Tering, dat wist ik niet eens..quote:Op donderdag 13 november 2008 07:43 schreef TheZapster het volgende:
Het verlies is niet eens erg maar die blessures
ben je nu sarcastisch of ben ik te dronken daarvoorquote:Op donderdag 13 november 2008 07:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tering, dat wist ik niet eens...
Fucking hell, dat meen je niet.. Precies nu?!
Nee, ik zat gisteravond in een of ander restaurant en zag alleen de uitslag.quote:Op donderdag 13 november 2008 07:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
ben je nu sarcastisch of ben ik te dronken daarvoor
We hebben zondag gewoon geen voorhoede en geen verdedigingquote:Op donderdag 13 november 2008 07:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, ik zat gisteravond in een of ander restaurant en zag alleen de uitslag..
shit man, het was echt om te huilen, wat een instellingquote:Op donderdag 13 november 2008 00:07 schreef Kriegel het volgende:
Hee, Navigator, dat was absoluut een mooie topclub die ik vanavond aan het werk zag, bedankt nog voor de doorverwijzing! [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik bedoel, dat kut AZ wint alleen maar voor de tweede keer van PSV, dat kan toch iedere bitterballen kloteploeg wel doen. Nee, dan Ajax, magnifiek.
Ik eigenlijk ook welquote:
Goede voetballer maar wat een kneusquote:Schaars: 'Goed om te horen dat Ajax eruit ligt'
quote:Ook de ziekenboeg werd tegen Volendam verder uitgebreid. Oleguer, Thomas Vermaelen en Urby Emanuelson moesten geblesseerd naar de kant. "Ik kan nu een elftal en een reservebank met al die geblesseerde spelers formeren", aldus nog een laconieke Van Basten.
Ja omdat Emanuelson al voor de wedstrijd geblesseerd wasquote:Op donderdag 13 november 2008 08:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Emanuelson speelde uberhaupt niet, toch?
Zeegelaar stond in de basis.
Oleguer had last van een spier dacht ik en Vermaelen verstapte zijn knie in een luchtduel maar moest van Van Basten eerst doorvoetballen totdat het echt niet meer ging.quote:Op donderdag 13 november 2008 08:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iemand enig idee hoe slecht het er uit zag voor Ollie en Vermaelen?
Een Robbentje?quote:Op donderdag 13 november 2008 08:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja omdat Emanuelson al voor de wedstrijd geblesseerd was
Hmm, hopelijk is iig Ollie er bij. Dan kan Van der Wiel centraal en Silva op rechts. Mis je ze beide, heb je een probleem.quote:Oleguer had last van een spier dacht ik en Vermaelen verstapte zijn knie in een luchtduel maar moest van Van Basten eerst doorvoetballen totdat het echt niet meer ging.
Lekkere trainer zeg
Echt, dat Vermaelen niet door kon zag elke blinde vink nog wel. En van Basten maar roepen dat hij moet blijven staanquote:Op donderdag 13 november 2008 08:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja omdat Emanuelson al voor de wedstrijd geblesseerd was
[..]
Oleguer had last van een spier dacht ik en Vermaelen verstapte zijn knie in een luchtduel maar moest van Van Basten eerst doorvoetballen totdat het echt niet meer ging.
Lekkere trainer zeg
Alleen zal dat wel na az zijnquote:Ook Cvitanich sneller terug dan verwach
quote:Op donderdag 13 november 2008 08:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zitten jullie allemaal? Houd je vast he, er is goed nieuws..
[..]
Alleen zal dat wel na az zijn.
quote:Op donderdag 13 november 2008 08:59 schreef HeatWave het volgende:
Vermealen en Oleguer zijn op dit moment beide knudde, maar ja, we hebben al niets achterin.
Wat iedereen met verstand van voetbal al voorspelde is nu dus weer eens waarheid geworden. Slecht aan- en verkoopbeleid zou er to leiden dat Ajax met de kerst al geen volledig 11tal kon opstellen, ik daag iedereen uit om mijn posts van voor het seizoen op te zoeken. Niet om nou mijn gelijk te halen, maar om aan te geven dat die lul met vingers van een Van Basten er geen moer van snapt.
Je hebt voor het eerst sinds jaar en dag weer eens de kans om van PSV te winnen, maar zelfs dat gaat zo niet lukken vrees ik (al zijn die ook niet echt bij machte).
Nee, dit gaat wederom een drama seizoen worden, dat is het na gisteren natuurlijk al. Opzich zijn de resultaten in de competetie om totaal omduidelijke redenen nog redelijk, maar qua spel, echt combinatie voetbal heeft Ajax in 5 jaar nog nooit zo SLECHT gespeeld.
Nee, aanwinst die van Basten......
Ach ja, dat ik 3 weken helemaal niet op FOK! ben geweest zo'n beetje is detail he? Bemoei je lekker met je eigen leven verder ok? Het gaat hier over Ajax, die club waarvan jij middelmaat wel ok vindt...quote:Op donderdag 13 november 2008 09:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Trouwens wel weer opvallend dat je alleen post als het slecht gaat.. Dat is echt intens triest trouwens, jij omgekeerde successupporter.
Hahaquote:Op donderdag 13 november 2008 00:52 schreef Silenus het volgende:
Okay, nu even die boeren weer uitlachen:
[..]
psv.nl
Hahahaha, 7.30u!! Echt, WHAT THE FUCK.
Zouden ze bij regen trainen in de Arena met het dak dicht?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:08 schreef sjimz het volgende:
Gewoon eisen dat we nooit meer in de regen hoeven te spelen!
Zomercompetitie ftw!
Het zal allemaal wat gecharcheerd overkomen, maar ik ben nou eenmaal KWAAD! na gisteren, ik kan er niet om lachen nee!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:13 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind wel dat er een kern van waarheid zit in Heatwave zijn verhaal hoor.
De waarheid zal wel een beetje in het midden liggen.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal allemaal wat gecharcheerd overkomen, maar ik ben nou eenmaal KWAAD! na gisteren, ik kan er niet om lachen nee!
En nee, het is in MIJN geval niet persoonlijk bedoeld, maar ja, persoonlijke aanvallen als je geen argumenten meer hebt zijn lekker makkelijk.
Kom dan met een tegenverhaal ipv " je bent gestoord, jankzak" ?
Lijkt me lastig...
OK, dat geef ik ja, dat had ik er niet bij moeten zetten. Ik voel me alleen echt als een Van Gaal na de wedstrijd tegen ADO, hij had gewoon gelijk toen hij zei dat ze heel goed gespeeld hadden, alleen 3-0 verloren. Iedereen lachte hem uit, alle kenners vonden hem gestoord.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:19 schreef Suijk het volgende:
HW, je legt alleen continu de nadruk op het feit dat jij het allemaal al lang zei en al lang wist. En dan zet je er nog expliciet bij dat het je niet gaat om gelijk halen, nou dat komt dan niet echt over.
Verder zijn er dus ook wedstrijden gespeeld waarin bleek dat het dus wel degelijker was dan eerdere jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |