongste kuikentje!
Dankjewel, lieve reactie . Ik ben ook benieuwd naar Owlet .
pi_63428511
Mooie doek Guuzewuus, hij staat jullie erg goed!

Hier is (als alles goed is gegaan) ook een nieuwe doek onderweg:

Nog een tafelkleed
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zaterdag 22 november 2008 @ 14:46:49 #257
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63428947
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 08:19 schreef Webkim het volgende:
Ik heb me gewoon aangemeld. En toen weer afgemeld. En me toen weer bedacht.
En toen schoof ik van de wachtlijst zo ineens huphup heel sneaky omhoog.
En het is echt zo gaaf! Ik kan ineens knopen-zodat-het-zo-in-een-catalogus-kan, zo netjes.
*weg is*

Wat leuk voor je!
Maak je dan ook nieuwe filmpjes met je tips en trucs?
Bv, voor de BWCC? Die krijg ik aan 1 kant nog steeds niet goed als het over de jas heengaat. Redelijk irritant.

En een voor nieuwe doeken!
Stella zit er heel schattig in.
En ik sluit me aan bij Kersjes vwb rugdragen. het is (voor mij) lichter, maar je hebt nog wel veel contact, en die kleine nageltjes en vingertjes in je nek (in geval van lange nageltjes, blijven ze ook even staan in je nek ik vind het een uitkomst, en vergelijkbaar qua intimiteit
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_63431896
Stella in doek Lekker slapen
Ik heb m`n poncho vanmiddag uitgetest. Het prototype bevalt wel maar kan hier en daar wat verbeterd worden. Binnenkort weer aan de naai dus Volgende keer maak ik hem misschien ook wat minder opzichtig, ik voel me normaal al een kermisattractie als ik met de doek loop, maar nu voelde ik me echt heel bijzonder. De ooooh`s en aaaaah`s waren niet van de lucht
Saartje
pi_63433309
Ik vond deze hier wel passen. Het is Amanda Peet.

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63434156
Guuz! Wat een ontzettend mooie doek! Staat jullie echt super.... ennuh lief hoor sjaaltje delen
Ongelofelijk dat jouw Stella 7 kilo is, mijn Koen is 3 maanden jonger en weegt 7,5 kilo . Ik vind het nog wel lekker om te buikdragen, het heeft idd iets intiems. (ik heb helaas geen BV kunnen geven en zo heb ik toch nog een beetje een gevoel van dicht bij elkaar) Dat rugdragen komt nog wel

Ik heb vandaag de hele dag geshopt, de doek is droog en zal vanaaf foto's maken. Maar als het licht tegenvalt dan maak ik morgen even een nieuwe foto bij daglicht. Dan krijgen jullie denk ik toch een beter idee vd kleur.
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:26:26 #261
223453 Guuzewuus
pi_63434747
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
Guuz! Wat een ontzettend mooie doek! Staat jullie echt super.... ennuh lief hoor sjaaltje delen
Ongelofelijk dat jouw Stella 7 kilo is, mijn Koen is 3 maanden jonger en weegt 7,5 kilo .
Koen! Wat een beer . Stella eet zich een slag in de rondte hoor, daar ligt het echt niet aan . Ik denk trouwens dat ze ondertussen ook wel richting de 7,5 kilo gaat, want die 7 kilo was ze een week of drie ą vier geleden op het cb .

Oh, en nu zie ik de foto's zelf terug en dan smelt ik gewoon weer . Ze ligt daar zo lekker tegen me aan te dutten. Ik zou er bijna jaloers op worden zelf .
pi_63435522
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:26 schreef Guuzewuus het volgende:
Koen! Wat een beer . Stella eet zich een slag in de rondte hoor, daar ligt het echt niet aan . Ik denk trouwens dat ze ondertussen ook wel richting de 7,5 kilo gaat, want die 7 kilo was ze een week of drie ą vier geleden op het cb .

Oh, en nu zie ik de foto's zelf terug en dan smelt ik gewoon weer . Ze ligt daar zo lekker tegen me aan te dutten. Ik zou er bijna jaloers op worden zelf .
Mijn beertje...
Heerlijk als ze in slaap vallen... is zooo

Net foto's gemaakt ga zo ff kijken of het wat is geworden
  † In Memoriam † zaterdag 22 november 2008 @ 20:02:24 #263
141844 Macka66
pi_63435558
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 14:21 schreef TearSong het volgende:
Mooie doek Guuzewuus, hij staat jullie erg goed!

Hier is (als alles goed is gegaan) ook een nieuwe doek onderweg:
[ afbeelding ]

Nog een tafelkleed
Maar da's wel een tafelkleed met wol, toch?
Lijkt me heel fijn!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_63435646
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze draagt haar kindje nog steeds in de ergo, heb ook wel eens oude foto's daarvan gezien *gaat even zoeken*

It's all up to you
  † In Memoriam † zaterdag 22 november 2008 @ 20:17:22 #265
141844 Macka66
pi_63435904
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[ afbeelding ]
Amanda Peet ken ik niet. Maar ik zie de foto en denk: da's een oude Ergo! 't Is wel duidelijk waar mijn interesse ligt geloof ik
  zaterdag 22 november 2008 @ 23:04:22 #266
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63439507
Ik zoek een foto van een dragende mama met een babytweeling. Ik weet dat ie er is, maar ik google niet goed. Ik heb er wel een tje gevonden met 1 op de rug en 1 op de buik, maar er moet er ook eentje zijn met twee op de buik.

Ergo... ziet er goed uit... oud of nieuw...
pi_63439618
Chacama: had jij een account op thebabywearer.com? Daar op het forum staat een foto topic van mensen die meerdere kinderen (ook veel met twins) dragen:
http://www.thebabywearer.com/forum/showthread.php?t=40136

Daar staat vast tussen wat je zoekt. Je moet er alleen wel even inloggen.
It's all up to you
  zaterdag 22 november 2008 @ 23:31:29 #268
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63439868
nee heb ik niet, maar zal eens ff kijken hoe makkelijk het is... Nu wel. Dankje!! En zitten leuke foto's bij.

[ Bericht 28% gewijzigd door chacama op 22-11-2008 23:54:28 ]
  † In Memoriam † zaterdag 22 november 2008 @ 23:37:52 #269
141844 Macka66
pi_63439959
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 23:04 schreef chacama het volgende:
Ik zoek een foto van een dragende mama met een babytweeling. Ik weet dat ie er is, maar ik google niet goed. Ik heb er wel een tje gevonden met 1 op de rug en 1 op de buik, maar er moet er ook eentje zijn met twee op de buik.

Ergo... ziet er goed uit... oud of nieuw...
Ik weet er wel een op de Chimparoo site, maar da's met draagpoppen en niet met echte babies.
hier, en dan naar onderen
  † In Memoriam † zaterdag 22 november 2008 @ 23:45:10 #270
141844 Macka66
pi_63440046
Nog even gezocht...

Deze van Moby Wrap kom je nog wel eens tegen:

En deze schattige tweeling in een Ellaroo Claudia:

komt uit dit stukkie over tweelingen dragen

[ Bericht 1% gewijzigd door Macka66 op 22-11-2008 23:50:15 ]
pi_63440103
Ohmygosh ! Ik zou er bijna een tweeling voor willen
Saartje
pi_63449815
Hopelijk kunnen jullie het verschil een beetje zien. Vandaag foto's maken heeft ook weinig nut want het is erg bewolkt en dus ook niet ech licht hier binnen.

klikbaar

Met bijpassend matchymutsie:

Gewoon
pi_63450074
Wat een mooie kleur! Is het nou een beetje roestbruin/brique? Erg mooi warm in ieder geval! (en wat een goed plan om een mutsje mee te wassen!)
It's all up to you
pi_63450317
Ik kan de kleur zelf niet echt thuisbrengen. Ik heb express de doek niet ontkleurd omdat ik dacht dat hij dan nog warmer zou worden met rosewood red. Het lijkt inderdaad een beetje op een roestkleur/brique maar ook een beetje op terracotta vind ik. Gewoon een mixje van alles eigenlijk
pi_63450405
Terracotta, die kleur zocht ik..kon niet op de naam komen Nou ja, gewoon mooi dus
It's all up to you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')