Omdat ze nu Huntelaar willen halen bedoel je?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Einde seizoen voor Van Nistelrooij.. Niet zo mooi nieuws voor Ajax.
Onze enige hoopquote:Op donderdag 13 november 2008 18:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Suárez gaat zondag vlammen
De kans is aanzienlijk groter denk je niet?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat ze nu Huntelaar willen halen bedoel je?
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:45 schreef jna het volgende:
[..]
De kans is aanzienlijk groter denk je niet?
Inderdaad. Als wij Afellay uit de wedstrijd spelen, stelt psv niet zo heel veel voor, maar als psv Suárez uit de wedstrijd houdt, stellen wij nog veel minder voor. Maar gelukkig is Suárez niet af te stoppen.quote:
Gaat 410 het nog lastig tegen krijgen.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:44 schreef Nashje het volgende:
De harde kern van psv kan niet wachten om naar Amsterdam te komen
[ afbeelding ]
Nee, ik zou het al knap vinden als het er meer dan 500 zijn. Maar het was gewoon de vraag wat de max was.quote:
Ligt eraan of Sno in de spits staat.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:53 schreef Houniet het volgende:
Wie gaan er allemaal zondag?
Ik moet er knettersvroeg uit man.
Zit je in het uitvak dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:53 schreef Houniet het volgende:
Wordt een dolle boel! Tussen 10 en 11 @ supp. home.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag uiteraard gewoon van de partij.
Neequote:Op donderdag 13 november 2008 19:00 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zit je in het uitvak dan? [ afbeelding ]
Home is dicht lijkt me.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wordt een dolle boel! Tussen 10 en 11 @ supp. home.
121 hier.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:53 schreef Houniet het volgende:
Ik mag het lijen, klerelijers.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
121 hier.
Trouwens zojuist in het Sportjournaal. Die hekken voor de ingang, mediaverbod?
Ze mogen nu tot 9u instappen, zodat ze in ieder geval met het OV in Eindhoven kunnen komen. Maar, om toch even te lachen, waren er natuurlijk wel de nodige supporters die alvast hun kaart hadden geannuleerd omdat ze niet op tijd bij het Philips Stadion konden zijn...Maar nu ineens weer wel dus, alleen is hun kaart niet meer geldig, hehehe.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:00 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zit je in het uitvak dan? [ afbeelding ]
hehehequote:Op donderdag 13 november 2008 19:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze mogen nu tot 9u instappen, zodat ze in ieder geval met het OV in Eindhoven kunnen komen. Maar, om toch even te lachen, waren er natuurlijk wel de nodige supporters die alvast hun kaart hadden geannuleerd omdat ze niet op tijd bij het Philips Stadion konden zijn...Maar nu ineens weer wel dus, alleen is hun kaart niet meer geldig, hehehe.
Oh ja, natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |