Toch maar hier geplaatst, mocht een ander subforum beter zijn mag een mod altijd verplaatsen

De vraag lijkt me eenvoudig, wat is de mooiste herinnering uit je jeugd? En laat reacties als "de eerste keer dat ik mijn vriendinnetje mocht (voeg werkwoord toe)" achterwege aub, probeer dit topic een beetje normaal te houden..
TS begint natuurlijk:
Hoewel niet meer echt jeugd (ik was 16 op dat moment) toch één van mijn mooiste herinneringen; ik was op vakantie met mijn ouders, camping Weiswampach in luxemburg, hartje augustus. Overdag temperaturen van 30+ graden, al weken geen wolkje aan de lucht, je kent dat wel.
Midden in de nacht wakker worden omdat de natuur roept en omdat het - ondanks de lage temperaturen daar in de nacht - beroerd slaapt met een volle blaas toch maar in de kleren gehesen. De herinnering begint op het moment dat ik de buitenrits van mijn tent openritste - sneeuw!
Hoewel niet veel lag er zeker een centimeter sneeuw en hoewel het niet meer echt sneeuwde leek het wel alsof de lucht vol hing met glitter. De omgeving daar is écht mooi maar door dit beetje sneeuw een echt winter-wonderland maar dan midden in de zomer. Eerst snel naar het toiletgebouw en vervolgens zeker een uur rondgedwaald in de natuur.
Omdat het echt waanzinnig koud kan worden in Luxemburg (rond het vriespunt 's nachts) en ik alleen een dun truitje en een trainingsbroek aan had uiteindelijk weer naar bed gegaan, toen ik 's morgens wakker werd was het alweer 20+ graden (wakker worden van de hitte in je tent) en was de sneeuw natuurlijk allang weer weg.
Eerst geloofden mijn ouders me niet maar kennelijk had een van de 'buren' het ook gezien.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-