quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:28 schreef Kersjes het volgende:Haha, ik las Marit's vraag en dacht: Hey, mijn draagdoek.nl is al een poosje niet meer uitgeleend geweest
Beefcake en Mrien: foto's willen we zien!
Plaatsen jullie die foto's niet? Dan geeft dat mij veel verdriet
Zo, ben helemaal in de Sint-stemming
Ik had Devin vanmiddag voor het eerst op mijn buik in de Yamo. Helemaal lekker zat het niet, de banden zaten of te los waardoor ze in het luchtledige hingen, of zo strak dat het voor ons beiden niet comfortabel was.
Wat doe ik verkeerd Macka?
Mijn allerliefste Kersjes, nu niet getreurd. Je hebt vast de banden onderschat, da's ook de beste wel gebeurd. Want zonder dwarsbandje lijkt het een losse boel, en met gekruiste banden geeft het juist een strak gevoel!
tot zo ver de sintspiratielWat er verkeerd gaat weet ik niet (zou ik moeten zien) maar misschien helpt het als ik beschrijf hoe ik het doe met voorop dragen:
Ik heb de schouderbanden eigenlijk altijd recht. Eerst uiteraard de buikband goed vast doen. Dan de schouderbanden instellen op een lengte die me goed lijkt, maar de dwarsband en de banden van het zitje lossig laten.
Een schouderband om, kind in de Yamo zetten, even een hopje om 'm recht op het zitje te krijgen, andere schouderband omdoen.
Dan het dwarsbandje op de rug vast maken en aanspannen!!! Het dwarsbanje zit bij mij zo'n 12 cm onder de klikgesp voor het slaapkapje. Evt. nog even hoppen.
Als laatste de banden van het zitje aanspannen. Nog een keer hoppen. Meestal zit het kind dan prima.
Als het achterwerk te hoog zit ten opzichte van de knieėn dan de banden van het zitje wat losser stellen. Als het teveel een naar voren hangend gewicht wordt de schouderbanden bijstellen. Als er teveel ruimte is tussen je schouders en het bovenste van je schouderbanden stel je ook de schouderbanden bij.
En dan kun je er van elf uur 's ochtends tot zes uur 's avonds je kind heel comfortabel mee dragen
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')