Ik weet niet of je Ajax-Groningen hebt meegemaakt, maar toen kon het wel.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:49 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat laatste zie ik niet gebeuren
Blijf het eens met je zijn...dieptriest is het gewoon.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:56 schreef HeatWave het volgende:
Ach, Sno kan je het niet kwalijk nemen, het is te debiel voor woorden dat ie spits moet zijn.
Ik wijt het aan MvB, deze groep heeft niets voor hem over blijkbaar, hij krijgt ze niet op scherp. Ze tonen geen inzet, er zit 0 lijn in, de begin opstelling is kut, hij grijpt pas in de DRIENENTACHTIGSTE minuut in en haalt dan nog niet die falende nieuweling eruit!
Je moet gewoon beginnen met je sterkste team, er 30 vol op, 0-4 maken en dan speel je de pot uit, wat heb ik vandaag WEER gezien? :
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste en winnen toch wel, zonder 1 poot uit te steken!
Sno kan er inderdaad niks aan doen, hij doet zijn best, maar kan niet beter. En speelt nog eens op een positie waar hij nooit speelt.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:56 schreef HeatWave het volgende:
Ach, Sno kan je het niet kwalijk nemen, het is te debiel voor woorden dat ie spits moet zijn.
Ik wijt het aan MvB, deze groep heeft niets voor hem over blijkbaar, hij krijgt ze niet op scherp. Ze tonen geen inzet, er zit 0 lijn in, de begin opstelling is kut, hij grijpt pas in de DRIENENTACHTIGSTE minuut in en haalt dan nog niet die falende nieuweling eruit!
Je moet gewoon beginnen met je sterkste team, er 30 vol op, 0-4 maken en dan speel je de pot uit, wat heb ik vandaag WEER gezien? :
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste en winnen toch wel, zonder 1 poot uit te steken!
Tsja Frank de Boer zou de drukzettende spits gewoon gepoort hebben en was dan rustig aan een goede opbouw begonnen....quote:Op woensdag 12 november 2008 22:56 schreef RayMania het volgende:
Wat mij opviel is dat Volendam met Tuyp erg diep voorin speelde, waardoor Ajax dus steeds de lange bal moest gebruiken. Zelfs Vermeer kon vaak niet rustig spelen naar de verdedigers. Geen enkele opbouw en alles door de lucht.
Zelfde gebeurde tegen Heerenveen en Willem II.
Heb niet alles kunnen zien, maar de invalbeurt van Siem was ook ok.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sno kan er inderdaad niks aan doen, hij doet zijn best, maar kan niet beter. En speelt nog eens op een positie waar hij nooit speelt.
De beginopstelling was slecht, het was dramatisch om Zeegelaar te laten debuteren, terwijl je gewoon Leonardo kon opstellen (beter dan een jonge debutant).
Verder wil ik niet alles Van Basten aanrekenen, want het is lastig als je niet kan spelen met drie van je vier beste aanvallers (Huntelaar, Sulejmani en Cvitanich). Tegen NEC, Groningen en Twente win je wél, maar een lastigere tegenstander op papier weer niet ...
Lindgren.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef Radegast het volgende:
Wie was er nou eigenlijk aanvoerder vandaag?
Marco lees je mee?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:55 schreef Radegast het volgende:
Snel Jerrel Hasselbaink contracteren!
Hij pakt geen ballen af, hij speelt alleen terug of naar de zijkant, hij maakt geen loopacties.... het is.... SUPER LINDGREN!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef Radegast het volgende:
Dat zei hij 3 weken geleden in sportweek alquote:Op woensdag 12 november 2008 23:02 schreef HeatWave het volgende:
Lindgren, die stond bij "ons"vandaag speciaal in de belangstelling na zijn VI uitspraak dat ie elke week moet spelen, omdat ie zo goed is.
Doe eens een gok.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef Radegast het volgende:
Lindgren...het is dat ik hem bij de tos zie staan want voor de rest was hij onzichtbaarquote:Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef Radegast het volgende:
Siem doet tenminste lopen zonder bal...quote:Op woensdag 12 november 2008 23:02 schreef Longmen het volgende:
[..]
Heb niet alles kunnen zien, maar de invalbeurt van Siem was ook ok.
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]Doel
Maarten Stekelenburg [ afbeelding ] * schouderblessure
Kenneth Vermeer[ afbeelding ] * kut
Dennis Gentenaar [ afbeelding ] * rugblessure
Hans Vonk[ afbeelding ] * kutVerdediging
Bruno Silva[ afbeelding ] * kut
Oleguer[ afbeelding ] * kut
Thomas Vermaelen[ afbeelding ] * kut
Jan Vertonghen[ afbeelding ] * kut
Gregory van der Wiel[ afbeelding ] * kut
Vurnon Anita[ afbeelding ] * kutMiddenveld
Rasmus Lindgren[ afbeelding ] * kut
Kennedy Bakircioglu[ afbeelding ] * kut
Urby Emanuelson[ afbeelding ] * kut
Ismaïl Aissati [ afbeelding ] * knieblessure
Gabri[ afbeelding ] * kut
Siem De Jong[ afbeelding ] * kut
Jan-Arie van der Heijden [ afbeelding ] * knieblessure
Evander Sno[ afbeelding ] * kut
Mitchell Donald [ afbeelding ] * zware knieblessure
Robbert Schilder[ afbeelding ] * kut
Eyong Enoh[ afbeelding ] * kutAanval
Klaas Jan Huntelaar [ afbeelding ]* enkelbandblessure
Miralem Sulejmani [ afbeelding ] * niet wedstrijdfit
Luis Suarez[ afbeelding ] * kut
Dennis Rommedahl [ afbeelding ] * kut
Dario Cvitanich [ afbeelding ] * hamstringblessure
Leonardo[ afbeelding ] * kut
Jeffrey Sarpong [ afbeelding ] * knieblessure
Javier Martina[ afbeelding ] * kut
hahaquote:Op woensdag 12 november 2008 23:03 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Lindgren...het is dat ik hem bij de tos zie staan want voor de rest was hij onzichtbaar
vd Wiel, Vertonghen, Sno en Suarez toonden inzet. Maar Sno speelde kut (waar hij overigens niks aan kon doen) en de rest speelde helemaal kut of toonde te weinig inzet.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:02 schreef HeatWave het volgende:
Lindgren, die stond bij "ons"vandaag speciaal in de belangstelling na zijn VI uitspraak dat ie elke week moet spelen, omdat ie zo goed is.
Die gast speelt zo lamlending, zo lui, zo op zijn gemakkie. Niet de enige hoor, maar hij was even de lul vandaag.
verder was eigenlijk alleen Vertonghen die inzet gaf en Suarez is nou eenmaal goalgeil, dus die doet ook wel wat. De rest moest eigenlijk tot op de onderbroek gestript worden, en terug kruipen via de afsluitdijk!
Nou dan mogen ze mij ook als niet sporend beschouwen! Hoe hij tegen Villa aan de kant gezet werd en heel beteuterd naar de scheids keek waarom hij geen vrije trap kreeg...quote:Op woensdag 12 november 2008 23:04 schreef RayMania het volgende:
Ik vind Lindgren sowieso te kort komen voor een club als Ajax, maar toen ik dat zondag zei, werd ik als niet sporend beschouwd.
Ook zonder aanvallers moet je kunnen winnen. Als je ziet wat bij "mindere"ploegen er een inzet getoont wordt. Bij Ajax krijgen toch hele "grote"spelers best wat kansen, maar ALLES wordt zonder overtuiging slap ingeschoten, er is geen speler die die bal er gewoon met ziel en zaligheid inramt. Alles moet geplaatst, ja geplaatst NAAST!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sno kan er inderdaad niks aan doen, hij doet zijn best, maar kan niet beter. En speelt nog eens op een positie waar hij nooit speelt.
De beginopstelling was slecht, het was dramatisch om Zeegelaar te laten debuteren, terwijl je gewoon Leonardo kon opstellen (beter dan een jonge debutant).
Verder wil ik niet alles Van Basten aanrekenen, want het is lastig als je niet kan spelen met drie van je vier beste aanvallers (Huntelaar, Sulejmani en Cvitanich). Tegen NEC, Groningen en Twente win je wél, maar een lastigere tegenstander op papier weer niet ...
Lekker Gabri en Enoh op het middenveld doen, het hele seizoen lang.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:05 schreef soppa het volgende:
[..]
Nou dan mogen ze mij ook als niet sporend beschouwen! Hoe hij tegen Villa aan de kant gezet werd en heel beteuterd naar de scheids keek waarom hij geen vrije trap kreeg...
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Ajax-Groningen hebt meegemaakt, maar toen kon het wel.
idd. En Verhoeven stond ook een wereldpartij te keepen, terwijl Volendam 10 keer effectiever was dan Ajax.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:06 schreef RayMania het volgende:
Tja, ik vond het met de inzet wel meevallen. Ik zag Gabri, Vermaelen, Vertonghen, Van der Wiel en Suárez wel bikkelen. Het was stukken beter dan tegen Heerenveen, bijvoorbeeld. Het probleem nu was de tactiek (teveel de lange bal) en aanvallend konden we niets brengen, omdat we teveel belangrijke spelers misten. Tel daarbij op spelers als Leonardo, Sno en Kennedy die Ajax-onwaardig zijn en je kijkt niet meer op van dit resultaat.
ik snap dat oprecht niet hoor, v'dam deed helemaal NIETS! en toch kreeg Ajax het niet voor elkaar om een heel klein beetje tempo te spelen, en dan is er inzet? Ik heb er niets van gezien.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:06 schreef RayMania het volgende:
Tja, ik vond het met de inzet wel meevallen. Ik zag Gabri, Vermaelen, Vertonghen, Van der Wiel en Suárez wel bikkelen. Het was stukken beter dan tegen Heerenveen, bijvoorbeeld. Het probleem nu was de tactiek (teveel de lange bal) en aanvallend konden we niets brengen, omdat we teveel belangrijke spelers misten. Tel daarbij op spelers als Leonardo, Sno en Kennedy die Ajax-onwaardig zijn en je kijkt niet meer op van dit resultaat.
Ben jij tevreden over de steun van het Feijenoord bupliek?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn.
Ben je tevreden over de steun van het ajax publiek?
Dit seizoen vind ik de sfeer meer dan goed. Tegen Groningen had Ajax het denk ik niet gered zonder het publiek.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn.
Ben je tevreden over de steun van het ajax publiek?
Met Gabri heb ik het na drie jaar ook wel weer gehad.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lekker Gabri en Enoh op het middenveld doen, het hele seizoen lang.
Maar je doet alsof Ajax geen kans heeft gehad, terwijl ik zo tien grote kansen kan opnoemen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik snap dat oprecht niet hoor, v'dam deed helemaal NIETS! en toch kreeg Ajax het niet voor elkaar om een heel klein beetje tempo te spelen, en dan is er inzet? Ik heb er niets van gezien.
AZ zou dit Ajax van vanavond helemaal zoek spelen, dubbele cijfers....
Dat zou zeker al schelen ja. Maar ja, dat kon weer niet.. DAAR kan MvB niets aan doen, maar ondanks dat het geen top is moet je vanavond gewoon met Leo beginnen, niet met die kleuter.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lekker Gabri en Enoh op het middenveld doen, het hele seizoen lang.
Ik heb niet voor niets het vorige topic overgeslagenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:11 schreef Noshiba het volgende:
Gaat snel zo die topics!
Ben inmiddels wel een beetje bedaard
Siem de Jong was BAGGER!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:02 schreef Longmen het volgende:
[..]
Heb niet alles kunnen zien, maar de invalbeurt van Siem was ook ok.
Het is op televisie niet goed te horen omdat de sfeer echt alleen maar vanuit 1 vak moet komen, nooit hoor je een keer de helft van het stadion meedoen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit seizoen vind ik de sfeer meer dan goed. Tegen Groningen had Ajax het denk ik niet gered zonder het publiek.
En je leest en hoort in de media dat de sfeer verbetert is. Het is alleen op televisie niet te horen (en geen samenvatting kijken, maar een hele wedstrijd), omdat het geluid wordt verminderd, dus je moet gewoon in het stadion zitten om te oordelen.
Eens, Leonardo had gewoon moeten spelen. Hè, we zijn het eens eensquote:Op woensdag 12 november 2008 23:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou zeker al schelen ja. Maar ja, dat kon weer niet.. DAAR kan MvB niets aan doen, maar ondanks dat het geen top is moet je vanavond gewoon met Leo beginnen, niet met die kleuter.
Je begon slecht en het is een feit dat als je instelling vanaf het begin niet goed is, dat je dat niet meer kan omdraaien als het niet loopt. En dan kom ik weer bij MvB uit, ik leg de schuld bij hem. Beginnen met je beste 11, altijd.
Kansen waren er wel ja, maar die werden allemaal inzetloos verprutst, geen enkele echte knal ofzo, allemaal slappe ballen. En die bolle van V'dam, die passeer je gewoon niet zo 123!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar je doet alsof Ajax geen kans heeft gehad, terwijl ik zo tien grote kansen kan opnoemen.
Verhoeven keepte uitstekend en het geluk ontbrak.
Niet alleen Siem hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 23:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Siem de Jong was BAGGER!Wat een prutser!
Totaal geen pit in hem, dat zie je van afstand, zal best technisch zijn, maar je hebt er niets aan.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Siem de Jong was BAGGER!Wat een prutser!
Retorische vraag.Qua steun en publiek kan niemand in Nederland aan het Feyenoord publiek tippen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef Nicasius het volgende:
[..]
Ben jij tevreden over de steun van het Feijenoord bupliek?
Ok.Ben er 1 keer geweest tijdens de klassieker en toen vond ik het een beetje stil.Misschien lag het aan de wedstrijd.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit seizoen vind ik de sfeer meer dan goed. Tegen Groningen had Ajax het denk ik niet gered zonder het publiek.
En je leest en hoort in de media dat de sfeer verbetert is. Het is alleen op televisie niet te horen (en geen samenvatting kijken, maar een hele wedstrijd), omdat het geluid wordt verminderd, dus je moet gewoon in het stadion zitten om te oordelen.
ja, die 2 had ik ook al genoemd als enige 2quote:Op woensdag 12 november 2008 23:15 schreef Doc het volgende:
Suarez was de enige die een beetje behoorlijk speelde en misschien Vertonghen ook nog.
Vooral op de lange zijdes van de Arena zitten veel saaie, dooie en oude mensen die alleen de wedstrijd kijken. Daar kun je niks aan doen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:13 schreef Kopbal het volgende:
Het is op televisie niet goed te horen omdat de sfeer echt alleen maar vanuit 1 vak moet komen, nooit hoor je een keer de helft van het stadion meedoen.
Toen zat 410 aan de andere kant. Nu is het wel verbeterd doordat 410 en Zuid dicht bij elkaar zitten.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:15 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Retorische vraag.Qua steun en publiek kan niemand in Nederland aan het Feyenoord publiek tippen.
[..]
Ok.Ben er 1 keer geweest tijdens de klassieker en toen vond ik het een beetje stil.Misschien lag het aan de wedstrijd.
Dat weet ik - maar als zo'n joker komt melden dat Siem de Jong een goede invalbeurt had dan denk ik dat die gast voor 1 december blijkbaar de padoshop nog maar even leeggekocht heeft ...quote:
Inderdaad, dus het ligt niet aan het geluid oid. Maar gewoon aan het aantal mensen wat actief sfeer maakt.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vooral op de lange zijdes van de Arena zitten veel saaie, dooie en oude mensen die alleen de wedstrijd kijken. Daar kun je niks aan doen.
Ben benieuwd of iedereen hier zo blij is met 410.Sfeer moet niet te gemaakt zijn. Dat gespring met je rug naar het veld bijvoorbeeld.Kom op zeg, je bent bij een voetbalwedstrijd toch niet bij een bar mitswa oid?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:13 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het is op televisie niet goed te horen omdat de sfeer echt alleen maar vanuit 1 vak moet komen, nooit hoor je een keer de helft van het stadion meedoen.
Chapeau voor de sfeer die 410 af en toe maakt hoor, maar het is zo jammer dat bijvoorbeeld niet als NAC, Twente en Feyenoord soms het hele stadion meedoet.
Heb trouwens alleen de eerste helft gezien vandaag, was Sno net zo goed in de tweede helft?
Waarom? We hebben straks iemand van 16 miljoen lopen en ook nog Cvitanich.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:16 schreef toma het volgende:
Misschien is het een optie om een spits te contracteren tot de winterstop. Een speler als Arveladze, Kluivert of Hasselbaink (ik zeg ook maar wat).
Toevallig zei ik zondag nog tegen iemand dat ik niet meer kon herinneren wanneer eens een bal van bijvoorbeeld 30 meter het doel in werd geramd. Nu is het natuurlijk niet zo dat er elke wedstrijd een afstands knal in moet gaan, maar het zijn allemaal pussy ballen die gegeven worden of het nou van ver of van dicht bij is.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kansen waren er wel ja, maar die werden allemaal inzetloos verprutst, geen enkele echte knal ofzo, allemaal slappe ballen. En die bolle van V'dam, die passeer je gewoon niet zo 123!
Geluk? Nee, ziel en zaligheid ontbrak, want een beetje speler schiet gewoon eens echt ipv dit gelul..
Ik in het vorige topic ook al hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 23:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die 2 had ik ook al genoemd als enige 2.
Maar 410 en Zuid hoor je op televisie ook veel minder hard, dat geeft een vertekend beeld.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:17 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Inderdaad, dus het ligt niet aan het geluid oid. Maar gewoon aan het aantal mensen wat actief sfeer maakt.
Nou bedankt....quote:Op woensdag 12 november 2008 23:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat weet ik - maar als zo'n joker komt melden dat Siem de Jong een goede invalbeurt had dan denk ik dat die gast voor 1 december blijkbaar de padoshop nog maar even leeggekocht heeft ...
Alleen hoe langquote:Op woensdag 12 november 2008 23:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom? We hebben straks iemand van 16 miljoen lopen en ook nog Cvitanich.
Snel langs de paddoshop ouwequote:Op woensdag 12 november 2008 23:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nou bedankt....
het was "oke invalbeurt" trouwens
Dat zijn 2 dingenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:18 schreef HeatWave het volgende:
Steun is prima hoor, begrijp me niet verkeerd, maar als ze spelen als vandaag verdienen ze 1 ding : een heel dik fluitconcert en een dikke boete.
Oach, voorlopig verliest PSV ook voor de achtste keer dit seizoen.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:19 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Snel langs de paddoshop ouwe
De underdog dusquote:Op woensdag 12 november 2008 23:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oach, voorlopig verliest PSV ook voor de achtste keer dit seizoen.
Graag gedaanquote:Op woensdag 12 november 2008 23:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nou bedankt....
het was "oke invalbeurt" trouwens
Cvitanich is nog wel een tijdje geblesseerd. Maar je hebt een fysiek persoon nodig met een goede techniek die in de punt van de aanval een bal kan kaatsen en die op z'n tijd een doelpuntje kan maken. Sulejmani en Suarez zijn beiden dribbelaars die om een centrumspits heen moeten spelen tenzij je gaat counteren. Maar tegen een ploeg als Volendam kun je niet counteren omdat Volendam het liefst heeft dat je niet aanvalt. We hebben gezien dat Sno wel een balletje kan kaatsen en fysiek z'n mannetje staat. Maar hij is geen spits en heeft geen killerinstinct.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom? We hebben straks iemand van 16 miljoen lopen en ook nog Cvitanich.
Waarom is dat positief dan? Zie eerder AZ als onze concurrentquote:Op woensdag 12 november 2008 23:21 schreef dronkeykong het volgende:
Het enige positieve is dat PSV wederom verloren heeft
Vind ik wel. Acht uitwedstrijden gespeeld, zes verloren en twee winst (FC Utrecht en ADO Den Haag).quote:
Lees maar even vanaf hier , dan is het duidelijk hoe de meeste erover denken. Hoeft niet iedereen het hier weer opnieuw te postenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:17 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iedereen hier zo blij is met 410.Sfeer moet niet te gemaakt zijn. Dat gespring met je rug naar het veld bijvoorbeeld.Kom op zeg, je bent bij een voetbalwedstrijd toch niet bij een bar mitswa oid?
Omdat ze nog steeds in de neerwaartse spiraal zitten. Hadden ze nu gewonnen hadden ze beter in hun vel gezeten zondag.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:23 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Waarom is dat positief dan? Zie eerder AZ als onze concurrent
Omg .... concurrent ? Met dat voetbal dat vandaag vertoont is door ajax spelen ze niet eens mee om de titelquote:Op woensdag 12 november 2008 23:23 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Was al drie keer gewisseld...quote:Op woensdag 12 november 2008 23:26 schreef Scorpie het volgende:
Owja, en wie heeft MvB ook de -edit- in gescholden omdat hij Vermaelen doodleuk liet staan terwijl zelfs de ballenjongen bij de achterste cornervlag zag dat hij niet meer verder kon?
De tering zeg.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:24 schreef Riro het volgende:
[..]
Lees maar even vanaf hier , dan is het duidelijk hoe de meeste erover denken. Hoeft niet iedereen het hier weer opnieuw te posten
Op dit moment? Niet veelquote:Op woensdag 12 november 2008 23:29 schreef Kopbal het volgende:
Wat verwachten jullie van zondag?
Wat een reactiesquote:Op woensdag 12 november 2008 23:24 schreef Riro het volgende:
[..]
Lees maar even vanaf hier , dan is het duidelijk hoe de meeste erover denken. Hoeft niet iedereen het hier weer opnieuw te posten
True, true dit Ajax is zo statisch als de pest. Je weet 6 schakels van tevoren al wat er gaat gebeuren zelfs een amateur ploeg kan nog overeind blijven.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:26 schreef soppa het volgende:
Ik snap wel dat mensen Siem de Jong afkraken aangezien hij niet zo best heeft gespeeld tot nu, maar ziet dan niemand dat Siem tenminste meters maakt zonder bal? Tegen Twente dook hij een paar keer uit het niets op in het strafschopgebied waardoor hij toch zijn goaltje meepikte en belangrijk was. Wat Ajax mist zijn komende mensen, middenvelders die hun man dwingen om met hun mee te gaan en daardoor ruimte maken voor inschuivende mensen. Alleen Gabri wil nog wel eens diepte zoeken maar is daar niet de geschikte man voor omdat hij niet offensief genoeg is en een schot heeft van een oma.
Ja want wanneer we straks met onze sterkste elftal optreden zullen meer van dit soort wedstrijden volgen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Omg .... concurrent ? Met dat voetbal dat vandaag vertoont is door ajax spelen ze niet eens mee om de titel
ik eigenlijk ook hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 23:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vind ik wel. Acht uitwedstrijden gespeeld, zes verloren en twee winst (FC Utrecht en ADO Den Haag).
Het houdt ook maar niet op he. Nu dus weer Urby, Vermaelen en Oleguer.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:30 schreef Messenga het volgende:
Ernstiger zijn de blessures die er weer bij zijn gekomen.
Boeiend? Dat laat je hem toch niet achterin staan? Je ziet hem er 3 keer finaal uitgelopen worden als trainer zijnde en je gaat niet even nadenken over dat je misschien beter met 10 man kan gaan spelen?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Was al drie keer gewisseld...
Verder was alles kut. Had al een slecht voorgevoel ook.
Probleem is dat het jaar in jaar uit hetzelfde liedje is.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:30 schreef Messenga het volgende:
Gezeik over de wedstrijd..
Oké, het was KUTKLOTEGVDSLECHTBLALALALALA. Maar come on, get over it. Dit mag niet gebeuren, maar gebeurd toch.
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:23 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Mogen wij ook een keer na het wekenlange getroll van Pizzakoppo en co. aan te horen?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:31 schreef kevin6188 het volgende:
Echt te mooi dat het seizoen van de Feyenoorders zo ongeveer alweer is geslaagd omdat Ajax verliest van Volendam in de beker. Morgen staan ze op school ongetwijfeld ook allemaal weer in de rij. Genieten.![]()
Het is in overleg gebeurd en op dit moment even niet het belangrijkste, maar slechts een detail. Kijk ff iets verder dan dat.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Boeiend? Dat laat je hem toch niet achterin staan? Je ziet hem er 3 keer finaal uitgelopen worden als trainer zijnde en je gaat niet even nadenken over dat je misschien beter met 10 man kan gaan spelen?
Och, in dat laatste geef ik je geen ongelijk. Getroll kan me verder gestolen worden - zit nooit in een Feyenoord-topic.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Mogen wij ook een keer na het wekenlange getroll van Pizzakoppo en co. aan te horen?
Het is toch gewoon lachwekkend: uitgeschakeld worden door Volendam in de beker.
Inderdaad. Het vertoonde spel werd een beetje verbloemd door Twente uit maar nu krijg je gewoon het deksel op je neus.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
![]()
Wake up voorlopig zijn we net zo slecht als PSV of slechter!
Die blessures? Tja..quote:Op woensdag 12 november 2008 23:32 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Probleem is dat het jaar in jaar uit hetzelfde liedje is.
Met alle respect, maar op dit moment doen wij het veel beter dan PSV. Dit is een wedstrijd die niet om aan te zien geweest, maar ik denk dat er zondag wel eens een erg positieve uitslag kan komen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
![]()
Wake up voorlopig zijn we net zo slecht als PSV of slechter!
We moeten even afwachten wat de ernst van hun blessures zijn. Misschien valt het allemaal mee en zijn ze fit voor zondag.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:32 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het houdt ook maar niet op he. Nu dus weer Urby, Vermaelen en Oleguer.
Die blessures en die kut instelling elke keer tegen de kleine clubsquote:Op woensdag 12 november 2008 23:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die blessures? Tja..
[..]
Met alle respect, maar op dit moment doen wij het veel beter dan PSV. Dit is een wedstrijd die niet om aan te zien geweest, maar ik denk dat er zondag wel eens een erg positieve uitslag kan komen.
Raak ik je in je ziel?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Mogen wij ook een keer na het wekenlange getroll van Pizzakoppo en co. aan te horen?
Het is toch gewoon lachwekkend: uitgeschakeld worden door Volendam in de beker.
Nee. Let maar opquote:Op woensdag 12 november 2008 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Ajax gaat van PSV verliezen, let maar op.
Spelers zijn zelf toch ook niet achterlijk? Vermaelen en bv Lindgren hadden allang moeten kortsluiten dat bv Lindgren bv een linie zakte zodat Vermaelen bijv zichzelf een beetje rond de middencirkel kon opstellen zodat hij in ieder geval geen buitenspel opheft en voor de rest het veld een beetje breed houd?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Boeiend? Dat laat je hem toch niet achterin staan? Je ziet hem er 3 keer finaal uitgelopen worden als trainer zijnde en je gaat niet even nadenken over dat je misschien beter met 10 man kan gaan spelen?
Idem.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:37 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik hou wel van een beetje getroll over en weer.
Gni! Humberto zegt zojuist iets soortgelijksquote:Op woensdag 12 november 2008 23:39 schreef soppa het volgende:
[..]
Spelers zijn zelf toch ook niet achterlijk? Vermaelen en bv Lindgren hadden allang moeten kortsluiten dat bv Lindgren bv een linie zakte zodat Vermaelen bijv zichzelf een beetje rond de middencirkel kon opstellen zodat hij in ieder geval geen buitenspel opheft en voor de rest het veld een beetje breed houd?
stoere internetheld.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik postte om de Ajax-fans te sarren.
Helemaal mee eens. Zelden zie je een keer iemand de diepte in gaan, of de bal afgeven en ruimte maken. Het moet allemaal uit stilstand. Volgens mij is dat ook DE reden dat Suarez nu zo uitblinkt; de enige mogelijkheid om tot voetbal te komen in zo een slecht georganiseerde ploeg is door individuele kwaliteit.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:26 schreef soppa het volgende:
Ik snap wel dat mensen Siem de Jong afkraken aangezien hij niet zo best heeft gespeeld tot nu, maar ziet dan niemand dat Siem tenminste meters maakt zonder bal? Tegen Twente dook hij een paar keer uit het niets op in het strafschopgebied waardoor hij toch zijn goaltje meepikte en belangrijk was. Wat Ajax mist zijn komende mensen, middenvelders die hun man dwingen om met hun mee te gaan en daardoor ruimte maken voor inschuivende mensen. Alleen Gabri wil nog wel eens diepte zoeken maar is daar niet de geschikte man voor omdat hij niet offensief genoeg is en een schot heeft van een oma.
Wat een onzin is dit ook elke keer weer. Welke mongool dit de wereld in geholpen heeftquote:Op woensdag 12 november 2008 23:15 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Retorische vraag.Qua steun en publiek kan niemand in Nederland aan het Feyenoord publiek tippen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
De uitslag is kut voor Ajax maar goed voor het bekertoernooi. Dit is wat de nieuwe opzet mooi maakt, niemand is veilig.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:49 schreef Han-Pekel het volgende:
wat een enge discussies hier, alsof we zijn gedegradeerd oid.
win je uit bij Twente met 2-0 dmv hard werken en geconcentreerd voetbal, spelen we nu opeens altijd met een kut instelling onze uitwedstrijden..
Dadelijk hebben we Feyenoord opeens als concurrent als het zoals deze wedstrijd doorgaatquote:Op woensdag 12 november 2008 23:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Omg .... concurrent ? Met dat voetbal dat vandaag vertoont is door ajax spelen ze niet eens mee om de titel
Ik heb Sno vanavond niemand weg zien beuken. Ondanks zijn postuur laat hij zich opvallend makkelijk wegzetten..quote:Op woensdag 12 november 2008 23:45 schreef Radegast het volgende:
Sno moet wel in de basis trouwens zondag, hij moet Affelay uit de wedstrijd beuken.
Tegen twente werd ook waardeloos gespeeld.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:49 schreef Han-Pekel het volgende:
wat een enge discussies hier, alsof we zijn gedegradeerd oid.
win je uit bij Twente met 2-0 dmv hard werken en geconcentreerd voetbal, spelen we nu opeens altijd met een kut instelling onze uitwedstrijden..
Nou voor Affelay heb je geen reus nodig om hem uit de wedstrijd te krijgen hoor..quote:Op donderdag 13 november 2008 00:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik heb Sno vanavond niemand weg zien beuken. Ondanks zijn postuur laat hij zich opvallend makkelijk wegzetten..
[..]
Tegen twente werd ook waardeloos gespeeld.
ik denk dat jij een andere wedstrijd hebt gezien of je hebt er echt geen kaas van gegetenquote:Op donderdag 13 november 2008 00:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik heb Sno vanavond niemand weg zien beuken. Ondanks zijn postuur laat hij zich opvallend makkelijk wegzetten..
[..]
Tegen twente werd ook waardeloos gespeeld.
Affelay laat Sno als een hond achter hem aan rennen. Niet verstandig.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:45 schreef Radegast het volgende:
Sno moet wel in de basis trouwens zondag, hij moet Affelay uit de wedstrijd beuken.
Een speler als Enoh moet op Affelay staan. Maar ik weet niet of het verstandig is om Enoh nu al meteen zo'n zware taak te geven terwijl hij net terug komt van een blessure.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Affelay laat Sno als een hond achter hem aan rennen. Niet verstandig.
Zeg dan niks. Als je zo'n wartaal uitslaat.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:14 schreef Silenus het volgende:
Sno moet gewoon nooit meer in de basis.
Wie wil jij dan op Affelay zetten?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Affelay laat Sno als een hond achter hem aan rennen. Niet verstandig.
Je moet een speler hebben met veel loopvermogen die tot het gaatje gaat en niet bang is om een keer te schoppen als dat nodig is. Een type Davids zou ideaal zijn. Ik denk dat Gabri dat het beste kan.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wie wil jij dan op Affelay zetten?
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:10 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
ik denk dat jij een andere wedstrijd hebt gezien of je hebt er echt geen kaas van gegeten
Wat nou, ik vat het algehele Sno-onderwerp juist treffend samen. Ik wil het wel even voor je uitleggen.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:16 schreef toma het volgende:
[..]
Zeg dan niks. Als je zo'n wartaal uitslaat.
Je hebt helemaal gelijkt wat betreft zijn kwaliteiten in de spitsen positie. Maar dat had ik jou van te voren ook wel kunnen vertellen. Sno moet op het middenveld staan, ik wil niet zeggen dat hij daar wel een basis plaats verdient. Dat laatste slaat nergens op net als een one-liner als "Sno moet nooit meer in de basis".quote:Op donderdag 13 november 2008 00:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat nou, ik vat het algehele Sno-onderwerp juist treffend samen. Ik wil het wel even voor je uitleggen.
Sno kan niet voetballen. Met zijn 'snelheid' (grappig dat ik Sno en snelheid in één stukje kunt plaatsen eigenlijk) haal je elke vaart uit de aanval. Vandaag speelde ie ook weer 70% van de ballen verkeerd terug.
Vandaag stond ie ook weer 837 keer buitenspel. Het lijkt wel alsof je Jeroen Verhoeven de lambada ziet dansen als hij aan de bal is. Of vond je 'm voldoen in de spits?
Hij kan het niet. Dus: Exit. Daarbij vind ik hem ook buiten het veld een over het paard getilde Drenthe achtige kneus. Ik hoop dat ie nooit meer in Ajax-1 staat.
Had hij nou samen met Suarez de meeste assists? Dan is ie toch nog ergens nuttig voor.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij kan het niet. Dus: Exit. Daarbij vind ik hem ook buiten het veld een over het paard getilde Drenthe achtige kneus. Ik hoop dat ie nooit meer in Ajax-1 staat.
Sno stond ook niet bepaald op de positie waar zijn kwaliteiten het meest tot zijn recht komen. Misschien dat het daaraan ligt. Vind dat er teveel gebasht wordt op Sno terwijl het collectief falen voorop staat.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:30 schreef kevin6188 het volgende:
Wat ik nog het vreemdst vind aan alles rond Sno is dat hij een aantal jaar in Schotland heeft gevoetbald bij een niet misselijke club, zelfs kampioen is geworden en aardig wat wedstrijden heeft gespeeld. Nu is voetbal het enige dat telt daar en mist de gemiddelde verdediger van Falkirk een stuk of twee voortanden omdat er met zoveel inzet en passie wordt gespeeld.
Je zou dus denken dat Sno voorop gaat in de strijd, snelt handelt en gezien zijn fysieke gesteldheid een meerwaarde is.
Tot zover de theorie, want de praktijk wees iets heel anders uit in Volendam.
Dan zal ik jou nu vantevoren alvast vertellen dat hij ook op het middenveld het spel vertraagt. Zelfs op de positie waar nu Lindgren en Gabri staan voldoet hij niet, omdat hij wanneer hij de bal verovert (leest: iemand loopt tegen 'm aan) er eerst een beetje mee gaat staan kijken voordat 'ie 'm na 20 seconden eens doorpast. (Als de tegenstander dan weer op eigen helft is en Leonardo en Suarez inmiddels al 30 meter buitenspel staan.)quote:Op donderdag 13 november 2008 00:28 schreef toma het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijkt wat betreft zijn kwaliteiten in de spitsen positie. Maar dat had ik jou van te voren ook wel kunnen vertellen. Sno moet op het middenveld staan, ik wil niet zeggen dat hij daar wel een basis plaats verdient. Dat laatste slaat nergens op net als een one-liner als "Sno moet nooit meer in de basis".
Zoals je in mijn post kunt lezen heb ik het er nergens over dat Sno een echte spits is. Ik, vind ik zelf dan, stip wat zaken aan waar het heel het seizoen al aan ontbreekt. Beetje in lijn met wat Silenus hierboven zegt dus.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:33 schreef toma het volgende:
[..]
Sno stond ook niet bepaald op de positie waar zijn kwaliteiten het meest tot zijn recht komen. Misschien dat het daaraan ligt. Vind dat er teveel gebasht wordt op Sno terwijl het collectief falen voorop staat.
Waarom trek je een conclusie als we 1 wedstrijd hebben verloren van een degradatie-kandidaat terwijl we zo'n 11 spelers missen waarvan de meeste basisspelers zijn? We hebben de afgelopen weken van Groningen en Twente gewonnen terwijl we veel mensen misten. AZ speelt geweldig maar de vraag is hoe lang ze dit volhouden met dezelfde selectie kun je ook 11e eindigen. Ik zie Ajax dit weekend nog wel van psv winnen. Puur een mentaliteitsverschil, ik denk ook dat we dan wat meer tot voetballen komen.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:35 schreef Parafernalia het volgende:
AZ moet deze competitie gewoon kampioen worden
Kan iemand die man vertellen dat er zoiets bestaat als een tondeuse trouwens? Mijn god. Dan speel je bij Ajax maar van een kapper of tondeuse heeft ie nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Heeft Bakirchoco überhaupt eens een man weten te passeren sinds hij bij Ajax is gekomen?![]()
En dat noemt zich dan een buitenspeler. Ho-pe-loos.
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:35 schreef Parafernalia het volgende:
Opbokken met die klappers. Die gaan later dit jaar wel een aantal keren op hun bek.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:35 schreef Parafernalia het volgende:
Ik vraag mij ook iedere keer af wanneer ze het afmaken ja.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kan iemand die man vertellen dat er zoiets bestaat als een tondeuse trouwens? Mijn god. Dan speel je bij Ajax maar van een kapper of tondeuse heeft ie nog nooit gehoord.![]()
Haha klopft! Als ik zo'n kop haar had dan had ik zeker een millimeter kapsel gehad!quote:Op donderdag 13 november 2008 00:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kan iemand die man vertellen dat er zoiets bestaat als een tondeuse trouwens? Mijn god. Dan speel je bij Ajax maar van een kapper of tondeuse heeft ie nog nooit gehoord.![]()
Het is toch verschrikkelijk. Drie schaamharen staan er overeind.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook iedere keer af wanneer ze het afmaken ja.
Die opvouwbare programma boekjes ook, of wat het in vredesnaam mogen zijnquote:Op donderdag 13 november 2008 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Opbokken met die klappers. Die gaan later dit jaar wel een aantal keren op hun bek.
Hursut Meric van ADO heeft meer kwaliteit dan dat schaamhaarhoofd van Ajax. Ik zeg het je!quote:Op donderdag 13 november 2008 00:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
Jaja Bakkie moet naar de kapper nou weten we het wel. Laat het maar een keer een man uitspelen of een fatsoenlijke voorzet/corner geven(niet dat we een kopsterke spits hebben maar toch) dan mag hij van mij een afropruik of kale kop hebben.
Ik verwed er mijn ballen om dat die meer bruikbare voorzetten had gegeven vanavond dan die prutser.quote:
psv.nlquote:Let op: extra vroege vertrektijd trein naar Amsterdam
12 november 2008 15:45
De NS heeft vandaag de vertrektijd bekend gemaakt voor de trein waarmee 800 PSV-supporters komende zondag naar Amsterdam vervoerd worden voor de competitiewedstrijd Ajax - PSV. De trein vertrekt vanaf het station Philips Stadion (tegenover ingang 36) om 8.27 uur, instappen is al mogelijk vanaf 7.30 uur.
Kennedy is een jongen met veel kwaliteit. Het probleem is dat wanneer hij niet het volledige vertrouwen krijgt en niet iedere wedstrijd in de basis staat het er niet uit komt. Hij is een typisch voorbeeld van een speler die het wel red bij een sub-topper omdat hij daar af en toe een foutje mag maken maar tekort komt voor een topclub.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik verwed er mijn ballen om dat die meer bruikbare voorzetten had gegeven vanavond dan die prutser.
Heel de nacht doortrekkenquote:Op donderdag 13 november 2008 00:52 schreef Silenus het volgende:
Okay, nu even die boeren weer uitlachen:
[..]
psv.nl
Hahahaha, 7.30u!! Echt, WHAT THE FUCK.
En je hebt nog gelijk ookquote:Op donderdag 13 november 2008 01:03 schreef venomsnake het volgende:
Het komt allemaal door de regen, daar word je nat van en dat vinden de jongens van Ajax maar niks.
En jouw naam is Rob Versteeg.quote:Op donderdag 13 november 2008 03:39 schreef versteegrob het volgende:
Stekelenburg
Oleguer Vd Heijden Vermaelen Emanuelson
Enoh Aissati Sarpong
Cvitanich Huntelaar Sulejmani
Met deze opstelling wordt je kampioen
Ik heb me ook kapot geergerd aan Lindgren, de lamlendigheid straalt er vanafquote:Op woensdag 12 november 2008 23:02 schreef HeatWave het volgende:
Die gast speelt zo lamlending, zo lui, zo op zijn gemakkie. Niet de enige hoor, maar hij was even de lul vandaag.
verder was eigenlijk alleen Vertonghen die inzet gaf en Suarez is nou eenmaal goalgeil, dus die doet ook wel wat. De rest moest eigenlijk tot op de onderbroek gestript worden, en terug kruipen via de afsluitdijk!
Tering, dat wist ik niet eens..quote:Op donderdag 13 november 2008 07:43 schreef TheZapster het volgende:
Het verlies is niet eens erg maar die blessures
ben je nu sarcastisch of ben ik te dronken daarvoorquote:Op donderdag 13 november 2008 07:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tering, dat wist ik niet eens...
Fucking hell, dat meen je niet.. Precies nu?!
Nee, ik zat gisteravond in een of ander restaurant en zag alleen de uitslag.quote:Op donderdag 13 november 2008 07:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
ben je nu sarcastisch of ben ik te dronken daarvoor
We hebben zondag gewoon geen voorhoede en geen verdedigingquote:Op donderdag 13 november 2008 07:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, ik zat gisteravond in een of ander restaurant en zag alleen de uitslag..
shit man, het was echt om te huilen, wat een instellingquote:Op donderdag 13 november 2008 00:07 schreef Kriegel het volgende:
Hee, Navigator, dat was absoluut een mooie topclub die ik vanavond aan het werk zag, bedankt nog voor de doorverwijzing! [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik bedoel, dat kut AZ wint alleen maar voor de tweede keer van PSV, dat kan toch iedere bitterballen kloteploeg wel doen. Nee, dan Ajax, magnifiek.
Ik eigenlijk ook welquote:
Goede voetballer maar wat een kneusquote:Schaars: 'Goed om te horen dat Ajax eruit ligt'
quote:Ook de ziekenboeg werd tegen Volendam verder uitgebreid. Oleguer, Thomas Vermaelen en Urby Emanuelson moesten geblesseerd naar de kant. "Ik kan nu een elftal en een reservebank met al die geblesseerde spelers formeren", aldus nog een laconieke Van Basten.
Ja omdat Emanuelson al voor de wedstrijd geblesseerd wasquote:Op donderdag 13 november 2008 08:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Emanuelson speelde uberhaupt niet, toch?
Zeegelaar stond in de basis.
Oleguer had last van een spier dacht ik en Vermaelen verstapte zijn knie in een luchtduel maar moest van Van Basten eerst doorvoetballen totdat het echt niet meer ging.quote:Op donderdag 13 november 2008 08:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iemand enig idee hoe slecht het er uit zag voor Ollie en Vermaelen?
Een Robbentje?quote:Op donderdag 13 november 2008 08:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja omdat Emanuelson al voor de wedstrijd geblesseerd was
Hmm, hopelijk is iig Ollie er bij. Dan kan Van der Wiel centraal en Silva op rechts. Mis je ze beide, heb je een probleem.quote:Oleguer had last van een spier dacht ik en Vermaelen verstapte zijn knie in een luchtduel maar moest van Van Basten eerst doorvoetballen totdat het echt niet meer ging.
Lekkere trainer zeg
Echt, dat Vermaelen niet door kon zag elke blinde vink nog wel. En van Basten maar roepen dat hij moet blijven staanquote:Op donderdag 13 november 2008 08:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja omdat Emanuelson al voor de wedstrijd geblesseerd was
[..]
Oleguer had last van een spier dacht ik en Vermaelen verstapte zijn knie in een luchtduel maar moest van Van Basten eerst doorvoetballen totdat het echt niet meer ging.
Lekkere trainer zeg
Alleen zal dat wel na az zijnquote:Ook Cvitanich sneller terug dan verwach
quote:Op donderdag 13 november 2008 08:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zitten jullie allemaal? Houd je vast he, er is goed nieuws..
[..]
Alleen zal dat wel na az zijn.
quote:Op donderdag 13 november 2008 08:59 schreef HeatWave het volgende:
Vermealen en Oleguer zijn op dit moment beide knudde, maar ja, we hebben al niets achterin.
Wat iedereen met verstand van voetbal al voorspelde is nu dus weer eens waarheid geworden. Slecht aan- en verkoopbeleid zou er to leiden dat Ajax met de kerst al geen volledig 11tal kon opstellen, ik daag iedereen uit om mijn posts van voor het seizoen op te zoeken. Niet om nou mijn gelijk te halen, maar om aan te geven dat die lul met vingers van een Van Basten er geen moer van snapt.
Je hebt voor het eerst sinds jaar en dag weer eens de kans om van PSV te winnen, maar zelfs dat gaat zo niet lukken vrees ik (al zijn die ook niet echt bij machte).
Nee, dit gaat wederom een drama seizoen worden, dat is het na gisteren natuurlijk al. Opzich zijn de resultaten in de competetie om totaal omduidelijke redenen nog redelijk, maar qua spel, echt combinatie voetbal heeft Ajax in 5 jaar nog nooit zo SLECHT gespeeld.
Nee, aanwinst die van Basten......
Ach ja, dat ik 3 weken helemaal niet op FOK! ben geweest zo'n beetje is detail he? Bemoei je lekker met je eigen leven verder ok? Het gaat hier over Ajax, die club waarvan jij middelmaat wel ok vindt...quote:Op donderdag 13 november 2008 09:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Trouwens wel weer opvallend dat je alleen post als het slecht gaat.. Dat is echt intens triest trouwens, jij omgekeerde successupporter.
Hahaquote:Op donderdag 13 november 2008 00:52 schreef Silenus het volgende:
Okay, nu even die boeren weer uitlachen:
[..]
psv.nl
Hahahaha, 7.30u!! Echt, WHAT THE FUCK.
Zouden ze bij regen trainen in de Arena met het dak dicht?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:08 schreef sjimz het volgende:
Gewoon eisen dat we nooit meer in de regen hoeven te spelen!
Zomercompetitie ftw!
Het zal allemaal wat gecharcheerd overkomen, maar ik ben nou eenmaal KWAAD! na gisteren, ik kan er niet om lachen nee!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:13 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind wel dat er een kern van waarheid zit in Heatwave zijn verhaal hoor.
De waarheid zal wel een beetje in het midden liggen.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal allemaal wat gecharcheerd overkomen, maar ik ben nou eenmaal KWAAD! na gisteren, ik kan er niet om lachen nee!
En nee, het is in MIJN geval niet persoonlijk bedoeld, maar ja, persoonlijke aanvallen als je geen argumenten meer hebt zijn lekker makkelijk.
Kom dan met een tegenverhaal ipv " je bent gestoord, jankzak" ?
Lijkt me lastig...
OK, dat geef ik ja, dat had ik er niet bij moeten zetten. Ik voel me alleen echt als een Van Gaal na de wedstrijd tegen ADO, hij had gewoon gelijk toen hij zei dat ze heel goed gespeeld hadden, alleen 3-0 verloren. Iedereen lachte hem uit, alle kenners vonden hem gestoord.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:19 schreef Suijk het volgende:
HW, je legt alleen continu de nadruk op het feit dat jij het allemaal al lang zei en al lang wist. En dan zet je er nog expliciet bij dat het je niet gaat om gelijk halen, nou dat komt dan niet echt over.
Verder zijn er dus ook wedstrijden gespeeld waarin bleek dat het dus wel degelijker was dan eerdere jaren.
Precies. Kut dat we van fokking Volendam hebben verloren hoor, maar toen ik vanochtend wakker werd kon ik er weer om lachen en was ik blij dat het maar slechts een bekerwedstrijd was. Als het een competitiewedstrijd was geweest had het vast wel aan mij gevreten, maar hier kan ik me echt niet lang druk over makenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
1 woord: blessures.
Aisatti, Sulejmani, Huntelaar, Emanuelson, Stekelenburg en Enoh zijn allemaal (potentiele) basisspelers.
Aangevuld met Donald, Sarpong, Van de Heijden en Cvitanich en nu Vermaelen en Ollie dan is het niet zo heel gek als je wedstrijden verliest en punten laat liggen.
Tuurlijk, maar spelers als Suarez, Gabri, Lindgren, Vertonghen, Vermealen etc. Dat zijn toch allemaal op papier spelers die velen malen beter zouden moeten zijn dan de spelers van V'dam.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:42 schreef sjimz het volgende:
Was het maar zo dat salaris altijd een werkelijk afspiegeling was van kwaliteit op het moment.
Helaas is dat niet zo.
De mentaliteit in dit soort potjes mag wel wat beter.
Niet alleen Sno. Vorig jaar werd er nooit maar dan ook nooit verdedigd op buitenspelval. Nu met Oleguer gaat het wel iets beter heb ik het idee.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:49 schreef Damzkieee het volgende:
Kent Sno de buitenspelregel trouwens?
Tuurlijk, kampioen is eerste prio. Maar ik trek zo'n avond als gisteren gewoon niet, je staat zo voor lul weer.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:54 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, als Ajax kampioen wordt, kan me die kut-beker niets schelen. Beter de offday gisteren dan zondag.
Wat je niet moet vergeten is dat als je nóóit met dezelfde kern kan trainen, automatismen en slimme tactische vernuftigheden er nooit in geslepen kunnen worden...quote:Op donderdag 13 november 2008 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar spelers als Suarez, Gabri, Lindgren, Vertonghen, Vermealen etc. Dat zijn toch allemaal op papier spelers die velen malen beter zouden moeten zijn dan de spelers van V'dam.
En idd, de instelling van gisteren was gewoon het probleem. Az begon ook rustig, maar gooide opeens het tempo omhoog. Ajax kan dat niet, beginnen ze slap, eindigen ze slap.
Lindgren bijvoorbeeld was de personificatie van de lamlendigheid, slappe, inspiratieloze ballen breed, constant. geen lef, geen durf, geen inzicht. terwijl hij op het punt staat te debuteren voor Zweden.
Dan is het aan e coach om de spelers aan het voetballen te krijgen, en dat lukt hem gewoon niet.
Nogmaals, de blessures zijn een excuus om evt van AZ te verliezen, niet van Volendam...
Fuck it. Voor een kakkerlak is de beker een hoofdprijs, voor ons een troostprijs. Kampioenschap (en zelfs tweede plaats) is zoveel belangrijker dan die kut-beker.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, kampioen is eerste prio. Maar ik trek zo'n avond als gisteren gewoon niet, je staat zo voor lul weer.
Die kop van de bedrijfskakkerlak alleen al vanochtend.....
Trust me, dat vergeet ik echt niet. Maar kan een Lindren daarom niet 1 volledige pass meer geven? Kan een Kennedy opeens geen verdediger van Volendam meer voorbij? Kan een speler als Gabri opeens niet eens meer recht op doel schieten?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat je niet moet vergeten is dat als je nóóit met dezelfde kern kan trainen, automatisme en slimme tactische vernuftigheden er nooit in geslepen kunnen worden...
Tsja, op individuele nukken teert Ajax al een jaartje of 8. De laatste verzorgde wedstrijd - zoals AZ gisteren - kan ik me niet herinneren.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trust me, dat vergeet ik echt niet. Maar kan een Lindren daarom niet 1 volledige pass meer geven? Kan een Kennedy opeens geen verdediger van Volendam meer voorbij? Kan een speler als Gabri opeens niet eens meer recht op doel schieten?
Automatismen heb je niet, maar inzet heeft daar niets mee te maken, dan nog moet je individueel kunnen voetballen.
Simpel.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:02 schreef dronkeykong het volgende:
Automatismen?
Je speelt toch bij Ajax ook om je individuele klasse? Het zijn toch geen mongolen die in het veld staan of wel?
'Het spelletje' is al 40 jaar niet meer simpel. Voor een supporter wellicht, maar vraag eens aan een trainer als Van Gaal hoe simpel het is.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:06 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dat is het spelletje ook. Raar dat het toch kut is he
Die voorbeeld zijn adhv gisterenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tsja, op individuele nukken teert Ajax al een jaartje of 8. De laatste verzorgde wedstrijd - zoals AZ gisteren - kan ik me niet herinneren.
Die voorbeelden die je aanhaalt vind ik flauw. Lindgren speelde prima wedstrijden dit jaar en Gabri evenzo.
Ach, dat kunnen ze ook best wel. Die bal van Gabri die huizenhoog over ging was minstens 30 cm achter hem gespeeld, waardoor hij 'm wel moest scheppen. Die pass moet dan dus beter, maar die was weer met 2 verdedigers eromheen gegeven... Ik vind het een beetje simpel om enkele slechte situaties te pakken en aan de hand daarvan te concluderen dat het niets is en wordt met Ajax, of dat de spelers te slecht zijn...quote:Op donderdag 13 november 2008 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die voorbeeld zijn adhv gisteren. Een speler van Ajax moet echt wel een bal recht op goal kunnen knallen, op welke linie hij ook speelt. Dat nekte je gisteren helaas.
In het geval van Siem ben ik het met je eens, maar die uitstraling heeft bijvoorbeeld Sneijder ook wel over zich. Lindgren ben ik gewoon een enorme fan van. Als die de mogelijkheid krijgt om tussen de verdediging en middenveld te opereren kan hij schitterende beslissende passes geven én ballen afpakken. Het echt betere stofzuigerwerk moet dan wel aan Gabri of Enoh worden overgelaten.quote:Ik vind Lindgren veels te flets voor een middenvelder van Ajax, net als Siem de Jong.
quote:Gabri vind ik een hele nuttige speler die door zijn spel helaas verzuipt in zijn eigen inzet. Hij speelt met Lindgren en De Jong samen, maar is de enige van de 3 die actief en fanatiek jaagt, met als gevolg dat hij ook vaak (reken ik hem dus niet aan) te laat is omdat hij geen steun krijgt bij het storen.
Als Lindgren en de Jong nou eens het voorbeeld van Gabri namen zou je een veel effectiever middenveld hebben. nu loopt Gabri eigenlijk voor niets zich de hele tijd uit de naad.
Dat wel jaquote:Op donderdag 13 november 2008 09:54 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, als Ajax kampioen wordt, kan me die kut-beker niets schelen. Beter de offday gisteren dan zondag.
Dat heeft meer met de mentaliteit op het veld te maken.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
'Het spelletje' is al 40 jaar niet meer simpel. Voor een supporter wellicht, maar vraag eens aan een trainer als Van Gaal hoe simpel het is.
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:24 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dat heeft meer met de mentaliteit op het veld te maken.
Dat er niet geschoten wordt vind ik ook opmerkelijk. Suarez zet z'n acties altijd een meter of 10 verder door, want hij wil de achterlijn halen ( Misschien heeft hij teveel PES 2006 gespeeldquote:Op donderdag 13 november 2008 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk zit er ook een hoop reactionisme is mijn posts van vandaag mbt de pot van gisteren. Maar ik vind dus wel dat als je zo'n wedstrijd speelt dat er ook wel eens een paar goeie harde, recht op de goal af, schoten mogen komen van Ajacieden, spitsen of verdedigers. Niet alles kan lukken, natuurlijk niet, maar als je soms de goals ziet bij ploegen als Roda zelfs, met alle ziel en zaligheid. Net als gisteren, best een paar prima kansen, maar van die slappe geplaatste balletjes. Alsof alles altijd mooi moet bij een Ajacied.
Natuurlijk wil ik mooi, verzorgd kwijlvoetbal. Maar als dat niet lukt, zoals gisteren (en het hele seizoen) dan moet er TOCH gewonnen worden, dan is het hier al een stuk stillen van mijn kant qua kritiek hoor.
En dan baal ik dus echt als ik het terug zie dat ze toch flink wat kansen hadden, en die gewoon verprutst hebben, niet gemist, nee verprutst, door slappe balletjes naast en over.
Wat is er mis met een keihard schot?
Pffff moet ik hier nog op reagerenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:28 schreef pfaf het volgende:
[..]Zeg je nu dat met een beetje meer inzet Ajax wel goed gaat voetballen?
Suarez kan ik het om de een of andere manier niet kwalijk nemen. Hij heeft altijd inzet, wel omdat ie op zichzelf geilt en wil scoren, of iig uitblinken, maar goed.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat er niet geschoten wordt vind ik ook opmerkelijk. Suarez zet z'n acties altijd een meter of 10 verder door, want hij wil de achterlijn halen ( Misschien heeft hij teveel PES 2006 gespeeld), Sno staat áltijd met het rug naar het doel en Zegenaar heeft de bal niet langer dan 2 seconden vast gehad, Kennedy is de speler er niet toe om naar binnen te komen. Dan blijft het schot uit de tweede lijn over, maar daar is nooit iemand, omdat de 10 niet meer bestaat.
Probeer het eens zou ik zeggen. Maar wellicht moet je maar helemaal niet meer reageren inderdaad, veel zinnigs of constructiefs heb ik nog niet uit jou zien komen.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:36 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Pffff moet ik hier nog op reageren
Die gedachte heb ik nu ook, maar als we weer geen kampioen worden, dan is de beker een leuke bijkomstigheid.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:54 schreef M0NTANA het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Probeer het eens zou ik zeggen. Maar wellicht moet je maar helemaal niet meer reageren inderdaad, veel zinnigs of constructiefs heb ik nog niet uit jou zien komen.
Ik heb in de tweede helft lange periodes gezien waar Ajax aan het drukken was. Volendam stond compleet vast. Weet je hoe lastig het is om te voetballen tegen een muur? Dan is het pompen en hopen dat de bal goed valt.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Maar zo ronde 70st minuut moet er toch iets in de koppies zitten van "verdomme, het lukt niet" en dan zou je toch echt de beuk erin moeten gooien. Maar dat zie je gewoon niet.
Of je vindt dat er niets op de bank zit wat de moeite van het inbregen waard is. Al kan ik me dat niet voorstellen inderdaad, aangezien Leonardo nu ineens weer minder is dan Zeegenaar en Kennedy volgens Marco.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Suarez kan ik het om de een of andere manier niet kwalijk nemen. Hij heeft altijd inzet, wel omdat ie op zichzelf geilt en wil scoren, of iig uitblinken, maar goed.
Maar zo ronde 70st minuut moet er toch iets in de koppies zitten van "verdomme, het lukt niet" en dan zou je toch echt de beuk erin moeten gooien. Maar dat zie je gewoon niet.
En ik snap dus ook helemaal niets van een wissel in de 83ste minuut in zo;n wedstrijd, dan vind je het als coach toch ook wel allemaal best?
Ben je geestelijk gehandicapt ofzo? Dat zeg ik toch nergens. Maar jij gooit enkel wat nietszeggende oneliners in de rondte. Verder bepaal ik niets nee, maar als jij op de basisschool tijdens begrijpend lezen had opgelet had je gezien dat ik dat ook niet suggereerde.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:39 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
En dat bepaal jij. Als het kut gaat mag je geen kritiek meer leveren.
Casino Salzburg - Ajax in '94. Zo ongeveer de meest deprimerende wedstrijd van Ajax die ik ooit gezien heb. Wat zat ik me toen op te vreten!quote:Op donderdag 13 november 2008 10:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb in de tweede helft lange periodes gezien waar Ajax aan het drukken was. Volendam stond compleet vast. Weet je hoe lastig het is om te voetballen tegen een muur? Dan is het pompen en hopen dat de bal goed valt.
Je hebt helemaal gelijk ouwequote:Op donderdag 13 november 2008 10:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ben je geestelijk gehandicapt ofzo? Dat zeg ik toch nergens. Maar jij gooit enkel wat nietszeggende oneliners in de rondte. Verder bepaal ik niets nee, maar als jij op de basisschool tijdens begrijpend lezen had opgelet had je gezien dat ik dat ook niet suggereerde.
Doe even normaal, pfapquote:Op donderdag 13 november 2008 10:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ben je geestelijk gehandicapt ofzo? Dat zeg ik toch nergens. Maar jij gooit enkel wat nietszeggende oneliners in de rondte. Verder bepaal ik niets nee, maar als jij op de basisschool tijdens begrijpend lezen had opgelet had je gezien dat ik dat ook niet suggereerde.
QEDquote:Op donderdag 13 november 2008 10:47 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk ouwe
Niet helemaal mee eens, een muur speel je uit elkaar door tempo te spelen, elkaar snel (1 keer raken, dat hebben WIJ uitgevonden) te spelen en dus de tegenstander zoek te spelen. Dat dat niet perfect kan mag je van mij best weer op de blessures gooien hoor. Maar dan nog is pompen echt heel dom.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb in de tweede helft lange periodes gezien waar Ajax aan het drukken was. Volendam stond compleet vast. Weet je hoe lastig het is om te voetballen tegen een muur? Dan is het pompen en hopen dat de bal goed valt.
Technisch niet begaafd genoeg? Zie jij wie er allemaal geblesseerd zijn? Als die allemaal terug zijn gaat het sowieso voorin lopen, en wordt het middenveld vanzelf ook sterker. Dus geen conclusies trekken aub.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:53 schreef wallofdolls het volgende:
Aah jongens, over 2,5 week staat Ajax gewoon weer 5 punten achter op AZ, volgend seizoen weer een kans![]()
Nee maar serieus. Ajax is natuurlijk nooit echt een vechtclub geweest (wel buiten het veld), maar op de een of andere manier lopen er nu allemaal mensen die technisch niet begaafd genoeg zijn om op Ajax-niveau te acteren. En dan moet je vechten. Qua resultaat lukt dat soms wel, maar ik ben toch echt bang dat ze daarop te kort gaan schieten dit jaar (wederom).
Als, als, als, alsquote:Op donderdag 13 november 2008 10:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Technisch niet begaafd genoeg? Zie jij wie er allemaal geblesseerd zijn? Als die allemaal terug zijn gaat het sowieso voorin lopen, en wordt het middenveld vanzelf ook sterker. Dus geen conclusies trekken aub.
Precies, belangrijker is de vraag: "Waarom?"quote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sulejmani, Enoh, Aissati, Stekelenburg, Huntelaar, Cvitanich. Dat is niet eens meer een als.
Bij AZ zijn ook 3 van de 5 spitsen geblesseerd en 3 van de betere verdedigers. Schaars heeft ook een paar weken aan de kant gezeten. Ik vind t echt bullshit dat je je verschuilt achter blessures.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:05 schreef Voltreffer het volgende:. Mijn god als je niet ziet dat ajax met een veredelde sub-top voorhoede speelt ben je wel heel scheel. Moet jij clubbie nog zien doen wat Ajax nu doet als er zoveel gebleseerde zijn
. Of stond af ook nog eerste als er 5 basisspelers gebleseerd zijn
Altijd leuk die kaasboerkes die nu opeens een grote bek weer hebben.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:12 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Bij AZ zijn ook 3 van de 5 spitsen geblesseerd en 3 van de betere verdedigers. Schaars heeft ook een paar weken aan de kant gezeten. Ik vind t echt bullshit dat je je verschuilt achter blessures.
Waren de 11 op het veld dan echt allemaal minder dan de 11 van Volendam? Ook de mensen die WEL een basisplaats hebben? (suarez, Gabri, vertonghen, vermaelen, Lindgren, Oleguer) je begint met iig 6 basis spelers. Je hebt dan ook nog eens mensen als Sno (toch als versterking gehaald door MvB) en Kennedy erbij.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sulejmani, Enoh, Aissati, Stekelenburg, Huntelaar, Cvitanich. Dat is niet eens meer een als.
Als er zo veel bepalende spelers zo lang geblesseerd zijn zou ik eerder iets gaan zoeken in de strategie van een club. Een beetje topclub hoort het met gemak op te kunnen vangen. Bij Ajax lukt dat op een bepaalde manier niet. Bij PSV lukte dat wel afgelopen jaren. Bij Groningen en Heerenveen (die toch continu worden leeggekocht) lukt het ook altijd weer om een goed team op de been te zetten.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het draait niet alleen om excuses, maar nuance. Een wedstrijd verliezen kan en mag toch een keer gebeuren. Ajax heeft verdomme de laatste 6, 7 wedstrijden op rij gewonnen en een paar dagen voor dé wedstrijd tegen PSV wordt er een uitwedstrijd in de beker gewonnen. Komop hey, als met wil gaan kankeren moet met dat niet even nú na één verloren wedstrijd doen, maar na de vorige wedstrijden die met hetzelfde voetbal wél gewonnen werd.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waren de 11 op het veld dan echt allemaal minder dan de 11 van Volendam? Ook de mensen die WEL een basisplaats hebben? (suarez, Gabri, vertonghen, vermaelen, Lindgren, Oleguer) je begint met iig 6 basis spelers. Je hebt dan ook nog eens mensen als Sno (toch als versterking gehaald door MvB) en Kennedy erbij.
Een team van die mensen zou samen met een nieuweling (al had leonardo gewoon moeten spelen) in staat zijn om van Volendam te winnen. Ik blijf erbij, als je niet van PSV en AZ wint door blessures ok, maar zelfs de hele b-garnituur van de A selectie zou moeten kunnen winnen, en dar was met 6 basis spelers geen sprake van.
Er is gewoon geen excuus voor gisteren, snap niet dat mensen het goed willen praten.
Ik heb nu gewoon meer tijd om op fok te hangen. Vorig jaar had ik je ook wel willen lastigvallen hoor. Sorryquote:Op donderdag 13 november 2008 11:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Altijd leuk die kaasboerkes die nu opeens een grote bek weer hebben.
Ga lekker een tattoo laten zetten, pannenkoek.
Nou bedankt. Alsof niemand anders dat hier doorhad. En hoezo lukt dat Ajax niet? Met zoveel geblesseerden bovenaan staan doet geen enkele club Ajax na...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:17 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Als er zo veel bepalende spelers zo lang geblesseerd zijn zou ik eerder iets gaan zoeken in de strategie van een club. Een beetje topclub hoort het met gemak op te kunnen vangen. Bij Ajax lukt dat op een bepaalde manier niet. Bij PSV lukte dat wel afgelopen jaren. Bij Groningen en Heerenveen (die toch continu worden leeggekocht) lukt het ook altijd weer om een goed team op de been te zetten.
Ik ben hier echt niet om je aan te vallen hoor. Ik wilde het alleen maar even zeggen.
Oh, dat heb ik ook gedaan hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 11:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het draait niet alleen om excuses, maar nuance. Een wedstrijd verliezen kan en mag toch een keer gebeuren. Ajax heeft verdomme de laatste 6, 7 wedstrijden op rij gewonnen en een paar dagen voor dé wedstrijd tegen PSV wordt er een uitwedstrijd in de beker gewonnen. Komop hey, als met wil gaan kankeren moet met dat niet even nú na één verloren wedstrijd doen, maar na de vorige wedstrijden die met hetzelfde voetbal wél gewonnen werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |