abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63180962

Na een nachtje erover geslapen te hebben nog steeds dieptriest.

[ Bericht 2% gewijzigd door dronkeykong op 13-11-2008 07:24:57 ]
MOKUM XXX RATED
pi_63181199
Ik moest er wel om lachen. .
-
  donderdag 13 november 2008 @ 07:43:17 #203
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_63181219
quote:
Op donderdag 13 november 2008 07:43 schreef TheZapster het volgende:
Het verlies is niet eens erg maar die blessures
Tering, dat wist ik niet eens.. .
Fucking hell, dat meen je niet.. Precies nu?!
-
  donderdag 13 november 2008 @ 07:46:58 #205
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_63181238
quote:
Op donderdag 13 november 2008 07:44 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Tering, dat wist ik niet eens.. .
Fucking hell, dat meen je niet.. Precies nu?!
ben je nu sarcastisch of ben ik te dronken daarvoor
pi_63181253
quote:
Op donderdag 13 november 2008 07:46 schreef TheZapster het volgende:

[..]

ben je nu sarcastisch of ben ik te dronken daarvoor
Nee, ik zat gisteravond in een of ander restaurant en zag alleen de uitslag. .
-
  donderdag 13 november 2008 @ 07:51:53 #207
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_63181277
quote:
Op donderdag 13 november 2008 07:48 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee, ik zat gisteravond in een of ander restaurant en zag alleen de uitslag. .
We hebben zondag gewoon geen voorhoede en geen verdediging
pi_63181348
Een Vermaelen zou ik niet eens missen

Met die gast is het elk jaar hetzelfde liedje.
MOKUM XXX RATED
pi_63181358
Ben benieuwd wat de transfermarkt in de winterstop met zich meebrengt.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63181404
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:07 schreef Kriegel het volgende:
Hee, Navigator, dat was absoluut een mooie topclub die ik vanavond aan het werk zag, bedankt nog voor de doorverwijzing! [ afbeelding ][ afbeelding ]

Ik bedoel, dat kut AZ wint alleen maar voor de tweede keer van PSV, dat kan toch iedere bitterballen kloteploeg wel doen. Nee, dan Ajax, magnifiek.
shit man, het was echt om te huilen, wat een instelling
Maar goed, jullie gefeliciteerd, kun je iig 1 prijs winnen dit seizoen
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  donderdag 13 november 2008 @ 08:35:20 #211
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63181658
quote:
Op donderdag 13 november 2008 07:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik moest er wel om lachen. .
Ik eigenlijk ook wel .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 13 november 2008 @ 08:37:58 #212
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63181693
quote:
Schaars: 'Goed om te horen dat Ajax eruit ligt'
Goede voetballer maar wat een kneus .

Oh en
quote:
Ook de ziekenboeg werd tegen Volendam verder uitgebreid. Oleguer, Thomas Vermaelen en Urby Emanuelson moesten geblesseerd naar de kant. "Ik kan nu een elftal en een reservebank met al die geblesseerde spelers formeren", aldus nog een laconieke Van Basten.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 13 november 2008 @ 08:45:21 #213
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63181804
Emanuelson speelde uberhaupt niet, toch?
Zeegelaar stond in de basis .
-
pi_63181831
Iemand enig idee hoe slecht het er uit zag voor Ollie en Vermaelen?
-
pi_63181832
quote:
Op donderdag 13 november 2008 08:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Emanuelson speelde uberhaupt niet, toch?
Zeegelaar stond in de basis .
Ja omdat Emanuelson al voor de wedstrijd geblesseerd was
quote:
Op donderdag 13 november 2008 08:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iemand enig idee hoe slecht het er uit zag voor Ollie en Vermaelen?
Oleguer had last van een spier dacht ik en Vermaelen verstapte zijn knie in een luchtduel maar moest van Van Basten eerst doorvoetballen totdat het echt niet meer ging.
Lekkere trainer zeg
pi_63181882
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_63181893
quote:
Op donderdag 13 november 2008 08:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

Een Robbentje? ?
quote:
Oleguer had last van een spier dacht ik en Vermaelen verstapte zijn knie in een luchtduel maar moest van Van Basten eerst doorvoetballen totdat het echt niet meer ging.
Lekkere trainer zeg
Hmm, hopelijk is iig Ollie er bij. Dan kan Van der Wiel centraal en Silva op rechts. Mis je ze beide, heb je een probleem.
-
pi_63181914
quote:
Op donderdag 13 november 2008 08:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

[..]

Lekkere trainer zeg
Echt, dat Vermaelen niet door kon zag elke blinde vink nog wel. En van Basten maar roepen dat hij moet blijven staan
Hop, daar viel de 1-0. Lekker marco!
pi_63181915
Zitten jullie allemaal? Houd je vast he, er is goed nieuws. .
quote:
Ook Cvitanich sneller terug dan verwach
Alleen zal dat wel na az zijn .
-
pi_63181985
quote:
Op donderdag 13 november 2008 08:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zitten jullie allemaal? Houd je vast he, er is goed nieuws. .
[..]

Alleen zal dat wel na az zijn .
We worden kampioen
  donderdag 13 november 2008 @ 08:59:20 #222
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63182002
Vermealen en Oleguer zijn op dit moment beide knudde, maar ja, we hebben al niets achterin.

Wat iedereen met verstand van voetbal al voorspelde is nu dus weer eens waarheid geworden. Slecht aan- en verkoopbeleid zou er to leiden dat Ajax met de kerst al geen volledig 11tal kon opstellen, ik daag iedereen uit om mijn posts van voor het seizoen op te zoeken. Niet om nou mijn gelijk te halen, maar om aan te geven dat die lul met vingers van een Van Basten er geen moer van snapt.

Je hebt voor het eerst sinds jaar en dag weer eens de kans om van PSV te winnen, maar zelfs dat gaat zo niet lukken vrees ik (al zijn die ook niet echt bij machte).

Nee, dit gaat wederom een drama seizoen worden, dat is het na gisteren natuurlijk al. Opzich zijn de resultaten in de competetie om totaal omduidelijke redenen nog redelijk, maar qua spel, echt combinatie voetbal heeft Ajax in 5 jaar nog nooit zo SLECHT gespeeld.

Nee, aanwinst die van Basten..... .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_63182070
quote:
Op donderdag 13 november 2008 08:59 schreef HeatWave het volgende:
Vermealen en Oleguer zijn op dit moment beide knudde, maar ja, we hebben al niets achterin.

Wat iedereen met verstand van voetbal al voorspelde is nu dus weer eens waarheid geworden. Slecht aan- en verkoopbeleid zou er to leiden dat Ajax met de kerst al geen volledig 11tal kon opstellen, ik daag iedereen uit om mijn posts van voor het seizoen op te zoeken. Niet om nou mijn gelijk te halen, maar om aan te geven dat die lul met vingers van een Van Basten er geen moer van snapt.

Je hebt voor het eerst sinds jaar en dag weer eens de kans om van PSV te winnen, maar zelfs dat gaat zo niet lukken vrees ik (al zijn die ook niet echt bij machte).

Nee, dit gaat wederom een drama seizoen worden, dat is het na gisteren natuurlijk al. Opzich zijn de resultaten in de competetie om totaal omduidelijke redenen nog redelijk, maar qua spel, echt combinatie voetbal heeft Ajax in 5 jaar nog nooit zo SLECHT gespeeld.

Nee, aanwinst die van Basten..... .
Moet ik hier nog serieus op reageren? Wat een kolder
pi_63182078
En toch staan we eerste, jankzak. In wedstrijden waar je met 10 blessures + 1 schorsing in en van Twente won.
Van Basten is wel degelijk een aanwinst.
-
pi_63182093
Trouwens wel weer opvallend dat je alleen post als het slecht gaat.. Dat is echt intens triest trouwens, jij omgekeerde successupporter.
-
pi_63182134
Je slaat weer volledig door he, neem een valiumpje.
We kunnen nog kampioen worden en de uefa cup winnen maar het seizoen is nu al verpest, tsssssss.
En in 5 jaar nog niet zo slecht gespeeld?!!?!?! Heb je 5 jaar in coma gelegen ofzo. Gisteren was dramatisch en het is uberhaupt erg wisselvallig maar ik heb ook al aardige wedstrijden gezien dit seizoen.
Laat me raden, jij kijkt alleen de samenvattingen?

reactie op uberjankbal HW

Als gasten zoals jij in het stadion komen worden ze de gracht ingeflikkerd
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_63182151
Gewoon eisen dat we nooit meer in de regen hoeven te spelen!
Zomercompetitie ftw!
  donderdag 13 november 2008 @ 09:09:05 #228
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63182167
Ach ja, doe maar weer zo. Kijken jullie ook wel eens naar het spel?

Hebben jullie meer dan 1,5 re-del-lijk lopende aanval gezien? Ik ben daarna naar AZ gaan kijken, dat spel ging 100 keer sneller, passes ipv met de bal lopen op de lange bal naar voren pompen. Positiespel, tempo, druk, pressie! Alles wat er NIET in het spel van Ajax zit.

En ja, hoezee we staan eerste, hoelang nog met PSV en AZ voor de boeg?

Jaar in jaar uit ben IK hier de jankzak? Flikker toch op met me, het gaat nog steeds waar-de-loos! er zit 0,0 verbetering in het spel van Ajax. En blessures als excuus om van v'dam te verliezen? Ja, echt des Ajax's!

MvB geeft vana minuut 1 het signaal af "we winnen toch wel jongens, loop maar niet zo hard" door met een totaal onbekende jeugdspeler te beginnen! Als de coach al onderschatting predikt, wat moeten de spelers dan?

Blijf me maar gestoord vinden, ik zal er nog steeds geen seconde slaap om verliezen, maar degene die eens GOED moeten gaan leren kijken naar voetbal zijn jullie, want na 5 jaar ofzo heb ik helaas nog steeds gewoon elke keer gelijk!

Noem me maar van Gaal... ik spreek jullie wel weer als we WEER geen kampioen zijn geworden en in de UEFA, iemand die daar nog van droomt moet echt in een dwangbuis.....

Blinden... allemaal...
Get woke, go broke!
pi_63182170
Jammer dat ze net deze wedstrijd live moesten uitzenden. Zijn toch zo'n miljoen mensen die de hele wedstrijd hebben gezien. Nouja, wie weet worden we nu onderschat door PSV, AZ. Er zit echt wel meer in de ploeg dan dat er gisteren is laten zien. Ook met al deze blessures.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 13 november 2008 @ 09:10:06 #230
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63182179
quote:
Op donderdag 13 november 2008 09:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Trouwens wel weer opvallend dat je alleen post als het slecht gaat.. Dat is echt intens triest trouwens, jij omgekeerde successupporter.
Ach ja, dat ik 3 weken helemaal niet op FOK! ben geweest zo'n beetje is detail he? Bemoei je lekker met je eigen leven verder ok? Het gaat hier over Ajax, die club waarvan jij middelmaat wel ok vindt...
Get woke, go broke!
pi_63182187
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:52 schreef Silenus het volgende:
Okay, nu even die boeren weer uitlachen:
[..]

psv.nl

Hahahaha, 7.30u!! Echt, WHAT THE FUCK.
Haha .
  donderdag 13 november 2008 @ 09:11:29 #232
3185 Adelante
To let it go now
pi_63182206
quote:
Op donderdag 13 november 2008 09:08 schreef sjimz het volgende:
Gewoon eisen dat we nooit meer in de regen hoeven te spelen!
Zomercompetitie ftw!
Zouden ze bij regen trainen in de Arena met het dak dicht?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63182239
Ik vind wel dat er een kern van waarheid zit in Heatwave zijn verhaal hoor.
  donderdag 13 november 2008 @ 09:15:14 #234
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63182282
quote:
Op donderdag 13 november 2008 09:13 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind wel dat er een kern van waarheid zit in Heatwave zijn verhaal hoor.
Het zal allemaal wat gecharcheerd overkomen, maar ik ben nou eenmaal KWAAD! na gisteren, ik kan er niet om lachen nee!

En nee, het is in MIJN geval niet persoonlijk bedoeld, maar ja, persoonlijke aanvallen als je geen argumenten meer hebt zijn lekker makkelijk.

Kom dan met een tegenverhaal ipv " je bent gestoord, jankzak" ?

Lijkt me lastig...
Get woke, go broke!
pi_63182314
AZ speelde gister met vlagen zoals wij dat zouden moeten doen... 1x raken, korte combinaties. Snap ook niet op basis waarvan die Zeggelaar speelde...... Sno was pas echt om te janken... Al kan hij er niet veel aan doen... hij kan niet veel beter....
Ajax!!
pi_63182354
HW, je legt alleen continu de nadruk op het feit dat jij het allemaal al lang zei en al lang wist. En dan zet je er nog expliciet bij dat het je niet gaat om gelijk halen, nou dat komt dan niet echt over.
Verder zijn er dus ook wedstrijden gespeeld waarin bleek dat het dus wel degelijker was dan eerdere jaren.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_63182360
quote:
Op donderdag 13 november 2008 09:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het zal allemaal wat gecharcheerd overkomen, maar ik ben nou eenmaal KWAAD! na gisteren, ik kan er niet om lachen nee!

En nee, het is in MIJN geval niet persoonlijk bedoeld, maar ja, persoonlijke aanvallen als je geen argumenten meer hebt zijn lekker makkelijk.

Kom dan met een tegenverhaal ipv " je bent gestoord, jankzak" ?

Lijkt me lastig...
De waarheid zal wel een beetje in het midden liggen.
Het is nog veel te vroeg om nu al te zeggen dat we geen kampioen worden net zoals het veel te vroeg is om te zeggen dat we het wel willen.

Feit is dat we met slechte wedstrijden achter de rug toch redelijk wat punten hebben gepakt en dan hebben we nog een relatief moeilijk programma achter de rug waar je toch gewoon steeds 3 punten pakt tegen Twente, Groningen en NEC.
Dus of het geluk kan ons in de steek laten (als we over geluk mogen spreken) of het gaat straks beter als we eindelijk een keer met een elftal kunnen spelen dat lijkt op het beoogde basisteam.

En over dat slecht voetbal ben ik het wel met je eens maar dit jaar heb ik er maling aan als we uiteindelijk daar kampioen mee worden.
De winnaar heeft namelijk altijd gelijk.
  donderdag 13 november 2008 @ 09:20:43 #238
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63182382
AZ speelt fenomenaal, maar die heb dan ook een geweldige trainer/coach. Bovendien heeft hij in ieder geval een fitte selectie om de spelers automatismen aan te leren. Al ga ik er niet van uit dat Van Basten een team zó aan het voetballen krijgt als Van Gaal.
  donderdag 13 november 2008 @ 09:22:55 #239
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63182428
quote:
Op donderdag 13 november 2008 09:19 schreef Suijk het volgende:
HW, je legt alleen continu de nadruk op het feit dat jij het allemaal al lang zei en al lang wist. En dan zet je er nog expliciet bij dat het je niet gaat om gelijk halen, nou dat komt dan niet echt over.
Verder zijn er dus ook wedstrijden gespeeld waarin bleek dat het dus wel degelijker was dan eerdere jaren.
OK, dat geef ik ja, dat had ik er niet bij moeten zetten. Ik voel me alleen echt als een Van Gaal na de wedstrijd tegen ADO, hij had gewoon gelijk toen hij zei dat ze heel goed gespeeld hadden, alleen 3-0 verloren. Iedereen lachte hem uit, alle kenners vonden hem gestoord.

En nu? Nou zo voel ik me dus ook, alleen HELAAS (want iedereen denkt nog steeds dat ik dit leuk vind, als het slecht gaat met Ajax) dus in negatieve zin mbt Ajax...
Get woke, go broke!
pi_63182604
1 woord: blessures.

Aisatti, Sulejmani, Huntelaar, Emanuelson, Stekelenburg en Enoh zijn allemaal (potentiele) basisspelers.
Aangevuld met Donald, Sarpong, Van de Heijden en Cvitanich en nu Vermaelen en Ollie dan is het niet zo heel gek als je wedstrijden verliest en punten laat liggen.
Ik bereid me maar vast voor op HW's posts na psv en az. Want die vergeet dit soort "details" nogal eens in z'n kritiek .
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')