Ik weet niet of je Ajax-Groningen hebt meegemaakt, maar toen kon het wel.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:49 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat laatste zie ik niet gebeuren
Blijf het eens met je zijn...dieptriest is het gewoon.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:56 schreef HeatWave het volgende:
Ach, Sno kan je het niet kwalijk nemen, het is te debiel voor woorden dat ie spits moet zijn.
Ik wijt het aan MvB, deze groep heeft niets voor hem over blijkbaar, hij krijgt ze niet op scherp. Ze tonen geen inzet, er zit 0 lijn in, de begin opstelling is kut, hij grijpt pas in de DRIENENTACHTIGSTE minuut in en haalt dan nog niet die falende nieuweling eruit!
Je moet gewoon beginnen met je sterkste team, er 30 vol op, 0-4 maken en dan speel je de pot uit, wat heb ik vandaag WEER gezien? :
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste en winnen toch wel, zonder 1 poot uit te steken!
Sno kan er inderdaad niks aan doen, hij doet zijn best, maar kan niet beter. En speelt nog eens op een positie waar hij nooit speelt.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:56 schreef HeatWave het volgende:
Ach, Sno kan je het niet kwalijk nemen, het is te debiel voor woorden dat ie spits moet zijn.
Ik wijt het aan MvB, deze groep heeft niets voor hem over blijkbaar, hij krijgt ze niet op scherp. Ze tonen geen inzet, er zit 0 lijn in, de begin opstelling is kut, hij grijpt pas in de DRIENENTACHTIGSTE minuut in en haalt dan nog niet die falende nieuweling eruit!
Je moet gewoon beginnen met je sterkste team, er 30 vol op, 0-4 maken en dan speel je de pot uit, wat heb ik vandaag WEER gezien? :
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste en winnen toch wel, zonder 1 poot uit te steken!
Tsja Frank de Boer zou de drukzettende spits gewoon gepoort hebben en was dan rustig aan een goede opbouw begonnen....quote:Op woensdag 12 november 2008 22:56 schreef RayMania het volgende:
Wat mij opviel is dat Volendam met Tuyp erg diep voorin speelde, waardoor Ajax dus steeds de lange bal moest gebruiken. Zelfs Vermeer kon vaak niet rustig spelen naar de verdedigers. Geen enkele opbouw en alles door de lucht.
Zelfde gebeurde tegen Heerenveen en Willem II.
Heb niet alles kunnen zien, maar de invalbeurt van Siem was ook ok.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sno kan er inderdaad niks aan doen, hij doet zijn best, maar kan niet beter. En speelt nog eens op een positie waar hij nooit speelt.
De beginopstelling was slecht, het was dramatisch om Zeegelaar te laten debuteren, terwijl je gewoon Leonardo kon opstellen (beter dan een jonge debutant).
Verder wil ik niet alles Van Basten aanrekenen, want het is lastig als je niet kan spelen met drie van je vier beste aanvallers (Huntelaar, Sulejmani en Cvitanich). Tegen NEC, Groningen en Twente win je wél, maar een lastigere tegenstander op papier weer niet ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |