abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63022862
Toch maar hier geplaatst, mocht een ander subforum beter zijn mag een mod altijd verplaatsen

De vraag lijkt me eenvoudig, wat is de mooiste herinnering uit je jeugd? En laat reacties als "de eerste keer dat ik mijn vriendinnetje mocht (voeg werkwoord toe)" achterwege aub, probeer dit topic een beetje normaal te houden..

TS begint natuurlijk:

Hoewel niet meer echt jeugd (ik was 16 op dat moment) toch één van mijn mooiste herinneringen; ik was op vakantie met mijn ouders, camping Weiswampach in luxemburg, hartje augustus. Overdag temperaturen van 30+ graden, al weken geen wolkje aan de lucht, je kent dat wel.

Midden in de nacht wakker worden omdat de natuur roept en omdat het - ondanks de lage temperaturen daar in de nacht - beroerd slaapt met een volle blaas toch maar in de kleren gehesen. De herinnering begint op het moment dat ik de buitenrits van mijn tent openritste - sneeuw!

Hoewel niet veel lag er zeker een centimeter sneeuw en hoewel het niet meer echt sneeuwde leek het wel alsof de lucht vol hing met glitter. De omgeving daar is écht mooi maar door dit beetje sneeuw een echt winter-wonderland maar dan midden in de zomer. Eerst snel naar het toiletgebouw en vervolgens zeker een uur rondgedwaald in de natuur.

Omdat het echt waanzinnig koud kan worden in Luxemburg (rond het vriespunt 's nachts) en ik alleen een dun truitje en een trainingsbroek aan had uiteindelijk weer naar bed gegaan, toen ik 's morgens wakker werd was het alweer 20+ graden (wakker worden van de hitte in je tent) en was de sneeuw natuurlijk allang weer weg.
Eerst geloofden mijn ouders me niet maar kennelijk had een van de 'buren' het ook gezien.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_63022943

Ik weet toch wel zeker dat dat die jongen zijn mooiste jeugdherrinering is!
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:33:08 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63023244
op mijn 11de met 3 onbekende leeftijdgenootjes op jeugdkamp naar de Philipijnen, dat was machtig
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 november 2008 @ 09:34:06 #4
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_63023256
-edit- je hebt geen broertje

[ Bericht 85% gewijzigd door Re op 07-11-2008 09:38:56 ]
pi_63023330
Toen mijn ouders boos op mij waren en ik mijn schoen niet mocht zetten, en dat toch deed op mijn kamer. En er volgende dag wel wat in zat... Hartverwarmend
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_63023406
Denk toch echt dat het die keer is dat me kat baby poesjes kreeg! toen was ik 10 en vond t echt te vet.
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:42:41 #7
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63023425
Is MLN niet meer wat voor dit topic? Verplaats 'm nog niet hoor, is alleen een suggestie!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:42:59 #8
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63023428
Ik heb alle jeugdherinneringen verdrongen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:43:35 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63023445
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Is MLN niet meer wat voor dit topic? Verplaats 'm nog niet hoor, is alleen een suggestie!
jij topixstelert

nou vooruit
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_63023536
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:37 schreef DutchErrorist het volgende:
Toen mijn ouders boos op mij waren en ik mijn schoen niet mocht zetten, en dat toch deed op mijn kamer. En er volgende dag wel wat in zat... Hartverwarmend
  Boks-Chick vrijdag 7 november 2008 @ 11:22:33 #11
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_63025755
Mijn mooiste herinnering:

Mijn vader komt van origine uit een circus/kermisfamilie. Wij waren als gezin geen onderdeel van een circus, woonde dan ook gewoon in Amsterdam in een huis enzo. Maar wij gingen wel tot ik een jaar of 10 was altijd kermissen en braderiën af met de satékraam of suikerspin en daarnaast hadden mijn ouders de "Superloop". De allereerste kermisattractie in Nederland die over de kop ging.

Dit ding dus:

Anyways, wat ik me vooral van die tijd herinner is dat ik op elke kermis onbeperkt in alle attracties mocht! Ik liep naar de kassa, zei waar ik van was, en dan mocht je er gratis in. En dat was natuurlijk waaaaaaanzinnig gaaf! Op school waren mijn klasgenootjes altijd stikjaloers. Enerzijds omdat ik tijdens het kermis-/braderieseizoen slechts 3 dagen in de week naar school hoefde (woensdag middag standaard vrij, hup naar een plaats in NL waar we stonden, zondag afbreken en weer naar huis), en anderzijds uiteraard omdat ik overal tig keer en gratis in mocht
lolwut
  vrijdag 7 november 2008 @ 11:52:25 #12
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_63026440
Mijn beste jeugdherinneringen zijn de logeerpartijtjes bij mijn (inmiddels overleden) oma Bij haar mocht ik altijd veel leuke dingen doen en we gingen ook altijd samen met de trein (mijn ouders hadden een auto, dus het was feest om met de trein te gaan, dat is nu wel anders ). Het was gewoon altijd super gezellig bij m'n oma
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_63027051
Toen mijn zusje geboren werd. Ik was toen 5 en vond het ontzettend spannend en spectaculair.
Ik ging naar school en toevallig was er een bakker-projectje en gingen we broodjes maken. Ik had toen 4 broodjes gemaakt, voor mijn ouders, een kleinere voor mezelf en een heel kleine voor mijn kersverse zusje. (dat kind kon dat natuurlijk nog lang niet eten, maar dat snapte ik toen nog niet. Ik vond het toen zo gaaf om een klein zusje te hebben.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_63080953
De zomers die eindeloos leken te duren Stoepkrijten in de achtertuin, in de zandbak spelen, op het grote sportveld naast mijn huis 'avonturen beleven', belletje trekken bij de VBO in de buurt , belletje trekken an sich, thuis moeten zijn als de lantaarnpalen aangingen, 1e schooldagen na de zomervakantie, met vriendjes uit de buurt bij mensen en dan de auto's wassen voor 5 euro 'voor het goede doel, de dieren', en dan van dat geld enorme zakken snoep bij de jamin kopen , die ene zomer door dat grote veld met die lange grassprieten rennen en daarin verstoppertje spelen, als je op je hurken ging zitten vond niemand je
pi_63080983
oh en de eerste keer alleen naar het winkelcentrum mogen, man wat voelde ik me volwassen en stoer als 8 jarige snotneus.
pi_63175682
Wat een blij topic!

Het leukste altijd de momenten dat ik met mijn beste vriend van die situaties meemaakten van "Zo daar kwamen wij goed mee weg".
Blaaspijpen maken en door ramen schieten in de buurt en vervolgens "de boze buurman" rennend achter je aan hebben.
Een vuurtje stoken die uitloopt op een fixe bermbrand en vervolgens verstoppen in de "geheime hut" (waar je ouders altijd komen als ze even niet weten waar je uithangt.
Eigen slipbaan maken op de weg in de winter door water op de weg te gooien. En vervolgens met de politie achter je aan vluchten naar de "geheime hut"
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  woensdag 12 november 2008 @ 22:59:04 #17
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_63176363
3de klas middelbare school, toen ik tijdens gymles met basketbal achteruit liep en met m'n rug tegen de tieten van een superlekkere chick uit m'n klas bumpte, dat gevoel was echt masterlijk
's Avonds in m'n bedje nog lekker op nagerukt
quote:
"de eerste keer dat ik mijn vriendinnetje mocht (voeg werkwoord toe)"
staat hoog op m'n verlanglijstje
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_63176438
Oooooh ja, boze buurmannen die achter je aan kwamen rennen, ook een paar keer meegemaakt. Fijnste moment was toen we voor de 10e keer in een halfuur hadden belletje getrokken bij een hele neurotische man die zijn heggetje met een waterpas bijhield, alles was kaarsrecht bijgeknipt in speciale vormen. Dus wij rennen de hoek om en verstoppen ons op een oprit bij mensen, hij kwam achter ons aan, maar wist niet waar we heen waren gerend. Komt mijn vader op de fiets voorbij en stopt "Hee wat zitten jullie hier op die oprit?"

En dan die keer dat we bij die kleine flat belletje trokken en onder de balkons verstopten in de tuin. Hele emmer water naar beneden die ons op een haar na niet raakte. We zijn daar een halfuur blijven zitten omdat we niet durfden weg te rennen.
pi_63185178
Mijn mooiste herinnering is denk ik wel Snoopy. Mijn ouders hadden een boerderij en op een gegeven moment heb ik een kalfje helemaal handtam gemaakt. Was supertof, kind van 8 waar een koe van 1.40 de hele tijd achteraan hobbelt enzo. Wat wel jammer was, normaal blijven ze toch een beetje bang voor mensen (als je plotselinge bewegingen maakt enzo). Snoopy was dat dus niet en ze was stronteigenwijs. Tegen de tijd dat ze oud genoeg was om gemolken te worden, was er geen land mee te bezeilen. Moest ik er weer aan te pas komen enzo. Whehehe, éénkennige koe was het.
pi_63208109
Dan kom ik denk ik toch uit bij de eindeloze zomervakanties en dan voetballen en buitenspelen met tientallen kinderen uit de buurt.
En ook de voetbalkampen: spooktochten en droppings 's nachts in de donkere bossen, geweldig was dat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')