Op zich had er wel wat meer ingezeten natuurlijkquote:Op donderdag 25 september 2008 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik meld het maar even voordat de klaagparade weer op gang komt.
Ik kan hem geen ongelijk geven.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat deed Bob ook maar al te vaak.
Dat dusquote:
ik weet niet wie er allemaal in haar gezeten heeft.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zich had er wel wat meer ingezeten natuurlijk
genoeg zo te zien.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik weet niet wie er allemaal in haar gezeten heeft.
Oh, ja dat wil ik ook nog.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:48 schreef JortK het volgende:
Ik wil naar huis.
Zij is een van de weinige Indonesische celebs die ik mijn bed niet zou uitschoppen inderdaad, maar kanstechnisch ga ik de fout in als ik hieraan denk geloof ik.quote:
Ah, verspreid je winkansen.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zij is een van de weinige Indonesische celebs die ik mijn bed niet zou uitschoppen inderdaad, maar kanstechnisch ga ik de fout in als ik hieraan denk geloof ik.
balkon-zit zequote:Op donderdag 25 september 2008 14:57 schreef Fha het volgende:
Bob en ik gaan even lekker met een boek op het balkon zittenTot later
Je hebt 4,50 gedokt om dat te willen weten?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Wah, hier heb ik een note voor gekregen..
[TK] Straatsteen 30x30 cm met lieveheersbeestje
Geweldig!
boeit mij die 4.50 nou... dus ja.. dat heb ik gedaan.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt 4,50 gedokt om dat te willen weten?
Ik zou wel vragen wat er dan verbeterd wordt met dat geld. Daar heb je recht op.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
boeit mij die 4.50 nou... dus ja.. dat heb ik gedaan.
whehe.... opnieuw betalen doe ik ook niet nee... over 6 jaar weer eensquote:Op donderdag 25 september 2008 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee ik heb er recentelijk een note bij gekregen
als ik achter al mijn rechten aan zou moeten gaan dan heb ik geen tijd meer over om een normaal leven te hebben.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou wel vragen wat er dan verbeterd wordt met dat geld. Daar heb je recht op.
Waar kon je dat zienquote:Op donderdag 25 september 2008 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee ik heb er recentelijk een note bij gekregen
Ik nietquote:Op donderdag 25 september 2008 15:48 schreef indahnesia.com het volgende:
wie heeft er nog geld bij Fortis staan of heeft aandelen Fortis?
Die gaat niet omvallenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:48 schreef indahnesia.com het volgende:
wie heeft er nog geld bij Fortis staan of heeft aandelen Fortis?
too big to fail inderdaad, maar het aandeel staat wel 20% in de min op geruchten dat de DNB Rabobank gevraagd zou hebben voor liquiditeit... en dat verhaal hebben we al een paar keer gezien in de VS... ook toen was er niets aan de hand en na het weekeinde bestond de bank niet meer... rara...quote:Op donderdag 25 september 2008 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaat niet omvallen
Dat kunnen ze niet toelaten
Tip: zoek eens met je handenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:57 schreef Klonk het volgende:
ik ga eens kijken of er vandaag wel een schat in de kattenbakken ligt, volgens mijn vriendin moet ik goed zoeken, maar heb nog nooit iets gevonden...
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tip: zoek eens met je handen
Ik ookquote:
wil je mijn notepad lenen?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:26 schreef JortK het volgende:
Waarom wil notepad mijn txt bestand van 169mb niet openen
Ja, maar dat was niet met de top financials, die vangen ze op. En Fortis is te groot hier om te vallen. Dan valt het vertrouwen in de banken straks echt weg en is het probleem wel heel grootquote:Op donderdag 25 september 2008 15:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
too big to fail inderdaad, maar het aandeel staat wel 20% in de min op geruchten dat de DNB Rabobank gevraagd zou hebben voor liquiditeit... en dat verhaal hebben we al een paar keer gezien in de VS... ook toen was er niets aan de hand en na het weekeinde bestond de bank niet meer... rara...
Ik had te weinig geduldquote:Op donderdag 25 september 2008 17:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wil je mijn notepad lenen?
Ik kom er aanquote:
Je hoeft er alleen maar op te zittenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:49 schreef Fha het volgende:
Ik snap echt niks van dat hele bank gedoe
Een vriendin van mij gebruikt couscous tegenwoordig als pizza bodemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |