abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63176901
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ik snap dat oprecht niet hoor, v'dam deed helemaal NIETS! en toch kreeg Ajax het niet voor elkaar om een heel klein beetje tempo te spelen, en dan is er inzet? Ik heb er niets van gezien.

AZ zou dit Ajax van vanavond helemaal zoek spelen, dubbele cijfers....
Maar je doet alsof Ajax geen kans heeft gehad, terwijl ik zo tien grote kansen kan opnoemen.

Verhoeven keepte uitstekend en het geluk ontbrak.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63176934
Gaat snel zo die topics!

Ben inmiddels wel een beetje bedaard
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_63176943
Trieste kansloze kutwedstrijd die je snel moet vergeten.
pi_63176945
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:08 schreef RayMania het volgende:

[..]

Lekker Gabri en Enoh op het middenveld doen, het hele seizoen lang.
Dat zou zeker al schelen ja. Maar ja, dat kon weer niet.. DAAR kan MvB niets aan doen, maar ondanks dat het geen top is moet je vanavond gewoon met Leo beginnen, niet met die kleuter.

Je begon slecht en het is een feit dat als je instelling vanaf het begin niet goed is, dat je dat niet meer kan omdraaien als het niet loopt. En dan kom ik weer bij MvB uit, ik leg de schuld bij hem. Beginnen met je beste 11, altijd.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_63176949
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:11 schreef Noshiba het volgende:
Gaat snel zo die topics!

Ben inmiddels wel een beetje bedaard
Ik heb niet voor niets het vorige topic overgeslagen
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 november 2008 @ 23:12:39 #56
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_63176960
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:02 schreef Longmen het volgende:

[..]

Heb niet alles kunnen zien, maar de invalbeurt van Siem was ook ok.
Siem de Jong was BAGGER! Wat een prutser!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 12 november 2008 @ 23:13:07 #57
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63176980
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dit seizoen vind ik de sfeer meer dan goed. Tegen Groningen had Ajax het denk ik niet gered zonder het publiek.

En je leest en hoort in de media dat de sfeer verbetert is. Het is alleen op televisie niet te horen (en geen samenvatting kijken, maar een hele wedstrijd), omdat het geluid wordt verminderd, dus je moet gewoon in het stadion zitten om te oordelen.
Het is op televisie niet goed te horen omdat de sfeer echt alleen maar vanuit 1 vak moet komen, nooit hoor je een keer de helft van het stadion meedoen.

Chapeau voor de sfeer die 410 af en toe maakt hoor, maar het is zo jammer dat bijvoorbeeld niet als NAC, Twente en Feyenoord soms het hele stadion meedoet.

Heb trouwens alleen de eerste helft gezien vandaag, was Sno net zo goed in de tweede helft?
pi_63176987
Dat Oleguer en Vermaelen er zondag gewoon weer bij zijn.
pi_63177003
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat zou zeker al schelen ja. Maar ja, dat kon weer niet.. DAAR kan MvB niets aan doen, maar ondanks dat het geen top is moet je vanavond gewoon met Leo beginnen, niet met die kleuter.

Je begon slecht en het is een feit dat als je instelling vanaf het begin niet goed is, dat je dat niet meer kan omdraaien als het niet loopt. En dan kom ik weer bij MvB uit, ik leg de schuld bij hem. Beginnen met je beste 11, altijd.
Eens, Leonardo had gewoon moeten spelen. Hè, we zijn het eens eens .

Tegen zulke clubs moet je gewoon binnen het kwartier scoren, want dan móeten ze aanvallen. Vooral in bekerwedstrijden, want dan betekent verliezen gewoon uitschakeling, terwijl kleine clubs in de competitie ook al blij zijn met één punt tegen clubs als Ajax.
pi_63177004
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:11 schreef RayMania het volgende:

[..]

Maar je doet alsof Ajax geen kans heeft gehad, terwijl ik zo tien grote kansen kan opnoemen.

Verhoeven keepte uitstekend en het geluk ontbrak.
Kansen waren er wel ja, maar die werden allemaal inzetloos verprutst, geen enkele echte knal ofzo, allemaal slappe ballen. En die bolle van V'dam, die passeer je gewoon niet zo 123!

Geluk? Nee, ziel en zaligheid ontbrak, want een beetje speler schiet gewoon eens echt ipv dit gelul..
Get woke, go broke!
pi_63177010
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:06 schreef Kopbal het volgende:
Hoi jongens!
http://forum.fok.nl/user/logout
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_63177032
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:12 schreef Doc het volgende:

[..]

Niet alleen Siem hoor
MOKUM XXX RATED
pi_63177033
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:12 schreef Doc het volgende:

[..]

Totaal geen pit in hem, dat zie je van afstand, zal best technisch zijn, maar je hebt er niets aan.
Get woke, go broke!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 november 2008 @ 23:15:08 #64
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_63177049
Suarez was de enige die een beetje behoorlijk speelde en misschien Vertonghen ook nog.
pi_63177062
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef Nicasius het volgende:

[..]

Ben jij tevreden over de steun van het Feijenoord bupliek?
Retorische vraag.Qua steun en publiek kan niemand in Nederland aan het Feyenoord publiek tippen.
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dit seizoen vind ik de sfeer meer dan goed. Tegen Groningen had Ajax het denk ik niet gered zonder het publiek.

En je leest en hoort in de media dat de sfeer verbetert is. Het is alleen op televisie niet te horen (en geen samenvatting kijken, maar een hele wedstrijd), omdat het geluid wordt verminderd, dus je moet gewoon in het stadion zitten om te oordelen.
Ok.Ben er 1 keer geweest tijdens de klassieker en toen vond ik het een beetje stil.Misschien lag het aan de wedstrijd.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_63177085
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:15 schreef Doc het volgende:
Suarez was de enige die een beetje behoorlijk speelde en misschien Vertonghen ook nog.
ja, die 2 had ik ook al genoemd als enige 2 .
Get woke, go broke!
pi_63177086
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:13 schreef Kopbal het volgende:

Het is op televisie niet goed te horen omdat de sfeer echt alleen maar vanuit 1 vak moet komen, nooit hoor je een keer de helft van het stadion meedoen.
Vooral op de lange zijdes van de Arena zitten veel saaie, dooie en oude mensen die alleen de wedstrijd kijken. Daar kun je niks aan doen.
pi_63177101
Misschien is het een optie om een spits te contracteren tot de winterstop. Een speler als Arveladze, Kluivert of Hasselbaink (ik zeg ook maar wat).
pi_63177109
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:15 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Retorische vraag.Qua steun en publiek kan niemand in Nederland aan het Feyenoord publiek tippen.
[..]

Ok.Ben er 1 keer geweest tijdens de klassieker en toen vond ik het een beetje stil.Misschien lag het aan de wedstrijd.
Toen zat 410 aan de andere kant. Nu is het wel verbeterd doordat 410 en Zuid dicht bij elkaar zitten.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 november 2008 @ 23:16:37 #70
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_63177115
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:14 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Niet alleen Siem hoor
Dat weet ik - maar als zo'n joker komt melden dat Siem de Jong een goede invalbeurt had dan denk ik dat die gast voor 1 december blijkbaar de padoshop nog maar even leeggekocht heeft ...
pi_63177120
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  woensdag 12 november 2008 @ 23:17:03 #72
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63177131
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:15 schreef RayMania het volgende:

[..]

Vooral op de lange zijdes van de Arena zitten veel saaie, dooie en oude mensen die alleen de wedstrijd kijken. Daar kun je niks aan doen.
Inderdaad, dus het ligt niet aan het geluid oid. Maar gewoon aan het aantal mensen wat actief sfeer maakt.
pi_63177143
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:13 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Chapeau voor de sfeer die 410 af en toe maakt hoor, maar het is zo jammer dat bijvoorbeeld niet als NAC, Twente en Feyenoord soms het hele stadion meedoet.

Heb trouwens alleen de eerste helft gezien vandaag, was Sno net zo goed in de tweede helft?
Ben benieuwd of iedereen hier zo blij is met 410.Sfeer moet niet te gemaakt zijn. Dat gespring met je rug naar het veld bijvoorbeeld.Kom op zeg, je bent bij een voetbalwedstrijd toch niet bij een bar mitswa oid?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_63177145
We gaan het weer over sfeer en publiek hebben
MOKUM XXX RATED
pi_63177153
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:16 schreef toma het volgende:
Misschien is het een optie om een spits te contracteren tot de winterstop. Een speler als Arveladze, Kluivert of Hasselbaink (ik zeg ook maar wat).
Waarom? We hebben straks iemand van 16 miljoen lopen en ook nog Cvitanich.
pi_63177154
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Kansen waren er wel ja, maar die werden allemaal inzetloos verprutst, geen enkele echte knal ofzo, allemaal slappe ballen. En die bolle van V'dam, die passeer je gewoon niet zo 123!

Geluk? Nee, ziel en zaligheid ontbrak, want een beetje speler schiet gewoon eens echt ipv dit gelul..
Toevallig zei ik zondag nog tegen iemand dat ik niet meer kon herinneren wanneer eens een bal van bijvoorbeeld 30 meter het doel in werd geramd. Nu is het natuurlijk niet zo dat er elke wedstrijd een afstands knal in moet gaan, maar het zijn allemaal pussy ballen die gegeven worden of het nou van ver of van dicht bij is.
Yo!Soppa?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 november 2008 @ 23:17:55 #77
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_63177171
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, die 2 had ik ook al genoemd als enige 2 .
Ik in het vorige topic ook al hoor
pi_63177189
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:17 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Inderdaad, dus het ligt niet aan het geluid oid. Maar gewoon aan het aantal mensen wat actief sfeer maakt.
Maar 410 en Zuid hoor je op televisie ook veel minder hard, dat geeft een vertekend beeld.
pi_63177193
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:16 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat weet ik - maar als zo'n joker komt melden dat Siem de Jong een goede invalbeurt had dan denk ik dat die gast voor 1 december blijkbaar de padoshop nog maar even leeggekocht heeft ...
Nou bedankt....

het was "oke invalbeurt" trouwens
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_63177194
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:17 schreef RayMania het volgende:

[..]

Alleen hoe lang
MOKUM XXX RATED
pi_63177207
ook zo'n discussie .

Er lopen 11 dik betaalde spelers rond die een spelletje spelen om 50000 man te vermaken, daar leven ze van. En dan is het de schuld van de 50000 als het misgaat?

omgekeerde wereld, speel maar goed, dan krijg je applaus! Het is entertainment waar het publiek voor betaalt hoor.

Steun is prima hoor, begrijp me niet verkeerd, maar als ze spelen als vandaag verdienen ze 1 ding : een heel dik fluitconcert en een dikke boete.
Get woke, go broke!
pi_63177238
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:18 schreef Longmen het volgende:

[..]

Nou bedankt....

Snel langs de paddoshop ouwe
MOKUM XXX RATED
  woensdag 12 november 2008 @ 23:19:47 #83
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_63177241
Dat belooft wat zondag.
A.F.C. Ajax
pi_63177248
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:18 schreef HeatWave het volgende:

Steun is prima hoor, begrijp me niet verkeerd, maar als ze spelen als vandaag verdienen ze 1 ding : een heel dik fluitconcert en een dikke boete.
Dat zijn 2 dingen
pi_63177275
Psv en Ajax uitgeschakeld boeiend dan gaan we wel voor de landstitel.
AFC AJAX
pi_63177285
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat zijn 2 dingen
!

true .
Get woke, go broke!
pi_63177290
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:19 schreef SoupNazi het volgende:
Dat belooft wat zondag.
Oach, voorlopig verliest PSV ook voor de achtste keer dit seizoen.
pi_63177291
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:19 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Snel langs de paddoshop ouwe

Ik heb geloof ik een kwartier wedstrijd gezien
pi_63177325
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:20 schreef RayMania het volgende:

[..]

Oach, voorlopig verliest PSV ook voor de achtste keer dit seizoen.
De underdog dus

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 november 2008 @ 23:21:19 #90
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_63177328
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:18 schreef Longmen het volgende:

[..]

Nou bedankt....

Graag gedaan

het was "een heel erg NIET oke invalbeurt", het was een "WAT DOET DIE KUTSPELER IN EEN AJAXSHIRT INVALBEURT"
pi_63177332
Het enige positieve is dat PSV wederom verloren heeft
MOKUM XXX RATED
pi_63177341
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:17 schreef RayMania het volgende:

[..]

Cvitanich is nog wel een tijdje geblesseerd. Maar je hebt een fysiek persoon nodig met een goede techniek die in de punt van de aanval een bal kan kaatsen en die op z'n tijd een doelpuntje kan maken. Sulejmani en Suarez zijn beiden dribbelaars die om een centrumspits heen moeten spelen tenzij je gaat counteren. Maar tegen een ploeg als Volendam kun je niet counteren omdat Volendam het liefst heeft dat je niet aanvalt. We hebben gezien dat Sno wel een balletje kan kaatsen en fysiek z'n mannetje staat. Maar hij is geen spits en heeft geen killerinstinct.
pi_63177355
Het valt allemaal wel mee hoor. Beker is kut maar qua instelling zal het zondag echt wel goed zijn.
Hopen dat Oleguer mee doet, vind echt dat hij de verdediging goed neerzeet. Verder zou het mooi zijn als Enoh Lindgren kan vervangen. Alleen de aanval he ?

Hoorde dat Bodul niet echt goed speelde maandag
pi_63177417
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:21 schreef dronkeykong het volgende:
Het enige positieve is dat PSV wederom verloren heeft
Waarom is dat positief dan? Zie eerder AZ als onze concurrent
pi_63177484
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:21 schreef Longmen het volgende:

[..]

De underdog dus

Vind ik wel. Acht uitwedstrijden gespeeld, zes verloren en twee winst (FC Utrecht en ADO Den Haag).
  woensdag 12 november 2008 @ 23:24:53 #96
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_63177488
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:17 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Ben benieuwd of iedereen hier zo blij is met 410.Sfeer moet niet te gemaakt zijn. Dat gespring met je rug naar het veld bijvoorbeeld.Kom op zeg, je bent bij een voetbalwedstrijd toch niet bij een bar mitswa oid?
Lees maar even vanaf hier , dan is het duidelijk hoe de meeste erover denken. Hoeft niet iedereen het hier weer opnieuw te posten
pi_63177523
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:23 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Omdat ze nog steeds in de neerwaartse spiraal zitten. Hadden ze nu gewonnen hadden ze beter in hun vel gezeten zondag.
AZ is gewoon 2 maten te sterk qua voetbal op dit moment dat wordt gewoon weer een beuk, trek en sleur wedstrijd daar moet je een punt mee proberen te nemen. Zie ons niet winnen van AZ
MOKUM XXX RATED
pi_63177537
Owja, en wie heeft MvB ook de -edit- in gescholden omdat hij Vermaelen doodleuk liet staan terwijl zelfs de ballenjongen bij de achterste cornervlag zag dat hij niet meer verder kon?

[ Bericht 1% gewijzigd door RayMania op 12-11-2008 23:27:18 ]
pi_63177559
Ik snap wel dat mensen Siem de Jong afkraken aangezien hij niet zo best heeft gespeeld tot nu, maar ziet dan niemand dat Siem tenminste meters maakt zonder bal? Tegen Twente dook hij een paar keer uit het niets op in het strafschopgebied waardoor hij toch zijn goaltje meepikte en belangrijk was. Wat Ajax mist zijn komende mensen, middenvelders die hun man dwingen om met hun mee te gaan en daardoor ruimte maken voor inschuivende mensen. Alleen Gabri wil nog wel eens diepte zoeken maar is daar niet de geschikte man voor omdat hij niet offensief genoeg is en een schot heeft van een oma.
Yo!Soppa?
pi_63177598
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:23 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Omg .... concurrent ? Met dat voetbal dat vandaag vertoont is door ajax spelen ze niet eens mee om de titel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')