Ik weet niet of je Ajax-Groningen hebt meegemaakt, maar toen kon het wel.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:49 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat laatste zie ik niet gebeuren
Blijf het eens met je zijn...dieptriest is het gewoon.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:56 schreef HeatWave het volgende:
Ach, Sno kan je het niet kwalijk nemen, het is te debiel voor woorden dat ie spits moet zijn.
Ik wijt het aan MvB, deze groep heeft niets voor hem over blijkbaar, hij krijgt ze niet op scherp. Ze tonen geen inzet, er zit 0 lijn in, de begin opstelling is kut, hij grijpt pas in de DRIENENTACHTIGSTE minuut in en haalt dan nog niet die falende nieuweling eruit!
Je moet gewoon beginnen met je sterkste team, er 30 vol op, 0-4 maken en dan speel je de pot uit, wat heb ik vandaag WEER gezien? :
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste en winnen toch wel, zonder 1 poot uit te steken!
Sno kan er inderdaad niks aan doen, hij doet zijn best, maar kan niet beter. En speelt nog eens op een positie waar hij nooit speelt.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:56 schreef HeatWave het volgende:
Ach, Sno kan je het niet kwalijk nemen, het is te debiel voor woorden dat ie spits moet zijn.
Ik wijt het aan MvB, deze groep heeft niets voor hem over blijkbaar, hij krijgt ze niet op scherp. Ze tonen geen inzet, er zit 0 lijn in, de begin opstelling is kut, hij grijpt pas in de DRIENENTACHTIGSTE minuut in en haalt dan nog niet die falende nieuweling eruit!
Je moet gewoon beginnen met je sterkste team, er 30 vol op, 0-4 maken en dan speel je de pot uit, wat heb ik vandaag WEER gezien? :
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste en winnen toch wel, zonder 1 poot uit te steken!
Tsja Frank de Boer zou de drukzettende spits gewoon gepoort hebben en was dan rustig aan een goede opbouw begonnen....quote:Op woensdag 12 november 2008 22:56 schreef RayMania het volgende:
Wat mij opviel is dat Volendam met Tuyp erg diep voorin speelde, waardoor Ajax dus steeds de lange bal moest gebruiken. Zelfs Vermeer kon vaak niet rustig spelen naar de verdedigers. Geen enkele opbouw en alles door de lucht.
Zelfde gebeurde tegen Heerenveen en Willem II.
Heb niet alles kunnen zien, maar de invalbeurt van Siem was ook ok.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sno kan er inderdaad niks aan doen, hij doet zijn best, maar kan niet beter. En speelt nog eens op een positie waar hij nooit speelt.
De beginopstelling was slecht, het was dramatisch om Zeegelaar te laten debuteren, terwijl je gewoon Leonardo kon opstellen (beter dan een jonge debutant).
Verder wil ik niet alles Van Basten aanrekenen, want het is lastig als je niet kan spelen met drie van je vier beste aanvallers (Huntelaar, Sulejmani en Cvitanich). Tegen NEC, Groningen en Twente win je wél, maar een lastigere tegenstander op papier weer niet ...
Lindgren.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef Radegast het volgende:
Wie was er nou eigenlijk aanvoerder vandaag?
Marco lees je mee?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:55 schreef Radegast het volgende:
Snel Jerrel Hasselbaink contracteren!
Hij pakt geen ballen af, hij speelt alleen terug of naar de zijkant, hij maakt geen loopacties.... het is.... SUPER LINDGREN!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef Radegast het volgende:
Dat zei hij 3 weken geleden in sportweek alquote:Op woensdag 12 november 2008 23:02 schreef HeatWave het volgende:
Lindgren, die stond bij "ons"vandaag speciaal in de belangstelling na zijn VI uitspraak dat ie elke week moet spelen, omdat ie zo goed is.
Doe eens een gok.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef Radegast het volgende:
Lindgren...het is dat ik hem bij de tos zie staan want voor de rest was hij onzichtbaarquote:Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef Radegast het volgende:
Siem doet tenminste lopen zonder bal...quote:Op woensdag 12 november 2008 23:02 schreef Longmen het volgende:
[..]
Heb niet alles kunnen zien, maar de invalbeurt van Siem was ook ok.
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]Doel
Maarten Stekelenburg [ afbeelding ] * schouderblessure
Kenneth Vermeer[ afbeelding ] * kut
Dennis Gentenaar [ afbeelding ] * rugblessure
Hans Vonk[ afbeelding ] * kutVerdediging
Bruno Silva[ afbeelding ] * kut
Oleguer[ afbeelding ] * kut
Thomas Vermaelen[ afbeelding ] * kut
Jan Vertonghen[ afbeelding ] * kut
Gregory van der Wiel[ afbeelding ] * kut
Vurnon Anita[ afbeelding ] * kutMiddenveld
Rasmus Lindgren[ afbeelding ] * kut
Kennedy Bakircioglu[ afbeelding ] * kut
Urby Emanuelson[ afbeelding ] * kut
Ismaïl Aissati [ afbeelding ] * knieblessure
Gabri[ afbeelding ] * kut
Siem De Jong[ afbeelding ] * kut
Jan-Arie van der Heijden [ afbeelding ] * knieblessure
Evander Sno[ afbeelding ] * kut
Mitchell Donald [ afbeelding ] * zware knieblessure
Robbert Schilder[ afbeelding ] * kut
Eyong Enoh[ afbeelding ] * kutAanval
Klaas Jan Huntelaar [ afbeelding ]* enkelbandblessure
Miralem Sulejmani [ afbeelding ] * niet wedstrijdfit
Luis Suarez[ afbeelding ] * kut
Dennis Rommedahl [ afbeelding ] * kut
Dario Cvitanich [ afbeelding ] * hamstringblessure
Leonardo[ afbeelding ] * kut
Jeffrey Sarpong [ afbeelding ] * knieblessure
Javier Martina[ afbeelding ] * kut
hahaquote:Op woensdag 12 november 2008 23:03 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Lindgren...het is dat ik hem bij de tos zie staan want voor de rest was hij onzichtbaar
vd Wiel, Vertonghen, Sno en Suarez toonden inzet. Maar Sno speelde kut (waar hij overigens niks aan kon doen) en de rest speelde helemaal kut of toonde te weinig inzet.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:02 schreef HeatWave het volgende:
Lindgren, die stond bij "ons"vandaag speciaal in de belangstelling na zijn VI uitspraak dat ie elke week moet spelen, omdat ie zo goed is.
Die gast speelt zo lamlending, zo lui, zo op zijn gemakkie. Niet de enige hoor, maar hij was even de lul vandaag.
verder was eigenlijk alleen Vertonghen die inzet gaf en Suarez is nou eenmaal goalgeil, dus die doet ook wel wat. De rest moest eigenlijk tot op de onderbroek gestript worden, en terug kruipen via de afsluitdijk!
Nou dan mogen ze mij ook als niet sporend beschouwen! Hoe hij tegen Villa aan de kant gezet werd en heel beteuterd naar de scheids keek waarom hij geen vrije trap kreeg...quote:Op woensdag 12 november 2008 23:04 schreef RayMania het volgende:
Ik vind Lindgren sowieso te kort komen voor een club als Ajax, maar toen ik dat zondag zei, werd ik als niet sporend beschouwd.
Ook zonder aanvallers moet je kunnen winnen. Als je ziet wat bij "mindere"ploegen er een inzet getoont wordt. Bij Ajax krijgen toch hele "grote"spelers best wat kansen, maar ALLES wordt zonder overtuiging slap ingeschoten, er is geen speler die die bal er gewoon met ziel en zaligheid inramt. Alles moet geplaatst, ja geplaatst NAAST!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sno kan er inderdaad niks aan doen, hij doet zijn best, maar kan niet beter. En speelt nog eens op een positie waar hij nooit speelt.
De beginopstelling was slecht, het was dramatisch om Zeegelaar te laten debuteren, terwijl je gewoon Leonardo kon opstellen (beter dan een jonge debutant).
Verder wil ik niet alles Van Basten aanrekenen, want het is lastig als je niet kan spelen met drie van je vier beste aanvallers (Huntelaar, Sulejmani en Cvitanich). Tegen NEC, Groningen en Twente win je wél, maar een lastigere tegenstander op papier weer niet ...
Lekker Gabri en Enoh op het middenveld doen, het hele seizoen lang.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:05 schreef soppa het volgende:
[..]
Nou dan mogen ze mij ook als niet sporend beschouwen! Hoe hij tegen Villa aan de kant gezet werd en heel beteuterd naar de scheids keek waarom hij geen vrije trap kreeg...
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Ajax-Groningen hebt meegemaakt, maar toen kon het wel.
idd. En Verhoeven stond ook een wereldpartij te keepen, terwijl Volendam 10 keer effectiever was dan Ajax.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:06 schreef RayMania het volgende:
Tja, ik vond het met de inzet wel meevallen. Ik zag Gabri, Vermaelen, Vertonghen, Van der Wiel en Suárez wel bikkelen. Het was stukken beter dan tegen Heerenveen, bijvoorbeeld. Het probleem nu was de tactiek (teveel de lange bal) en aanvallend konden we niets brengen, omdat we teveel belangrijke spelers misten. Tel daarbij op spelers als Leonardo, Sno en Kennedy die Ajax-onwaardig zijn en je kijkt niet meer op van dit resultaat.
ik snap dat oprecht niet hoor, v'dam deed helemaal NIETS! en toch kreeg Ajax het niet voor elkaar om een heel klein beetje tempo te spelen, en dan is er inzet? Ik heb er niets van gezien.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:06 schreef RayMania het volgende:
Tja, ik vond het met de inzet wel meevallen. Ik zag Gabri, Vermaelen, Vertonghen, Van der Wiel en Suárez wel bikkelen. Het was stukken beter dan tegen Heerenveen, bijvoorbeeld. Het probleem nu was de tactiek (teveel de lange bal) en aanvallend konden we niets brengen, omdat we teveel belangrijke spelers misten. Tel daarbij op spelers als Leonardo, Sno en Kennedy die Ajax-onwaardig zijn en je kijkt niet meer op van dit resultaat.
Ben jij tevreden over de steun van het Feijenoord bupliek?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn.
Ben je tevreden over de steun van het ajax publiek?
Dit seizoen vind ik de sfeer meer dan goed. Tegen Groningen had Ajax het denk ik niet gered zonder het publiek.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn.
Ben je tevreden over de steun van het ajax publiek?
Met Gabri heb ik het na drie jaar ook wel weer gehad.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lekker Gabri en Enoh op het middenveld doen, het hele seizoen lang.
Maar je doet alsof Ajax geen kans heeft gehad, terwijl ik zo tien grote kansen kan opnoemen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik snap dat oprecht niet hoor, v'dam deed helemaal NIETS! en toch kreeg Ajax het niet voor elkaar om een heel klein beetje tempo te spelen, en dan is er inzet? Ik heb er niets van gezien.
AZ zou dit Ajax van vanavond helemaal zoek spelen, dubbele cijfers....
Dat zou zeker al schelen ja. Maar ja, dat kon weer niet.. DAAR kan MvB niets aan doen, maar ondanks dat het geen top is moet je vanavond gewoon met Leo beginnen, niet met die kleuter.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lekker Gabri en Enoh op het middenveld doen, het hele seizoen lang.
Ik heb niet voor niets het vorige topic overgeslagenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:11 schreef Noshiba het volgende:
Gaat snel zo die topics!
Ben inmiddels wel een beetje bedaard
Siem de Jong was BAGGER!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:02 schreef Longmen het volgende:
[..]
Heb niet alles kunnen zien, maar de invalbeurt van Siem was ook ok.
Het is op televisie niet goed te horen omdat de sfeer echt alleen maar vanuit 1 vak moet komen, nooit hoor je een keer de helft van het stadion meedoen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit seizoen vind ik de sfeer meer dan goed. Tegen Groningen had Ajax het denk ik niet gered zonder het publiek.
En je leest en hoort in de media dat de sfeer verbetert is. Het is alleen op televisie niet te horen (en geen samenvatting kijken, maar een hele wedstrijd), omdat het geluid wordt verminderd, dus je moet gewoon in het stadion zitten om te oordelen.
Eens, Leonardo had gewoon moeten spelen. Hè, we zijn het eens eensquote:Op woensdag 12 november 2008 23:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou zeker al schelen ja. Maar ja, dat kon weer niet.. DAAR kan MvB niets aan doen, maar ondanks dat het geen top is moet je vanavond gewoon met Leo beginnen, niet met die kleuter.
Je begon slecht en het is een feit dat als je instelling vanaf het begin niet goed is, dat je dat niet meer kan omdraaien als het niet loopt. En dan kom ik weer bij MvB uit, ik leg de schuld bij hem. Beginnen met je beste 11, altijd.
Kansen waren er wel ja, maar die werden allemaal inzetloos verprutst, geen enkele echte knal ofzo, allemaal slappe ballen. En die bolle van V'dam, die passeer je gewoon niet zo 123!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar je doet alsof Ajax geen kans heeft gehad, terwijl ik zo tien grote kansen kan opnoemen.
Verhoeven keepte uitstekend en het geluk ontbrak.
Niet alleen Siem hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 23:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Siem de Jong was BAGGER!Wat een prutser!
Totaal geen pit in hem, dat zie je van afstand, zal best technisch zijn, maar je hebt er niets aan.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Siem de Jong was BAGGER!Wat een prutser!
Retorische vraag.Qua steun en publiek kan niemand in Nederland aan het Feyenoord publiek tippen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef Nicasius het volgende:
[..]
Ben jij tevreden over de steun van het Feijenoord bupliek?
Ok.Ben er 1 keer geweest tijdens de klassieker en toen vond ik het een beetje stil.Misschien lag het aan de wedstrijd.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit seizoen vind ik de sfeer meer dan goed. Tegen Groningen had Ajax het denk ik niet gered zonder het publiek.
En je leest en hoort in de media dat de sfeer verbetert is. Het is alleen op televisie niet te horen (en geen samenvatting kijken, maar een hele wedstrijd), omdat het geluid wordt verminderd, dus je moet gewoon in het stadion zitten om te oordelen.
ja, die 2 had ik ook al genoemd als enige 2quote:Op woensdag 12 november 2008 23:15 schreef Doc het volgende:
Suarez was de enige die een beetje behoorlijk speelde en misschien Vertonghen ook nog.
Vooral op de lange zijdes van de Arena zitten veel saaie, dooie en oude mensen die alleen de wedstrijd kijken. Daar kun je niks aan doen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:13 schreef Kopbal het volgende:
Het is op televisie niet goed te horen omdat de sfeer echt alleen maar vanuit 1 vak moet komen, nooit hoor je een keer de helft van het stadion meedoen.
Toen zat 410 aan de andere kant. Nu is het wel verbeterd doordat 410 en Zuid dicht bij elkaar zitten.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:15 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Retorische vraag.Qua steun en publiek kan niemand in Nederland aan het Feyenoord publiek tippen.
[..]
Ok.Ben er 1 keer geweest tijdens de klassieker en toen vond ik het een beetje stil.Misschien lag het aan de wedstrijd.
Dat weet ik - maar als zo'n joker komt melden dat Siem de Jong een goede invalbeurt had dan denk ik dat die gast voor 1 december blijkbaar de padoshop nog maar even leeggekocht heeft ...quote:
Inderdaad, dus het ligt niet aan het geluid oid. Maar gewoon aan het aantal mensen wat actief sfeer maakt.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vooral op de lange zijdes van de Arena zitten veel saaie, dooie en oude mensen die alleen de wedstrijd kijken. Daar kun je niks aan doen.
Ben benieuwd of iedereen hier zo blij is met 410.Sfeer moet niet te gemaakt zijn. Dat gespring met je rug naar het veld bijvoorbeeld.Kom op zeg, je bent bij een voetbalwedstrijd toch niet bij een bar mitswa oid?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:13 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het is op televisie niet goed te horen omdat de sfeer echt alleen maar vanuit 1 vak moet komen, nooit hoor je een keer de helft van het stadion meedoen.
Chapeau voor de sfeer die 410 af en toe maakt hoor, maar het is zo jammer dat bijvoorbeeld niet als NAC, Twente en Feyenoord soms het hele stadion meedoet.
Heb trouwens alleen de eerste helft gezien vandaag, was Sno net zo goed in de tweede helft?
Waarom? We hebben straks iemand van 16 miljoen lopen en ook nog Cvitanich.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:16 schreef toma het volgende:
Misschien is het een optie om een spits te contracteren tot de winterstop. Een speler als Arveladze, Kluivert of Hasselbaink (ik zeg ook maar wat).
Toevallig zei ik zondag nog tegen iemand dat ik niet meer kon herinneren wanneer eens een bal van bijvoorbeeld 30 meter het doel in werd geramd. Nu is het natuurlijk niet zo dat er elke wedstrijd een afstands knal in moet gaan, maar het zijn allemaal pussy ballen die gegeven worden of het nou van ver of van dicht bij is.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kansen waren er wel ja, maar die werden allemaal inzetloos verprutst, geen enkele echte knal ofzo, allemaal slappe ballen. En die bolle van V'dam, die passeer je gewoon niet zo 123!
Geluk? Nee, ziel en zaligheid ontbrak, want een beetje speler schiet gewoon eens echt ipv dit gelul..
Ik in het vorige topic ook al hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 23:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die 2 had ik ook al genoemd als enige 2.
Maar 410 en Zuid hoor je op televisie ook veel minder hard, dat geeft een vertekend beeld.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:17 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Inderdaad, dus het ligt niet aan het geluid oid. Maar gewoon aan het aantal mensen wat actief sfeer maakt.
Nou bedankt....quote:Op woensdag 12 november 2008 23:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat weet ik - maar als zo'n joker komt melden dat Siem de Jong een goede invalbeurt had dan denk ik dat die gast voor 1 december blijkbaar de padoshop nog maar even leeggekocht heeft ...
Alleen hoe langquote:Op woensdag 12 november 2008 23:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom? We hebben straks iemand van 16 miljoen lopen en ook nog Cvitanich.
Snel langs de paddoshop ouwequote:Op woensdag 12 november 2008 23:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nou bedankt....
het was "oke invalbeurt" trouwens
Dat zijn 2 dingenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:18 schreef HeatWave het volgende:
Steun is prima hoor, begrijp me niet verkeerd, maar als ze spelen als vandaag verdienen ze 1 ding : een heel dik fluitconcert en een dikke boete.
Oach, voorlopig verliest PSV ook voor de achtste keer dit seizoen.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:19 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Snel langs de paddoshop ouwe
De underdog dusquote:Op woensdag 12 november 2008 23:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oach, voorlopig verliest PSV ook voor de achtste keer dit seizoen.
Graag gedaanquote:Op woensdag 12 november 2008 23:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nou bedankt....
het was "oke invalbeurt" trouwens
Cvitanich is nog wel een tijdje geblesseerd. Maar je hebt een fysiek persoon nodig met een goede techniek die in de punt van de aanval een bal kan kaatsen en die op z'n tijd een doelpuntje kan maken. Sulejmani en Suarez zijn beiden dribbelaars die om een centrumspits heen moeten spelen tenzij je gaat counteren. Maar tegen een ploeg als Volendam kun je niet counteren omdat Volendam het liefst heeft dat je niet aanvalt. We hebben gezien dat Sno wel een balletje kan kaatsen en fysiek z'n mannetje staat. Maar hij is geen spits en heeft geen killerinstinct.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom? We hebben straks iemand van 16 miljoen lopen en ook nog Cvitanich.
Waarom is dat positief dan? Zie eerder AZ als onze concurrentquote:Op woensdag 12 november 2008 23:21 schreef dronkeykong het volgende:
Het enige positieve is dat PSV wederom verloren heeft
Vind ik wel. Acht uitwedstrijden gespeeld, zes verloren en twee winst (FC Utrecht en ADO Den Haag).quote:
Lees maar even vanaf hier , dan is het duidelijk hoe de meeste erover denken. Hoeft niet iedereen het hier weer opnieuw te postenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:17 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iedereen hier zo blij is met 410.Sfeer moet niet te gemaakt zijn. Dat gespring met je rug naar het veld bijvoorbeeld.Kom op zeg, je bent bij een voetbalwedstrijd toch niet bij een bar mitswa oid?
Omdat ze nog steeds in de neerwaartse spiraal zitten. Hadden ze nu gewonnen hadden ze beter in hun vel gezeten zondag.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:23 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Waarom is dat positief dan? Zie eerder AZ als onze concurrent
Omg .... concurrent ? Met dat voetbal dat vandaag vertoont is door ajax spelen ze niet eens mee om de titelquote:Op woensdag 12 november 2008 23:23 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Was al drie keer gewisseld...quote:Op woensdag 12 november 2008 23:26 schreef Scorpie het volgende:
Owja, en wie heeft MvB ook de -edit- in gescholden omdat hij Vermaelen doodleuk liet staan terwijl zelfs de ballenjongen bij de achterste cornervlag zag dat hij niet meer verder kon?
De tering zeg.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:24 schreef Riro het volgende:
[..]
Lees maar even vanaf hier , dan is het duidelijk hoe de meeste erover denken. Hoeft niet iedereen het hier weer opnieuw te posten
Op dit moment? Niet veelquote:Op woensdag 12 november 2008 23:29 schreef Kopbal het volgende:
Wat verwachten jullie van zondag?
Wat een reactiesquote:Op woensdag 12 november 2008 23:24 schreef Riro het volgende:
[..]
Lees maar even vanaf hier , dan is het duidelijk hoe de meeste erover denken. Hoeft niet iedereen het hier weer opnieuw te posten
True, true dit Ajax is zo statisch als de pest. Je weet 6 schakels van tevoren al wat er gaat gebeuren zelfs een amateur ploeg kan nog overeind blijven.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:26 schreef soppa het volgende:
Ik snap wel dat mensen Siem de Jong afkraken aangezien hij niet zo best heeft gespeeld tot nu, maar ziet dan niemand dat Siem tenminste meters maakt zonder bal? Tegen Twente dook hij een paar keer uit het niets op in het strafschopgebied waardoor hij toch zijn goaltje meepikte en belangrijk was. Wat Ajax mist zijn komende mensen, middenvelders die hun man dwingen om met hun mee te gaan en daardoor ruimte maken voor inschuivende mensen. Alleen Gabri wil nog wel eens diepte zoeken maar is daar niet de geschikte man voor omdat hij niet offensief genoeg is en een schot heeft van een oma.
Ja want wanneer we straks met onze sterkste elftal optreden zullen meer van dit soort wedstrijden volgen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Omg .... concurrent ? Met dat voetbal dat vandaag vertoont is door ajax spelen ze niet eens mee om de titel
ik eigenlijk ook hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 23:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vind ik wel. Acht uitwedstrijden gespeeld, zes verloren en twee winst (FC Utrecht en ADO Den Haag).
Het houdt ook maar niet op he. Nu dus weer Urby, Vermaelen en Oleguer.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:30 schreef Messenga het volgende:
Ernstiger zijn de blessures die er weer bij zijn gekomen.
Boeiend? Dat laat je hem toch niet achterin staan? Je ziet hem er 3 keer finaal uitgelopen worden als trainer zijnde en je gaat niet even nadenken over dat je misschien beter met 10 man kan gaan spelen?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Was al drie keer gewisseld...
Verder was alles kut. Had al een slecht voorgevoel ook.
Probleem is dat het jaar in jaar uit hetzelfde liedje is.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:30 schreef Messenga het volgende:
Gezeik over de wedstrijd..
Oké, het was KUTKLOTEGVDSLECHTBLALALALALA. Maar come on, get over it. Dit mag niet gebeuren, maar gebeurd toch.
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:23 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Mogen wij ook een keer na het wekenlange getroll van Pizzakoppo en co. aan te horen?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:31 schreef kevin6188 het volgende:
Echt te mooi dat het seizoen van de Feyenoorders zo ongeveer alweer is geslaagd omdat Ajax verliest van Volendam in de beker. Morgen staan ze op school ongetwijfeld ook allemaal weer in de rij. Genieten.![]()
Het is in overleg gebeurd en op dit moment even niet het belangrijkste, maar slechts een detail. Kijk ff iets verder dan dat.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Boeiend? Dat laat je hem toch niet achterin staan? Je ziet hem er 3 keer finaal uitgelopen worden als trainer zijnde en je gaat niet even nadenken over dat je misschien beter met 10 man kan gaan spelen?
Och, in dat laatste geef ik je geen ongelijk. Getroll kan me verder gestolen worden - zit nooit in een Feyenoord-topic.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Mogen wij ook een keer na het wekenlange getroll van Pizzakoppo en co. aan te horen?
Het is toch gewoon lachwekkend: uitgeschakeld worden door Volendam in de beker.
Inderdaad. Het vertoonde spel werd een beetje verbloemd door Twente uit maar nu krijg je gewoon het deksel op je neus.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
![]()
Wake up voorlopig zijn we net zo slecht als PSV of slechter!
Die blessures? Tja..quote:Op woensdag 12 november 2008 23:32 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Probleem is dat het jaar in jaar uit hetzelfde liedje is.
Met alle respect, maar op dit moment doen wij het veel beter dan PSV. Dit is een wedstrijd die niet om aan te zien geweest, maar ik denk dat er zondag wel eens een erg positieve uitslag kan komen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
![]()
Wake up voorlopig zijn we net zo slecht als PSV of slechter!
We moeten even afwachten wat de ernst van hun blessures zijn. Misschien valt het allemaal mee en zijn ze fit voor zondag.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:32 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het houdt ook maar niet op he. Nu dus weer Urby, Vermaelen en Oleguer.
Die blessures en die kut instelling elke keer tegen de kleine clubsquote:Op woensdag 12 november 2008 23:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die blessures? Tja..
[..]
Met alle respect, maar op dit moment doen wij het veel beter dan PSV. Dit is een wedstrijd die niet om aan te zien geweest, maar ik denk dat er zondag wel eens een erg positieve uitslag kan komen.
Raak ik je in je ziel?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Mogen wij ook een keer na het wekenlange getroll van Pizzakoppo en co. aan te horen?
Het is toch gewoon lachwekkend: uitgeschakeld worden door Volendam in de beker.
Nee. Let maar opquote:Op woensdag 12 november 2008 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Ajax gaat van PSV verliezen, let maar op.
Spelers zijn zelf toch ook niet achterlijk? Vermaelen en bv Lindgren hadden allang moeten kortsluiten dat bv Lindgren bv een linie zakte zodat Vermaelen bijv zichzelf een beetje rond de middencirkel kon opstellen zodat hij in ieder geval geen buitenspel opheft en voor de rest het veld een beetje breed houd?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Boeiend? Dat laat je hem toch niet achterin staan? Je ziet hem er 3 keer finaal uitgelopen worden als trainer zijnde en je gaat niet even nadenken over dat je misschien beter met 10 man kan gaan spelen?
Idem.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:37 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik hou wel van een beetje getroll over en weer.
Gni! Humberto zegt zojuist iets soortgelijksquote:Op woensdag 12 november 2008 23:39 schreef soppa het volgende:
[..]
Spelers zijn zelf toch ook niet achterlijk? Vermaelen en bv Lindgren hadden allang moeten kortsluiten dat bv Lindgren bv een linie zakte zodat Vermaelen bijv zichzelf een beetje rond de middencirkel kon opstellen zodat hij in ieder geval geen buitenspel opheft en voor de rest het veld een beetje breed houd?
stoere internetheld.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik postte om de Ajax-fans te sarren.
Helemaal mee eens. Zelden zie je een keer iemand de diepte in gaan, of de bal afgeven en ruimte maken. Het moet allemaal uit stilstand. Volgens mij is dat ook DE reden dat Suarez nu zo uitblinkt; de enige mogelijkheid om tot voetbal te komen in zo een slecht georganiseerde ploeg is door individuele kwaliteit.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:26 schreef soppa het volgende:
Ik snap wel dat mensen Siem de Jong afkraken aangezien hij niet zo best heeft gespeeld tot nu, maar ziet dan niemand dat Siem tenminste meters maakt zonder bal? Tegen Twente dook hij een paar keer uit het niets op in het strafschopgebied waardoor hij toch zijn goaltje meepikte en belangrijk was. Wat Ajax mist zijn komende mensen, middenvelders die hun man dwingen om met hun mee te gaan en daardoor ruimte maken voor inschuivende mensen. Alleen Gabri wil nog wel eens diepte zoeken maar is daar niet de geschikte man voor omdat hij niet offensief genoeg is en een schot heeft van een oma.
Wat een onzin is dit ook elke keer weer. Welke mongool dit de wereld in geholpen heeftquote:Op woensdag 12 november 2008 23:15 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Retorische vraag.Qua steun en publiek kan niemand in Nederland aan het Feyenoord publiek tippen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
De uitslag is kut voor Ajax maar goed voor het bekertoernooi. Dit is wat de nieuwe opzet mooi maakt, niemand is veilig.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:49 schreef Han-Pekel het volgende:
wat een enge discussies hier, alsof we zijn gedegradeerd oid.
win je uit bij Twente met 2-0 dmv hard werken en geconcentreerd voetbal, spelen we nu opeens altijd met een kut instelling onze uitwedstrijden..
Dadelijk hebben we Feyenoord opeens als concurrent als het zoals deze wedstrijd doorgaatquote:Op woensdag 12 november 2008 23:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Omg .... concurrent ? Met dat voetbal dat vandaag vertoont is door ajax spelen ze niet eens mee om de titel
Ik heb Sno vanavond niemand weg zien beuken. Ondanks zijn postuur laat hij zich opvallend makkelijk wegzetten..quote:Op woensdag 12 november 2008 23:45 schreef Radegast het volgende:
Sno moet wel in de basis trouwens zondag, hij moet Affelay uit de wedstrijd beuken.
Tegen twente werd ook waardeloos gespeeld.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:49 schreef Han-Pekel het volgende:
wat een enge discussies hier, alsof we zijn gedegradeerd oid.
win je uit bij Twente met 2-0 dmv hard werken en geconcentreerd voetbal, spelen we nu opeens altijd met een kut instelling onze uitwedstrijden..
Nou voor Affelay heb je geen reus nodig om hem uit de wedstrijd te krijgen hoor..quote:Op donderdag 13 november 2008 00:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik heb Sno vanavond niemand weg zien beuken. Ondanks zijn postuur laat hij zich opvallend makkelijk wegzetten..
[..]
Tegen twente werd ook waardeloos gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |