ik denk dat jij een andere wedstrijd hebt gezien of je hebt er echt geen kaas van gegetenquote:Op donderdag 13 november 2008 00:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik heb Sno vanavond niemand weg zien beuken. Ondanks zijn postuur laat hij zich opvallend makkelijk wegzetten..
[..]
Tegen twente werd ook waardeloos gespeeld.
Affelay laat Sno als een hond achter hem aan rennen. Niet verstandig.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:45 schreef Radegast het volgende:
Sno moet wel in de basis trouwens zondag, hij moet Affelay uit de wedstrijd beuken.
Een speler als Enoh moet op Affelay staan. Maar ik weet niet of het verstandig is om Enoh nu al meteen zo'n zware taak te geven terwijl hij net terug komt van een blessure.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Affelay laat Sno als een hond achter hem aan rennen. Niet verstandig.
Zeg dan niks. Als je zo'n wartaal uitslaat.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:14 schreef Silenus het volgende:
Sno moet gewoon nooit meer in de basis.
Wie wil jij dan op Affelay zetten?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Affelay laat Sno als een hond achter hem aan rennen. Niet verstandig.
Je moet een speler hebben met veel loopvermogen die tot het gaatje gaat en niet bang is om een keer te schoppen als dat nodig is. Een type Davids zou ideaal zijn. Ik denk dat Gabri dat het beste kan.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wie wil jij dan op Affelay zetten?
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:10 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
ik denk dat jij een andere wedstrijd hebt gezien of je hebt er echt geen kaas van gegeten
Wat nou, ik vat het algehele Sno-onderwerp juist treffend samen. Ik wil het wel even voor je uitleggen.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:16 schreef toma het volgende:
[..]
Zeg dan niks. Als je zo'n wartaal uitslaat.
Je hebt helemaal gelijkt wat betreft zijn kwaliteiten in de spitsen positie. Maar dat had ik jou van te voren ook wel kunnen vertellen. Sno moet op het middenveld staan, ik wil niet zeggen dat hij daar wel een basis plaats verdient. Dat laatste slaat nergens op net als een one-liner als "Sno moet nooit meer in de basis".quote:Op donderdag 13 november 2008 00:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat nou, ik vat het algehele Sno-onderwerp juist treffend samen. Ik wil het wel even voor je uitleggen.
Sno kan niet voetballen. Met zijn 'snelheid' (grappig dat ik Sno en snelheid in één stukje kunt plaatsen eigenlijk) haal je elke vaart uit de aanval. Vandaag speelde ie ook weer 70% van de ballen verkeerd terug.
Vandaag stond ie ook weer 837 keer buitenspel. Het lijkt wel alsof je Jeroen Verhoeven de lambada ziet dansen als hij aan de bal is. Of vond je 'm voldoen in de spits?
Hij kan het niet. Dus: Exit. Daarbij vind ik hem ook buiten het veld een over het paard getilde Drenthe achtige kneus. Ik hoop dat ie nooit meer in Ajax-1 staat.
Had hij nou samen met Suarez de meeste assists? Dan is ie toch nog ergens nuttig voor.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij kan het niet. Dus: Exit. Daarbij vind ik hem ook buiten het veld een over het paard getilde Drenthe achtige kneus. Ik hoop dat ie nooit meer in Ajax-1 staat.
Sno stond ook niet bepaald op de positie waar zijn kwaliteiten het meest tot zijn recht komen. Misschien dat het daaraan ligt. Vind dat er teveel gebasht wordt op Sno terwijl het collectief falen voorop staat.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:30 schreef kevin6188 het volgende:
Wat ik nog het vreemdst vind aan alles rond Sno is dat hij een aantal jaar in Schotland heeft gevoetbald bij een niet misselijke club, zelfs kampioen is geworden en aardig wat wedstrijden heeft gespeeld. Nu is voetbal het enige dat telt daar en mist de gemiddelde verdediger van Falkirk een stuk of twee voortanden omdat er met zoveel inzet en passie wordt gespeeld.
Je zou dus denken dat Sno voorop gaat in de strijd, snelt handelt en gezien zijn fysieke gesteldheid een meerwaarde is.
Tot zover de theorie, want de praktijk wees iets heel anders uit in Volendam.
Dan zal ik jou nu vantevoren alvast vertellen dat hij ook op het middenveld het spel vertraagt. Zelfs op de positie waar nu Lindgren en Gabri staan voldoet hij niet, omdat hij wanneer hij de bal verovert (leest: iemand loopt tegen 'm aan) er eerst een beetje mee gaat staan kijken voordat 'ie 'm na 20 seconden eens doorpast. (Als de tegenstander dan weer op eigen helft is en Leonardo en Suarez inmiddels al 30 meter buitenspel staan.)quote:Op donderdag 13 november 2008 00:28 schreef toma het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijkt wat betreft zijn kwaliteiten in de spitsen positie. Maar dat had ik jou van te voren ook wel kunnen vertellen. Sno moet op het middenveld staan, ik wil niet zeggen dat hij daar wel een basis plaats verdient. Dat laatste slaat nergens op net als een one-liner als "Sno moet nooit meer in de basis".
Zoals je in mijn post kunt lezen heb ik het er nergens over dat Sno een echte spits is. Ik, vind ik zelf dan, stip wat zaken aan waar het heel het seizoen al aan ontbreekt. Beetje in lijn met wat Silenus hierboven zegt dus.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:33 schreef toma het volgende:
[..]
Sno stond ook niet bepaald op de positie waar zijn kwaliteiten het meest tot zijn recht komen. Misschien dat het daaraan ligt. Vind dat er teveel gebasht wordt op Sno terwijl het collectief falen voorop staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |