SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------------------
Wie hebben er allemaal welke draagdoek?
Ardenlyn: draagdoek.nl 4.6 / Ellaroo Ysabel 4.6 / Hoppediz Rio 4.6
BE: draagdoek.nl 5.4 / Ellaroo LaRae 5.0 / Storchenwiege Anna
beefcake: Hoppediz Costa Rica 4.6
Bla_Bla_Bla: draagdoek.nl
Cattie: korte doek wereldwinkel, tricotdoek BabyCuddle, draagdoek.nl, mei tai, ringsling, hoppediz Osaka 4.6 / Didymos Millefiori groen/wit / Yamo
Chacama: draagdoek.nl / Hoppediz Rio / Beco Butterfly
DaviniaHR: Girasol Mokka 4.2 m / Medley Satin 4.5
E.T.: TricotSlen / Hoppediz Antigua 5.4 / EllaRoo LaRae 4.6
freecell: Hoppediz Montreal / TricotSlen
Grijs:: grijze TricotSlen / Storchenwiege Ulli 4.6 / Storchenwiege Anna 4.6
lcicle: draagdoek.nl / EllaRoo Kristen 5.0 / RingSling Ditte / Girasol Mojito 4.6 onderweg..
Iksje: TricotSlen / Ringsling (dharitri) / Ergo Carrier
Jelief: Mei Tai, gemaakt door Owlet, indiase doek als snelle sling bij paniek.
Kersjes: draagdoek.nl / Girasol nr.25 / Yamo Mocha
LadyS: Tricot Slen / Oililly mei tai / Amazonas Lollipop
Llewella: Hoppediz Miami 5.4 / Hoppediz Kaapstad 5.4 / Didymos Waves Sequoia 5.2 / 2x Zelfgemaakte Ringslings
LovelyLady: Hoppediz Montreal 4.6 / Amazonas Dyed Milk Chocolate 5.2
Macka: Bara Barn Chili / Bara Barn Lotusblomma / Bara Barn Ocean ringsling / Bebina Regenbogen 4.6 (oude stijl) / Didymos Millefiori Stein 4.7 / Ergo baby carrier NG black-cranberry / Girasol nr. 26 (Tuulipani) 2.6 / Mackagemaakte ringsling / Medley Palermo 4.5 / Medley Satin pink 3.5 / Storchenwiege Johannes I 4.1 / Storchenwiege Albert 5.2 / Storm Op Zolder Oosterse doek / Wonabang zomer podeagi (2x) / Yamo Mocha Streaks / Chimparoo Jazz
mamali: draagdoek.nl petrol / Storchenwiege Inka 4.6
Maneki.Neko: TricotSlen / Ellaroo Maija 5.0 /rood-oranje-gele Perraja / Didymos Indio 4.6 / Hoppediz Florenz 4.6 / DIY Maneki.Tai
Memmel: Girasol nr. 31 5.2
Mrien: Chimparoo Juliet 5.2
Noli.: zelfgemaakte Mei Tai / Girasol Lampo 5.2 / Girasol Avalon Rainbow 5.2
Nijna: Néobulle Manon Rouge 4.5, Chimparoo Juliet 4.5
Owlet: storchenwiege Anna 5,20 / hoppediz la paz 4.6 / didymos Olaf 4.2 / Ellaroo LaRae 3,60 / merkloze kleine Podaegi / Babycuddle / tricot draagdoek.nl /zelfgemaakte ringsling / grote manta / kleine manta / slendang / zelfgemaakte mei tai / Ellaroo Podaegi orange sakura / Ergo zwart-cranberry / Lodger shelter
Paradijsvogeltje draagdoek.nl / zelf gemaakte Mei Tai / heupdrager uit het echte Afrika
p_iglet: & t_igger Ellaroo Christiane 4.6 / Hoppediz Rio 4.6 / Girasol Espresso 3.6 / Maneki Mei Tai / Medley Satin Dark Blue 4.5m / Medley Palermo 4.0m / Medley Alpino Design Prague / Didymos Tom 4.2m
PM-girl: Tricotti / Storchenwiege Anna / zelfgemaakte Mei Tai
Reinhilde: Ellaroo Mei Tai / Binana Criquet
sjak: Hoppediz Havana 4.6 / Girasol nr. 20 (Tuli) 5.2 / Zara Earth 5.2 / Didymos Jacob Gr 6 / Rebozo
Tearsong: 2x tricot draagdoek.nl (tijdelijk uit logeren) / didymos indio 'purple haze' (geverfd ) 6 / didymos indio sonne 6 / didymos natural hemp 6 / didymos emerald wellen (geverfd) 6 / Girasol Earthy Rainbow 5.2 / Hoppediz Cape Town 4.6 / Girasol Earthy Rainbow Ringsling / Mr. Mirko MT wraparound sleepy / paars-zwarte mei tai
Ticootje: ringsling / Storchenwiege Vicky 4.6 / Girasol Lampo 4.6 (Op reis)
Troel: Troelgemaakte Tricotslen / Ellaroo Jan 4.6 / Paarsblauwe Afrikaanse lange pagne / Roodblauwe Afrikaanse korte pagne / Troel tai / Medley Monza 5.5
Tucana: Didymos Nora / Didymos LLL shortie / Hoppediz Caïro / oranje Nesthäcken / Ellaroo La Rae / BBslen Blueberry Blue / Girasol Tulipaani / Hoppediz Havana / Vatanai Maruyama / onderweg: Storchenwiege Ulli /GypsyMama Morgaine / Hoppediz Santiago / Hoppediz Lille / Storchenwiege Leo Rouge / Amazonas Lollipop
Vamperotica: Amazonas Laguna
Webkim: Tricot Slen / Girasol Pacifica 4.6 / Girasol Green Tea ringsling / Sleepy Nico / Girasol Cocoa Almond 4.6 / Girasol Polkka 4.2 / Girasol Fuoco 4.6 / Girasol Earthy Rainbow 4.6 / Girasol Blau sling / Didymos Red Tom 4.6 / Storchenwiege Anna / Hoppediz Acapulco / Girasol Chococabana 2.7 /
Didymos Millefiori grun/rot 6 / Didymos Millefiori Stein 6 / Didymos Pink Tom 2 / Didymos Silber Wellen 7 /
Didymos Indio blauw/wit 6 / - Didymos Wellen Lind 6 / Didymos Aare 6 / Hoppediz Florenz - dyed Auqa 6 / Didymos Rote Blatter 6 / Afrikaase Kanga / DIY Podaegi / EllaRoo Podaegi / Pink Silk Millefiori 6 / Hoppediz Rio maxi / Girasol Riemu 3.6 / Didymos Silk/Cashmere Ellipsen 6 / Didymos Indio Seide 6
YPPY storchenwiege Ulli / lange doek wereldwinkel / draagdoek.nl (tijdelijk uitgeleend) / mei tai
[ Bericht 0% gewijzigd door Ynske op 18-11-2008 14:23:42 ]Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
met hoeveel waren jullie ongeveer Maneki?quote:Op zondag 16 november 2008 17:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Het was druk! En omdat we met zoveel waren leek het wel alsof het de gewoonste zaak van de wereld was
quote:
Omdat ik ondanks mijn vermoeidheid met Lucie en Maja mee heb gedaan aan de draagdoekwandeling (waarvoor ik zelf tenslotte het idee geoperd heb). Het was echt een heel mooi beeld, al die dragende ouders met kinderen over de gracht.quote:Op zondag 16 november 2008 18:56 schreef DaviniaHR het volgende:Webkim
Very nice
Macka, waarom ben je brak en blij?
Jep.quote:Op zondag 16 november 2008 19:14 schreef Ynske het volgende:
Is t loveli met de blauw gestreepte doek achter p_iglet?
quote:Op zondag 16 november 2008 20:01 schreef Troel het volgende:
Argh, ik herkende mezelf gewoon nietWat ben ik tegenwoordig slank op foto's
Ringsling van goede stevige geweven stof, mooie kleuren!quote:Op zondag 16 november 2008 20:16 schreef marit1978 het volgende:
even tussen jullie leuke foto's door ... ik kan aan een BB-Sling komen
wat is jullie mening daar over ?!
voordelen? nadelen?
?? wat is uitverkochtquote:
Leuk, want het zag er zo goed uit! Wordt morgen.quote:Op zondag 16 november 2008 21:30 schreef Troel het volgende:
Owja, Macka, de foto's van Ruben mogen wat mij betreft gewoon online hoor
We hadden een berichtje op de FP kunnen laten plaatsen (met heel veel moeite over het algemeen), vaak zijn zij nog minder happig dan HvNquote:Op maandag 17 november 2008 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
Misschien een beetje laat maar had FoK niet kunnen bijdragen aan deze bijeenkomst? Qua pers gezien dan....
[kinderachtige mode] ik vind het gewoon stomquote:Op maandag 17 november 2008 12:54 schreef Troel het volgende:
We hadden een berichtje op de FP kunnen laten plaatsen (met heel veel moeite over het algemeen), vaak zijn zij nog minder happig dan HvN
Omkopenquote:Op maandag 17 november 2008 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
Hey, wat goed Troel! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
P_igletquote:Op zondag 16 november 2008 18:59 schreef p_iglet het volgende:
Zo wij zijn ook weer thuis, en ook al weer gegeten.
Het was erg leuk!!
Macka heeft de persberichten verzonden maar van wat ik van Macka begreep is het niet gebruikelijk om op een persbericht te reageren. Eigenlijk was het voor ons dus ook afwachten of er iemand zou komen.quote:Op maandag 17 november 2008 14:07 schreef Troel het volgende:
Geen idee, ik heb verder niets te maken gehad met de organisatieWellicht dat Tearsong dat weet?
hahahaha dan allereerst maar hier.quote:Op maandag 17 november 2008 15:34 schreef TearSong het volgende:
[..]
P_igletVolgens mij vraagt iemand van DenV zich af waar jij dat vestje van je klauterkabouter gekocht hebt! (in het draadje met foto's van de wandeling daar)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 85% gewijzigd door Webkim op 17-11-2008 20:06:41 ]Hardloper.
IG @webkim
quote:Op maandag 17 november 2008 22:01 schreef krijtlijk het volgende:
HELP!! Ik zie door de bomen het bos niet meer!!![]()
Ik vind deze draagdoek mooi, hoppediz panama:
[ afbeelding ]
Maar...
Is deze doek geschikt om mee op de rug te dragen?
Ja zeker, bij uitstek, super super stevig en sterk
Is deze doek straks niet te warm in de zomer?
hij is wel warm maar als je je luchtig kleed kan het vast, en tegen die tijd ben je vast zo into dragen dat een extra doek ook welkom is, en bij 30+ graden wil je toch niet dragen
Is deze doek geschikt om een kindje van bijna 8 maanden in te dragen?
zeer zeker, je kunt er een baby in dragen, maar ook een kleuter
Is 4.0 lang genoeg als je 50 kilo weegt en bijna 1.60 lang bent?
ja dat is lang genoeg, hoppediz valt langer, tenminste mijn hopp rio wel, die is 4,6m maar in de praktijk ruim 5m en voor mij (60kg en 1.70) vrij lang, 4.0m lijkt me voor jou dus prima
Wie kan mij helpen?
alsje, en nu bestellen
Bij Petra van Voedingskleding.nl.quote:Op maandag 17 november 2008 22:44 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Ah, dank!
Heb je ook nog een idee waar ik deze het best kan bestellen?
Daar zie ik alleen de panama 4.6 en ik wil graag 4.0quote:
Misschien wil je hem eerst even wassen? Maar het hoeft niet persequote:Op dinsdag 18 november 2008 09:40 schreef mrien het volgende:
Ik zit te wachten op de pakjesbezorger met Juliet![]()
Moet ik nog iets bijzonders doen met de doek voordat ik hem kan gebruiken? Of kan ik gewoon gelijk proberen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |