Doe even normaal, pfapquote:Op donderdag 13 november 2008 10:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ben je geestelijk gehandicapt ofzo? Dat zeg ik toch nergens. Maar jij gooit enkel wat nietszeggende oneliners in de rondte. Verder bepaal ik niets nee, maar als jij op de basisschool tijdens begrijpend lezen had opgelet had je gezien dat ik dat ook niet suggereerde.
QEDquote:Op donderdag 13 november 2008 10:47 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk ouwe
Niet helemaal mee eens, een muur speel je uit elkaar door tempo te spelen, elkaar snel (1 keer raken, dat hebben WIJ uitgevonden) te spelen en dus de tegenstander zoek te spelen. Dat dat niet perfect kan mag je van mij best weer op de blessures gooien hoor. Maar dan nog is pompen echt heel dom.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb in de tweede helft lange periodes gezien waar Ajax aan het drukken was. Volendam stond compleet vast. Weet je hoe lastig het is om te voetballen tegen een muur? Dan is het pompen en hopen dat de bal goed valt.
Technisch niet begaafd genoeg? Zie jij wie er allemaal geblesseerd zijn? Als die allemaal terug zijn gaat het sowieso voorin lopen, en wordt het middenveld vanzelf ook sterker. Dus geen conclusies trekken aub.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:53 schreef wallofdolls het volgende:
Aah jongens, over 2,5 week staat Ajax gewoon weer 5 punten achter op AZ, volgend seizoen weer een kans![]()
Nee maar serieus. Ajax is natuurlijk nooit echt een vechtclub geweest (wel buiten het veld), maar op de een of andere manier lopen er nu allemaal mensen die technisch niet begaafd genoeg zijn om op Ajax-niveau te acteren. En dan moet je vechten. Qua resultaat lukt dat soms wel, maar ik ben toch echt bang dat ze daarop te kort gaan schieten dit jaar (wederom).
Als, als, als, alsquote:Op donderdag 13 november 2008 10:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Technisch niet begaafd genoeg? Zie jij wie er allemaal geblesseerd zijn? Als die allemaal terug zijn gaat het sowieso voorin lopen, en wordt het middenveld vanzelf ook sterker. Dus geen conclusies trekken aub.
Precies, belangrijker is de vraag: "Waarom?"quote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sulejmani, Enoh, Aissati, Stekelenburg, Huntelaar, Cvitanich. Dat is niet eens meer een als.
Bij AZ zijn ook 3 van de 5 spitsen geblesseerd en 3 van de betere verdedigers. Schaars heeft ook een paar weken aan de kant gezeten. Ik vind t echt bullshit dat je je verschuilt achter blessures.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:05 schreef Voltreffer het volgende:. Mijn god als je niet ziet dat ajax met een veredelde sub-top voorhoede speelt ben je wel heel scheel. Moet jij clubbie nog zien doen wat Ajax nu doet als er zoveel gebleseerde zijn
. Of stond af ook nog eerste als er 5 basisspelers gebleseerd zijn
Altijd leuk die kaasboerkes die nu opeens een grote bek weer hebben.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:12 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Bij AZ zijn ook 3 van de 5 spitsen geblesseerd en 3 van de betere verdedigers. Schaars heeft ook een paar weken aan de kant gezeten. Ik vind t echt bullshit dat je je verschuilt achter blessures.
Waren de 11 op het veld dan echt allemaal minder dan de 11 van Volendam? Ook de mensen die WEL een basisplaats hebben? (suarez, Gabri, vertonghen, vermaelen, Lindgren, Oleguer) je begint met iig 6 basis spelers. Je hebt dan ook nog eens mensen als Sno (toch als versterking gehaald door MvB) en Kennedy erbij.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sulejmani, Enoh, Aissati, Stekelenburg, Huntelaar, Cvitanich. Dat is niet eens meer een als.
Als er zo veel bepalende spelers zo lang geblesseerd zijn zou ik eerder iets gaan zoeken in de strategie van een club. Een beetje topclub hoort het met gemak op te kunnen vangen. Bij Ajax lukt dat op een bepaalde manier niet. Bij PSV lukte dat wel afgelopen jaren. Bij Groningen en Heerenveen (die toch continu worden leeggekocht) lukt het ook altijd weer om een goed team op de been te zetten.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het draait niet alleen om excuses, maar nuance. Een wedstrijd verliezen kan en mag toch een keer gebeuren. Ajax heeft verdomme de laatste 6, 7 wedstrijden op rij gewonnen en een paar dagen voor dé wedstrijd tegen PSV wordt er een uitwedstrijd in de beker gewonnen. Komop hey, als met wil gaan kankeren moet met dat niet even nú na één verloren wedstrijd doen, maar na de vorige wedstrijden die met hetzelfde voetbal wél gewonnen werd.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waren de 11 op het veld dan echt allemaal minder dan de 11 van Volendam? Ook de mensen die WEL een basisplaats hebben? (suarez, Gabri, vertonghen, vermaelen, Lindgren, Oleguer) je begint met iig 6 basis spelers. Je hebt dan ook nog eens mensen als Sno (toch als versterking gehaald door MvB) en Kennedy erbij.
Een team van die mensen zou samen met een nieuweling (al had leonardo gewoon moeten spelen) in staat zijn om van Volendam te winnen. Ik blijf erbij, als je niet van PSV en AZ wint door blessures ok, maar zelfs de hele b-garnituur van de A selectie zou moeten kunnen winnen, en dar was met 6 basis spelers geen sprake van.
Er is gewoon geen excuus voor gisteren, snap niet dat mensen het goed willen praten.
Ik heb nu gewoon meer tijd om op fok te hangen. Vorig jaar had ik je ook wel willen lastigvallen hoor. Sorryquote:Op donderdag 13 november 2008 11:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Altijd leuk die kaasboerkes die nu opeens een grote bek weer hebben.
Ga lekker een tattoo laten zetten, pannenkoek.
Nou bedankt. Alsof niemand anders dat hier doorhad. En hoezo lukt dat Ajax niet? Met zoveel geblesseerden bovenaan staan doet geen enkele club Ajax na...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:17 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Als er zo veel bepalende spelers zo lang geblesseerd zijn zou ik eerder iets gaan zoeken in de strategie van een club. Een beetje topclub hoort het met gemak op te kunnen vangen. Bij Ajax lukt dat op een bepaalde manier niet. Bij PSV lukte dat wel afgelopen jaren. Bij Groningen en Heerenveen (die toch continu worden leeggekocht) lukt het ook altijd weer om een goed team op de been te zetten.
Ik ben hier echt niet om je aan te vallen hoor. Ik wilde het alleen maar even zeggen.
Oh, dat heb ik ook gedaan hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 11:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het draait niet alleen om excuses, maar nuance. Een wedstrijd verliezen kan en mag toch een keer gebeuren. Ajax heeft verdomme de laatste 6, 7 wedstrijden op rij gewonnen en een paar dagen voor dé wedstrijd tegen PSV wordt er een uitwedstrijd in de beker gewonnen. Komop hey, als met wil gaan kankeren moet met dat niet even nú na één verloren wedstrijd doen, maar na de vorige wedstrijden die met hetzelfde voetbal wél gewonnen werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |