Gelukkig maar dat ik niet gaquote:Op donderdag 13 november 2008 16:55 schreef Jasza het volgende:
Sowieso kan heel Almere morgen geen kaarten halen in Almere.
Ik neem aan dat dit niet geld voor degene die de afgelopen dagen al kaartjes hebben gekocht.quote:Beste Ajacied,
Morgen zal de verkoop voor HSV – Ajax starten voor de nationale uitkaarthouders. In tegenstelling tot eerdere berichten hebben wij er helaas voor moeten kiezen om geen kaarten via de online webshop te verkopen maar alleen via de verkooppunten van de Ticketbox.
Het zal je niet ontgaan zijn dat er zich recentelijk meerdere storingen hebben voorgedaan. Op dit moment is men druk bezig om het systeem dusdanig aan te passen zodat storingen in de toekomst niet meer zullen voorkomen. Wij hebben geen garantie gekregen dat deze aanpassingen vrijdag a.s. al zijn gerealiseerd. Omdat de vraag naar kaarten voor deze wedstrijd groot is en wij geen enkel risico willen lopen dat er juist bij deze wedstrijd wederom een storing op zal treden, is er voor gekozen om tot nader order geen kaarten via de onlineshop te verkopen.
Wij betreuren dat we deze maatregel hebben moeten nemen, maar hopen op je begrip gezien de eerdere ervaringen. Graag verwijzen wij je naar de website van TicketBox (www.ticketbox.nl) zodat je het dichtstbijzijnde verkooppunt kunt opzoeken.
Met vriendelijke groet,
AFC Ajax
Onlinekaartverkoop
Postbus 23388
1100 DW Amsterdam
Tel: 020 - 3 111 444
E-mail: onlinekaartverkoop@ajax.nl
www.ajax.nl
De informatie opgenomen in dit bericht kan vertrouwelijk
zijn en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde.
Indien u dit bericht onterecht ontvangt, wordt u verzocht
de inhoud niet te gebruiken en de afzender direct te informeren
door het bericht te retourneren. Wij zijn niet verantwoordelijk
voor onjuiste, onvolledige of vertraagde verzending en
ontvangst van dit bericht.
ik hou mn hart vast zondag.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:19 schreef basvip het volgende:
Wordt wel gekkigheid langzamerhand. Dan heeft Alderweireld of Blind straks nog een basisplaats zondag. Zeegelaar en Bodul voorin. wordt geheid een 5-0 zo.
Slowpoke ben je ook he, teveel gezopen gister ofnie?quote:Op donderdag 13 november 2008 17:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet geld voor degene die de afgelopen dagen al kaartjes hebben gekocht.
Hij wordt al een paar jaar lang wekelijks bijgevuld ben ik bang.quote:
Ja welke lul doet dat eigenlijk.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hij wordt al een paar jaar lang wekelijks bijgevuld ben ik bang.
Basvip, zou jij aub je usericon willen veranderen? Alvast bedanktquote:Op donderdag 13 november 2008 17:16 schreef basvip het volgende:
[..]
en een wedstrijd die ze gaan verliezen ook/of hebben verloren omdat ze er eigenlijk niks te zoeken hebben.
Is inderdaad irritant, ik denk steeds dat jij het bentquote:Op donderdag 13 november 2008 17:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Basvip, zou jij aub je usericon willen veranderen? Alvast bedankt
OT: Beetje matig dat er morgen geen onlineverkoop is. Dan maar iemand naar Primera sturen
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:44 schreef Nashje het volgende:
De harde kern van psv kan niet wachten om naar Amsterdam te komen
[ afbeelding ]
Denk je niet?quote:Op donderdag 13 november 2008 17:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alsof het morgen uitverkocht raakt![]()
Ik denk het nu niet omdat alle mensen die moeten werken niet echt kaarten kunnen halen..Maar anders had ik het ook inderdaad niet echt verwacht. Denk wel dat het maandag uitverkocht gaat raken.quote:
Dan maakt het toch niet uit?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Ff een vraagje, wat is de max voor kaarten voor uitfans in de ArenA tijdens Europese wedstrijden? Bv. Werder Bremen was een vakkie vol. Normaal is de max 1.600, maar voor Europees zou het toch 5% moeten zijn geloof ik? 2.400 ofzo?
Maat van Slavia vraagt er naar. Vorig jaar waren ze met 500 maar als de stand in de groep goed is voor Slavia, dan komen ze waarschijnlijk met 1.000 dit jaar denkt 'ie.
2500 ja, dat is in het verleden wel eens gebeurd. (Werder volgens mij, Club Brugge ook)quote:Op donderdag 13 november 2008 18:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Ff een vraagje, wat is de max voor kaarten voor uitfans in de ArenA tijdens Europese wedstrijden? Bv. Werder Bremen was een vakkie vol. Normaal is de max 1.600, maar voor Europees zou het toch 5% moeten zijn geloof ik? 2.400 ofzo?
Maat van Slavia vraagt er naar. Vorig jaar waren ze met 500 maar als de stand in de groep goed is voor Slavia, dan komen ze waarschijnlijk met 1.000 dit jaar denkt 'ie.
Club Brugge thuis jaquote:Op donderdag 13 november 2008 18:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
2500 ja, dat is in het verleden wel eens gebeurd. (Werder volgens mij, Club Brugge ook)
Dan komt 415 erbij.
Echt? Wat was er dan voor de wedstrijd? Vertel!quote:Op donderdag 13 november 2008 18:30 schreef BB-boy het volgende:
Gezellige wedstrijd inderdaad (en nog gezelliger voor de wedstrijd hehe).
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:34 schreef BB-boy het volgende:
Bier drinken.
Omdat ze nu Huntelaar willen halen bedoel je?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Einde seizoen voor Van Nistelrooij.. Niet zo mooi nieuws voor Ajax.
Onze enige hoopquote:Op donderdag 13 november 2008 18:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Suárez gaat zondag vlammen
De kans is aanzienlijk groter denk je niet?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat ze nu Huntelaar willen halen bedoel je?
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:45 schreef jna het volgende:
[..]
De kans is aanzienlijk groter denk je niet?
Inderdaad. Als wij Afellay uit de wedstrijd spelen, stelt psv niet zo heel veel voor, maar als psv Suárez uit de wedstrijd houdt, stellen wij nog veel minder voor. Maar gelukkig is Suárez niet af te stoppen.quote:
Gaat 410 het nog lastig tegen krijgen.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:44 schreef Nashje het volgende:
De harde kern van psv kan niet wachten om naar Amsterdam te komen
[ afbeelding ]
Nee, ik zou het al knap vinden als het er meer dan 500 zijn. Maar het was gewoon de vraag wat de max was.quote:
Ligt eraan of Sno in de spits staat.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:53 schreef Houniet het volgende:
Wie gaan er allemaal zondag?
Ik moet er knettersvroeg uit man.
Zit je in het uitvak dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:53 schreef Houniet het volgende:
Wordt een dolle boel! Tussen 10 en 11 @ supp. home.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag uiteraard gewoon van de partij.
Neequote:Op donderdag 13 november 2008 19:00 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zit je in het uitvak dan? [ afbeelding ]
Home is dicht lijkt me.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wordt een dolle boel! Tussen 10 en 11 @ supp. home.
121 hier.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:53 schreef Houniet het volgende:
Ik mag het lijen, klerelijers.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
121 hier.
Trouwens zojuist in het Sportjournaal. Die hekken voor de ingang, mediaverbod?
Ze mogen nu tot 9u instappen, zodat ze in ieder geval met het OV in Eindhoven kunnen komen. Maar, om toch even te lachen, waren er natuurlijk wel de nodige supporters die alvast hun kaart hadden geannuleerd omdat ze niet op tijd bij het Philips Stadion konden zijn...Maar nu ineens weer wel dus, alleen is hun kaart niet meer geldig, hehehe.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:00 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zit je in het uitvak dan? [ afbeelding ]
hehehequote:Op donderdag 13 november 2008 19:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze mogen nu tot 9u instappen, zodat ze in ieder geval met het OV in Eindhoven kunnen komen. Maar, om toch even te lachen, waren er natuurlijk wel de nodige supporters die alvast hun kaart hadden geannuleerd omdat ze niet op tijd bij het Philips Stadion konden zijn...Maar nu ineens weer wel dus, alleen is hun kaart niet meer geldig, hehehe.
Oh ja, natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |