abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63186132
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Neuh, als Ajax redelijk tot goed speelt en wint niet . En ook als ze niet zo goed spelen en winnen gaat het wel, maar dan nog hou ik wel kritiek ja. Er staan 11 miljonairs op het veld een spelletje te spelen voor mijn vermaak, daar hoort kritiek geven bij .

Maar na gisteren ben ik idd zuur, en ik snap niet dat iemand die ook maar iets van de Amsterdamse mentaliteit denkt te snappen dat raar vindt. verliezen van Volendam, ga er maar aan staan straks bij mijn volendamse collega's tijdens de lunch.... .
je hebt het er maar zwaar mee he?
4 8 15 16 23 42
  donderdag 13 november 2008 @ 11:45:59 #32
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63186136
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Zondag neem ik alleen vrede met 3 punten!!
PSV is deze eeuw nog nooit zo zwak geweest. Als Afellay uitgeschakeld kan worden moet het 'gewoon' te doen zijn. Als Marco slim is zet hij iemand in de mandekking op Afellay die hem zo irriteert en kort zit dat hij na 10 minuten al naar mamma wil.
  donderdag 13 november 2008 @ 11:46:53 #33
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63186164
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:45 schreef pfaf het volgende:

[..]

PSV is deze eeuw nog nooit zo zwak geweest. Als Afellay uitgeschakeld kan worden moet het 'gewoon' te doen zijn. Als Marco slim is zet hij iemand in de mandekking op Afellay die hem zo irriteert en kort zit dat hij na 10 minuten al naar mamma wil.
Affelay speelt de laatste tijd als een soort linksbuiten toch? Komt hij op Van der Wiel te staan dus...
  donderdag 13 november 2008 @ 11:47:12 #34
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_63186176
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:28 schreef fathank het volgende:
Als ze zondag Afellay weten af te stoppen is PSV niet veel beter dan Ajax B.
Afstoppen? De wedstrijd uittrappen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_63186197
Wat een bagger gisteren zeg...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_63186200
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:41 schreef JOHAN410 het volgende:

[..]

Precies zet Enoh maar in de basis
Eens. Dan weet je iig zeker dat er gebikkeld wordt. Ik zou 4-4-2 gaan spelen met Emanuelson linkshalf, Suarez en Sno voorin.
pi_63186210
Zou Marco voor vandaag een straftraining hebben gepland?

Een vrije dag verdienen ze niet.
  donderdag 13 november 2008 @ 11:53:31 #38
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_63186356
quote:

[..]

Precies zet Enoh maar in de basis, ik zou zo spelen mocht Vermaelen het niet halen:

Vermeer

Van der Wiel Oleguer Lindgren Verthongen

Enoh Gabri Emanuelson

Suarez Sno Urby

Misschien De Jong voor Urby mocht die niet fit zijn.
De Jong zou ik er dan inzetten, omdat hij een van de weinige fitte middenvelders in de huidige selectie is met scorend vermogen.
ik geef toe dat urby het goed doet de laatste tijd..maar om hem dan maar gelijk twee keer op te stellen..
The only limit is your own imagination
  donderdag 13 november 2008 @ 11:54:28 #39
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63186386
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Zou Marco voor vandaag een straftraining hebben gepland?

Een vrije dag verdienen ze niet.
Ik ben het deels met je eens, maar ik zie nu liever de voorbereiding op PSV beginnen dan een straftraining.
pi_63186552
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Neuh, dat hoeft niet. We hebben meer verdedigend ingestelde spelers over dan aanvallend ingestelde. Ik denk dus ook een 0-0 aankomend weekend.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 13 november 2008 @ 12:19:27 #41
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_63186953
Alles is geoorloofd, we moeten eindelijk weer eens kampioen worden. Hoe maakt niet uit.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_63187114
Idd, 4 jaar is al veel te lang geleden
Love is in the air!
pi_63187156
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:42 schreef MaxC het volgende:
Denk dat de jongens in ieder geval wel flink op scherp gezet zijn, in ieder geval 1 voordeel
Voor 2 of 3 wedstrijden misschien, daarna is het weer dezelfde ellende. Dit gaat namelijk al vele seizoenen lang zo.
  donderdag 13 november 2008 @ 12:30:20 #44
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_63187234
quote:

[..]

Precies zet Enoh maar in de basis, ik zou zo spelen mocht Vermaelen het niet halen:

Vermeer

Enoh Gabri Emanuelson

Suarez Sno Urby

Misschien De Jong voor Urby mocht die niet fit zijn.
De Jong zou ik er dan inzetten, omdat hij een van de weinige fitte middenvelders in de huidige selectie is met scorend vermogen.
Sno in de spits? En Leonardo op de bank?

No way.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_63187320
Zondag wil ik graag een elftal spijkerharde bikkels tegen PSV zien en geen ballerina's die op hun teentjes om de plassen proberen te dansen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63187406
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik zie een mooie taak voor Sno
pi_63187439
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Sno in de spits? En Leonardo op de bank?

No way.
Voorlopig heeft Sno dit seizoen meer goed gedaan dan Leonardo
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  donderdag 13 november 2008 @ 12:40:14 #48
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63187457
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:37 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Ik zie een mooie taak voor Sno
idd. Kan hij toch nog een rol van betekenis spelen.
pi_63187485
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Zondag wil ik graag een elftal spijkerharde bikkels tegen PSV zien en geen ballerina's die op hun teentjes om de plassen proberen te dansen.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_63187524
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:39 schreef MaxC het volgende:

[..]

Voorlopig heeft Sno dit seizoen meer goed gedaan dan Leonardo
Ja, maar toch had MvB gisteren gewoon met Leonardo ipv die onbekende kleuter moeten beginnen. Hij heeft gisteren geen potten kunnen breken weer, maar speelde toch al dreigender en iig met wat meer zelfvertrouwen.

Een jochie van 18 breng je in de pot tegen Sparta bij een 4-1 stand, niet als basisspeler tegen een ploeg waarbij onderschatting vijand nummer 1 is.

En dat zijn dus de zaken die mij geen fan van MvB maken, die oliedomme dingen..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_63187633
Wat een wanvertoning gister zeg
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_63187662
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:42 schreef HeatWave het volgende:

Een jochie van 18 breng je in de pot tegen Sparta bij een 4-1 stand, niet als basisspeler tegen een ploeg waarbij onderschatting vijand nummer 1 is.

En dat zijn dus de zaken die mij geen fan van MvB maken, die oliedomme dingen..
Dat is achteraf natuurlijk makkelijk lullen.

En daarbij is het niet des Ajax om jonge spelers bij een 4-1 stand te laten debuteren.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 13 november 2008 @ 12:50:06 #53
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_63187728
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:47 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Toch is Van Basten een eigenwijze lul.

Media suggereren kans voor Bodul of Castillon, maar dan zegt Van Basten dat ze een dergelijke kans in het eerste moeten verdienen bij Jong Ajax. Zeegelaar maakt zijn debuut in Jong Ajax en mag ineens meedoen.

Als media juist Zeegelaar hadden genoemd, had Van Basten Bodul of Castillon laten spelen.
pi_63187746
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Toch is Van Basten een eigenwijze lul.

Media suggereren kans voor Bodul of Castillon, maar dan zegt Van Basten dat ze een dergelijke kans in het eerste moeten verdienen bij Jong Ajax. Zeegelaar maakt zijn debuut in Jong Ajax en mag ineens meedoen.

Als media juist Zeegelaar hadden genoemd, had Van Basten Bodul of Castillon laten spelen.
Dat is dan weer een ander verhaal.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_63187761
Ik zie toch liever zoiets:

Van der Wiel Oleguer Lindgren (of Anit) Verthongen

Gabri (of Silva) Enoh Emanuelson

Suarez Bodul Urby

Hopelijk kan Sulejmani langer mee doen (indien verantwoord uiteraard) dan 20 minuten.
pi_63187770
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:47 schreef zjroentje het volgende:

[..]

En daarbij is het niet des Ajax om jonge spelers bij een 4-1 stand te laten debuteren.
Nee, dat is vooraf ook makkelijk lullen.

Al sinds jaar en dag speelt Ajax altijd kut tegen een op papier hele zwakke tegenstander. Dat komt in 100% van de gevallen door onderschatting. Dan moet je niet je ploeg het signaal geven DAT het een zwakke tegenstander is door een onbekende jeugdspeler in de basis te zetten. Je zegt gewoon "we hoeven niet zo hard te werken, we winnen toch wel".

Dan ben je de lul, altijd.

Das geen achteraf lullen, dat is nadenken.... Ajax kennen, verstand van het spelletje hebben.
Get woke, go broke!
pi_63187816
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:51 schreef Dvm86 het volgende:
Ik zie toch liever zoiets:

Gabri (of Silva) Enoh Emanuelson

Suarez Bodul Urby

Hopelijk kan Sulejmani langer mee doen (indien verantwoord uiteraard) dan 20 minuten.
Vorig jaar Urby nog afzeiken van Amsterdam tot Tokyo en nu het liefst op de hele linkerkant laten spelen !

Bodul mag van mij ook wel in de spits eigenlijk. Liever dan Sno. Laat die maar lekker invallen.
pi_63187849
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Al sinds jaar en dag speelt Ajax altijd kut tegen een op papier hele zwakke tegenstander. Dat komt in 100% van de gevallen door onderschatting. Dan moet je niet je ploeg het signaal geven DAT het een zwakke tegenstander is door een onbekende jeugdspeler in de basis te zetten. Je zegt gewoon "we hoeven niet zo hard te werken, we winnen toch wel".

Das geen achteraf lullen, dat is nadenken.... Ajax kennen, verstand van het spelletje hebben.
lol.

En wat als Sno gewoon die bal maakt na die mooie actie van Zeegelaar? Natuurlijk is dit achteraf gelul. Dus bij elk debuut in de basis van Ajax 1 (Cruijff, Van Basten, Bergkamp, Sneijder enz) wordt er een signaal afgegegen dat het een zwakke tegenstander is?
pi_63187920
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:54 schreef zjroentje het volgende:

[..]

lol.

En wat als Sno gewoon die bal maakt na die mooie actie van Zeegelaar? Natuurlijk is dit achteraf gelul. Dus bij elk debuut in de basis van Ajax 1 (Cruijff, Van Basten, Bergkamp, Sneijder enz) wordt er een signaal afgegegen dat het een zwakke tegenstander is?
We worden het niet eens. Maar een totaal onbekende Zeegelaar vergelijken met die andere namen? Die hadden hun faam allang waargemaakt voor hun debuut in de hoofdmacht hoor....

Dit was een hele rare actie van van Basten, want het was nergens voor nodig. Leonardo is gewoon beter en meer ervaren op die positie.
Get woke, go broke!
  donderdag 13 november 2008 @ 12:57:50 #60
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63187943
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eens. Het 'onderschattingsgevaar' lag overal. Ook bij ons. Tot woensdagmiddag had iedereen het over PSV, pas toen dacht iedereen 'he, vanavond nog effe ballen in Volendam!'.
Een speler van de A1 die 20 minuten Jong Ajax in de benen heeft in de basis zetten getuigt gewoon niet van het serieus nemen van een voetbalwedstrijd.

En als Ajax een wedstrijd niet serieus neemt komt het A L T I J D in de problemen. Zogauw ook maar éven de handrem eraf gehaald wordt (Kozakken Boys, de periode na rust bij Borac) zakt het hele spel in en wordt er nauwelijks meer iets gecreëerd. Het is allemaal gewoon een gebrek aan scherpte. Hadden de Volendamspelers een PSV-shirt aangehad en werd de wedstrijd in het Philipsstadion gespeeld, dan hadden we met 1-5 gewonnen.

We zijn niet meer het Ajax van vroeger dat deze wedstrijd met twee handen in de zakken kon uitvoetballen tegen een dergelijke tegenstander. Zolang je niet alles geeft win je niks meer, zolang je alles geeft kun je van iedereen winnen.
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')