Ook voor mijquote:Op donderdag 11 september 2008 22:54 schreef Ladylike het volgende:
Fipo
speciaal voor mij
een bijtring
Ik heb er weinig van meegekregen helaas, te druk bezig met boekenlijstjes in Excel invoeren voor de top 100quote:
Die ring kan ik wel gebruiken, ben net een paar maanden van het nagelbijten afquote:
Op bijten om je nagels te sparen natuurlijk!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat moet je nou weer met een bijtring
Geen idee.. ik zeg maar watquote:Op donderdag 11 september 2008 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er weinig van meegekregen helaas, te druk bezig met boekenlijstjes in Excel invoeren voor de top 100.
Maar vanwaar de knikkende knieën aan het einde van het vorige deel?
Oh juist, okeequote:Op donderdag 11 september 2008 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op bijten om je nagels te sparen natuurlijk!
Komend weekend zou je ook mijn lijstje moeten hebbenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er weinig van meegekregen helaas, te druk bezig met boekenlijstjes in Excel invoeren voor de top 100.
Maar vanwaar de knikkende knieën aan het einde van het vorige deel?
Ik ben een teasequote:Op donderdag 11 september 2008 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mij een beetje nieuwsgierig maken naar niks dus.
Trustequote:Op donderdag 11 september 2008 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo meteen maar eens pitten, heb t wel gehad voor vandaag
Tofquote:Op donderdag 11 september 2008 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komend weekend zou je ook mijn lijstje moeten hebben
Okay ik heb iets gemist..quote:Op donderdag 11 september 2008 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof.
En hopelijk krijg ik van meer KSC'ers lijstjes, hoe meer hoe beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |