/care. Gaat erom dat het geen Twix moet heten.quote:
Ik vroeg me alleen af of ik die originele, betere naam soms verkeerd onthouden hadquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:10 schreef OA het volgende:
[..]
/care. Gaat erom dat het geen Twix moet heten.
Ja, dat heb jequote:Op vrijdag 7 november 2008 09:11 schreef DaMart het volgende:
Ik vroeg me alleen af of ik die originele, betere naam soms verkeerd onthouden had.
Eensch! Deze koffiejunk drinkt dan ook gewoon zwarte koffie, het pure spul, ook zonder suiker dus.quote:
En zo hoort hetquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Eensch! Deze koffiejunk drinkt dan ook gewoon zwarte koffie, het pure spul, ook zonder suiker dus.
![]()
"net zo min"?quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik drink wel koffie met melk want de koffie is hier zwart niet te zuipen. Met melk niettemin maar wel iets beter.
Gij f*cking heidenquote:
nee, hebben ze de boel al opgestuurd dan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen![]()
Heb je de cd van Promoe etc al binnen Brand?
Je herinnering is een LULquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:37 schreef DaMart het volgende:
Ok, mijn herinnering heeft mij onjuist geïnformeerd dus.
een SLAPPEquote:
check PMquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Geen idee. Als ie tof is moet je het even zeggen.
meeste mensen zeggen/zeiden raiderS omdat er 2 in een pakje zaten. men maakte er dus automatisch meervoud van.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ok, mijn herinnering heeft mij onjuist geïnformeerd dus.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:19 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van donderdag 6 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
09. 167 Pheno
13. 153 Californium
18. 132 boem-dikkie
32. 099 KapiteinGasthof
35. 098 Fha
38. 094 Muck
41. 090 Dr_Flash
41. 090 Klonk
76. 064 Houniet
85. 059 Frutsel
91. 058 MPG
91. 058 DaMart
Eens! maar goed, de KLB cijfergeilers zullen nu hun scherm wel weer vol met eiwitten hebben.quote:
Nee, door die powerFAIL.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:01 schreef OA het volgende:
Ik sta er niet in, door die tientallen posts achter de schermen...
Ja, en ik ben de Paashaasquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:05 schreef Ladylike het volgende:
Ik sta er niet in, door het leven dat ik leid
O ja, dan ben ik zelfs ingelopen op MPG!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:01 schreef OA het volgende:
Ik sta er niet in, door die tientallen posts achter de schermen...
Ook ja...quote:
dan heb ik die grote oren toch niet gezien hoorquote:
Gaan we nog meeten binnenkort beppie?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan heb ik die grote oren toch niet gezien hoor
Dat gaat niet lukken. Baas belde gisteren, zondag ook werkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we nog meeten binnenkort beppie?
Neem Fles op in je gezin:)quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken. Baas belde gisteren, zondag ook werken
Dus dan heb ik precies 2 uurtjes om iets voor mezelf (lees: met mijn gezin) te doen zondag
Dat zou best kunnen jaquote:
Ik zou de vlaai terugeisenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:38 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat na deze post:
[KSC #1.108] Met exclusieve galajurkfoto van Cali!
Dat zal ik onthouden![]()
Ah okee. Nou ja, kan gebeuren hequote:Op vrijdag 7 november 2008 10:31 schreef Ladylike het volgende:
Dat gaat niet lukken. Baas belde gisteren, zondag ook werken
Dus dan heb ik precies 2 uurtjes om iets voor mezelf (lees: met mijn gezin) te doen zondag
Cijferfappertquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, dan ben ik zelfs ingelopen op MPG!
Laten we daar nog maar even mee wachtenquote:
<insert must not fap plaatje />quote:
Ben jij de ketel in de relatie?quote:
Nee, want dan zou ik ook zwart zijn en ik heb vanochtend het vuil nog door het doucheputje gespoeld!quote:
Hoezo? je wilde toch uit je kippenhok? :pquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we daar nog maar even mee wachten
Nieuw haarkleurspoelinkje?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ik ook zwart zijn en ik heb vanochtend het vuil nog door het doucheputje gespoeld!
Ja maar ik moet eerst even op Fha oefenen voordat we meteen een trio doen. Dat weet je toch.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:52 schreef Ladylike het volgende:
Hoezo? je wilde toch uit je kippenhok? :p
*opent een Dr. Phil topic.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:55 schreef Ladylike het volgende:
oh ja.. oefening baart kunst
maar dat je Fha boven mij verkiest stelt me toch wel teleur hoor ;'(
Teveel oefening baart trouwens een kind, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:55 schreef Ladylike het volgende:
Daar ben ik mij inmiddels van bewustquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Teveel oefening baart trouwens een kind, maar dat terzijde.
Dat concludeer jij dan weerquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:55 schreef Ladylike het volgende:
Als van kleine probleempjes grote problemen worden gemaaktquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
als kleine probleempjes een groot probleem zijn..
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat concludeer jij dan weer
Die woont gewoon dichterbij, da's al.
vandaarquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ik moet eerst even op Fha oefenen voordat we meteen een trio doen. Dat weet je toch.
Dan WIL het niet begrijpen, mij ook primaquote:
Als mensen niet snappen dat wat voor hun een klein probleem is voor een ander een groot probleem kan zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Als van kleine probleempjes grote problemen worden gemaakt.
Ze melden zich meteen voor je, Pheno!quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:43 schreef Muck het volgende:
Weeeekend
En nog beter: einde van de tentamens
ik hoorde je lokroep alquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:42 schreef Pheno het volgende:
TETTEN!
GMTAquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze melden zich meteen voor je, Pheno!
[..]
Ga je hier nog meer over vertellen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als mensen niet snappen dat wat voor hun een klein probleem is voor een ander een groot probleem kan zijn
.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als mensen niet snappen dat wat voor hun een klein probleem is voor een ander een groot probleem kan zijn
martquote:
Dan gooi ik om half een even MSN aan om te horen wat er geroddeld isquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:48 schreef Muck het volgende:
[..]
mart
We hadden het vanmorgen nog over je
als het goed is ben ik dan net thuisquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan gooi ik om half een even MSN aan om te horen wat er geroddeld is.
*aait obelix over zijn bolletjequote:Op vrijdag 7 november 2008 11:56 schreef OA het volgende:
Werkwerkwerk en dat op vrijdag...![]()
Zeker geen VMRT vandaag... zelfs niet eens een poging daartoe.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:04 schreef Klonk het volgende:
in slaap vallen op de bank met je nek in standje onmogelijk, auuwww
Als mensen niet snappen dat een hotel zonder dak eigenlijk maar een camping met muren isquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je hier nog meer over vertellen?
* KapiteinGasthof massage aanbiedtquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:04 schreef Klonk het volgende:
in slaap vallen op de bank met je nek in standje onmogelijk, auuwww
Welk element is dan het "kleine" probleem in dit verhaal, en voor wie?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als mensen niet snappen dat een hotel zonder dak eigenlijk maar een camping met muren is
Het kleine probleem ligt bij de leverancier van de ontluchting. Om verder te kunnen gaan moet hij eea verleggen, klusje van een half uurtje voor hem. Maar hij heeft geen tijd of zin, dus het dak moet maar wachten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk element is dan het "kleine" probleem in dit verhaal, en voor wie?
quote:
quote:
De huisjes en grotten enzo worden altijd zo glibberigquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:15 schreef Klonk het volgende:
* Klonk de vissen blij gaat maken met een schoon huisje
vissenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:15 schreef Klonk het volgende:
* Klonk de vissen blij gaat maken met een schoon huisje
ik heb een jewel record 110, was ooit de bedoeling dat het een zuid amerikaanse bak zou worden, maar het is nu een gezelschapsaquarium waarin verschillende continenten vredig samenlevenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De huisjes en grotten enzo worden altijd zo glibberig
* KapiteinGasthof tropisch aquarium gehad heeft
Wat heb je voor aquarium? Foto's?
Je hebt al een poes. Hebberdquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:16 schreef Muck het volgende:
Ik wil ook een kat
MPG (je leest toch wel terug) wanneer gaan we samenwonen?
het blijft jammer dat onze ksc-mascottes dood zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De huisjes en grotten enzo worden altijd zo glibberig
* KapiteinGasthof tropisch aquarium gehad heeft
Wat heb je voor aquarium? Foto's?
maar daar kan ik niet in het openbaar mee kroelenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt al een poes. Hebberd
En voor de rest: katten(<- haarbal)
Dat kan wel, je wilt het niet. Dat is wat anders.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
maar daar kan ik niet in het openbaar mee kroelen
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb een jewel record 110, was ooit de bedoeling dat het een zuid amerikaanse bak zou worden, maar het is nu een gezelschapsaquarium waarin verschillende continenten vredig samenleven
Op het menu in China, dan wel ja.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:19 schreef Klonk het volgende:
katten zijn tof
true, truequote:Op vrijdag 7 november 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan wel, je wilt het niet. Dat is wat anders.
Dan laat je het iemand anders doenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Om verder te kunnen gaan moet hij eea verleggen, klusje van een half uurtje voor hem. Maar hij heeft geen tijd of zin, dus het dak moet maar wachten.
Daar ben ik al naar op zoek dankjewelquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan laat je het iemand anders doen
Mooiquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Daar ben ik al naar op zoek dankjewel
waarom moet ik nu aan fawlty towers denken, the builders heet die aflevering volgens mijquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar ben ik al naar op zoek dankjewel
Fawlty Towersquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarom moet ik nu aan fawlty towers denken, the builders heet die aflevering volgens mij
snel inpakken en naar MPG (of zit dat er niet in dit weekend ?)quote:
Ik ga vanavond naar mijn ouders, want mijn vader is morgen jarig en ik wil er toch even langs.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
snel inpakken en naar MPG (of zit dat er niet in dit weekend ?)
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:50 schreef Pheno het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006303997/index.html
lekker rustig weekend dusquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar mijn ouders, want mijn vader is morgen jarig en ik wil er toch even langs.
vervolgens spring ik morgenochtend weer in de trein om naar MPG te gaan, die me vervolgens meeneemt naar bij jou om de hoek en dan gaan we vanuit daar naar Antwerpen
zondag zien we wel weer
gelukkig ben ik maandag en dinsdag vrijquote:
waarom zijn die afleveringen alleen leuk als je er zelf niet in zitquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarom moet ik nu aan fawlty towers denken, the builders heet die aflevering volgens mij
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga vanavond met mijn ouders bij mijn schoonouders eten. En morgen moet ik werken en zondag weet ik niet.
Dat weet ik niet, ze hebben één keer elkaar voorgesteld en op verjaardag gezeten maar had niet de indruk dat ze heule conversaties gehad hebben dus we zullen vanavond zien.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]kunnen jouw ouders en je schoonouders met elkaar opschieten?
![]()
Eet smakelijk alvast, en beter plan je niet teveel
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ze hebben één keer elkaar voorgesteld en op verjaardag gezeten maar had niet de indruk dat ze heule conversaties gehad hebben dus we zullen vanavond zien.
Nja we gaan eten en ik en vriendin zijn er ook dus we hebben sowieso wat te doenquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Spannend en leuk als je een beetje afstand kunt nemen
Hoop op het beste voor je
dat is beter dan ineens een kinderliedje in je hoofd hebbenquote:
mijn ouders en die van MPG hebben elkaar nog niet ontmoetquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ze hebben één keer elkaar voorgesteld en op verjaardag gezeten maar had niet de indruk dat ze heule conversaties gehad hebben dus we zullen vanavond zien.
Bijna anderhalf jaar.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:52 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn ouders en die van MPG hebben elkaar nog niet ontmoet
hoe lang heb je die vriendin nou boem?
Hmm, dan wordt het hier toch eens tijdquote:
Nou, weet je wat het hier is?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Ach, 't is toch een keer goed dan weet je meteen of ze elkaar liggen zoniet jammer dan, zo wel tof kun je je schoonouders óók uitnodigen op je verjaardagen.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is beter dan ineens een kinderliedje in je hoofd hebben
Lol @ je SYTYCD commentaarquote:
dat duurde bij ons ook zeker 4 jaar voordat ze elkaar voor het eerst zagenquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:52 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn ouders en die van MPG hebben elkaar nog niet ontmoet
hoe lang heb je die vriendin nou boem?
Ze kunnen zeggen wat ze willen maar de olifant...quote:
zit je nou ook al afkortingen tegen boem te gebruiken?quote:Lol @ je SYTYCD commentaar
mijn ouders en die van mijn ex hebben elkaar na 2 jaar gezien op mijn verjaardag,quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat duurde bij ons ook zeker 4 jaar voordat ze elkaar voor het eerst zagen![]()
we woonden al samen en ze kende elkaar alleen van foto´s
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze kunnen zeggen wat ze willen maar de olifant...
[..]
zit je nou ook al afkortingen tegen boem te gebruiken?
jij sletje
MIVJNWLHquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:00 schreef Klonk het volgende:
ik voel me een ouwe lul, ik kan al die afko´s niet volgen
Het is niet erg hoor, iedereen gaat een keer oud wordenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:00 schreef Klonk het volgende:
ik voel me een ouwe lul, ik kan al die afko´s niet volgen
quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zegt me niets, YT versie?
vlizoquote:En SYTYCD (so you think you can dance) is een alom bekende afkoNet zoals vlizo eigenlijk
quote:
Maar Ik Vind Je Nog Wel Lief Hoorquote:
En dat terwijl ik hem ter plekke bedachtquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik voel me opeens wel erg breezer nu ik niet eens over die afko na hoefde te denken
iwoquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar Ik Vind Je Nog Wel Lief Hoor
en ja, die bedacht ik ter plekke
Dat denk ik wel ja!quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:04 schreef Klonk het volgende:
dat liedje ga ik maandag promoten op het koor, zullen ze een briljant liedje vinden
dat verzinnen ze zelf wel, gooien met sambaballen terwijl je de trommel onderkwijltquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja!
er hoort nog een dansje bij ook
Mijn favo kinderliedjequote:
Hij heeft een logische breezer opbouwquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:05 schreef Muck het volgende:
[..]
En dat terwijl ik hem ter plekke bedacht
over mijn ex en straaljagers gesproken...quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:05 schreef Klonk het volgende:
sodekolere, er komen hier even een paar straaljagers laag over
alles trilde
dat is toch volkomen normaalquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:07 schreef Muck het volgende:
[..]
over mijn ex en straaljagers gesproken...
die is eens tegen een stilstaande auto opgefietst omdat ie naar 2 straaljagers keek die boven het dorp cirkelden
quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat verzinnen ze zelf wel, gooien met sambaballen terwijl je de trommel onderkwijlt
Die kende ik dan weer nietquote:
ik zal het aan MPG doorgeven, die geeft namelijk elke zondag zwemlesquote:Wat was ik gelukkig geweest als ik die kende toen ik nog zwemles gaf in NL![]()
[..]
das waarquote:Hij heeft een logische breezer opbouwniet zo moeilijk dus
ik heb het beter gedaan, voordat het centrum van Arnhem op de schop werd genomen was ik met Klonkette achterop in grote haast op weg naar het station, ik paste nog tussen die betonnen paaltjes door, haar knieen nietquote:
Te gek hequote:Op vrijdag 7 november 2008 14:14 schreef Muck het volgende:
ik heb een goudvis met zwemdiploma a...
KG, eikel! /mad
OMGquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb het beter gedaan, voordat het centrum van Arnhem op de schop werd genomen was ik met Klonkette achterop in grote haast op weg naar het station, ik paste nog tussen die betonnen paaltjes door, haar knieen niet
kende je dat niet?quote:
Die heb ik nog op video ergens bij mn moederquote:
Got jah, wij hadden de eerste 10 elpees in huisquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:23 schreef Klonk het volgende:
ik ben echt oud aan het worden, in mijn tijd ging kinderen voor kinderen nog over dromen en onbewoonde eilanden...
Volgens mij zat het tietenlied al op kvk13quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Got jah, wij hadden de eerste 10 elpees in huisHoever zijn ze tegenwoordig?
29 cds/bandjes/elpees zijn er uit ondertussenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Got jah, wij hadden de eerste 10 elpees in huisHoever zijn ze tegenwoordig?
Dat is flauwquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:48 schreef Muck het volgende:
Het is toch om te janken! Ik breek mijn record huis-station, valt de trein weer eens uit
meer regel dan uitzondering helaas bijquote:
Haastige spoed..quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:48 schreef Muck het volgende:
Het is toch om te janken! Ik breek mijn record huis-station, valt de trein weer eens uit
Mja ik weet het.. ik heb ook al een paar keer gehad.. Ik hoop dat het vanmiddag wel gewoon doet wat het moet doen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:52 schreef Muck het volgende:
[..]
meer regel dan uitzondering helaas bijsyntus
ga er maar niet vanuit... Al vanaf vanochtend 7 uur sein- en overgangstoringenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja ik weet het.. ik heb ook al een paar keer gehad.. Ik hoop dat het vanmiddag wel gewoon doet wat het moet doen.
op de site staat niks dus stiekem hou ik nog hoopquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ga er maar niet vanuit... Al vanaf vanochtend 7 uur sein- en overgangstoringen
Ach, ik was gisteren een record aan het breken en kwam er halverwege achter dat mijn telefoon nog op kantoor lag... trein reed op tijd, maar zonder mij omdat ik telefoon toch maar ging ophalenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:48 schreef Muck het volgende:
het schijnt dat de storing tussen doetinchem en winterswijk ligt, dus misschien heb je mazzel...quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:58 schreef Fha het volgende:
[..]
op de site staat niks dus stiekem hou ik nog hoopen anders strand ik zometeen op zutphen.. jottem. ik moet met syntus van zutphen richting winterswijk
Jeumig.. klinkt gezelligquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Eerder op de dag hier gruwelijk noodweer gehad, en wederom een flinke windhoos. Het weer was te slecht om foto's te maken bij daglicht, dus morgenochtend eens kijken. Zonet zag ik dat er hele straten zonder bomen staan nu, en dat er van enkele faculteiten op het universiteits-terrein geen dicht dak meer op zit. De stroom is in die buurt ook nog altijd uit.
Gelukkig woon je niet in die buurt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Eerder op de dag hier gruwelijk noodweer gehad, en wederom een flinke windhoos. Het weer was te slecht om foto's te maken bij daglicht, dus morgenochtend eens kijken. Zonet zag ik dat er hele straten zonder bomen staan nu, en dat er van enkele faculteiten op het universiteits-terrein geen dicht dak meer op zit. De stroom is in die buurt ook nog altijd uit.
Treinen in nederlandquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:03 schreef Muck het volgende:
[..]
het schijnt dat de storing tussen doetinchem en winterswijk ligt, dus misschien heb je mazzel...
Dudequote:Op vrijdag 7 november 2008 15:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Hij fokt, dus ik gok van wel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
DudeEn jij bent wel veilig?
Vanavond om 9 uur in de Bierstindl in Innsbruckquote:
Ik hoop het.. dan zal ik meteen even doorgeven dat jij ook een trein eist..quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:03 schreef Muck het volgende:
[..]
het schijnt dat de storing tussen doetinchem en winterswijk ligt, dus misschien heb je mazzel...
en we zijn nog een van de besten ter wereld ook. Tis om te janken!quote:
als ik hier weg kom welquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vanavond om 9 uur in de Bierstindl in InnsbruckAls je nu vertrekt ben je er een uur of 10. Slaapplek verzorg ik wel
inmiddels ben ik in zevenaar, maar verder gaat deze trein nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hoop het.. dan zal ik meteen even doorgeven dat jij ook een trein eist..
Mijn geest post ditquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
DudeEn jij bent wel veilig?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mijn geest post dit![]()
Nee, niets aan het handje, was dan ook een dikke kilometer verderop. Voldoende marge dus, ook geen vliegende objecten gezien terwijl er toch behoorlijk wat reclameborden en spandoeken in de verkeerslichten hangen
Wat was leuk? En wat gegeten? Koffie?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, dit was leuk
en lekker gegeten net
Ja, als je afrika bekijkt kan het altijd slechter.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:10 schreef Muck het volgende:
[..]
en we zijn nog een van de besten ter wereld ook. Tis om te janken!
Ben naar een Thailandfestival geweest hierquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat was leuk? En wat gegeten? Koffie?
Mmm koffiequote:Op vrijdag 7 november 2008 15:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat was leuk? En wat gegeten? Koffie?
dat is inderdaad lekkerquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben naar een Thailandfestival geweest hier
Veel standjes met heel lekker eten en andere leuke dingen.
Ik had Phad Thai
het is zo'n ongelofelijke kutmaatschappij hequote:Op vrijdag 7 november 2008 15:20 schreef Californium het volgende:
Leuk om in zevenaar vast te zitten met de trein.....heb ik ook een keer gehad
maar door het noodweer hadden ze ook geen bussen ingezet
tis dat ik met een vriendin die toevallig naar diem moest mee kon rijden, anders had ik daar moeten slapen op station
![]()
syntus
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben naar een Thailandfestival geweest hier
Veel standjes met heel lekker eten en andere leuke dingen.
Ik had Phad Thai
Hoii Caliquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:20 schreef Californium het volgende:
Leuk om in zevenaar vast te zitten met de trein.....heb ik ook een keer gehad
maar door het noodweer hadden ze ook geen bussen ingezet
tis dat ik met een vriendin die toevallig naar diem moest mee kon rijden, anders had ik daar moeten slapen op station
![]()
syntus
En snert! Niet vergetenquote:
Voor mij met veel honing alsjeblieftquote:
* Fha geeftquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Voor mij met veel honing alsjeblieft
Ik lust alleen thee als mn keel kapot isquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:27 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha geeft
van thee met honing word ik echt zoo misselijk
Hee, als ik jou was zou ik maar heel goed op mijn woorden letten knulletjequote:Op vrijdag 7 november 2008 14:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is niet erg hoor, iedereen gaat een keer oud worden
Jij loopt gewoon wat voor op ons
is toch belachelijk? Ik weet nog goed dat er vorig jaar een trein kapot stond op dat stuk enkelspoor tussen zevenaar en diem. 2 dagen muurvast gezeten terwijl ik eigenlijk een optreden hadquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:25 schreef Californium het volgende:
Klopt Muck.... je bent gewoon afhankelijk van de syntusen daar kun je gewoon niet op vertrouwen
Partyquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:25 schreef Californium het volgende:
Klopt Muck.... je bent gewoon afhankelijk van de syntusen daar kun je gewoon niet op vertrouwen
O KG
Nu weer werken
zin in vanavond![]()
![]()
party party
Voel jij je zo oud dan damequote:Op vrijdag 7 november 2008 15:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee, als ik jou was zou ik maar heel goed op mijn woorden letten knulletje.
de 19equote:Op vrijdag 7 november 2008 15:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik lust alleen thee als mn keel kapot is
Doe mij verder maar gewoon koffie met snert
Koffie met snert.. slechte combi. Thee met snertquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik lust alleen thee als mn keel kapot is
Doe mij verder maar gewoon koffie met snert
Waar het hart van vol isquote:
Doe mij egaal wat maar met snertquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Koffie met snert.. slechte combi. Thee met snert
je bent aan het verduitsen!quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Doe mij egaal wat maar met snert
nee geloof het niet.. Misschien in een ander topic?quote:
Heb heul nix met duitsers te maken hierquote:
ik zaterdag daar?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:33 schreef Klonk het volgende:
ik hier ?
Jij hier?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:34 schreef Klonk het volgende:
ah, de heren straaljagerpiloten zijn klaar en kwamen weer terug
quote:
wees blij! Die kuilen in de bergen is ook geen gezichtquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb heul nix met duitsers te maken hier
Sowieso gravenquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:37 schreef Muck het volgende:
[..]
wees blij! Die kuilen in de bergen is ook geen gezicht
die dalen zijn dus helemaal niet door verschuivende aardplaten en gletsjers gemaakt maar door Duitsersquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:37 schreef Muck het volgende:
[..]
wees blij! Die kuilen in de bergen is ook geen gezicht
GMTAquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
die dalen zijn dus helemaal niet door verschuivende aardplaten en gletsjers gemaakt maar door Duitsers
Mijn jeugdige geest dartelt in een brak lijfquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voel jij je zo oud dan dame
Nee dat waren de katholiekenquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
die dalen zijn dus helemaal niet door verschuivende aardplaten en gletsjers gemaakt maar door Duitsers
Marcquote:
preciesquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
Klonk noemt zichzelf oud dus dan vraag je eromquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn jeugdige geest dartelt in een brak lijf. Fysiek voel ik me heel erg oud
.
Klonk is jonger dan ik, dus moet ik me direct aangesproken voelen toch.
al een jaar 20 niet meerquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klonk noemt zichzelf oud dus dan vraag je erom
Maarik heb je foto's gezien.. hoe oud is klonk dan? 18?
geestelijk?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Volgende week?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:16 schreef Muck het volgende:
Ik wil ook een kat
MPG (je leest toch wel terug) wanneer gaan we samenwonen?
Jou oud noemen mocht toch nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn jeugdige geest dartelt in een brak lijf. Fysiek voel ik me heel erg oud
.
Klonk is jonger dan ik, dus moet ik me direct aangesproken voelen toch.
ik kom op de housewarming en ik heb een grote auto voor de verhuizingquote:
Hoho niet te snel he..quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:44 schreef Fha het volgende:
Ik ga maar zooi pakken en op weg naar de trein.. hopende dat de syntus bij mij wel rijdt... Daag!![]()
Have funquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:44 schreef Fha het volgende:
Ik ga maar zooi pakken en op weg naar de trein.. hopende dat de syntus bij mij wel rijdt... Daag!![]()
'T zal me jeukenquote:
tofquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kom op de housewarming en ik heb een grote auto voor de verhuizing
ergens in arnhem zou ook kunnenquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoho niet te snel he..
Ik vind het goed MITS jullie in Diem gaan wonen..
Zou een beetje voor jullie impulsieve plannetjes mn koffie met snert gaan mislopen zeg
quote:
Zwaaiquote:
Niet vooruit gegaan?quote:
DSquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:51 schreef Muck het volgende:
Oh ja! Klonk, heb je viva pinata voor de ds al?
hoeraquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jullie hebben hierbij mijn officiele digitale toestemming!
jawel, maar ik ben zo slecht in onderhandelenquote:
ik speel altijd spelletjes als ik in de trein zitquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
DS![]()
Heb die van mij net volgegooid met salsa muziek voor onderweg
Gewoon een keer voor jouw idee te veel vragen, dan krijg je altijd wel een tegenbod (tenzij hun vinden dat je niet zoveel voortgang hebt gemaakt)quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben zo slecht in onderhandelen
Ook een R4 kaart gekocht?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ik speel altijd spelletjes als ik in de trein zit
quote:
Blijf hier danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |