abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63189066
Hoe groot gaat de kans zijn op speelminuten van Sulejmani? Neem aan dat hij sowieso niet in de basis staat zondag?
pi_63189114
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:38 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Bekerfinale tegen AZ denk ik.
O ja, die was ik vergeten

Daarvoor was het wel een flinke tijd geleden!
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  donderdag 13 november 2008 @ 13:41:18 #78
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63189123
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik dank God dat we er gisteren achterkwamen dat dat een Mission Impossible is en niet zondag pas. Ik ben benieuwd wat Marco uit zijn hoge hoed tovert. Ik pleit zelf overigens voor: Sno niet in de spits.
Dat is inderdaad het voordeel van gisterenavond. Marco kán en mág nu niet meer met Sno ( vanaf het begin ) in de spits gaan spelen.
pi_63189143
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:39 schreef TIM-846 het volgende:
Hoe groot gaat de kans zijn op speelminuten van Sulejmani? Neem aan dat hij sowieso niet in de basis staat zondag?
Volgends mij was het nog niet eens zeker of hij wel bij de selectie komt
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 13 november 2008 @ 13:44:36 #80
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63189202
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:41 schreef MaxC het volgende:

[..]

O ja, die was ik vergeten

Daarvoor was het wel een flinke tijd geleden!
Juventus in '96?
Gourmetten of steengrillen?
pi_63189580
quote:
Het AD meldt dat Kenneth Vermeer een nieuw verbeterd contract bij Ajax krijgt aangeboden. De clubleiding van de Amsterdammers is in gesprek met de zaakwaarnemer van de keeper, wiens huidige contract tot medio 2010 loopt. Vermeer vervangt op het ogenblik de geblesseerde Maarten Stekelenburg en hij doet dat met verve. Zelfs Bert van Marwijk maakt zich belachelijk door de bejaarde Timmer te verkiezen boven de Ajax-doelman.
AJAX AMSTERDAM!
pi_63189655
Klinkend resultaat, .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_63189676
Netjes, leuk voor vermeer. Kijken wat zondag gaat brengen....
pi_63189750
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:06 schreef Nashje het volgende:
Dat Van Basten een spits uit de jeugd plukt snap ik op zich wel, maar dat dat een jochie moet zijn wat net zijn debuut heeft gemaakt bij het 2e is wel erg vreemd. Je kan het proberen, maar je schiet er sowieso niets mee op. Je wil er toch iets mee bereiken? Een Bodul zou veel logischer zijn geweest. Die jongen deed het erg goed bij het 2e en iedereen heeft het over hem als opvolger van Klaas. Daarnaast zou je die jongen de rest van het seizoen best bij het 1e kunnen gebruiken, aangezien Klaas nog erg lang geblesseerd is, en misschien wel meer dan dat.

Zeegelaar, die net z'n debuut heeft gemaakt bij het 2e, is leuk voor 1 wedstrijdje. Meer niet. Dus wat heb je daar aan...
Het is een logische keuze geweest van Marco.. Bodul was geen optie, die kwam net terug van een lange blessure, schiet je dus niks mee op. Dan is het dus de keuze tussen Leonardo op links of een jeugdspeler op links (zeegelaar dus), en als je dan logisch nadenkt wordt het Zeegelaar.
waarom? dat is heel simpel, je speelt met Kennedy op rechts en Suarez achter de spitsen. Leonardo is geen speler die 90 minuten aan de zijlijn kleeft, die trekt ALTIJD naar binnen toe, en wat wil je nou juist in een wedstrijd tegen Volendam?? Het veld zo BREED MOGELIJK houden! Waarom? Omdat Volendam zo COMPACT mogelijk speelt tegen Ajax, en als je het dan niet breed houdt krijg je geen ruimte om te voetballen, en dat is tegen Volendam toch wel iets wat je graag wil doen.
4 8 15 16 23 42
  donderdag 13 november 2008 @ 14:02:11 #85
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63189882
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:53 schreef de_huig het volgende:
ik geef toe dat urby het goed doet de laatste tijd..maar om hem dan maar gelijk twee keer op te stellen..
Ik schaam me dood
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:53 schreef Nashje het volgende:

Vorig jaar Urby nog afzeiken van Amsterdam tot Tokyo en nu het liefst op de hele linkerkant laten spelen !

Bodul mag van mij ook wel in de spits eigenlijk. Liever dan Sno. Laat die maar lekker invallen.
Het heerst blijkbaar
pi_63189940
Aissati zat trouwens gister op de tribune bij AZ-PSV, beetje vreemd................
pi_63190014
Ajax en Juventus strijden om Braziliaanse back
Datum post: 13-11-08 12:29 - Gepost door: 343 - Bron: elfvoetbal.nl - Aantal keer bekeken: 108 - Aantal reacties: 1

Juventus en Ajax strijden om de diensten van Felipe Mattioni Rohde. De verdediger, die sinds een maand 20 jaar is, komt uit de jeugdopleiding van Gremio Porte Alegre en heeft daar nu een vaste plek in het eerste elftal veroverd.

De Italianen zien in de Braziliaan een alternatief voor Zdenek Grygera. De oud-Ajacied speelt nu als rechtsback, omdat eerste keus Jonathan Zebina geblesseerd is.

Juventus zou volgens Tuttosport tegen de vraagprijs van 7 miljoen euro aanhikken. Daarnaast zou hij reeds een voorcontract hebben getekend bij Ajax, meldt het Turijnse dagblad. Zijn zaakwaarnemer is immers Mino Raiola, die verschillende spelers in Amsterdam onderbracht zoals Zlatan Ibrahimovic, Maxwell, Daniel de Ridder en Mido.

Een transfer naar Europa zal voor de Braziliaanse international onder 20 jaar geen directe problemen opleveren, omdat Felipe over Italiaanse voorouders beschikt. La Gazzetto dello Sport meldt weer dat Juventus scout Renzo Castagnini vol lof terugkeerde uit Brazilië, waar hij afgelopen week Felipe bekeek.

http://www.ajaxfans.net/n(...)aziliaanse-back.html
pi_63190027
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:08 schreef MaxC het volgende:
Aissati zat trouwens gister op de tribune bij AZ-PSV, beetje vreemd................

Hoezo vreemd? Hij mag toch gewoon bij vrienden kijken? Net als Rafael ook wel is bij ajax kwam kijken
AJAX AMSTERDAM!
pi_63190042
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:30 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Inderdaad dit is echt niet iets van de laatste jaren, ik herriner me nog wedstirjden in de champions league tegen Rapid Wien en Austria Salzburg in de poulefases. Tegenstanders die met zijn allen voor de goal gaan hangen en waar je maar met moeite door komt. Dat was toen des tijds net zo.
Nee, dat was toen zo op een offday tegen elftallen die dat heel goed deden. De norm was dat zo'n muur rustig en kalm gesloopt werd met vlotte combinaties en creativiteit. Nu ontbreekt het aan die laatste twee en maakt iedereen die goed verdedigd een kans.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 13 november 2008 @ 14:13:34 #91
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_63190078
Van Nistelrooy het hele seizoen eruit. Denk dat Madrid in de winterstop een poging gaat wagen om Huntelaar te kopen
Jawel, je keek.
pi_63190081
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:11 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Hoezo vreemd? Hij mag toch gewoon bij vrienden kijken? Net als Rafael ook wel is bij ajax kwam kijken
Daar is niks mis mee, maar het lijkt me toch dat je altijd bij je eigen ploeg gaat kijken?
pi_63190118
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:13 schreef MaxC het volgende:

[..]

Daar is niks mis mee, maar het lijkt me toch dat je altijd bij je eigen ploeg gaat kijken?
Hmm ja daar heb je natuurlijk gelijk in
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 13 november 2008 @ 14:17:17 #94
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_63190193
Is er nog nieuws over Oleguer of Vermaelen, die er allebei schijnbaar geblesseerd af moesten? Of valt dat wel mee?

Kon er niets over vinden namelijk, dus neem aan dat het wel mee valt.
pi_63190409
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:01 schreef Han-Pekel het volgende:

[..]

Het is een logische keuze geweest van Marco.. Bodul was geen optie, die kwam net terug van een lange blessure, schiet je dus niks mee op. Dan is het dus de keuze tussen Leonardo op links of een jeugdspeler op links (zeegelaar dus), en als je dan logisch nadenkt wordt het Zeegelaar.
waarom? dat is heel simpel, je speelt met Kennedy op rechts en Suarez achter de spitsen. Leonardo is geen speler die 90 minuten aan de zijlijn kleeft, die trekt ALTIJD naar binnen toe, en wat wil je nou juist in een wedstrijd tegen Volendam?? Het veld zo BREED MOGELIJK houden! Waarom? Omdat Volendam zo COMPACT mogelijk speelt tegen Ajax, en als je het dan niet breed houdt krijg je geen ruimte om te voetballen, en dat is tegen Volendam toch wel iets wat je graag wil doen.
Wilde precies hetzelfde typen wat betreft de keuze voor Zeegelaar, maar quoten is net zo makkelijk. Kortom: eensch.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 13 november 2008 @ 14:38:12 #96
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63190804
Het maakt geen zak uit wie van Basten opstelt. De spelers moeten professioneel genoeg zijn om ook tegen mindere tegenstanders volop ertegenaan te gaan. Als van Basten ze dit niet duidelijk heeft gemaakt, is het ook zijn schuld. Die gasten op het veld moeten ondertussen wel weten dat onderschatting de belangrijkste troef van Volendam was/is

Als er verloren werd met veel motivatie, inzet en concentratie zou ik het ook kut vinden ja, maar de manier waarop deze wedstrijd verloren werd is echt om te kotsen.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_63190845
Je kunt het Sno niet aanrekenen. Die jongen komt gewoon tekort voor Ajax, zijn handelingssnelheid ligt veel te laag en bovendien is het helemaal geen spits. (Foppe is ermee begonnen hem in de spits te zetten).
Van Basten moet hem gewoon niet meer opstellen, en al helemaal niet in de spits. Ze gewoon Leonardo daar neer met Suarez.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 13 november 2008 @ 14:42:02 #98
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_63190936
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:17 schreef NoizEkick het volgende:
Is er nog nieuws over Oleguer of Vermaelen, die er allebei schijnbaar geblesseerd af moesten? Of valt dat wel mee?

Kon er niets over vinden namelijk, dus neem aan dat het wel mee valt.
Oleguer is gewoon fit voor Zondag. Was uit voorzorg gewisseld. Vermaelen heeft wel een blessure. Dacht op ajax.nl te lezen iets met zn enkel. Maar die speelt zondag niet. Emanuelson is misschien wel fit.
#FreeHat
pi_63191125
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:42 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Oleguer is gewoon fit voor Zondag. Was uit voorzorg gewisseld. Vermaelen heeft wel een blessure. Dacht op ajax.nl te lezen iets met zn enkel. Maar die speelt zondag niet. Emanuelson is misschien wel fit.
Zie Urby op de foto's trainen met de bal, al is het apart van de groep. Daar heb ik nog wel een beetje hoop op. Op Vermaelen niet helaas...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63191215
Vermaelen kleine kans inderdaad, hopelijk Urby en Oleguer wel anders is het echt drama.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')