DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Daarom typte ik expres men in plaats van jij ( wat er eerst stond ). Jij bent altijd zuur.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook gedaan hoor. Ik was echt niet in aan hosanna stemming en ging daarom maar niet op FOK! posten, ik was gewoon afwezig
.
Misschien is dat wel het Karma van een topclub, maar wat er in die 6 wedstrijden te zien was was ehhh... Ik kijk graag voetbal. Ook naar Ajax als ze goed voetballen. Maar euhhh....quote:Op donderdag 13 november 2008 11:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het draait niet alleen om excuses, maar nuance. Een wedstrijd verliezen kan en mag toch een keer gebeuren. Ajax heeft verdomme de laatste 6, 7 wedstrijden op rij gewonnen en een paar dagen voor dé wedstrijd tegen PSV wordt er een uitwedstrijd in de beker gewonnen. Komop hey, als met wil gaan kankeren moet met dat niet even nú na één verloren wedstrijd doen, maar na de vorige wedstrijden die met hetzelfde voetbal wél gewonnen werd.
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Ajax gaat van PSV verliezen, let maar op.
Droeftoeter.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:31 schreef Ofyles2 het volgende:
PSV gaat van Ajax verliezen, let maar op.
Neuh, als Ajax redelijk tot goed speelt en wint nietquote:Op donderdag 13 november 2008 11:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daarom typte ik expres men in plaats van jij ( wat er eerst stond ). Jij bent altijd zuur.
AZ heeft ook 'gewoon' 7 geblesseerden hoor. Niet om het een of het ander.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nou bedankt. Alsof niemand anders dat hier doorhad. En hoezo lukt dat Ajax niet? Met zoveel geblesseerden bovenaan staan doet geen enkele club Ajax na...
Het draait nu om de punten en niets minder. Wanneer ( Als ) de selectie een beetje fitter wordt vind ik dat er meer geëist mag worden. Maar na zoveel jaren zonder titel is mooi voetbal wel het minst waar ik me druk om maak en is er maar één ding wat telt en dat is dat Ajax medekoploper is.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:26 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Misschien is dat wel het Karma van een topclub, maar wat er in die 6 wedstrijden te zien was was ehhh... Ik kijk graag voetbal. Ook naar Ajax als ze goed voetballen. Maar euhhh....
Prima. Daar is een topic voor.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:29 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
AZ heeft ook 'gewoon' 7 geblesseerden hoor. Niet om het een of het ander.
Ik praat hier over Ajax en jij wilt horen dat er geen enkele andere club met net zo veel geblesseerden in de top meedraait. Dat tegendeel wil dus graag hier vertellenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Prima. Daar is een topic voor.
[AZ #51] Met een zware maand voor de boeg
Eens hoor, winnen is nummer 1.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het draait nu om de punten en niets minder. Wanneer ( Als ) de selectie een beetje fitter wordt vind ik dat er meer geëist mag worden. Maar na zoveel jaren zonder titel is mooi voetbal wel het minst waar ik me druk om maak en is er maar één ding wat telt en dat is dat Ajax medekoploper is.
Ik zou je klapper maar alvast invetten, misschien worden jullie wel kampioen!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:29 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
AZ heeft ook 'gewoon' 7 geblesseerden hoor. Niet om het een of het ander.
eerst zelf winnen vanavond, dan mag je komen pestenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:32 schreef Kopbal het volgende:
Je kan je nu eenmaal niet achter blessures gaan schuilen als je van Volendam verliest.
* fathank maakt afspraak bij tattooshopquote:Op donderdag 13 november 2008 11:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou je klapper maar alvast invetten, misschien worden jullie wel kampioen!
Oh ja eens hoor. Maar ondanks het slechte spel werden er ook wel wat kansen(sjes) gecreëerd hè, zie het lijstje van Gay in het vorige topic.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens hoor, winnen is nummer 1.
Maar denk even mee : 120 min ploeteren, ook nog eens niet winnen en 2 spelers geblesseerd. of : 30 min vlammen, 3-0 voorkomen, maar 90 min spelen tegen een verslagen en niet zo hard lopend v'dam en dus met een winnende mood tegen PSV beginnen.
Wat was het beste scenario geweest? Een beetje gogme is ver te zoeken in Amsterdam-zuid anno 2008...
Pesten? Dat is gewoon realisme. Heb gisteren de eerste helft zitten bekijken en het was nu niet zo dat Volendam er vol in klapte ofzo....quote:Op donderdag 13 november 2008 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
eerst zelf winnen vanavond, dan mag je komen pesten.
Ach, het goeie (en eigenlijk in trieste dus) is dat Ajax Zondag nooit zo lamlendig zal beginnen. En dan kan je dus zien dat ze gisteren zichzelf collectief hebben overschat. Met MvB als grote vormgever van de onderschatting.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:33 schreef Devz het volgende:
Zondag dan maar revanche, al heb ik er een hard hoofd in. Gelukkig heeft psv ook verloren.
Nou ja ok. Kan ik inkomen. Het lijkt me wel naar om altijd zo te moeten billenknijpen.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het draait nu om de punten en niets minder. Wanneer ( Als ) de selectie een beetje fitter wordt vind ik dat er meer geëist mag worden. Maar na zoveel jaren zonder titel is mooi voetbal wel het minst waar ik me druk om maak en is er maar één ding wat telt en dat is dat Ajax medekoploper is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar tel eens in de OP en doe daar Oleguer en Vermaelen bij. Tel dan van de 'kruisjes' wie er basisspeler zijn en doe hetzelfde eens bij AZ. Kom dan eens vertellen wie er zieligerder is.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:32 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik praat hier over Ajax en jij wilt horen dat er geen enkele andere club met net zo veel geblesseerden in de top meedraait. Dat tegendeel wil dus graag hier vertellen
Precies zet Enoh maar in de basis, ik zou zo spelen mocht Vermaelen het niet halen:quote:Op donderdag 13 november 2008 11:28 schreef fathank het volgende:
Als ze zondag Afellay weten af te stoppen is PSV niet veel beter dan Ajax B.
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:37 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Nou ja ok. Kan ik inkomen. Het lijkt me wel naar om altijd zo te moeten billenknijpen.
Maar ik als voetballiefhebber heb er niks aan.Ik vrees dat daar toch echt een Rutten of Van Gaal voor nodig is. De illusie dat Ajax onder Van Basten zo gaat spelen heb ik totaal niet. Een kampioenschap daarentegen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou stevens er bij halen. Dan weet je in ieder geval zeker dat de andere helft van de selectie ook nog weglooptquote:Op donderdag 13 november 2008 11:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vrees dat daar toch echt een Rutten of Van Gaal voor nodig is. De illusie dat Ajax onder Van Basten zo gaat spelen heb ik totaal niet. Een kampioenschap daarentegen...
En dat vind ik dus het positieve aan het verlies van Volendam. Je weet nu bijna zeker dat er zondag wel gebikkeld wordt. En daar ben ik de hele week al een beetje bang voor. Dat we zondag tegen psv weer ten onder gaan. Dit geeft me dan op de een of andere manier juist weer wat hoop.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het goeie (en eigenlijk in trieste dus) is dat Ajax Zondag nooit zo lamlendig zal beginnen.
je hebt het er maar zwaar mee he?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, als Ajax redelijk tot goed speelt en wint niet. En ook als ze niet zo goed spelen en winnen gaat het wel, maar dan nog hou ik wel kritiek ja. Er staan 11 miljonairs op het veld een spelletje te spelen voor mijn vermaak, daar hoort kritiek geven bij
.
Maar na gisteren ben ik idd zuur, en ik snap niet dat iemand die ook maar iets van de Amsterdamse mentaliteit denkt te snappen dat raar vindt. verliezen van Volendam, ga er maar aan staan straks bij mijn volendamse collega's tijdens de lunch.....
PSV is deze eeuw nog nooit zo zwak geweest. Als Afellay uitgeschakeld kan worden moet het 'gewoon' te doen zijn. Als Marco slim is zet hij iemand in de mandekking op Afellay die hem zo irriteert en kort zit dat hij na 10 minuten al naar mamma wil.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Zondag neem ik alleen vrede met 3 punten!!
Affelay speelt de laatste tijd als een soort linksbuiten toch? Komt hij op Van der Wiel te staan dus...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
PSV is deze eeuw nog nooit zo zwak geweest. Als Afellay uitgeschakeld kan worden moet het 'gewoon' te doen zijn. Als Marco slim is zet hij iemand in de mandekking op Afellay die hem zo irriteert en kort zit dat hij na 10 minuten al naar mamma wil.
Afstoppen? De wedstrijd uittrappen!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:28 schreef fathank het volgende:
Als ze zondag Afellay weten af te stoppen is PSV niet veel beter dan Ajax B.
Eens. Dan weet je iig zeker dat er gebikkeld wordt. Ik zou 4-4-2 gaan spelen met Emanuelson linkshalf, Suarez en Sno voorin.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:41 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Precies zet Enoh maar in de basis
ik geef toe dat urby het goed doet de laatste tijd..maar om hem dan maar gelijk twee keer op te stellen..quote:Op donderdag 13 november 2008 11:41 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Precies zet Enoh maar in de basis, ik zou zo spelen mocht Vermaelen het niet halen:
Vermeer
Van der Wiel Oleguer Lindgren Verthongen
Enoh Gabri Emanuelson
Suarez Sno Urby
Misschien De Jong voor Urby mocht die niet fit zijn.
De Jong zou ik er dan inzetten, omdat hij een van de weinige fitte middenvelders in de huidige selectie is met scorend vermogen.
Ik ben het deels met je eens, maar ik zie nu liever de voorbereiding op PSV beginnen dan een straftraining.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Zou Marco voor vandaag een straftraining hebben gepland?
Een vrije dag verdienen ze niet.
Neuh, dat hoeft niet. We hebben meer verdedigend ingestelde spelers over dan aanvallend ingestelde. Ik denk dus ook een 0-0 aankomend weekend.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Afstoppen? De wedstrijd uittrappen!
Voor 2 of 3 wedstrijden misschien, daarna is het weer dezelfde ellende. Dit gaat namelijk al vele seizoenen lang zo.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:42 schreef MaxC het volgende:
Denk dat de jongens in ieder geval wel flink op scherp gezet zijn, in ieder geval 1 voordeel
Sno in de spits? En Leonardo op de bank?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:41 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Precies zet Enoh maar in de basis, ik zou zo spelen mocht Vermaelen het niet halen:
Vermeer
Enoh Gabri Emanuelson
Suarez Sno Urby
Misschien De Jong voor Urby mocht die niet fit zijn.
De Jong zou ik er dan inzetten, omdat hij een van de weinige fitte middenvelders in de huidige selectie is met scorend vermogen.
Ik zie een mooie taak voor Snoquote:Op donderdag 13 november 2008 11:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Afstoppen? De wedstrijd uittrappen!
Voorlopig heeft Sno dit seizoen meer goed gedaan dan Leonardoquote:Op donderdag 13 november 2008 12:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Sno in de spits? En Leonardo op de bank?
No way.
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Zondag wil ik graag een elftal spijkerharde bikkels tegen PSV zien en geen ballerina's die op hun teentjes om de plassen proberen te dansen.
Ja, maar toch had MvB gisteren gewoon met Leonardo ipv die onbekende kleuter moeten beginnen. Hij heeft gisteren geen potten kunnen breken weer, maar speelde toch al dreigender en iig met wat meer zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:39 schreef MaxC het volgende:
[..]
Voorlopig heeft Sno dit seizoen meer goed gedaan dan Leonardo
Dat is achteraf natuurlijk makkelijk lullen.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Een jochie van 18 breng je in de pot tegen Sparta bij een 4-1 stand, niet als basisspeler tegen een ploeg waarbij onderschatting vijand nummer 1 is.
En dat zijn dus de zaken die mij geen fan van MvB maken, die oliedomme dingen..
Toch is Van Basten een eigenwijze lul.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is achteraf natuurlijk makkelijk lullen.
Dat is dan weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toch is Van Basten een eigenwijze lul.
Media suggereren kans voor Bodul of Castillon, maar dan zegt Van Basten dat ze een dergelijke kans in het eerste moeten verdienen bij Jong Ajax. Zeegelaar maakt zijn debuut in Jong Ajax en mag ineens meedoen.
Als media juist Zeegelaar hadden genoemd, had Van Basten Bodul of Castillon laten spelen.
Nee, dat is vooraf ook makkelijk lullen.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is achteraf natuurlijk makkelijk lullen.
En daarbij is het niet des Ajax om jonge spelers bij een 4-1 stand te laten debuteren.
Vorig jaar Urby nog afzeiken van Amsterdam tot Tokyo en nu het liefst op de hele linkerkant laten spelenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:51 schreef Dvm86 het volgende:
Ik zie toch liever zoiets:
Gabri (of Silva) Enoh Emanuelson
Suarez Bodul Urby
Hopelijk kan Sulejmani langer mee doen (indien verantwoord uiteraard) dan 20 minuten.
lol.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is vooraf ook makkelijk lullen.
Al sinds jaar en dag speelt Ajax altijd kut tegen een op papier hele zwakke tegenstander. Dat komt in 100% van de gevallen door onderschatting. Dan moet je niet je ploeg het signaal geven DAT het een zwakke tegenstander is door een onbekende jeugdspeler in de basis te zetten. Je zegt gewoon "we hoeven niet zo hard te werken, we winnen toch wel".
Dan ben je de lul, altijd.
Das geen achteraf lullen, dat is nadenken.... Ajax kennen, verstand van het spelletje hebben.
We worden het niet eens. Maar een totaal onbekende Zeegelaar vergelijken met die andere namen? Die hadden hun faam allang waargemaakt voor hun debuut in de hoofdmacht hoor....quote:Op donderdag 13 november 2008 12:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
lol.
En wat als Sno gewoon die bal maakt na die mooie actie van Zeegelaar? Natuurlijk is dit achteraf gelul. Dus bij elk debuut in de basis van Ajax 1 (Cruijff, Van Basten, Bergkamp, Sneijder enz) wordt er een signaal afgegegen dat het een zwakke tegenstander is?
Eens. Het 'onderschattingsgevaar' lag overal. Ook bij ons. Tot woensdagmiddag had iedereen het over PSV, pas toen dacht iedereen 'he, vanavond nog effe ballen in Volendam!'.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is vooraf ook makkelijk lullen.
Al sinds jaar en dag speelt Ajax altijd kut tegen een op papier hele zwakke tegenstander. Dat komt in 100% van de gevallen door onderschatting. Dan moet je niet je ploeg het signaal geven DAT het een zwakke tegenstander is door een onbekende jeugdspeler in de basis te zetten. Je zegt gewoon "we hoeven niet zo hard te werken, we winnen toch wel".
Dan ben je de lul, altijd.
Das geen achteraf lullen, dat is nadenken.... Ajax kennen, verstand van het spelletje hebben.
Verschil met Zegelaar is dat spelers waren waarvan de naam al tijden 'rondsluimerde', iedereen wist het, iedereen had het over hem, er komt weer een Ajax-Talent aan!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
lol.
En wat als Sno gewoon die bal maakt na die mooie actie van Zeegelaar? Natuurlijk is dit achteraf gelul. Dus bij elk debuut in de basis van Ajax 1 (Cruijff, Van Basten, Bergkamp, Sneijder enz) wordt er een signaal afgegegen dat het een zwakke tegenstander is?
Ik heb gister niet alles gezien, maar hij was wel slecht zegquote:
Ik denk dat van Basten beter zelf in de spits kan gaan staanquote:Op donderdag 13 november 2008 13:15 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb gister niet alles gezien, maar hij was wel slecht zeg(maar goed, dat was heel Ajax). Ik zou alleen niet weten wie anders in de spits te zetten, misschien Leonardo?
Ik dank God dat we er gisteren achterkwamen dat dat een Mission Impossible is en niet zondag pas. Ik ben benieuwd wat Marco uit zijn hoge hoed tovert. Ik pleit zelf overigens voor: Sno niet in de spits.quote:
Tuurlijk, dat is toch ook volkomen logisch. Als ze net zo sloom spelen als gisteren vreet ik m'n schoen op, dat is onmogelijk.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:21 schreef Roycoooooo het volgende:
Zondag maar erop klapperen dan! Mag toch hopen dat ze nu wel een beetje strijd leveren
Inderdaad dit is echt niet iets van de laatste jaren, ik herriner me nog wedstirjden in de champions league tegen Rapid Wien en Austria Salzburg in de poulefases. Tegenstanders die met zijn allen voor de goal gaan hangen en waar je maar met moeite door komt. Dat was toen des tijds net zo.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
En het fantastische Ajax van Louis van Gaal, zonder blessures en met een team wat de Wereldcup heeft gewonnen, werd er in de KNVB-Beker óók gewoon uitgekegeld door Cambuur -fucking- Leeuwarden. Dat het schandalig is, mee eens, maar we moeten nu niet doen dat we het voor het eerst in ons leven meemaken. Ik had in ieder geval geen galavoorstelling verwacht gisteren.
Bekerfinale tegen AZ denk ik.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:29 schreef MaxC het volgende:
Zat trouwens gister in de verlenging te denken, wat was de laatste keer dat we penalty's namen?
Bekerfinale tegen az?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:29 schreef MaxC het volgende:
Zat trouwens gister in de verlenging te denken, wat was de laatste keer dat we penalty's namen?
Vertel eens, ik kan me hier namelijk niets van herinneren!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:30 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
ik herriner me nog wedstirjden in de champions league tegen Rapid Wien
O ja, die was ik vergetenquote:Op donderdag 13 november 2008 13:38 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Bekerfinale tegen AZ denk ik.
Dat is inderdaad het voordeel van gisterenavond. Marco kán en mág nu niet meer met Sno ( vanaf het begin ) in de spits gaan spelen.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik dank God dat we er gisteren achterkwamen dat dat een Mission Impossible is en niet zondag pas. Ik ben benieuwd wat Marco uit zijn hoge hoed tovert. Ik pleit zelf overigens voor: Sno niet in de spits.
Volgends mij was het nog niet eens zeker of hij wel bij de selectie komtquote:Op donderdag 13 november 2008 13:39 schreef TIM-846 het volgende:
Hoe groot gaat de kans zijn op speelminuten van Sulejmani? Neem aan dat hij sowieso niet in de basis staat zondag?
Juventus in '96?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:41 schreef MaxC het volgende:
[..]
O ja, die was ik vergeten
Daarvoor was het wel een flinke tijd geleden!
quote:Het AD meldt dat Kenneth Vermeer een nieuw verbeterd contract bij Ajax krijgt aangeboden. De clubleiding van de Amsterdammers is in gesprek met de zaakwaarnemer van de keeper, wiens huidige contract tot medio 2010 loopt. Vermeer vervangt op het ogenblik de geblesseerde Maarten Stekelenburg en hij doet dat met verve. Zelfs Bert van Marwijk maakt zich belachelijk door de bejaarde Timmer te verkiezen boven de Ajax-doelman.
Het is een logische keuze geweest van Marco.. Bodul was geen optie, die kwam net terug van een lange blessure, schiet je dus niks mee op. Dan is het dus de keuze tussen Leonardo op links of een jeugdspeler op links (zeegelaar dus), en als je dan logisch nadenkt wordt het Zeegelaar.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:06 schreef Nashje het volgende:
Dat Van Basten een spits uit de jeugd plukt snap ik op zich wel, maar dat dat een jochie moet zijn wat net zijn debuut heeft gemaakt bij het 2e is wel erg vreemd. Je kan het proberen, maar je schiet er sowieso niets mee op. Je wil er toch iets mee bereiken? Een Bodul zou veel logischer zijn geweest. Die jongen deed het erg goed bij het 2e en iedereen heeft het over hem als opvolger van Klaas. Daarnaast zou je die jongen de rest van het seizoen best bij het 1e kunnen gebruiken, aangezien Klaas nog erg lang geblesseerd is, en misschien wel meer dan dat.
Zeegelaar, die net z'n debuut heeft gemaakt bij het 2e, is leuk voor 1 wedstrijdje. Meer niet. Dus wat heb je daar aan...
Ik schaam me doodquote:Op donderdag 13 november 2008 11:53 schreef de_huig het volgende:
ik geef toe dat urby het goed doet de laatste tijd..maar om hem dan maar gelijk twee keer op te stellen..
Het heerst blijkbaarquote:Op donderdag 13 november 2008 12:53 schreef Nashje het volgende:
Vorig jaar Urby nog afzeiken van Amsterdam tot Tokyo en nu het liefst op de hele linkerkant laten spelen!
Bodul mag van mij ook wel in de spits eigenlijk. Liever dan Sno. Laat die maar lekker invallen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:08 schreef MaxC het volgende:
Aissati zat trouwens gister op de tribune bij AZ-PSV, beetje vreemd................
Nee, dat was toen zo op een offday tegen elftallen die dat heel goed deden. De norm was dat zo'n muur rustig en kalm gesloopt werd met vlotte combinaties en creativiteit. Nu ontbreekt het aan die laatste twee en maakt iedereen die goed verdedigd een kans.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:30 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Inderdaad dit is echt niet iets van de laatste jaren, ik herriner me nog wedstirjden in de champions league tegen Rapid Wien en Austria Salzburg in de poulefases. Tegenstanders die met zijn allen voor de goal gaan hangen en waar je maar met moeite door komt. Dat was toen des tijds net zo.
Daar is niks mis mee, maar het lijkt me toch dat je altijd bij je eigen ploeg gaat kijken?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoezo vreemd? Hij mag toch gewoon bij vrienden kijken? Net als Rafael ook wel is bij ajax kwam kijken
Hmm ja daar heb je natuurlijk gelijk inquote:Op donderdag 13 november 2008 14:13 schreef MaxC het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee, maar het lijkt me toch dat je altijd bij je eigen ploeg gaat kijken?
Wilde precies hetzelfde typen wat betreft de keuze voor Zeegelaar, maar quoten is net zo makkelijk. Kortom: eensch.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:01 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
Het is een logische keuze geweest van Marco.. Bodul was geen optie, die kwam net terug van een lange blessure, schiet je dus niks mee op. Dan is het dus de keuze tussen Leonardo op links of een jeugdspeler op links (zeegelaar dus), en als je dan logisch nadenkt wordt het Zeegelaar.
waarom? dat is heel simpel, je speelt met Kennedy op rechts en Suarez achter de spitsen. Leonardo is geen speler die 90 minuten aan de zijlijn kleeft, die trekt ALTIJD naar binnen toe, en wat wil je nou juist in een wedstrijd tegen Volendam?? Het veld zo BREED MOGELIJK houden! Waarom? Omdat Volendam zo COMPACT mogelijk speelt tegen Ajax, en als je het dan niet breed houdt krijg je geen ruimte om te voetballen, en dat is tegen Volendam toch wel iets wat je graag wil doen.
Oleguer is gewoon fit voor Zondag. Was uit voorzorg gewisseld. Vermaelen heeft wel een blessure. Dacht op ajax.nl te lezen iets met zn enkel. Maar die speelt zondag niet. Emanuelson is misschien wel fit.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:17 schreef NoizEkick het volgende:
Is er nog nieuws over Oleguer of Vermaelen, die er allebei schijnbaar geblesseerd af moesten? Of valt dat wel mee?
Kon er niets over vinden namelijk, dus neem aan dat het wel mee valt.
Zie Urby op de foto's trainen met de bal, al is het apart van de groep. Daar heb ik nog wel een beetje hoop op. Op Vermaelen niet helaas...quote:Op donderdag 13 november 2008 14:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Oleguer is gewoon fit voor Zondag. Was uit voorzorg gewisseld. Vermaelen heeft wel een blessure. Dacht op ajax.nl te lezen iets met zn enkel. Maar die speelt zondag niet. Emanuelson is misschien wel fit.
Nou nee. Anita is toch echt te klein voor een verdediger. Verliest standaard elk kopduel van Koevermans.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:54 schreef versteegrob het volgende:
Uby en Oleguer waarschijnlijk wel dan vormen zijn het duo en kan Silva rechtsback he.
Misschien Anita in de verdediging, hij deed hete best goed in het begin.
Urby weer op links. vd Wiel en Oleguer het duo bedoel je? Silva weer rechtsback dan idd!quote:Op donderdag 13 november 2008 14:54 schreef versteegrob het volgende:
Uby en Oleguer waarschijnlijk wel dan vormen zijn het duo en kan Silva rechtsback he.
Misschien Anita in de verdediging, hij deed hete best goed in het begin.
Heb je hem dit seizoen zien spelen?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Ja, wat die Silva nou verkeerd gedaan heeft? Die was vorig jaar vaak de beste achterin....
Vorig jaar, ja. Dit seizoen vind ik hem echt niet zo sterk spelen. Die paar keer dat hij heeft meegedaan tenminste. Mits in vorm heeft hij een geilie voorzet (zoals vorig jaar bij Heerenveen op Sjonnie bij de 1-2), maar dit jaar is het gewoon drama. Als je dan twee gelijkwaardige spelers hebt, of misschien zelfs een betere, zou ik in dat geval ook voor Van der Wiel gaan.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Ja, wat die Silva nou verkeerd gedaan heeft? Die was vorig jaar vaak de beste achterin....
Ik zie liever Enoh er al in als dat kan. Daarnaast zou ik Vertonghen en Urby weer omdraaien.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:18 schreef Roycoooooo het volgende:
---------------------Vermeer------------------
Silva---------vd Wiel----Oleguer----------Urby
---------------------Lindgren-------------------
----------Gabri-------------------Vertonghen
--------------------de Jong-------------------
------------Leo-----------------Suarez--------
K zou t zo doen!
Liever Vertonghen en Urby wisselen. Toch wat meer zekerheid achterin.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:18 schreef Roycoooooo het volgende:
---------------------Vermeer------------------
Silva---------vd Wiel----Oleguer----------Urby
---------------------Lindgren-------------------
----------Gabri-------------------Vertonghen
--------------------de Jong-------------------
------------Leo-----------------Suarez--------
K zou t zo doen!
Zou idd goed kunnen, vond Lindgren vorig jaar als centrale man erg sterk spelen! Enoh zou wel een goede zijn om lekker te bikkelen en Afellay uit de wedstrijd spelen!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:21 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zou Lindgren als verdediger naast Oleguer zetten en Enoh daarvoor op Affelay laten spelen.
Van der Wiel is gewoon beter.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:14 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:40 schreef BonJovi het volgende:
het is best typisch dat Ajax geen echte nr10 heeft nu De Jong vind ik geen Amsterdamse straatboy die met zijn Air de tegenstander bang maakt of met zijn acties iedereen laat zoeken. Hij ziet eruit als iemand die stil in de hoek van je klas zit. Hij kan wel voetballen hoor maar totaal geen beleving of passie en mee terug verdedigen kan hij ook niet.
Psv kan alleen geen kansen creëren (al weten ze in de Arena altijd wel een manier te vinden om het netje te vinden).quote:Op donderdag 13 november 2008 15:57 schreef Jasza het volgende:
psv was gister best strijdbaar, als Ajax er slap ingaat dan word het een lastige zaak.
Het lijkt me heel sterk dat Ajax er slap ingaat. Het elftal leeft toch al een tijd naar deze wedstrijd toe (zagen we gisterenquote:Op donderdag 13 november 2008 15:57 schreef Jasza het volgende:
psv was gister best strijdbaar, als Ajax er slap ingaat dan word het een lastige zaak.
Appelvlaai was gister toch geblesseerd uitgevallen. Kan hij zondag meedoen?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:57 schreef Jasza het volgende:
Als je naar 'm kijkt valt ie al geblesseerd uit, maar hij kon ineens weer meespelen na een tijdje. Dus hij zal wel spelen.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Appelvlaai was gister toch geblesseerd uitgevallen. Kan hij zondag meedoen?
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:44 schreef Nashje het volgende:
De harde kern van psv kan niet wachten om naar Amsterdam te komen
[ afbeelding ]
quote:Beste Ajacied,
Morgen zal de verkoop voor HSV – Ajax starten voor de nationale uitkaarthouders. In tegenstelling tot eerdere berichten hebben wij er helaas voor moeten kiezen om geen kaarten via de online webshop te verkopen maar alleen via de verkooppunten van de Ticketbox.
Het zal je niet ontgaan zijn dat er zich recentelijk meerdere storingen hebben voorgedaan. Op dit moment is men druk bezig om het systeem dusdanig aan te passen zodat storingen in de toekomst niet meer zullen voorkomen. Wij hebben geen garantie gekregen dat deze aanpassingen vrijdag a.s. al zijn gerealiseerd. Omdat de vraag naar kaarten voor deze wedstrijd groot is en wij geen enkel risico willen lopen dat er juist bij deze wedstrijd wederom een storing op zal treden, is er voor gekozen om tot nader order geen kaarten via de onlineshop te verkopen.
Wij betreuren dat we deze maatregel hebben moeten nemen, maar hopen op je begrip gezien de eerdere ervaringen. Graag verwijzen wij je naar de website van TicketBox (www.ticketbox.nl) zodat je het dichtstbijzijnde verkooppunt kunt opzoeken.
Met vriendelijke groet,
AFC Ajax
Onlinekaartverkoop
Postbus 23388
1100 DW Amsterdam
Tel: 020 - 3 111 444
E-mail: onlinekaartverkoop@ajax.nl
www.ajax.nl
No one likes us! We do'nt care! Eindhoven de gekste!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:44 schreef Nashje het volgende:
[ afbeelding ]
Weer eens wat anders he. Supporters die gewoon hun kleren aanhouden.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:49 schreef toma het volgende:
[..]
No one likes us! We do'nt care! Eindhoven de gekste!
[ afbeelding ]
Echt vertyft, al die gasten die morgen gewoon moeten werken zweten zich nu de pleuris.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:55 schreef Jasza het volgende:
Sowieso kan heel Almere morgen geen kaarten halen in Almere.
Hehe, je avatar..quote:
Alsof het morgen uitverkocht raaktquote:Op donderdag 13 november 2008 17:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Echt vertyft, al die gasten die morgen gewoon moeten werken zweten zich nu de pleuris.
En zo te zien supporters die een CL wedstrijd van hun eigen club gaan bezoeken...quote:Op donderdag 13 november 2008 16:52 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Weer eens wat anders he. Supporters die gewoon hun kleren aanhouden.
Tot 12 meiquote:Op donderdag 13 november 2008 17:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hehe, je avatar..![]()
Hoe lang zit je daar aan vast?
quote:Amsterdam, 13 nov 2008
Over de blessures van Thomas Vermaelen, Urby Emanuelson en Oleguer is nog weinig nieuws te melden. Of zij zondag bij de selectie zullen zitten voor het duel tegen PSV, moeten de komende dagen uitwijzen.
Urby Emanuelson moest zich voor het bekerduel afmelden wegens een liesblessure. Hij trainde donderdag individueel en zal vrijdag bij de groep aansluiten. Afhankelijk van hoe dat gaat, wordt beslist of hij deel uit zal maken van de wedstrijdselectie voor PSV. Hetzelfde geldt voor de aan zijn hamstring geblesseerde Oleguer. Ook over de enkelblessure die Thomas Vermaelen opliep, valt nog niets te melden.
en een wedstrijd die ze gaan verliezen ook/of hebben verloren omdat ze er eigenlijk niks te zoeken hebben.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
En zo te zien supporters die een CL wedstrijd van hun eigen club gaan bezoeken...
Gelukkig maar dat ik niet gaquote:Op donderdag 13 november 2008 16:55 schreef Jasza het volgende:
Sowieso kan heel Almere morgen geen kaarten halen in Almere.
Ik neem aan dat dit niet geld voor degene die de afgelopen dagen al kaartjes hebben gekocht.quote:Beste Ajacied,
Morgen zal de verkoop voor HSV – Ajax starten voor de nationale uitkaarthouders. In tegenstelling tot eerdere berichten hebben wij er helaas voor moeten kiezen om geen kaarten via de online webshop te verkopen maar alleen via de verkooppunten van de Ticketbox.
Het zal je niet ontgaan zijn dat er zich recentelijk meerdere storingen hebben voorgedaan. Op dit moment is men druk bezig om het systeem dusdanig aan te passen zodat storingen in de toekomst niet meer zullen voorkomen. Wij hebben geen garantie gekregen dat deze aanpassingen vrijdag a.s. al zijn gerealiseerd. Omdat de vraag naar kaarten voor deze wedstrijd groot is en wij geen enkel risico willen lopen dat er juist bij deze wedstrijd wederom een storing op zal treden, is er voor gekozen om tot nader order geen kaarten via de onlineshop te verkopen.
Wij betreuren dat we deze maatregel hebben moeten nemen, maar hopen op je begrip gezien de eerdere ervaringen. Graag verwijzen wij je naar de website van TicketBox (www.ticketbox.nl) zodat je het dichtstbijzijnde verkooppunt kunt opzoeken.
Met vriendelijke groet,
AFC Ajax
Onlinekaartverkoop
Postbus 23388
1100 DW Amsterdam
Tel: 020 - 3 111 444
E-mail: onlinekaartverkoop@ajax.nl
www.ajax.nl
De informatie opgenomen in dit bericht kan vertrouwelijk
zijn en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde.
Indien u dit bericht onterecht ontvangt, wordt u verzocht
de inhoud niet te gebruiken en de afzender direct te informeren
door het bericht te retourneren. Wij zijn niet verantwoordelijk
voor onjuiste, onvolledige of vertraagde verzending en
ontvangst van dit bericht.
ik hou mn hart vast zondag.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:19 schreef basvip het volgende:
Wordt wel gekkigheid langzamerhand. Dan heeft Alderweireld of Blind straks nog een basisplaats zondag. Zeegelaar en Bodul voorin. wordt geheid een 5-0 zo.
Slowpoke ben je ook he, teveel gezopen gister ofnie?quote:Op donderdag 13 november 2008 17:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet geld voor degene die de afgelopen dagen al kaartjes hebben gekocht.
Hij wordt al een paar jaar lang wekelijks bijgevuld ben ik bang.quote:
Ja welke lul doet dat eigenlijk.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hij wordt al een paar jaar lang wekelijks bijgevuld ben ik bang.
Basvip, zou jij aub je usericon willen veranderen? Alvast bedanktquote:Op donderdag 13 november 2008 17:16 schreef basvip het volgende:
[..]
en een wedstrijd die ze gaan verliezen ook/of hebben verloren omdat ze er eigenlijk niks te zoeken hebben.
Is inderdaad irritant, ik denk steeds dat jij het bentquote:Op donderdag 13 november 2008 17:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Basvip, zou jij aub je usericon willen veranderen? Alvast bedankt
OT: Beetje matig dat er morgen geen onlineverkoop is. Dan maar iemand naar Primera sturen
[ afbeelding ]
Denk je niet?quote:Op donderdag 13 november 2008 17:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alsof het morgen uitverkocht raakt![]()
Ik denk het nu niet omdat alle mensen die moeten werken niet echt kaarten kunnen halen..Maar anders had ik het ook inderdaad niet echt verwacht. Denk wel dat het maandag uitverkocht gaat raken.quote:
Dan maakt het toch niet uit?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Ff een vraagje, wat is de max voor kaarten voor uitfans in de ArenA tijdens Europese wedstrijden? Bv. Werder Bremen was een vakkie vol. Normaal is de max 1.600, maar voor Europees zou het toch 5% moeten zijn geloof ik? 2.400 ofzo?
Maat van Slavia vraagt er naar. Vorig jaar waren ze met 500 maar als de stand in de groep goed is voor Slavia, dan komen ze waarschijnlijk met 1.000 dit jaar denkt 'ie.
2500 ja, dat is in het verleden wel eens gebeurd. (Werder volgens mij, Club Brugge ook)quote:Op donderdag 13 november 2008 18:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Ff een vraagje, wat is de max voor kaarten voor uitfans in de ArenA tijdens Europese wedstrijden? Bv. Werder Bremen was een vakkie vol. Normaal is de max 1.600, maar voor Europees zou het toch 5% moeten zijn geloof ik? 2.400 ofzo?
Maat van Slavia vraagt er naar. Vorig jaar waren ze met 500 maar als de stand in de groep goed is voor Slavia, dan komen ze waarschijnlijk met 1.000 dit jaar denkt 'ie.
Club Brugge thuis jaquote:Op donderdag 13 november 2008 18:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
2500 ja, dat is in het verleden wel eens gebeurd. (Werder volgens mij, Club Brugge ook)
Dan komt 415 erbij.
Echt? Wat was er dan voor de wedstrijd? Vertel!quote:Op donderdag 13 november 2008 18:30 schreef BB-boy het volgende:
Gezellige wedstrijd inderdaad (en nog gezelliger voor de wedstrijd hehe).
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:34 schreef BB-boy het volgende:
Bier drinken.
Omdat ze nu Huntelaar willen halen bedoel je?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Einde seizoen voor Van Nistelrooij.. Niet zo mooi nieuws voor Ajax.
Onze enige hoopquote:Op donderdag 13 november 2008 18:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Suárez gaat zondag vlammen
De kans is aanzienlijk groter denk je niet?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat ze nu Huntelaar willen halen bedoel je?
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:45 schreef jna het volgende:
[..]
De kans is aanzienlijk groter denk je niet?
Inderdaad. Als wij Afellay uit de wedstrijd spelen, stelt psv niet zo heel veel voor, maar als psv Suárez uit de wedstrijd houdt, stellen wij nog veel minder voor. Maar gelukkig is Suárez niet af te stoppen.quote:
Gaat 410 het nog lastig tegen krijgen.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:44 schreef Nashje het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik zou het al knap vinden als het er meer dan 500 zijn. Maar het was gewoon de vraag wat de max was.quote:
Ligt eraan of Sno in de spits staat.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:53 schreef Houniet het volgende:
Wie gaan er allemaal zondag?
Ik moet er knettersvroeg uit man.
Zit je in het uitvak dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:53 schreef Houniet het volgende:
Wordt een dolle boel! Tussen 10 en 11 @ supp. home.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag uiteraard gewoon van de partij.
Neequote:Op donderdag 13 november 2008 19:00 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zit je in het uitvak dan? [ afbeelding ]
Home is dicht lijkt me.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wordt een dolle boel! Tussen 10 en 11 @ supp. home.
121 hier.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:53 schreef Houniet het volgende:
Ik mag het lijen, klerelijers.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
121 hier.
Trouwens zojuist in het Sportjournaal. Die hekken voor de ingang, mediaverbod?
Ze mogen nu tot 9u instappen, zodat ze in ieder geval met het OV in Eindhoven kunnen komen. Maar, om toch even te lachen, waren er natuurlijk wel de nodige supporters die alvast hun kaart hadden geannuleerd omdat ze niet op tijd bij het Philips Stadion konden zijn...Maar nu ineens weer wel dus, alleen is hun kaart niet meer geldig, hehehe.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:00 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zit je in het uitvak dan? [ afbeelding ]
hehehequote:Op donderdag 13 november 2008 19:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze mogen nu tot 9u instappen, zodat ze in ieder geval met het OV in Eindhoven kunnen komen. Maar, om toch even te lachen, waren er natuurlijk wel de nodige supporters die alvast hun kaart hadden geannuleerd omdat ze niet op tijd bij het Philips Stadion konden zijn...Maar nu ineens weer wel dus, alleen is hun kaart niet meer geldig, hehehe.
Oh ja, natuurlijk.quote:
Geen idee of het al was gepost.quote:'Braziliaan Rohde tekent voorcontract bij Ajax'
13-11-08
Juventus en Ajax strijden om de diensten van de Braziliaan Felipe Mattioni Rohde, zo meldt het Italiaanse Tuttosport. De verdediger, die sinds een maand 20 jaar is, komt uit de jeugdopleiding van Gremio Porte Alegre en heeft daar nu een vaste plek in het eerste elftal veroverd. De Italianen zien in de Braziliaan een alternatief voor Zdenek Grygera. De oud-Ajacied speelt nu als rechtsback, omdat eerste keus Jonathan Zebina geblesseerd is.
AjaxF-side.NL
Juventus zou volgens Tuttosport tegen de vraagprijs van 7 miljoen euro aanhikken. Daarnaast zou hij reeds een voorcontract hebben getekend bij Ajax, meldt het Turijnse dagblad. Zijn zaakwaarnemer is immers Mino Raiola, die verschillende spelers in Amsterdam onderbracht zoals Zlatan Ibrahimovic, Maxwell, Daniel de Ridder en Mido.
Een transfer naar Europa zal voor de Braziliaanse international onder 20 jaar geen directe problemen opleveren, omdat Felipe over Italiaanse voorouders beschikt. La Gazzetto dello Sport meldt weer dat Juventus scout Renzo Castagnini vol lof terugkeerde uit Brazilië, waar hij afgelopen week Felipe bekeek.
7 miljoen voor een verdediger is wel overdreven.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geen idee of het al was gepost.
Ligt aan zijn kwaliteitenquote:Op donderdag 13 november 2008 19:55 schreef BB-boy het volgende:
[..]
7 miljoen voor een verdediger is wel overdreven.
Als het een echte killer is maakt dat niet uit. Kwaliteit heeft zo zijn prijs.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:55 schreef BB-boy het volgende:
[..]
7 miljoen voor een verdediger is wel overdreven.
Als ze KJH verkopen hebben ze geld zatquote:
En ook dat doet ie niet zo snel meer sinds z'n blessure. Het zegt al genoeg over onze status dat hij uberhaupt opgesteld moet wordenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:17 schreef BB-boy het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen hier Leonardo verdedigen. Hij kan helemaal niks behalve hard lopen.
Ah, na vijf competitiezeges op rij kom jij ook weer. Rot toch op joh.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:15 schreef Barca het volgende:
Een tobber in de eredivisie!
Tijdloos ook, dit is echt al een oud stukje.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:13 schreef --HOOLIE-- het volgende:
ok..hij is hier en daar wat gedateerd....maar het geeft oh zo het gevoel van vele supporters weer....
YOUP!!! een echte supporter.....
Sport Even... haha. Mooi stukje.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:13 schreef --HOOLIE-- het volgende:
ok..hij is hier en daar wat gedateerd....maar het geeft oh zo het gevoel van vele supporters weer....
Niets voor niets één van mijn favoriete stukken van Youp. Zo waarquote:Op donderdag 13 november 2008 20:13 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Nou dat is dan 1 wat de andere opties niet kunnen.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:17 schreef BB-boy het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen hier Leonardo verdedigen. Hij kan helemaal niks behalve hard lopen.
En blind elke verdediger in de eredivisie passeren, gewoon een goede speler die met ritme prima rendeert.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:17 schreef BB-boy het volgende:
Tja er is weinig andere keus meer voor zondag in de spits, Sno had het niet en zeker niet voor een hele wedstrijd. Dan kom je uit bij Leonardo in de spits want Suarez moet je daar niet zetten die kan dan te weinig acties maken.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:35 schreef BB-boy het volgende:
Lopen lopen bal kwijt
Lopen passeren bal kwijt
Lopen vallen janken
Leonardo in een notendop.
Waren we jou maar kwijt.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:37 schreef Barca het volgende:
Ja ... waarom zijn wij alles kwijt?!
Ik ben gewoon 5 uur bezig geweest dat stuk uit te knippen en op youtube te zettenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:13 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ze gaan Huntelaar echt niet kopen hoor. Waarschijnlijk huren ze Crespo voor een halfjaar van Internazionale.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Einde seizoen voor Van Nistelrooij.. Niet zo mooi nieuws voor Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Marcoquote:Op donderdag 13 november 2008 20:45 schreef Cyberia18 het volgende:
NOS Video: Ajax, 'the day after'
Urby denkt zondag van de partij te zijn. Lekkere ochtendhumeur bij Marco trouwensOok wel begrijpelijk natuurlijk.
Of Adriano.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ze gaan Huntelaar echt niet kopen hoor. Waarschijnlijk huren ze Crespo voor een halfjaar van Internazionale.
Hij maakt er grapjes over maar het is allemaal wel waar wat ie zegt.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:13 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Wij nemen mooi de auto, maar het is inderdaad een lekker reisje wat je daar hebtquote:Op donderdag 13 november 2008 21:53 schreef Silenus het volgende:
Ik wil jullie even informeren over mijn extreem billige plan wat betreft HSV-uit.
We vertrekken woensdag om 17.20u vanaf Utrecht voor een mooie treinrit door het landelijke Pruisische keizerrijk en komen dan aan om iets na 22u 'savonds. Tas dumpen in het hostel, zuipen als een dolle, tukken, en de dag erna hebben we de hele dag de tijd om er iets van te maken. Wedstrijd kijken, daarna stappen tot 05.15u (hopen maar dat dat kan) en dan de trein weer terug nemen van 5.37u naar huis.
Kosten:
Trein 57 euro
Hostel 12 euro
Wedstrijdkaartje: 27,80
--------------------------------+
TOTAAL 96,80 euro.
Ervaring: Priceless
Prima prijsje, er komt natuurlijk nog een hoop bier en bratwurst bij maar ik verwacht rond 150 euro uit te komen. Nou, lekkerrrr!
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik denk dat dit 'm wordt:Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
Reken je dan niet iets te weinig geld voor bieries? 55 euro voor 2 dagen bier hakken?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:53 schreef Silenus het volgende:
Ik wil jullie even informeren over mijn extreem billige plan wat betreft HSV-uit.
We vertrekken woensdag om 17.20u vanaf Utrecht voor een mooie treinrit door het landelijke Pruisische keizerrijk en komen dan aan om iets na 22u 'savonds. Tas dumpen in het hostel, zuipen als een dolle, tukken, en de dag erna hebben we de hele dag de tijd om er iets van te maken. Wedstrijd kijken, daarna stappen tot 05.15u (hopen maar dat dat kan) en dan de trein weer terug nemen van 5.37u naar huis.
Kosten:
Trein 57 euro
Hostel 12 euro
Wedstrijdkaartje: 27,80
--------------------------------+
TOTAAL 96,80 euro.
Ervaring: Priceless
Prima prijsje, er komt natuurlijk nog een hoop bier en bratwurst bij maar ik verwacht rond 150 euro uit te komen. Nou, lekkerrrr!
quote:Ook Ajax in de markt voor Elia
ENSCHEDE - Er gaat geen dag voorbij of er wordt wel weer een nieuwe club met FC Twente-aanvaller Eljero Elia in verband gebracht.
Hull City, Blackburn Rovers, Espanyol, Manchester City: de lijst wordt steeds langer. "En het zijn ondertussen geen geruchten meer", zegt Klaus Vink, voorzitter van Fair Deal Sportsmanagement, het bureau dat Elia begeleidt. "We voeren met niemand gesprekken, maar er is serieuze belangstelling van clubs uit binnen- en buitenland." Vink noemt geen namen, maar Ajax is een van die clubs die interesse heeft. De Amsterdammers wilden Elia anderhalf jaar geleden ook al hebben, maar toen koos Elia voor Twente. De 21-jarige linkerspits brak vorig jaar door in Enschede en ontwikkelt zich de laatste maanden stormachtig. Vorige week in het Uefa Cup-duel tegen Manchester City zaten er de nodige clubs voor hem op de tribune en die scouts kwamen niet voor niets. Elia speelde een puike wedstrijd en liet de Argentijnse international Zabaleta veelvuldig zijn hielen zien. Die wedstrijd heeft de interesse in hem doen aanwakkeren. Elia heeft nog een contract tot en met 2010 bij Twente. De Enschedese club wil die verbintenis graag openbreken en voert daar ook al een tijdje gesprekken over met het management van de speler. "Twente is zeker een serieuze optie", zegt Vink. "Eljero voelt zich heel erg thuis bij de club. Maar Twente weet ook dat er een moment komt dat hij niet meer te houden is. Het gaat er nu alleen om, wanneer dat moment goed is. Elke voetballer heeft zijn droom en wil zo hoog mogelijk spelen en daar komt bij dat in Engeland fantastische salarissen worden betaald. Alleen zijn wij een bureau dat verder kijkt. Want wat heb je aan veel geld als je op de bank terechtkomt? Daar zijn voorbeelden genoeg van. Het enige dat voor ons telt is het belang van de speler en wat op dit moment het beste voor zijn loopbaan is."
tctubantia.nl
Gaan ze natuurlijk weer miljoenen voor neerleggen. Terwijl ze hem voor een habbekras bij Den Haag hadden kunnen weghalen, en dan verhuren. Hoe zat dat ook alweer? Van Geel wilde hem wel, maar Ten Cate niet of andersom?quote:
Lekker een flesje vodka op het vliegveld vanavond. Dat gaat er zondag ook wel in denk ik om 10:00.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan kom ik ook effe langs denk ik. Lekker vroeg pilzen
.
Oprotten met die ratquote:
Yep. Elia hoeft niet te komen. Voor hem 10 anderen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:34 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Joh.. is hij niet diegene die riep van "Ajax speelde laf counter voetbal dit en dat"
Oprotten.
Wat een schande inderdaad, daarom zou ik hem zeker laten lopenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:34 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Joh.. is hij niet diegene die riep van "Ajax speelde laf counter voetbal dit en dat"
Oprotten.
Denk tussn de 20 en 30 euro, ligt eraan of hij hem ook doet verven of niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:04 schreef Damzkieee het volgende:
Wat zou die hanekam moeten kosten?
Alsof Elia het type speler is dat Huntelaar kan vervangen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:05 schreef Devz het volgende:
Aanvaller is toch ook wel écht nodig als vervanging van Huntelaar (ivm blessure en evt. vertrek in de winterstop)
Maar ja, op basis van de huidige blessures kunnen we er wel een compleet elftal bij kopen.
Nou leg er maar even 3 in bitte!quote:Bodul: 'Ik ben klaar voor PSV'
donderdag 13 november, door harald62, Rijswijk, 22:31u, highlow.nl/AS
Als het aan Darko Bodul ligt dan is hij er klaar voor om tegen PSV te voetballen. 'Ik ben terug en ben er klaar voor om de kans om in Ajax1 te spelen te pakken', zegt hij tegenover highlow.nl.
'Ik kan alleen maar hopen dat ik die kans krijg. Het zou echt heel mooi zijn en als ik de kans krijg dan pak ik die graag aan, want ik weet dat ik de kwaliteiten ervoor heb. Ik ben er klaar voor om zondag te kunnen spelen tegen PSV', zegt de ambitieuze Bodul.
Cvitanich herstelde toch ook sneller dan verwacht? Moet hij nu nog 4 tot 6 weken of stond dat voor zijn herstel?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:00 schreef Nashje het volgende:
De geblesseerden op een rijtje:
Gentenaar: Rentree bij Ajax-PSV?
Enoh: Idem
Sulejmani: Idem
Emanuelson: Idem
Van der Heijden: 2 weken
Sarpong: 2 à 3 weken
Cvitanich: 4 à 6 weken
Huntelaar: 6 weken
Aissati: Na de winterstop terug
Stekelenburg: 2 tot 3 maanden
Donald: 5,5 tot 8,5 maanden
Rommedahl: Onbekend
Oleguer: Onbekend
Vermaelen: Onbekend
Nog beter: hij is de spits van Jong Ajax.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken hem verder niet, maar als hij echt gewoon de spits is van de A1 dan is het logischer dan Sno iig..
Bodul is de spits van Jong Ajax.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken hem verder niet, maar als hij echt gewoon de spits is van de A1 dan is het logischer dan Sno iig..
Ik wil 'm wel eens aan het werk zien.quote:
Die Castillion moet echt een ruwe diamant zijn. Als ik het geen wat ik van hem heb gehoord moet geloven.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:04 schreef BoNi het volgende:
[..]
Bodul is de spits van Jong Ajax.
Castillion is de spits van de A1.
Moest hij dan gaan liegen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:34 schreef Jnk18 het volgende:
Oprotten.
Bij ons ook iedereen! Op mijn vrije dag ben ik vroeg mijn nest uitgegaan om voor een maat kaarten te halen.quote:
Inderdaad zou hij as. dinsdag niet meedoen tegen Katwijk?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:03 schreef BoNi het volgende:
[..]
Cvitanich herstelde toch ook sneller dan verwacht? Moet hij nu nog 4 tot 6 weken of stond dat voor zijn herstel?
6 tot 8 weken vanaf de wedstrijd tegen NEC. Zal nog wel 4 weken duren,,,quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:03 schreef BoNi het volgende:
[..]
Cvitanich herstelde toch ook sneller dan verwacht? Moet hij nu nog 4 tot 6 weken of stond dat voor zijn herstel?
quote:Sulejmani doorstaat test en is fit voor PSV
vrijdag 14 november, door SV, Amsterdam, 11:25u, Het Parool
Miralem Sulejmani kan zondag tijdens het duel met PSV deel uitmaken van de selectie van Ajax. De Servische aanvaller doorstond gisteren een test die de belastbaarheid van zijn hamstring peilde.
Ook Urby Emanuelson is zondag waarschijnlijk inzetbaar. De verdediger moest woensdagavond het bekerduel met Volendam nog missen vanwege liesklachten.
Thomas Vermaelen zal de topper in de Arena missen. De enkelblessure van de Belgische verdediger lijkt vóór zondag nog niet hersteld. Vermaelen viel woensdagavond uit in het duel met Volendam.
De inzetbaarheid van Oleguer tegen PSV is afhankelijk van zijn reactie op de trainingen vandaag en morgen. De Spanjaard kreeg tegen Volendam last van een hamstring.
Van Basten maakt zich belachelijk als hij nu Bodul wel oproept, dus dit zal inderdaad wel gebeurenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:33 schreef Noshiba het volgende:
Bodul in t centrum suarez en suljemani op de flanken
Ik hou m'n hart vast, maar het zou fantastisch zijn als hij mee kan doen.quote:
Opbokken ermeequote:
quote:Kennedy: "Het kan snel gaan in het voetbal"
Kennedy Bakircioglu groiede in amper twee maanden tijd uit van een gewone selectiespeler tot basisspeler. De aanvallende middenvelder maakte de zomer van 2007 de overstap van FC Twente naar Ajax. Pa sinds een blessuregolf de AJax-kern teistert, komt Kennedy uitdrukkelijk in beeld bij Marco van Basten.
Als alles volgens plan verloopt, speelt de 28-jarige Zweed komend weekend de topper tegen PSV. "Het kan inderdaad snel gaan in voetbal", beaamt Kennedy op de clubwebsite van Ajax. "Daarom was het voor mij vooral zaak iedere training mijn best te doen en me te blijven focussen. Daarnaast was ik blij dat ik speeltijd kreeg in het tweede elftal. Op die manier kon ik vertrouwen tanken.
Het doorzettingsvermogen van Kennedy werd later beloond met enkele speelminuten tegen zijn oud-werkgever FC Twente en een speelhelft tegen MSK Zilina in de UEFA Cup.
Kennedy toonde zich in de wedstrijd van vorige week tegen Sparta beslissend met een assist en een treffer. Toch beseft hij dat PSV andere koek wordt. "We kregen veel kansen tegen Sparta. Als we snel 1-0 en 2-0 maken is de wedstrijd gespeeld. Tegen een sterke tegenstander als PSV moet je die kansen benutten anders kom je in de problemen".
Hier ook, en wees blij, want volgens Ajax.nl zijn er nog maar 150 beschikbaar. Vol uitvak dus in Duitsland!quote:
Hij zegt dat hij vertrouwen heeft, maar hij heeft het blijkbaar toch niet genoeg om eens een keer een mannetje te proberen uit te spelen. Het is altijd tikkie breed met hem.quote:
Hij wilde zelf niet omdat hij een hekel aan Ajax heeft. Niet eens proberen dus.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gaan ze natuurlijk weer miljoenen voor neerleggen. Terwijl ze hem voor een habbekras bij Den Haag hadden kunnen weghalen, en dan verhuren. Hoe zat dat ook alweer? Van Geel wilde hem wel, maar Ten Cate niet of andersom?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:16 schreef Oente het volgende:
[..]
Hier ook, en wees blij, want volgens Ajax.nl zijn er nog maar 150 beschikbaar. Vol uitvak dus in Duitsland!
Mwa vind ik niet. Bodul kwam net terug van een blessure en de wedstrijd tegen Volendam was 2 dagen na zijn rentree, dus dat zou nogal een zware belasting zijn. Bovendien kon Sno gewoon écht niets fatsoenlijks doen in de spits en heeft geen kwaliteiten om in zijn eentje iets te doen dus lijkt me het logisch dat je er nu een pure spits neer zet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:37 schreef BoNi het volgende:
[..]
Van Basten maakt zich belachelijk als hij nu Bodul wel oproept, dus dit zal inderdaad wel gebeuren
quote:Vermaelen mist Ajax-PSV
Slecht nieuws op z’n eigen verjaardag: Vermaelen moet als gevolg van zijn blessure de wedstrijd Ajax-PSV aan zich voorbij laten gaan, meldt Het Parool. Hij is de zoveelste basisspeler die geblesseerd is. Of het kwetsuur van de Belg verergerd is doordat hij tegen FC Volendam niet tijdig naar de kant werd gehaald is onduidelijk. Goed kan het echter onmogelijk geweest zijn. Ook Oleguer is vooralsnog een vraagteken voor de zondagse topper, de trainingen van vrijdag en zaterdag moeten uitsluitsel geven over zijn inzetbaarheid.
Grote kans dus dat Van der Wiel doorschuift naar het centrum. Of Vertonghen moet centraal gaan spelen zodat er plek komt voor Enoh op het middenveld.quote:
Ik denk dat HSV dat al heeft verkocht, dus het zal bij die 2900 blijven. Om 13.24u waren er nog 70 kaarten beschikbaar.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:09 schreef kevin6188 het volgende:
Ajax heeft, als ze daarop hadden ingezet tenminste, recht op nog eens 2000 kaarten. Net als Villa, dat met 5000 fans afreist naar Hamburg.
Dat denk ik ook inderdaad. Beter was er ook iets hoger ingezet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk dat HSV dat al heeft verkocht, dus het zal bij die 2900 blijven. Om 13.24u waren er nog 70 kaarten beschikbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |