Dat is het overduidelijk niet. Geen biologie gehad?quote:
Ontzettende Klonkquote:Op donderdag 25 september 2008 19:01 schreef Klonk het volgende:
ik hierbij bied ik mijn nederige excuses aan mijn lieve medegebruikers aan, ik heb per ongeluk mijn mod superpowersgebruikt en doorgepost na een slotje...
Dude, die is ... ... zestien?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het overduidelijk niet. Geen biologie gehad?
het gaat om het principe, heb je ook lekkere wijvenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het overduidelijk niet. Geen biologie gehad?
dan mag het toch in Nederland ?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:01 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dude, die is ... ... zestien?
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 25 september 2008 18:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
en met een beetje geluk staat ze in de file of heeft het vliegtuig vertraging![]()
ik houecht superveel van mijn vriendin, maar een weekje doen waar je zin in hebt zonder dat je met iemand anders rekening hoeft te houden is best relaxed
Ja? Dus? Rekt het niet? Moet je opletten wat ze op Llorett doet...quote:Op donderdag 25 september 2008 19:01 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dude, die is ... ... zestien?
Ok. Maar dan nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je steekt 'm liever in een bodemloze put?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ok. Maar dan nog.
[ code verwijderd ]
Dat ook niet hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je steekt 'm liever in een bodemloze put?
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja? Dus? Rekt het niet? Moet je opletten wat ze op Llorett doet...
dat heeft ook z´n voordelen, biertje en een zak chips heb je dan altijd bij de handquote:Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je steekt 'm liever in een bodemloze put?
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ok. Maar dan nog.
En als het niet rekt scheurt het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
auwquote:Op donderdag 25 september 2008 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als het niet rekt scheurt het wel
Dat glijdt vast makkelijk, bloedquote:Op donderdag 25 september 2008 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als het niet rekt scheurt het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |