abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 november 2008 @ 12:19:27 #41
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_63186953
Alles is geoorloofd, we moeten eindelijk weer eens kampioen worden. Hoe maakt niet uit.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_63187114
Idd, 4 jaar is al veel te lang geleden
Love is in the air!
pi_63187156
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:42 schreef MaxC het volgende:
Denk dat de jongens in ieder geval wel flink op scherp gezet zijn, in ieder geval 1 voordeel
Voor 2 of 3 wedstrijden misschien, daarna is het weer dezelfde ellende. Dit gaat namelijk al vele seizoenen lang zo.
  donderdag 13 november 2008 @ 12:30:20 #44
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_63187234
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:41 schreef JOHAN410 het volgende:

[..]

Precies zet Enoh maar in de basis, ik zou zo spelen mocht Vermaelen het niet halen:

Vermeer

Van der Wiel Oleguer Lindgren Verthongen

Enoh Gabri Emanuelson

Suarez Sno Urby

Misschien De Jong voor Urby mocht die niet fit zijn.
De Jong zou ik er dan inzetten, omdat hij een van de weinige fitte middenvelders in de huidige selectie is met scorend vermogen.
Sno in de spits? En Leonardo op de bank?

No way.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_63187320
Zondag wil ik graag een elftal spijkerharde bikkels tegen PSV zien en geen ballerina's die op hun teentjes om de plassen proberen te dansen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63187406
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Afstoppen? De wedstrijd uittrappen!
Ik zie een mooie taak voor Sno
pi_63187439
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Sno in de spits? En Leonardo op de bank?

No way.
Voorlopig heeft Sno dit seizoen meer goed gedaan dan Leonardo
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  donderdag 13 november 2008 @ 12:40:14 #48
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63187457
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:37 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Ik zie een mooie taak voor Sno
idd. Kan hij toch nog een rol van betekenis spelen.
pi_63187485
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Zondag wil ik graag een elftal spijkerharde bikkels tegen PSV zien en geen ballerina's die op hun teentjes om de plassen proberen te dansen.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_63187524
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:39 schreef MaxC het volgende:

[..]

Voorlopig heeft Sno dit seizoen meer goed gedaan dan Leonardo
Ja, maar toch had MvB gisteren gewoon met Leonardo ipv die onbekende kleuter moeten beginnen. Hij heeft gisteren geen potten kunnen breken weer, maar speelde toch al dreigender en iig met wat meer zelfvertrouwen.

Een jochie van 18 breng je in de pot tegen Sparta bij een 4-1 stand, niet als basisspeler tegen een ploeg waarbij onderschatting vijand nummer 1 is.

En dat zijn dus de zaken die mij geen fan van MvB maken, die oliedomme dingen..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_63187633
Wat een wanvertoning gister zeg
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_63187662
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:42 schreef HeatWave het volgende:

Een jochie van 18 breng je in de pot tegen Sparta bij een 4-1 stand, niet als basisspeler tegen een ploeg waarbij onderschatting vijand nummer 1 is.

En dat zijn dus de zaken die mij geen fan van MvB maken, die oliedomme dingen..
Dat is achteraf natuurlijk makkelijk lullen.

En daarbij is het niet des Ajax om jonge spelers bij een 4-1 stand te laten debuteren.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 13 november 2008 @ 12:50:06 #53
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_63187728
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:47 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Toch is Van Basten een eigenwijze lul.

Media suggereren kans voor Bodul of Castillon, maar dan zegt Van Basten dat ze een dergelijke kans in het eerste moeten verdienen bij Jong Ajax. Zeegelaar maakt zijn debuut in Jong Ajax en mag ineens meedoen.

Als media juist Zeegelaar hadden genoemd, had Van Basten Bodul of Castillon laten spelen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_63187746
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Toch is Van Basten een eigenwijze lul.

Media suggereren kans voor Bodul of Castillon, maar dan zegt Van Basten dat ze een dergelijke kans in het eerste moeten verdienen bij Jong Ajax. Zeegelaar maakt zijn debuut in Jong Ajax en mag ineens meedoen.

Als media juist Zeegelaar hadden genoemd, had Van Basten Bodul of Castillon laten spelen.
Dat is dan weer een ander verhaal.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_63187761
Ik zie toch liever zoiets:

Van der Wiel Oleguer Lindgren (of Anit) Verthongen

Gabri (of Silva) Enoh Emanuelson

Suarez Bodul Urby

Hopelijk kan Sulejmani langer mee doen (indien verantwoord uiteraard) dan 20 minuten.
pi_63187770
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:47 schreef zjroentje het volgende:

[..]

En daarbij is het niet des Ajax om jonge spelers bij een 4-1 stand te laten debuteren.
Nee, dat is vooraf ook makkelijk lullen.

Al sinds jaar en dag speelt Ajax altijd kut tegen een op papier hele zwakke tegenstander. Dat komt in 100% van de gevallen door onderschatting. Dan moet je niet je ploeg het signaal geven DAT het een zwakke tegenstander is door een onbekende jeugdspeler in de basis te zetten. Je zegt gewoon "we hoeven niet zo hard te werken, we winnen toch wel".

Dan ben je de lul, altijd.

Das geen achteraf lullen, dat is nadenken.... Ajax kennen, verstand van het spelletje hebben.
Get woke, go broke!
pi_63187816
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:51 schreef Dvm86 het volgende:
Ik zie toch liever zoiets:

Van der Wiel Oleguer Lindgren Verthongen

Gabri (of Silva) Enoh Emanuelson

Suarez Bodul Urby

Hopelijk kan Sulejmani langer mee doen (indien verantwoord uiteraard) dan 20 minuten.
Vorig jaar Urby nog afzeiken van Amsterdam tot Tokyo en nu het liefst op de hele linkerkant laten spelen !

Bodul mag van mij ook wel in de spits eigenlijk. Liever dan Sno. Laat die maar lekker invallen.
pi_63187849
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Al sinds jaar en dag speelt Ajax altijd kut tegen een op papier hele zwakke tegenstander. Dat komt in 100% van de gevallen door onderschatting. Dan moet je niet je ploeg het signaal geven DAT het een zwakke tegenstander is door een onbekende jeugdspeler in de basis te zetten. Je zegt gewoon "we hoeven niet zo hard te werken, we winnen toch wel".

Das geen achteraf lullen, dat is nadenken.... Ajax kennen, verstand van het spelletje hebben.
lol.

En wat als Sno gewoon die bal maakt na die mooie actie van Zeegelaar? Natuurlijk is dit achteraf gelul. Dus bij elk debuut in de basis van Ajax 1 (Cruijff, Van Basten, Bergkamp, Sneijder enz) wordt er een signaal afgegegen dat het een zwakke tegenstander is?
pi_63187920
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:54 schreef zjroentje het volgende:

[..]

lol.

En wat als Sno gewoon die bal maakt na die mooie actie van Zeegelaar? Natuurlijk is dit achteraf gelul. Dus bij elk debuut in de basis van Ajax 1 (Cruijff, Van Basten, Bergkamp, Sneijder enz) wordt er een signaal afgegegen dat het een zwakke tegenstander is?
We worden het niet eens. Maar een totaal onbekende Zeegelaar vergelijken met die andere namen? Die hadden hun faam allang waargemaakt voor hun debuut in de hoofdmacht hoor....

Dit was een hele rare actie van van Basten, want het was nergens voor nodig. Leonardo is gewoon beter en meer ervaren op die positie.
Get woke, go broke!
  donderdag 13 november 2008 @ 12:57:50 #60
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63187943
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eens. Het 'onderschattingsgevaar' lag overal. Ook bij ons. Tot woensdagmiddag had iedereen het over PSV, pas toen dacht iedereen 'he, vanavond nog effe ballen in Volendam!'.
Een speler van de A1 die 20 minuten Jong Ajax in de benen heeft in de basis zetten getuigt gewoon niet van het serieus nemen van een voetbalwedstrijd.

En als Ajax een wedstrijd niet serieus neemt komt het A L T I J D in de problemen. Zogauw ook maar éven de handrem eraf gehaald wordt (Kozakken Boys, de periode na rust bij Borac) zakt het hele spel in en wordt er nauwelijks meer iets gecreëerd. Het is allemaal gewoon een gebrek aan scherpte. Hadden de Volendamspelers een PSV-shirt aangehad en werd de wedstrijd in het Philipsstadion gespeeld, dan hadden we met 1-5 gewonnen.

We zijn niet meer het Ajax van vroeger dat deze wedstrijd met twee handen in de zakken kon uitvoetballen tegen een dergelijke tegenstander. Zolang je niet alles geeft win je niks meer, zolang je alles geeft kun je van iedereen winnen.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 13 november 2008 @ 13:01:13 #61
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63188021
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:54 schreef zjroentje het volgende:

[..]

lol.

Verschil met Zegelaar is dat spelers waren waarvan de naam al tijden 'rondsluimerde', iedereen wist het, iedereen had het over hem, er komt weer een Ajax-Talent aan!

Zeegelaar, niemand had ooit van 'm gehoord. Rechtstreeks uit een jeugdelftal geplukt, in de categorie 'op hoop van zegen'. Hij zal er verder ongetwijfeld wel komen, maar je kunt moeilijk zeggen dat 'ie al tijden op de deur klopt om in het eerste te voetballen.
  donderdag 13 november 2008 @ 13:04:12 #62
82589 S-Two
barba macacu
pi_63188101
Onbegrijpelijk inderdaad dat Van Basten Zeegelaar opstelde, maar goed.. Hopen dat ze nu dan in ieder geval op scherp staan voor de wedstrijd tegen PSV.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_63188164
Dat Van Basten een spits uit de jeugd plukt snap ik op zich wel, maar dat dat een jochie moet zijn wat net zijn debuut heeft gemaakt bij het 2e is wel erg vreemd. Je kan het proberen, maar je schiet er sowieso niets mee op. Je wil er toch iets mee bereiken? Een Bodul zou veel logischer zijn geweest. Die jongen deed het erg goed bij het 2e en iedereen heeft het over hem als opvolger van Klaas. Daarnaast zou je die jongen de rest van het seizoen best bij het 1e kunnen gebruiken, aangezien Klaas nog erg lang geblesseerd is, en misschien wel meer dan dat.

Zeegelaar, die net z'n debuut heeft gemaakt bij het 2e, is leuk voor 1 wedstrijdje. Meer niet. Dus wat heb je daar aan...
  donderdag 13 november 2008 @ 13:08:41 #64
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_63188212
Zondag weer Sno in de spits ?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 13 november 2008 @ 13:15:19 #65
82589 S-Two
barba macacu
pi_63188351
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:08 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb gister niet alles gezien, maar hij was wel slecht zeg (maar goed, dat was heel Ajax). Ik zou alleen niet weten wie anders in de spits te zetten, misschien Leonardo?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 13 november 2008 @ 13:18:56 #66
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63188461
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:15 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik heb gister niet alles gezien, maar hij was wel slecht zeg (maar goed, dat was heel Ajax). Ik zou alleen niet weten wie anders in de spits te zetten, misschien Leonardo?
Ik denk dat van Basten beter zelf in de spits kan gaan staan .
  donderdag 13 november 2008 @ 13:20:33 #67
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63188511
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:08 schreef Damzkieee het volgende:
Ik dank God dat we er gisteren achterkwamen dat dat een Mission Impossible is en niet zondag pas. Ik ben benieuwd wat Marco uit zijn hoge hoed tovert. Ik pleit zelf overigens voor: Sno niet in de spits.
pi_63188532
Zondag maar erop klapperen dan! Mag toch hopen dat ze nu wel een beetje strijd leveren
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_63188594
Sno was op 2 ballen ofzo echt dramatisch bezig, ondanks dat Leonardo dit seizoen kut speelt had hij gister wel wat aardige momenten en zou ik hem in de spits gooien. Dit omdat hij snel en bewegelijk is en het wel lijkt te kunnen vinden met Suarez.
  donderdag 13 november 2008 @ 13:29:02 #70
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63188769
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:21 schreef Roycoooooo het volgende:
Zondag maar erop klapperen dan! Mag toch hopen dat ze nu wel een beetje strijd leveren
Tuurlijk, dat is toch ook volkomen logisch. Als ze net zo sloom spelen als gisteren vreet ik m'n schoen op, dat is onmogelijk.

En wat daarbij gezegd moet worden, het is niet iets wat speciaal 'van dit elftal is', een lamlendige instelling in een wedstrijd om een 'flutbeker' tegen een niet aansprekende tegenstander. Het is gewoon een kenmerk van 'de profvoetballer', en dat is van alle tijden.
Je zag het bij NAC in Almere, bij NEC tegen Rijnsburgse Boys, bij Vitesse in Lienden etc. etc.
Die clubs halen hun normale niveau gewoon niet. Als het een competitiewedstrijd zou zijn werd het overal 0-5.

En het fantastische Ajax van Louis van Gaal, zonder blessures en met een team wat de Wereldcup heeft gewonnen, werd er in de KNVB-Beker óók gewoon uitgekegeld door Cambuur -fucking- Leeuwarden. Dat het schandalig is, mee eens, maar we moeten nu niet doen dat we het voor het eerst in ons leven meemaken. Ik had in ieder geval geen galavoorstelling verwacht gisteren.
pi_63188798
Zat trouwens gister in de verlenging te denken, wat was de laatste keer dat we penalty's namen?
pi_63188827
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:29 schreef Silenus het volgende:

[..]

En het fantastische Ajax van Louis van Gaal, zonder blessures en met een team wat de Wereldcup heeft gewonnen, werd er in de KNVB-Beker óók gewoon uitgekegeld door Cambuur -fucking- Leeuwarden. Dat het schandalig is, mee eens, maar we moeten nu niet doen dat we het voor het eerst in ons leven meemaken. Ik had in ieder geval geen galavoorstelling verwacht gisteren.
Inderdaad dit is echt niet iets van de laatste jaren, ik herriner me nog wedstirjden in de champions league tegen Rapid Wien en Austria Salzburg in de poulefases. Tegenstanders die met zijn allen voor de goal gaan hangen en waar je maar met moeite door komt. Dat was toen des tijds net zo.
pi_63189032
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:29 schreef MaxC het volgende:
Zat trouwens gister in de verlenging te denken, wat was de laatste keer dat we penalty's namen?
Bekerfinale tegen AZ denk ik.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63189037
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:29 schreef MaxC het volgende:
Bekerfinale tegen az?
  donderdag 13 november 2008 @ 13:39:28 #75
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63189052
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:30 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

ik herriner me nog wedstirjden in de champions league tegen Rapid Wien
Vertel eens, ik kan me hier namelijk niets van herinneren!
pi_63189066
Hoe groot gaat de kans zijn op speelminuten van Sulejmani? Neem aan dat hij sowieso niet in de basis staat zondag?
pi_63189114
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:38 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Bekerfinale tegen AZ denk ik.
O ja, die was ik vergeten

Daarvoor was het wel een flinke tijd geleden!
  donderdag 13 november 2008 @ 13:41:18 #78
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63189123
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik dank God dat we er gisteren achterkwamen dat dat een Mission Impossible is en niet zondag pas. Ik ben benieuwd wat Marco uit zijn hoge hoed tovert. Ik pleit zelf overigens voor: Sno niet in de spits.
Dat is inderdaad het voordeel van gisterenavond. Marco kán en mág nu niet meer met Sno ( vanaf het begin ) in de spits gaan spelen.
pi_63189143
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:39 schreef TIM-846 het volgende:
Hoe groot gaat de kans zijn op speelminuten van Sulejmani? Neem aan dat hij sowieso niet in de basis staat zondag?
Volgends mij was het nog niet eens zeker of hij wel bij de selectie komt
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 13 november 2008 @ 13:44:36 #80
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63189202
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:41 schreef MaxC het volgende:

[..]

O ja, die was ik vergeten

Daarvoor was het wel een flinke tijd geleden!
Juventus in '96?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')