abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 november 2008 @ 00:07:23 #151
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_63178652
Hee, Navigator, dat was absoluut een mooie topclub die ik vanavond aan het werk zag, bedankt nog voor de doorverwijzing!

Ik bedoel, dat kut AZ wint alleen maar voor de tweede keer van PSV, dat kan toch iedere bitterballen kloteploeg wel doen. Nee, dan Ajax, magnifiek.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_63178723
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:01 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ik heb Sno vanavond niemand weg zien beuken. Ondanks zijn postuur laat hij zich opvallend makkelijk wegzetten..
[..]

Tegen twente werd ook waardeloos gespeeld.
ik denk dat jij een andere wedstrijd hebt gezien of je hebt er echt geen kaas van gegeten
4 8 15 16 23 42
pi_63178772
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:45 schreef Radegast het volgende:
Sno moet wel in de basis trouwens zondag, hij moet Affelay uit de wedstrijd beuken.
Affelay laat Sno als een hond achter hem aan rennen. Niet verstandig.
pi_63178838
Ik zie ons nog wel winnen van PSV, maar wel gigantisch de boot in gaan uit bij AZ.

AZ voetbalt echt een klasse beter op het moment
  donderdag 13 november 2008 @ 00:14:58 #155
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63178839
Sno moet gewoon nooit meer in de basis.
Gourmetten of steengrillen?
pi_63178848
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Een speler als Enoh moet op Affelay staan. Maar ik weet niet of het verstandig is om Enoh nu al meteen zo'n zware taak te geven terwijl hij net terug komt van een blessure.
pi_63178858
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:14 schreef Silenus het volgende:
Sno moet gewoon nooit meer in de basis.
Zeg dan niks. Als je zo'n wartaal uitslaat.
pi_63178907
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wie wil jij dan op Affelay zetten?
pi_63178927
Sno, Suarez, Vertonghen, Gabri en Vermaelen bikkelden wel. Maja Ajax had ook wel de pech dat Eric Cartman ook echt gewoon vandaag álles pakte wat er kwam.
Zondag 4-4-2 lijkt me.
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_63178949
Ajax

Laat iedereen maar lachen, in mei lachen wij.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63178969
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:18 schreef Radegast het volgende:

[..]

Wie wil jij dan op Affelay zetten?
Je moet een speler hebben met veel loopvermogen die tot het gaatje gaat en niet bang is om een keer te schoppen als dat nodig is. Een type Davids zou ideaal zijn. Ik denk dat Gabri dat het beste kan.
pi_63178995
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:10 schreef Han-Pekel het volgende:

[..]

ik denk dat jij een andere wedstrijd hebt gezien of je hebt er echt geen kaas van gegeten
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 13 november 2008 @ 00:23:50 #163
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63179010
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:16 schreef toma het volgende:

[..]

Zeg dan niks. Als je zo'n wartaal uitslaat.
Wat nou, ik vat het algehele Sno-onderwerp juist treffend samen. Ik wil het wel even voor je uitleggen.

Sno kan niet voetballen. Met zijn 'snelheid' (grappig dat ik Sno en snelheid in één stukje kunt plaatsen eigenlijk) haal je elke vaart uit de aanval. Vandaag speelde ie ook weer 70% van de ballen verkeerd terug.
Vandaag stond ie ook weer 837 keer buitenspel. Het lijkt wel alsof je Jeroen Verhoeven de lambada ziet dansen als hij aan de bal is. Of vond je 'm voldoen in de spits?

Hij kan het niet. Dus: Exit. Daarbij vind ik hem ook buiten het veld een over het paard getilde Drenthe achtige kneus. Ik hoop dat ie nooit meer in Ajax-1 staat.
pi_63179112
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:23 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wat nou, ik vat het algehele Sno-onderwerp juist treffend samen. Ik wil het wel even voor je uitleggen.

Sno kan niet voetballen. Met zijn 'snelheid' (grappig dat ik Sno en snelheid in één stukje kunt plaatsen eigenlijk) haal je elke vaart uit de aanval. Vandaag speelde ie ook weer 70% van de ballen verkeerd terug.
Vandaag stond ie ook weer 837 keer buitenspel. Het lijkt wel alsof je Jeroen Verhoeven de lambada ziet dansen als hij aan de bal is. Of vond je 'm voldoen in de spits?

Hij kan het niet. Dus: Exit. Daarbij vind ik hem ook buiten het veld een over het paard getilde Drenthe achtige kneus. Ik hoop dat ie nooit meer in Ajax-1 staat.
Je hebt helemaal gelijkt wat betreft zijn kwaliteiten in de spitsen positie. Maar dat had ik jou van te voren ook wel kunnen vertellen. Sno moet op het middenveld staan, ik wil niet zeggen dat hij daar wel een basis plaats verdient. Dat laatste slaat nergens op net als een one-liner als "Sno moet nooit meer in de basis".
  donderdag 13 november 2008 @ 00:29:45 #165
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_63179129
Pfff wat was dit nouweer voor wanvertoning. Er is werkelijk niks positiefs te melden over vanavond.

Verloren,slecht gespeeld,blessures,120 minuten energie verspeeld,slecht debuut zeegelaar,Sno zakt door het ijs als spits,Kennedy geeft alleen balletjes terug, we missen Huntelaar ontzettend, we liggen uit de beker. Alles was kut. Hopelijk was dit een incident. Er moet nog een hoop gebeuren voor zondag.
#FreeHat
  donderdag 13 november 2008 @ 00:30:07 #166
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_63179136
Het was vanaf dat ik inschakelde wel héél matig zeg
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 13 november 2008 @ 00:30:22 #167
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63179142
Mooi topic
pi_63179148
Wat ik nog het vreemdst vind aan alles rond Sno is dat hij een aantal jaar in Schotland heeft gevoetbald bij een niet misselijke club, zelfs kampioen is geworden en aardig wat wedstrijden heeft gespeeld. Nu is voetbal het enige dat telt daar en mist de gemiddelde verdediger van Falkirk een stuk of twee voortanden omdat er met zoveel inzet en passie wordt gespeeld.

Je zou dus denken dat Sno voorop gaat in de strijd, snelt handelt en gezien zijn fysieke gesteldheid een meerwaarde is.

Tot zover de theorie, want de praktijk wees iets heel anders uit in Volendam.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63179200
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:23 schreef Silenus het volgende:

[..]
Had hij nou samen met Suarez de meeste assists? Dan is ie toch nog ergens nuttig voor.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 13 november 2008 @ 00:33:31 #170
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_63179213
En van de wiel was echt heel slecht. En Sno Als hij aangespeeld wordt en kaatst speelt hij de bal standaard KEIHARD terug in de richting van de afzender. Waardoor de bal over de zijlijn gaat of er balverlies is of er een duel moet worden aangegaan. Hou die bal nou es een keer vast net als Huntelaar. Kijk dat lijf van hem. Hij hoeft alleen de bal aan zn voet te houden met zn rug naar de goal en te wachten tot Suarez of een middenvelder zich aanbied. Alleen nog maar gebruiken in het laatste half uur van een wedstrijd.
#FreeHat
pi_63179218
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:30 schreef kevin6188 het volgende:
Wat ik nog het vreemdst vind aan alles rond Sno is dat hij een aantal jaar in Schotland heeft gevoetbald bij een niet misselijke club, zelfs kampioen is geworden en aardig wat wedstrijden heeft gespeeld. Nu is voetbal het enige dat telt daar en mist de gemiddelde verdediger van Falkirk een stuk of twee voortanden omdat er met zoveel inzet en passie wordt gespeeld.

Je zou dus denken dat Sno voorop gaat in de strijd, snelt handelt en gezien zijn fysieke gesteldheid een meerwaarde is.

Tot zover de theorie, want de praktijk wees iets heel anders uit in Volendam.
Sno stond ook niet bepaald op de positie waar zijn kwaliteiten het meest tot zijn recht komen. Misschien dat het daaraan ligt. Vind dat er teveel gebasht wordt op Sno terwijl het collectief falen voorop staat.
  donderdag 13 november 2008 @ 00:34:08 #172
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63179226
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:28 schreef toma het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijkt wat betreft zijn kwaliteiten in de spitsen positie. Maar dat had ik jou van te voren ook wel kunnen vertellen. Sno moet op het middenveld staan, ik wil niet zeggen dat hij daar wel een basis plaats verdient. Dat laatste slaat nergens op net als een one-liner als "Sno moet nooit meer in de basis".
Dan zal ik jou nu vantevoren alvast vertellen dat hij ook op het middenveld het spel vertraagt. Zelfs op de positie waar nu Lindgren en Gabri staan voldoet hij niet, omdat hij wanneer hij de bal verovert (leest: iemand loopt tegen 'm aan) er eerst een beetje mee gaat staan kijken voordat 'ie 'm na 20 seconden eens doorpast. (Als de tegenstander dan weer op eigen helft is en Leonardo en Suarez inmiddels al 30 meter buitenspel staan.)

Je merkt, ik heb een persoonlijke aversie tegen Sno en daar praat niemand mij vanaf.
pi_63179239
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:33 schreef toma het volgende:

[..]

Sno stond ook niet bepaald op de positie waar zijn kwaliteiten het meest tot zijn recht komen. Misschien dat het daaraan ligt. Vind dat er teveel gebasht wordt op Sno terwijl het collectief falen voorop staat.
Zoals je in mijn post kunt lezen heb ik het er nergens over dat Sno een echte spits is. Ik, vind ik zelf dan, stip wat zaken aan waar het heel het seizoen al aan ontbreekt. Beetje in lijn met wat Silenus hierboven zegt dus.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 13 november 2008 @ 00:35:43 #174
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_63179248
AZ moet deze competitie gewoon kampioen worden
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 13 november 2008 @ 00:37:01 #175
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_63179264
Ik kan niet wachten op ADO - AJAX.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo