je hebt het er maar zwaar mee he?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, als Ajax redelijk tot goed speelt en wint niet. En ook als ze niet zo goed spelen en winnen gaat het wel, maar dan nog hou ik wel kritiek ja. Er staan 11 miljonairs op het veld een spelletje te spelen voor mijn vermaak, daar hoort kritiek geven bij
.
Maar na gisteren ben ik idd zuur, en ik snap niet dat iemand die ook maar iets van de Amsterdamse mentaliteit denkt te snappen dat raar vindt. verliezen van Volendam, ga er maar aan staan straks bij mijn volendamse collega's tijdens de lunch.....
PSV is deze eeuw nog nooit zo zwak geweest. Als Afellay uitgeschakeld kan worden moet het 'gewoon' te doen zijn. Als Marco slim is zet hij iemand in de mandekking op Afellay die hem zo irriteert en kort zit dat hij na 10 minuten al naar mamma wil.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Zondag neem ik alleen vrede met 3 punten!!
Affelay speelt de laatste tijd als een soort linksbuiten toch? Komt hij op Van der Wiel te staan dus...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
PSV is deze eeuw nog nooit zo zwak geweest. Als Afellay uitgeschakeld kan worden moet het 'gewoon' te doen zijn. Als Marco slim is zet hij iemand in de mandekking op Afellay die hem zo irriteert en kort zit dat hij na 10 minuten al naar mamma wil.
Afstoppen? De wedstrijd uittrappen!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:28 schreef fathank het volgende:
Als ze zondag Afellay weten af te stoppen is PSV niet veel beter dan Ajax B.
Eens. Dan weet je iig zeker dat er gebikkeld wordt. Ik zou 4-4-2 gaan spelen met Emanuelson linkshalf, Suarez en Sno voorin.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:41 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Precies zet Enoh maar in de basis
ik geef toe dat urby het goed doet de laatste tijd..maar om hem dan maar gelijk twee keer op te stellen..quote:Op donderdag 13 november 2008 11:41 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Precies zet Enoh maar in de basis, ik zou zo spelen mocht Vermaelen het niet halen:
Vermeer
Van der Wiel Oleguer Lindgren Verthongen
Enoh Gabri Emanuelson
Suarez Sno Urby
Misschien De Jong voor Urby mocht die niet fit zijn.
De Jong zou ik er dan inzetten, omdat hij een van de weinige fitte middenvelders in de huidige selectie is met scorend vermogen.
Ik ben het deels met je eens, maar ik zie nu liever de voorbereiding op PSV beginnen dan een straftraining.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Zou Marco voor vandaag een straftraining hebben gepland?
Een vrije dag verdienen ze niet.
Neuh, dat hoeft niet. We hebben meer verdedigend ingestelde spelers over dan aanvallend ingestelde. Ik denk dus ook een 0-0 aankomend weekend.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Afstoppen? De wedstrijd uittrappen!
Voor 2 of 3 wedstrijden misschien, daarna is het weer dezelfde ellende. Dit gaat namelijk al vele seizoenen lang zo.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:42 schreef MaxC het volgende:
Denk dat de jongens in ieder geval wel flink op scherp gezet zijn, in ieder geval 1 voordeel
Sno in de spits? En Leonardo op de bank?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:41 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Precies zet Enoh maar in de basis, ik zou zo spelen mocht Vermaelen het niet halen:
Vermeer
Enoh Gabri Emanuelson
Suarez Sno Urby
Misschien De Jong voor Urby mocht die niet fit zijn.
De Jong zou ik er dan inzetten, omdat hij een van de weinige fitte middenvelders in de huidige selectie is met scorend vermogen.
Ik zie een mooie taak voor Snoquote:Op donderdag 13 november 2008 11:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Afstoppen? De wedstrijd uittrappen!
Voorlopig heeft Sno dit seizoen meer goed gedaan dan Leonardoquote:Op donderdag 13 november 2008 12:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Sno in de spits? En Leonardo op de bank?
No way.
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Zondag wil ik graag een elftal spijkerharde bikkels tegen PSV zien en geen ballerina's die op hun teentjes om de plassen proberen te dansen.
Ja, maar toch had MvB gisteren gewoon met Leonardo ipv die onbekende kleuter moeten beginnen. Hij heeft gisteren geen potten kunnen breken weer, maar speelde toch al dreigender en iig met wat meer zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:39 schreef MaxC het volgende:
[..]
Voorlopig heeft Sno dit seizoen meer goed gedaan dan Leonardo
Dat is achteraf natuurlijk makkelijk lullen.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Een jochie van 18 breng je in de pot tegen Sparta bij een 4-1 stand, niet als basisspeler tegen een ploeg waarbij onderschatting vijand nummer 1 is.
En dat zijn dus de zaken die mij geen fan van MvB maken, die oliedomme dingen..
Toch is Van Basten een eigenwijze lul.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is achteraf natuurlijk makkelijk lullen.
Dat is dan weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toch is Van Basten een eigenwijze lul.
Media suggereren kans voor Bodul of Castillon, maar dan zegt Van Basten dat ze een dergelijke kans in het eerste moeten verdienen bij Jong Ajax. Zeegelaar maakt zijn debuut in Jong Ajax en mag ineens meedoen.
Als media juist Zeegelaar hadden genoemd, had Van Basten Bodul of Castillon laten spelen.
Nee, dat is vooraf ook makkelijk lullen.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is achteraf natuurlijk makkelijk lullen.
En daarbij is het niet des Ajax om jonge spelers bij een 4-1 stand te laten debuteren.
Vorig jaar Urby nog afzeiken van Amsterdam tot Tokyo en nu het liefst op de hele linkerkant laten spelenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:51 schreef Dvm86 het volgende:
Ik zie toch liever zoiets:
Gabri (of Silva) Enoh Emanuelson
Suarez Bodul Urby
Hopelijk kan Sulejmani langer mee doen (indien verantwoord uiteraard) dan 20 minuten.
lol.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is vooraf ook makkelijk lullen.
Al sinds jaar en dag speelt Ajax altijd kut tegen een op papier hele zwakke tegenstander. Dat komt in 100% van de gevallen door onderschatting. Dan moet je niet je ploeg het signaal geven DAT het een zwakke tegenstander is door een onbekende jeugdspeler in de basis te zetten. Je zegt gewoon "we hoeven niet zo hard te werken, we winnen toch wel".
Dan ben je de lul, altijd.
Das geen achteraf lullen, dat is nadenken.... Ajax kennen, verstand van het spelletje hebben.
We worden het niet eens. Maar een totaal onbekende Zeegelaar vergelijken met die andere namen? Die hadden hun faam allang waargemaakt voor hun debuut in de hoofdmacht hoor....quote:Op donderdag 13 november 2008 12:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
lol.
En wat als Sno gewoon die bal maakt na die mooie actie van Zeegelaar? Natuurlijk is dit achteraf gelul. Dus bij elk debuut in de basis van Ajax 1 (Cruijff, Van Basten, Bergkamp, Sneijder enz) wordt er een signaal afgegegen dat het een zwakke tegenstander is?
Eens. Het 'onderschattingsgevaar' lag overal. Ook bij ons. Tot woensdagmiddag had iedereen het over PSV, pas toen dacht iedereen 'he, vanavond nog effe ballen in Volendam!'.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is vooraf ook makkelijk lullen.
Al sinds jaar en dag speelt Ajax altijd kut tegen een op papier hele zwakke tegenstander. Dat komt in 100% van de gevallen door onderschatting. Dan moet je niet je ploeg het signaal geven DAT het een zwakke tegenstander is door een onbekende jeugdspeler in de basis te zetten. Je zegt gewoon "we hoeven niet zo hard te werken, we winnen toch wel".
Dan ben je de lul, altijd.
Das geen achteraf lullen, dat is nadenken.... Ajax kennen, verstand van het spelletje hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |