6 tot 8 weken vanaf de wedstrijd tegen NEC. Zal nog wel 4 weken duren,,,quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:03 schreef BoNi het volgende:
[..]
Cvitanich herstelde toch ook sneller dan verwacht? Moet hij nu nog 4 tot 6 weken of stond dat voor zijn herstel?
quote:Sulejmani doorstaat test en is fit voor PSV
vrijdag 14 november, door SV, Amsterdam, 11:25u, Het Parool
Miralem Sulejmani kan zondag tijdens het duel met PSV deel uitmaken van de selectie van Ajax. De Servische aanvaller doorstond gisteren een test die de belastbaarheid van zijn hamstring peilde.
Ook Urby Emanuelson is zondag waarschijnlijk inzetbaar. De verdediger moest woensdagavond het bekerduel met Volendam nog missen vanwege liesklachten.
Thomas Vermaelen zal de topper in de Arena missen. De enkelblessure van de Belgische verdediger lijkt vóór zondag nog niet hersteld. Vermaelen viel woensdagavond uit in het duel met Volendam.
De inzetbaarheid van Oleguer tegen PSV is afhankelijk van zijn reactie op de trainingen vandaag en morgen. De Spanjaard kreeg tegen Volendam last van een hamstring.
Van Basten maakt zich belachelijk als hij nu Bodul wel oproept, dus dit zal inderdaad wel gebeurenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:33 schreef Noshiba het volgende:
Bodul in t centrum suarez en suljemani op de flanken
Ik hou m'n hart vast, maar het zou fantastisch zijn als hij mee kan doen.quote:
Opbokken ermeequote:
quote:Kennedy: "Het kan snel gaan in het voetbal"
Kennedy Bakircioglu groiede in amper twee maanden tijd uit van een gewone selectiespeler tot basisspeler. De aanvallende middenvelder maakte de zomer van 2007 de overstap van FC Twente naar Ajax. Pa sinds een blessuregolf de AJax-kern teistert, komt Kennedy uitdrukkelijk in beeld bij Marco van Basten.
Als alles volgens plan verloopt, speelt de 28-jarige Zweed komend weekend de topper tegen PSV. "Het kan inderdaad snel gaan in voetbal", beaamt Kennedy op de clubwebsite van Ajax. "Daarom was het voor mij vooral zaak iedere training mijn best te doen en me te blijven focussen. Daarnaast was ik blij dat ik speeltijd kreeg in het tweede elftal. Op die manier kon ik vertrouwen tanken.
Het doorzettingsvermogen van Kennedy werd later beloond met enkele speelminuten tegen zijn oud-werkgever FC Twente en een speelhelft tegen MSK Zilina in de UEFA Cup.
Kennedy toonde zich in de wedstrijd van vorige week tegen Sparta beslissend met een assist en een treffer. Toch beseft hij dat PSV andere koek wordt. "We kregen veel kansen tegen Sparta. Als we snel 1-0 en 2-0 maken is de wedstrijd gespeeld. Tegen een sterke tegenstander als PSV moet je die kansen benutten anders kom je in de problemen".
Hier ook, en wees blij, want volgens Ajax.nl zijn er nog maar 150 beschikbaar. Vol uitvak dus in Duitsland!quote:
Hij zegt dat hij vertrouwen heeft, maar hij heeft het blijkbaar toch niet genoeg om eens een keer een mannetje te proberen uit te spelen. Het is altijd tikkie breed met hem.quote:
Hij wilde zelf niet omdat hij een hekel aan Ajax heeft. Niet eens proberen dus.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gaan ze natuurlijk weer miljoenen voor neerleggen. Terwijl ze hem voor een habbekras bij Den Haag hadden kunnen weghalen, en dan verhuren. Hoe zat dat ook alweer? Van Geel wilde hem wel, maar Ten Cate niet of andersom?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:16 schreef Oente het volgende:
[..]
Hier ook, en wees blij, want volgens Ajax.nl zijn er nog maar 150 beschikbaar. Vol uitvak dus in Duitsland!
Mwa vind ik niet. Bodul kwam net terug van een blessure en de wedstrijd tegen Volendam was 2 dagen na zijn rentree, dus dat zou nogal een zware belasting zijn. Bovendien kon Sno gewoon écht niets fatsoenlijks doen in de spits en heeft geen kwaliteiten om in zijn eentje iets te doen dus lijkt me het logisch dat je er nu een pure spits neer zet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:37 schreef BoNi het volgende:
[..]
Van Basten maakt zich belachelijk als hij nu Bodul wel oproept, dus dit zal inderdaad wel gebeuren
quote:Vermaelen mist Ajax-PSV
Slecht nieuws op z’n eigen verjaardag: Vermaelen moet als gevolg van zijn blessure de wedstrijd Ajax-PSV aan zich voorbij laten gaan, meldt Het Parool. Hij is de zoveelste basisspeler die geblesseerd is. Of het kwetsuur van de Belg verergerd is doordat hij tegen FC Volendam niet tijdig naar de kant werd gehaald is onduidelijk. Goed kan het echter onmogelijk geweest zijn. Ook Oleguer is vooralsnog een vraagteken voor de zondagse topper, de trainingen van vrijdag en zaterdag moeten uitsluitsel geven over zijn inzetbaarheid.
Grote kans dus dat Van der Wiel doorschuift naar het centrum. Of Vertonghen moet centraal gaan spelen zodat er plek komt voor Enoh op het middenveld.quote:
Ik denk dat HSV dat al heeft verkocht, dus het zal bij die 2900 blijven. Om 13.24u waren er nog 70 kaarten beschikbaar.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:09 schreef kevin6188 het volgende:
Ajax heeft, als ze daarop hadden ingezet tenminste, recht op nog eens 2000 kaarten. Net als Villa, dat met 5000 fans afreist naar Hamburg.
Dat denk ik ook inderdaad. Beter was er ook iets hoger ingezet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk dat HSV dat al heeft verkocht, dus het zal bij die 2900 blijven. Om 13.24u waren er nog 70 kaarten beschikbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |