teveell is nooit zondequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 08:53 schreef Pheno het volgende:
Altijd leuk: hoeveel te pinnen vor een beurs? Teveel is zonde en te weinig is klote.
Nah, ik houd niet van geld op zak hebben. Ik pin of chip alles, dus als ik opeens weer 500 euro in huis heb liggen. Moet ik weer naar de bank, midden in het afzettende parkeergeld innende Nijmegenquote:
Nijmegen? Dan kom ik naar je toe vandaagquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik houd niet van geld op zak hebben. Ik pin of chip alles, dus als ik opeens weer 500 euro in huis heb liggen. Moet ik weer naar de bank, midden in het afzettende parkeergeld innende Nijmegen
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:02 schreef DaMart het volgende:
Een regenboogochtend, dat is het. Ik schoof de gordijnen van de slaapkamer open en zag een donkere lucht en regen. Aan de andere kant van mijn woning schitterde de zon in de regendruppels die in groten getale uit de hemel op de aarde neerdaalden. Duidelijk tekende de gekleurde boog zich aan de slaapkamerzijde af tegen het duister van de regenlucht, om langzaam te vervagen toen de pot goud van de morgenstond zich verschool achter de wolken.
Goedemorgen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |