O ja, die was ik vergetenquote:Op donderdag 13 november 2008 13:38 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Bekerfinale tegen AZ denk ik.
Dat is inderdaad het voordeel van gisterenavond. Marco kán en mág nu niet meer met Sno ( vanaf het begin ) in de spits gaan spelen.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik dank God dat we er gisteren achterkwamen dat dat een Mission Impossible is en niet zondag pas. Ik ben benieuwd wat Marco uit zijn hoge hoed tovert. Ik pleit zelf overigens voor: Sno niet in de spits.
Volgends mij was het nog niet eens zeker of hij wel bij de selectie komtquote:Op donderdag 13 november 2008 13:39 schreef TIM-846 het volgende:
Hoe groot gaat de kans zijn op speelminuten van Sulejmani? Neem aan dat hij sowieso niet in de basis staat zondag?
Juventus in '96?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:41 schreef MaxC het volgende:
[..]
O ja, die was ik vergeten
Daarvoor was het wel een flinke tijd geleden!
quote:Het AD meldt dat Kenneth Vermeer een nieuw verbeterd contract bij Ajax krijgt aangeboden. De clubleiding van de Amsterdammers is in gesprek met de zaakwaarnemer van de keeper, wiens huidige contract tot medio 2010 loopt. Vermeer vervangt op het ogenblik de geblesseerde Maarten Stekelenburg en hij doet dat met verve. Zelfs Bert van Marwijk maakt zich belachelijk door de bejaarde Timmer te verkiezen boven de Ajax-doelman.
Het is een logische keuze geweest van Marco.. Bodul was geen optie, die kwam net terug van een lange blessure, schiet je dus niks mee op. Dan is het dus de keuze tussen Leonardo op links of een jeugdspeler op links (zeegelaar dus), en als je dan logisch nadenkt wordt het Zeegelaar.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:06 schreef Nashje het volgende:
Dat Van Basten een spits uit de jeugd plukt snap ik op zich wel, maar dat dat een jochie moet zijn wat net zijn debuut heeft gemaakt bij het 2e is wel erg vreemd. Je kan het proberen, maar je schiet er sowieso niets mee op. Je wil er toch iets mee bereiken? Een Bodul zou veel logischer zijn geweest. Die jongen deed het erg goed bij het 2e en iedereen heeft het over hem als opvolger van Klaas. Daarnaast zou je die jongen de rest van het seizoen best bij het 1e kunnen gebruiken, aangezien Klaas nog erg lang geblesseerd is, en misschien wel meer dan dat.
Zeegelaar, die net z'n debuut heeft gemaakt bij het 2e, is leuk voor 1 wedstrijdje. Meer niet. Dus wat heb je daar aan...
Ik schaam me doodquote:Op donderdag 13 november 2008 11:53 schreef de_huig het volgende:
ik geef toe dat urby het goed doet de laatste tijd..maar om hem dan maar gelijk twee keer op te stellen..
Het heerst blijkbaarquote:Op donderdag 13 november 2008 12:53 schreef Nashje het volgende:
Vorig jaar Urby nog afzeiken van Amsterdam tot Tokyo en nu het liefst op de hele linkerkant laten spelen!
Bodul mag van mij ook wel in de spits eigenlijk. Liever dan Sno. Laat die maar lekker invallen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:08 schreef MaxC het volgende:
Aissati zat trouwens gister op de tribune bij AZ-PSV, beetje vreemd................
Nee, dat was toen zo op een offday tegen elftallen die dat heel goed deden. De norm was dat zo'n muur rustig en kalm gesloopt werd met vlotte combinaties en creativiteit. Nu ontbreekt het aan die laatste twee en maakt iedereen die goed verdedigd een kans.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:30 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Inderdaad dit is echt niet iets van de laatste jaren, ik herriner me nog wedstirjden in de champions league tegen Rapid Wien en Austria Salzburg in de poulefases. Tegenstanders die met zijn allen voor de goal gaan hangen en waar je maar met moeite door komt. Dat was toen des tijds net zo.
Daar is niks mis mee, maar het lijkt me toch dat je altijd bij je eigen ploeg gaat kijken?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoezo vreemd? Hij mag toch gewoon bij vrienden kijken? Net als Rafael ook wel is bij ajax kwam kijken
Hmm ja daar heb je natuurlijk gelijk inquote:Op donderdag 13 november 2008 14:13 schreef MaxC het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee, maar het lijkt me toch dat je altijd bij je eigen ploeg gaat kijken?
Wilde precies hetzelfde typen wat betreft de keuze voor Zeegelaar, maar quoten is net zo makkelijk. Kortom: eensch.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:01 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
Het is een logische keuze geweest van Marco.. Bodul was geen optie, die kwam net terug van een lange blessure, schiet je dus niks mee op. Dan is het dus de keuze tussen Leonardo op links of een jeugdspeler op links (zeegelaar dus), en als je dan logisch nadenkt wordt het Zeegelaar.
waarom? dat is heel simpel, je speelt met Kennedy op rechts en Suarez achter de spitsen. Leonardo is geen speler die 90 minuten aan de zijlijn kleeft, die trekt ALTIJD naar binnen toe, en wat wil je nou juist in een wedstrijd tegen Volendam?? Het veld zo BREED MOGELIJK houden! Waarom? Omdat Volendam zo COMPACT mogelijk speelt tegen Ajax, en als je het dan niet breed houdt krijg je geen ruimte om te voetballen, en dat is tegen Volendam toch wel iets wat je graag wil doen.
Oleguer is gewoon fit voor Zondag. Was uit voorzorg gewisseld. Vermaelen heeft wel een blessure. Dacht op ajax.nl te lezen iets met zn enkel. Maar die speelt zondag niet. Emanuelson is misschien wel fit.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:17 schreef NoizEkick het volgende:
Is er nog nieuws over Oleguer of Vermaelen, die er allebei schijnbaar geblesseerd af moesten? Of valt dat wel mee?
Kon er niets over vinden namelijk, dus neem aan dat het wel mee valt.
Zie Urby op de foto's trainen met de bal, al is het apart van de groep. Daar heb ik nog wel een beetje hoop op. Op Vermaelen niet helaas...quote:Op donderdag 13 november 2008 14:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Oleguer is gewoon fit voor Zondag. Was uit voorzorg gewisseld. Vermaelen heeft wel een blessure. Dacht op ajax.nl te lezen iets met zn enkel. Maar die speelt zondag niet. Emanuelson is misschien wel fit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |