Ik vind couscous engquote:Op donderdag 25 september 2008 18:14 schreef Pheno het volgende:
Ik vind couscous echt heerlijk, je kunt er zoveel mee doen
Ok, uiteindelijk komt het neer op eten, ik kop die zelf maar vast in
Jummmquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind couscous enghet voelt vies op mn tong
Net als droog brood. Je moet er ook iets lekkers mee doen.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:25 schreef Klonk het volgende:
couscous is niet te vreten
Droog brood vind ik best lekker soms eigenlijk stiekem een beetje toch welquote:Op donderdag 25 september 2008 18:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Net als droog brood. Je moet er ook iets lekkers mee doen.
Alleen als het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vers isquote:Op donderdag 25 september 2008 18:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Droog brood vind ik best lekker soms eigenlijk stiekem een beetje toch wel
Wat de limbo niet kent....quote:Op donderdag 25 september 2008 18:25 schreef Klonk het volgende:
couscous is niet te vreten
Het is mij geheel duidelijkquote:Op donderdag 25 september 2008 18:35 schreef Fha het volgende:
Ohw.. Pier ik PM Je net maar nu doettie het al weer dus laat maar
Uiteindelijk komt het neer op schijtenquote:Op donderdag 25 september 2008 18:14 schreef Pheno het volgende:
Ik vind couscous echt heerlijk, je kunt er zoveel mee doen
Ok, uiteindelijk komt het neer op eten, ik kop die zelf maar vast in
ik ken het wel, heb een paar keer gehad (ook bij mensen die meer met couscous doen dan het uit een pakje halen) maar ik vind het gewoon niet lekker, net zoals ik een grafhekel heb aan spruitjesquote:
Ik weet niet hoe slecht jij kookt, maar dat is niet mijn hoogtepunt van het eten.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het neer op schijten
nou, op de plee met de nieuwste Donald Duckquote:Op donderdag 25 september 2008 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe slecht jij kookt, maar dat is niet mijn hoogtepunt van het eten.
Maar wel het eindpunt. Hoe goddelijk of waardeloos je ook kooktquote:Op donderdag 25 september 2008 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe slecht jij kookt, maar dat is niet mijn hoogtepunt van het eten.
Dan kun je maar zo waardeloos, snel en goedkoop koken als je het zo bekijkt. Nah, daar pas ik voor.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wel het eindpunt. Hoe goddelijk of waardeloos je ook kookt
Ik wou zeggen "het is al laat" maar dat is het nietquote:Op donderdag 25 september 2008 18:48 schreef JortK het volgende:
Waarom moest ik hierom lachen:
[ afbeelding ]
Ik niet weet?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:48 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kun je maar zo waardeloos, snel en goedkoop koken als je het zo bekijkt. Nah, daar pas ik voor.
onderbroekenlolquote:Op donderdag 25 september 2008 18:48 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel.quote:
Letterlijkquote:
quote:
Mijn vriendin is volgend weekend wegquote:Op donderdag 25 september 2008 18:53 schreef Klonk het volgende:
morgen komt mijn vriendin weer terug maar het is best lekker rustig zo
Nee, als je gaat eten met het idee dat het uiteindelijk toch in het riool komt kun je maar net zo goed slecht koken. Je mist het punt, marc. Focus!quote:Op donderdag 25 september 2008 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Dus omdat iedereen schijt kan iedereen waardeloos koken?
En het verschil tussen en eindpunt en hoogtepunt van eten is je onbekend?
*noteertquote:Op donderdag 25 september 2008 18:52 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenavond.
Straks weer even weg en zal na negenen wel langer blijven.
en een lelijke snolquote:Op donderdag 25 september 2008 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, als je gaat eten met het idee dat het uiteindelijk toch in het riool komt kun je maar net zo goed slecht koken. Je mist het punt, marc. Focus!
POEP!quote:Op donderdag 25 september 2008 18:48 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Geniet er nog maar van dan.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:53 schreef Klonk het volgende:
morgen komt mijn vriendin weer terug maar het is best lekker rustig zo
Wat een rot kop weerquote:
Ik krijg opeens trek in appelkaneelvla.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg opeens trek in appelkaneelvla.
en met een beetje geluk staat ze in de file of heeft het vliegtuig vertragingquote:Op donderdag 25 september 2008 18:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |