abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63184478
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:44 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ben je geestelijk gehandicapt ofzo? Dat zeg ik toch nergens. Maar jij gooit enkel wat nietszeggende oneliners in de rondte. Verder bepaal ik niets nee, maar als jij op de basisschool tijdens begrijpend lezen had opgelet had je gezien dat ik dat ook niet suggereerde.
Doe even normaal, pfap .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 13 november 2008 @ 10:48:16 #282
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63184516
!
  donderdag 13 november 2008 @ 10:50:47 #284
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63184546
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:40 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik heb in de tweede helft lange periodes gezien waar Ajax aan het drukken was. Volendam stond compleet vast. Weet je hoe lastig het is om te voetballen tegen een muur? Dan is het pompen en hopen dat de bal goed valt.
Niet helemaal mee eens, een muur speel je uit elkaar door tempo te spelen, elkaar snel (1 keer raken, dat hebben WIJ uitgevonden) te spelen en dus de tegenstander zoek te spelen. Dat dat niet perfect kan mag je van mij best weer op de blessures gooien hoor. Maar dan nog is pompen echt heel dom.

Gewoon, uiteraard hoeft het niet, maar let eens op het volgende bij Ajax : Ajax heeft de bal, (metname) Oleguer doet er niets mee behalve breed of terug naar Vermeer. Vervolgens pompt vermeer die bal (slecht) naar voren waardoor deze bij de tegenstander beland. Geef hem dan meteen aan de tegenstander!

Opbouwen, jezelf vrij lopen (dat gebeurt dus niet, iedereen bij Ajax staat stil, de hele wedstrijd) daarmee speel je een muur kapot, niet met pompen naar voren.
Op dat moment staan namelijk de spelers van Ajax met de rug naar de bal, of ze kijken naar de bal en moeten na de aanname een omdraai actie maken. Terwijl op dat moment de tegenstander met het gezicht naar de bal speelt en vrijwel altijd beter de lange bal van Vermeer kan inschatten een aannemen.

En ja, dat klinkt heel simpel, en dat is het dan ook. Kijk de pot van gisteren maar terug. De lange ballen hanteren is een teken van onkunde. En een MvB zou het dan ook moeten verbieden!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 13 november 2008 @ 10:53:54 #285
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_63184660
Aah jongens, over 2,5 week staat Ajax gewoon weer 5 punten achter op AZ, volgend seizoen weer een kans

Nee maar serieus. Ajax is natuurlijk nooit echt een vechtclub geweest (wel buiten het veld ), maar op de een of andere manier lopen er nu allemaal mensen die technisch niet begaafd genoeg zijn om op Ajax-niveau te acteren. En dan moet je vechten. Qua resultaat lukt dat soms wel, maar ik ben toch echt bang dat ze daarop te kort gaan schieten dit jaar (wederom).
pi_63184764
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:53 schreef wallofdolls het volgende:
Aah jongens, over 2,5 week staat Ajax gewoon weer 5 punten achter op AZ, volgend seizoen weer een kans

Nee maar serieus. Ajax is natuurlijk nooit echt een vechtclub geweest (wel buiten het veld ), maar op de een of andere manier lopen er nu allemaal mensen die technisch niet begaafd genoeg zijn om op Ajax-niveau te acteren. En dan moet je vechten. Qua resultaat lukt dat soms wel, maar ik ben toch echt bang dat ze daarop te kort gaan schieten dit jaar (wederom).
Technisch niet begaafd genoeg? Zie jij wie er allemaal geblesseerd zijn? Als die allemaal terug zijn gaat het sowieso voorin lopen, en wordt het middenveld vanzelf ook sterker. Dus geen conclusies trekken aub.
  donderdag 13 november 2008 @ 10:59:37 #287
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_63184818
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:57 schreef Nashje het volgende:

[..]

Technisch niet begaafd genoeg? Zie jij wie er allemaal geblesseerd zijn? Als die allemaal terug zijn gaat het sowieso voorin lopen, en wordt het middenveld vanzelf ook sterker. Dus geen conclusies trekken aub.
Als, als, als, als
  donderdag 13 november 2008 @ 11:01:16 #288
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_63184862
Als bij feyenoord iedereen het hele seizoen fit was draaiden ze ook wel bovenin mee
pi_63184979
. Mijn god als je niet ziet dat ajax met een veredelde sub-top voorhoede speelt ben je wel heel scheel. Moet jij clubbie nog zien doen wat Ajax nu doet als er zoveel gebleseerde zijn . Of stond af ook nog eerste als er 5 basisspelers gebleseerd zijn
pi_63185005
Ik vind het toch niet heel professioneel om van Volendam te verliezen, alleen maar om te bewijzen dat Johan "dit wint Ajax zelfs met het 3e ream" Derksen geen fuck van het spelletje snapt

Maar serieus, ik vind het echt een drama. Tuurlijk veel uitvalkers, maar dat is geen excuus voor een dergelijk gebrek aan inzet. Ook bij Gabri trouwens, die erg vaak kinderlijk eenvoudig de bal weggaf
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_63185026
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Als, als, als, als
Sulejmani, Enoh, Aissati, Stekelenburg, Huntelaar, Cvitanich. Dat is niet eens meer een als .
  donderdag 13 november 2008 @ 11:09:20 #292
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63185081
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef Nashje het volgende:

[..]

Sulejmani, Enoh, Aissati, Stekelenburg, Huntelaar, Cvitanich. Dat is niet eens meer een als .
Precies, belangrijker is de vraag: "Waarom?"
  donderdag 13 november 2008 @ 11:12:34 #293
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_63185155
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:05 schreef Voltreffer het volgende:
. Mijn god als je niet ziet dat ajax met een veredelde sub-top voorhoede speelt ben je wel heel scheel. Moet jij clubbie nog zien doen wat Ajax nu doet als er zoveel gebleseerde zijn . Of stond af ook nog eerste als er 5 basisspelers gebleseerd zijn
Bij AZ zijn ook 3 van de 5 spitsen geblesseerd en 3 van de betere verdedigers. Schaars heeft ook een paar weken aan de kant gezeten. Ik vind t echt bullshit dat je je verschuilt achter blessures.
pi_63185214
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:12 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Bij AZ zijn ook 3 van de 5 spitsen geblesseerd en 3 van de betere verdedigers. Schaars heeft ook een paar weken aan de kant gezeten. Ik vind t echt bullshit dat je je verschuilt achter blessures.
Altijd leuk die kaasboerkes die nu opeens een grote bek weer hebben.
Ga lekker een tattoo laten zetten, pannenkoek.
-
  donderdag 13 november 2008 @ 11:16:55 #295
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63185283
quote:

[..]

Waren de 11 op het veld dan echt allemaal minder dan de 11 van Volendam? Ook de mensen die WEL een basisplaats hebben? (suarez, Gabri, vertonghen, vermaelen, Lindgren, Oleguer) je begint met iig 6 basis spelers. Je hebt dan ook nog eens mensen als Sno (toch als versterking gehaald door MvB) en Kennedy erbij.

Een team van die mensen zou samen met een nieuweling (al had leonardo gewoon moeten spelen) in staat zijn om van Volendam te winnen. Ik blijf erbij, als je niet van PSV en AZ wint door blessures ok, maar zelfs de hele b-garnituur van de A selectie zou moeten kunnen winnen, en dar was met 6 basis spelers geen sprake van.

Er is gewoon geen excuus voor gisteren, snap niet dat mensen het goed willen praten.
Get woke, go broke!
  donderdag 13 november 2008 @ 11:17:46 #296
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_63185298
quote:

[..]

Als er zo veel bepalende spelers zo lang geblesseerd zijn zou ik eerder iets gaan zoeken in de strategie van een club. Een beetje topclub hoort het met gemak op te kunnen vangen. Bij Ajax lukt dat op een bepaalde manier niet. Bij PSV lukte dat wel afgelopen jaren. Bij Groningen en Heerenveen (die toch continu worden leeggekocht) lukt het ook altijd weer om een goed team op de been te zetten.

Ik ben hier echt niet om je aan te vallen hoor. Ik wilde het alleen maar even zeggen.
  donderdag 13 november 2008 @ 11:20:37 #297
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63185386
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waren de 11 op het veld dan echt allemaal minder dan de 11 van Volendam? Ook de mensen die WEL een basisplaats hebben? (suarez, Gabri, vertonghen, vermaelen, Lindgren, Oleguer) je begint met iig 6 basis spelers. Je hebt dan ook nog eens mensen als Sno (toch als versterking gehaald door MvB) en Kennedy erbij.

Een team van die mensen zou samen met een nieuweling (al had leonardo gewoon moeten spelen) in staat zijn om van Volendam te winnen. Ik blijf erbij, als je niet van PSV en AZ wint door blessures ok, maar zelfs de hele b-garnituur van de A selectie zou moeten kunnen winnen, en dar was met 6 basis spelers geen sprake van.

Er is gewoon geen excuus voor gisteren, snap niet dat mensen het goed willen praten.
Het draait niet alleen om excuses, maar nuance. Een wedstrijd verliezen kan en mag toch een keer gebeuren. Ajax heeft verdomme de laatste 6, 7 wedstrijden op rij gewonnen en een paar dagen voor dé wedstrijd tegen PSV wordt er een uitwedstrijd in de beker gewonnen. Komop hey, als met wil gaan kankeren moet met dat niet even nú na één verloren wedstrijd doen, maar na de vorige wedstrijden die met hetzelfde voetbal wél gewonnen werd.
  donderdag 13 november 2008 @ 11:21:06 #298
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_63185399
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:14 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Altijd leuk die kaasboerkes die nu opeens een grote bek weer hebben.
Ga lekker een tattoo laten zetten, pannenkoek.
Ik heb nu gewoon meer tijd om op fok te hangen. Vorig jaar had ik je ook wel willen lastigvallen hoor. Sorry
  donderdag 13 november 2008 @ 11:22:09 #299
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63185428
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:17 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Als er zo veel bepalende spelers zo lang geblesseerd zijn zou ik eerder iets gaan zoeken in de strategie van een club. Een beetje topclub hoort het met gemak op te kunnen vangen. Bij Ajax lukt dat op een bepaalde manier niet. Bij PSV lukte dat wel afgelopen jaren. Bij Groningen en Heerenveen (die toch continu worden leeggekocht) lukt het ook altijd weer om een goed team op de been te zetten.

Ik ben hier echt niet om je aan te vallen hoor. Ik wilde het alleen maar even zeggen.
Nou bedankt. Alsof niemand anders dat hier doorhad. En hoezo lukt dat Ajax niet? Met zoveel geblesseerden bovenaan staan doet geen enkele club Ajax na...
pi_63185432
Dat gezeik van Zeegelaar opstellen vind ik ook triest, stond Leonardo in de basis en raakte hij net als het hele seizoen niks dan had iedereen gezegd: Geef dan een jeugdspeler een kans
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  donderdag 13 november 2008 @ 11:23:17 #301
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63185447
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:20 schreef pfaf het volgende:

[..]

Het draait niet alleen om excuses, maar nuance. Een wedstrijd verliezen kan en mag toch een keer gebeuren. Ajax heeft verdomme de laatste 6, 7 wedstrijden op rij gewonnen en een paar dagen voor dé wedstrijd tegen PSV wordt er een uitwedstrijd in de beker gewonnen. Komop hey, als met wil gaan kankeren moet met dat niet even nú na één verloren wedstrijd doen, maar na de vorige wedstrijden die met hetzelfde voetbal wél gewonnen werd.
Oh, dat heb ik ook gedaan hoor . Ik was echt niet in aan hosanna stemming en ging daarom maar niet op FOK! posten, ik was gewoon afwezig .

Gisteren was juist zo erg omdat het Volendam was, de laatste van de eredevisie. En als die nou gisteren zien en zaligheid hadden gegeven, knokken voor elke meter, op het randje spelen, scheids mee, Ajax ig kansen mis etc dan ok. Dan kan het gebeuren.

Volendam deed helemaal niets, en Ajax ook niet.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')