fotoooo'squote:Op dinsdag 18 november 2008 14:16 schreef mrien het volgende:Juliet is er
![]()
En ze is mooi!
Ik ga proberen(als Lotte wakker is)
donequote:Op dinsdag 18 november 2008 14:16 schreef mrien het volgende:
Mag ik ook in het lijstje?
Mrien: Chimparoo Juliet 5.2
Ik heb een grijze draagdoek.nl die je zo mag lenen hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:42 schreef marit1978 het volgende:
geen succes (nog) met de ringsling hier !
die doek is zo stuk en dik door de ring heen, dat ik dat echt niet makkelijk aangetrokken krijg!
Daarbij krijst Sanne acuut als ze er in komt te hangen![]()
Voor ik verdere aankopen ga doen...is er misschien iemand die me een simpele doek wil uitlenen zodat ik het eerst kan proberen ? Verzendkosten en risico's uiteraard voor mij
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb een grijze draagdoek.nl die je zo mag lenen hoor.5.4 dus lang genoeg voor iedereen.
![]()
PM maar even als je wil. De gebruiksaanwijzing ligt ergens weetiknietonderopeenstapel maar is online heel makkelijk te vinden.
Gewoon een makkelijke doek voor zowel de komma houding als de kikker houding.
Dat ja!quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:12 schreef Brighteyes het volgende:
Maar... kom op meiden... wees positief... ze heeft een doek en niet een bjorn!
Mijn allerliefste Kersjes, nu niet getreurd. Je hebt vast de banden onderschat, da's ook de beste wel gebeurd. Want zonder dwarsbandje lijkt het een losse boel, en met gekruiste banden geeft het juist een strak gevoel!quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:28 schreef Kersjes het volgende:
Haha, ik las Marit's vraag en dacht: Hey, mijn draagdoek.nl is al een poosje niet meer uitgeleend geweest![]()
Beefcake en Mrien: foto's willen we zien!
Plaatsen jullie die foto's niet? Dan geeft dat mij veel verdriet![]()
Zo, ben helemaal in de Sint-stemming![]()
Ik had Devin vanmiddag voor het eerst op mijn buik in de Yamo. Helemaal lekker zat het niet, de banden zaten of te los waardoor ze in het luchtledige hingen, of zo strak dat het voor ons beiden niet comfortabel was.
Wat doe ik verkeerd Macka?
Heeft ze er gelijk een lekkere sjaal bij.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:01 schreef p_iglet het volgende:
Marit, ik weet niet of die van Kersjes korter is, maar 5,4m als je maar 1,60m bent is wel heeeeel lang. Dus niet schrikken straks van de lengte hoor!!
Checkquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:54 schreef owlet het volgende:
Daar zou ik zeker gebruik van maken, Marit! Zo'n kokerding moet maar net goed passen en er zijn volgens mij meer mensen ongelukkig mee dan dat er mensen blij mee zijn.
Niet te vergelijken met een tricot doek zoals die van BE in ieder geval!
In ieder geval niet met die leggingquote:Op woensdag 19 november 2008 08:37 schreef Lois het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd meer het idee dat Bridget iets dacht van "fotografen....terugplooien...hoe kan ik dat bedekken?....."
Ik hoop morgenquote:
Ja, bofferd! Zo snel al.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:03 schreef Webkim het volgende:
Wat een mooie doek is Juliet!En Sasha, dat slaapt wel lekker natuurlijk, op het ritme van je mama's stappen.
Salsa is mooi he Lovely?! Ik heb hem van de week in het echt gezien en ik vind het helemaal geweldig. Maar de doekencentjes zijn even op. Net als Macka heb ik ook een giant-fake-baby. Komend weekend mag ik al op draagconsulentencursus.
Ik had er 3 meter van..die is nu echt opquote:Op woensdag 19 november 2008 16:05 schreef Webkim het volgende:
Maneki! Wat een goed idee en wat leuk gemaakt.![]()
Maar eh: kan je daar bij jullie alleen maar rood-witte stofjes kopen?
Ich habe die Deutsche rotharige Alice.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:09 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja, bofferd! Zo snel al.
Wat voor een fake-baby heb jij?
pippie natuurlijk.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:15 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ich habe die Deutsche rotharige Alice.![]()
Altijd al een dochter willen hebben en een kindje met rood haar. En nu heb ik Alice. Die nog een nieuwe naam moet krijgen natuurlijk.
quote:
Aha, het zusje van mijn blonde draagpop.( Ik had natuurlijk al twee mooie roodharige dochtersquote:Op woensdag 19 november 2008 16:15 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ich habe die Deutsche rotharige Alice.![]()
Altijd al een dochter willen hebben en een kindje met rood haar. En nu heb ik Alice. Die nog een nieuwe naam moet krijgen natuurlijk.
Ohja, dat is ook zo, toen had ze -em ook bij zich!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
Webkim, ik heb Salsa van de week ook in het echt geziendraagdoekjeswandeling....remember
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |