Ik weet niet of je Ajax-Groningen hebt meegemaakt, maar toen kon het wel.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:49 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat laatste zie ik niet gebeuren
Blijf het eens met je zijn...dieptriest is het gewoon.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:56 schreef HeatWave het volgende:
Ach, Sno kan je het niet kwalijk nemen, het is te debiel voor woorden dat ie spits moet zijn.
Ik wijt het aan MvB, deze groep heeft niets voor hem over blijkbaar, hij krijgt ze niet op scherp. Ze tonen geen inzet, er zit 0 lijn in, de begin opstelling is kut, hij grijpt pas in de DRIENENTACHTIGSTE minuut in en haalt dan nog niet die falende nieuweling eruit!
Je moet gewoon beginnen met je sterkste team, er 30 vol op, 0-4 maken en dan speel je de pot uit, wat heb ik vandaag WEER gezien? :
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste en winnen toch wel, zonder 1 poot uit te steken!
Sno kan er inderdaad niks aan doen, hij doet zijn best, maar kan niet beter. En speelt nog eens op een positie waar hij nooit speelt.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:56 schreef HeatWave het volgende:
Ach, Sno kan je het niet kwalijk nemen, het is te debiel voor woorden dat ie spits moet zijn.
Ik wijt het aan MvB, deze groep heeft niets voor hem over blijkbaar, hij krijgt ze niet op scherp. Ze tonen geen inzet, er zit 0 lijn in, de begin opstelling is kut, hij grijpt pas in de DRIENENTACHTIGSTE minuut in en haalt dan nog niet die falende nieuweling eruit!
Je moet gewoon beginnen met je sterkste team, er 30 vol op, 0-4 maken en dan speel je de pot uit, wat heb ik vandaag WEER gezien? :
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste en winnen toch wel, zonder 1 poot uit te steken!
Tsja Frank de Boer zou de drukzettende spits gewoon gepoort hebben en was dan rustig aan een goede opbouw begonnen....quote:Op woensdag 12 november 2008 22:56 schreef RayMania het volgende:
Wat mij opviel is dat Volendam met Tuyp erg diep voorin speelde, waardoor Ajax dus steeds de lange bal moest gebruiken. Zelfs Vermeer kon vaak niet rustig spelen naar de verdedigers. Geen enkele opbouw en alles door de lucht.
Zelfde gebeurde tegen Heerenveen en Willem II.
Heb niet alles kunnen zien, maar de invalbeurt van Siem was ook ok.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sno kan er inderdaad niks aan doen, hij doet zijn best, maar kan niet beter. En speelt nog eens op een positie waar hij nooit speelt.
De beginopstelling was slecht, het was dramatisch om Zeegelaar te laten debuteren, terwijl je gewoon Leonardo kon opstellen (beter dan een jonge debutant).
Verder wil ik niet alles Van Basten aanrekenen, want het is lastig als je niet kan spelen met drie van je vier beste aanvallers (Huntelaar, Sulejmani en Cvitanich). Tegen NEC, Groningen en Twente win je wél, maar een lastigere tegenstander op papier weer niet ...
Lindgren.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef Radegast het volgende:
Wie was er nou eigenlijk aanvoerder vandaag?
Marco lees je mee?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:55 schreef Radegast het volgende:
Snel Jerrel Hasselbaink contracteren!
Hij pakt geen ballen af, hij speelt alleen terug of naar de zijkant, hij maakt geen loopacties.... het is.... SUPER LINDGREN!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef Radegast het volgende:
Dat zei hij 3 weken geleden in sportweek alquote:Op woensdag 12 november 2008 23:02 schreef HeatWave het volgende:
Lindgren, die stond bij "ons"vandaag speciaal in de belangstelling na zijn VI uitspraak dat ie elke week moet spelen, omdat ie zo goed is.
Doe eens een gok.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef Radegast het volgende:
Lindgren...het is dat ik hem bij de tos zie staan want voor de rest was hij onzichtbaarquote:Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef Radegast het volgende:
Siem doet tenminste lopen zonder bal...quote:Op woensdag 12 november 2008 23:02 schreef Longmen het volgende:
[..]
Heb niet alles kunnen zien, maar de invalbeurt van Siem was ook ok.
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]Doel
Maarten Stekelenburg [ afbeelding ] * schouderblessure
Kenneth Vermeer[ afbeelding ] * kut
Dennis Gentenaar [ afbeelding ] * rugblessure
Hans Vonk[ afbeelding ] * kutVerdediging
Bruno Silva[ afbeelding ] * kut
Oleguer[ afbeelding ] * kut
Thomas Vermaelen[ afbeelding ] * kut
Jan Vertonghen[ afbeelding ] * kut
Gregory van der Wiel[ afbeelding ] * kut
Vurnon Anita[ afbeelding ] * kutMiddenveld
Rasmus Lindgren[ afbeelding ] * kut
Kennedy Bakircioglu[ afbeelding ] * kut
Urby Emanuelson[ afbeelding ] * kut
Ismaďl Aissati [ afbeelding ] * knieblessure
Gabri[ afbeelding ] * kut
Siem De Jong[ afbeelding ] * kut
Jan-Arie van der Heijden [ afbeelding ] * knieblessure
Evander Sno[ afbeelding ] * kut
Mitchell Donald [ afbeelding ] * zware knieblessure
Robbert Schilder[ afbeelding ] * kut
Eyong Enoh[ afbeelding ] * kutAanval
Klaas Jan Huntelaar [ afbeelding ]* enkelbandblessure
Miralem Sulejmani [ afbeelding ] * niet wedstrijdfit
Luis Suarez[ afbeelding ] * kut
Dennis Rommedahl [ afbeelding ] * kut
Dario Cvitanich [ afbeelding ] * hamstringblessure
Leonardo[ afbeelding ] * kut
Jeffrey Sarpong [ afbeelding ] * knieblessure
Javier Martina[ afbeelding ] * kut
hahaquote:Op woensdag 12 november 2008 23:03 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Lindgren...het is dat ik hem bij de tos zie staan want voor de rest was hij onzichtbaar
vd Wiel, Vertonghen, Sno en Suarez toonden inzet. Maar Sno speelde kut (waar hij overigens niks aan kon doen) en de rest speelde helemaal kut of toonde te weinig inzet.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:02 schreef HeatWave het volgende:
Lindgren, die stond bij "ons"vandaag speciaal in de belangstelling na zijn VI uitspraak dat ie elke week moet spelen, omdat ie zo goed is.
Die gast speelt zo lamlending, zo lui, zo op zijn gemakkie. Niet de enige hoor, maar hij was even de lul vandaag.
verder was eigenlijk alleen Vertonghen die inzet gaf en Suarez is nou eenmaal goalgeil, dus die doet ook wel wat. De rest moest eigenlijk tot op de onderbroek gestript worden, en terug kruipen via de afsluitdijk!
Nou dan mogen ze mij ook als niet sporend beschouwen! Hoe hij tegen Villa aan de kant gezet werd en heel beteuterd naar de scheids keek waarom hij geen vrije trap kreeg...quote:Op woensdag 12 november 2008 23:04 schreef RayMania het volgende:
Ik vind Lindgren sowieso te kort komen voor een club als Ajax, maar toen ik dat zondag zei, werd ik als niet sporend beschouwd.
Ook zonder aanvallers moet je kunnen winnen. Als je ziet wat bij "mindere"ploegen er een inzet getoont wordt. Bij Ajax krijgen toch hele "grote"spelers best wat kansen, maar ALLES wordt zonder overtuiging slap ingeschoten, er is geen speler die die bal er gewoon met ziel en zaligheid inramt. Alles moet geplaatst, ja geplaatst NAAST!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sno kan er inderdaad niks aan doen, hij doet zijn best, maar kan niet beter. En speelt nog eens op een positie waar hij nooit speelt.
De beginopstelling was slecht, het was dramatisch om Zeegelaar te laten debuteren, terwijl je gewoon Leonardo kon opstellen (beter dan een jonge debutant).
Verder wil ik niet alles Van Basten aanrekenen, want het is lastig als je niet kan spelen met drie van je vier beste aanvallers (Huntelaar, Sulejmani en Cvitanich). Tegen NEC, Groningen en Twente win je wél, maar een lastigere tegenstander op papier weer niet ...
Lekker Gabri en Enoh op het middenveld doen, het hele seizoen lang.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:05 schreef soppa het volgende:
[..]
Nou dan mogen ze mij ook als niet sporend beschouwen! Hoe hij tegen Villa aan de kant gezet werd en heel beteuterd naar de scheids keek waarom hij geen vrije trap kreeg...
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Ajax-Groningen hebt meegemaakt, maar toen kon het wel.
idd. En Verhoeven stond ook een wereldpartij te keepen, terwijl Volendam 10 keer effectiever was dan Ajax.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:06 schreef RayMania het volgende:
Tja, ik vond het met de inzet wel meevallen. Ik zag Gabri, Vermaelen, Vertonghen, Van der Wiel en Suárez wel bikkelen. Het was stukken beter dan tegen Heerenveen, bijvoorbeeld. Het probleem nu was de tactiek (teveel de lange bal) en aanvallend konden we niets brengen, omdat we teveel belangrijke spelers misten. Tel daarbij op spelers als Leonardo, Sno en Kennedy die Ajax-onwaardig zijn en je kijkt niet meer op van dit resultaat.
ik snap dat oprecht niet hoor, v'dam deed helemaal NIETS! en toch kreeg Ajax het niet voor elkaar om een heel klein beetje tempo te spelen, en dan is er inzet? Ik heb er niets van gezien.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:06 schreef RayMania het volgende:
Tja, ik vond het met de inzet wel meevallen. Ik zag Gabri, Vermaelen, Vertonghen, Van der Wiel en Suárez wel bikkelen. Het was stukken beter dan tegen Heerenveen, bijvoorbeeld. Het probleem nu was de tactiek (teveel de lange bal) en aanvallend konden we niets brengen, omdat we teveel belangrijke spelers misten. Tel daarbij op spelers als Leonardo, Sno en Kennedy die Ajax-onwaardig zijn en je kijkt niet meer op van dit resultaat.
Ben jij tevreden over de steun van het Feijenoord bupliek?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn.
Ben je tevreden over de steun van het ajax publiek?
Dit seizoen vind ik de sfeer meer dan goed. Tegen Groningen had Ajax het denk ik niet gered zonder het publiek.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn.
Ben je tevreden over de steun van het ajax publiek?
Met Gabri heb ik het na drie jaar ook wel weer gehad.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lekker Gabri en Enoh op het middenveld doen, het hele seizoen lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |