Is hij nieuw, Marit? Anders kan je hem misschien een keertje wassen (met een washandje om de ringen gebonden). Mijn BBslen (zelfde stof) werd van de eerste wasbeurt ook een stuk soepeler.
Het kan de moeite lonen om even goed te kijken naar hoe de stof door de ringen zit. Hoe gelijkmatiger hoe makkelijker het aanspannen is. Aanspannen gaat ook vaak makkelijker als je de baby een beetje optilt en als je begint met de ringen hoog op je schouder.
Oefening baart kunst, absoluut en de meeste babies moeten even wennen aan het dragen. Ze vinden ook niet allemaal hetzelfde prettig, de een wil liever wat rechter op en de ander ligt liever. Wat dat betreft zou ik het zeker niet opgeven maar het gewoon geregeld eventjes proberen
Ik heb helaas niets simpels uit te lenen, behalve monza maar die is 5 meter lang en valt denk ik niet onder wat je bedoelt met simpel
Oh en je zou mijn ellaroo larae 3.6 wel mogen lenen. Daar kunnen
*dit* soort dingen mee, maar ik denk dat hij voor een pasgeboren baby (en jij bent ook niet zo fors volgens mij?) aan de lange kant is. Maar mocht je het willen hoor ik het wel
Wat heb je nu aan tricot? Ik ben even te lui om terug te lezen maar heb je een wikkeldoek of zo'n ding met twee kokers?
edit: whoeha Mrien.... *kwijl* in het kwadraat!