Nederlands OVquote:Op donderdag 25 september 2008 11:21 schreef MPG het volgende:
Elfjarig meisje dronken van school gestuurd
Cursus roltrap lopen voor treinreizigers
"The world is a wonderful place"....quote:Op donderdag 25 september 2008 11:21 schreef MPG het volgende:
Cursus roltrap lopen voor treinreizigers
Naja, je kan wel rustig aanlopen op een roltrap, de treinen rijden niet vaak op tijd toch?quote:
Niets mis met heet idd.. maar hete koffie over de broek is minder fijn hoor.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
niks mis met heet
zon koffiepauze van een kwartier is al gauw 25 minuten
tijd is geld
Ervaring mee?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niets mis met heet idd.. maar hete koffie over de broek is minder fijn hoor.
En dan gaan ze een hulpverlener sturen die de KINDEREN moet gaan voorlichten. Ra ra, wat klopt hier niet?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:21 schreef MPG het volgende:
jeps, been there, done that.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Tegen de muur trouwens ook niet
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Only in.. eeh... Dietschland
Aangifte tegen prostituee na slechte seks
met een wekkertje erbij..![]()
![]()
![]()
Detailsquote:Op donderdag 25 september 2008 11:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, been there, done that.
Ordnung muss sein!quote:Op donderdag 25 september 2008 11:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Only in.. eeh... Dietschland
Aangifte tegen prostituee na slechte seks
met een wekkertje erbij..![]()
![]()
![]()
Je verwacht toch niet dat de ouders wat gaan doen? die hebben het te druk in OUD!quote:Op donderdag 25 september 2008 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan gaan ze een hulpverlener sturen die de KINDEREN moet gaan voorlichten. Ra ra, wat klopt hier niet?
En In Relatie&Problemenquote:Op donderdag 25 september 2008 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat de ouders wat gaan doen? die hebben het te druk in OUD!
erg ziek, ik bedoel dat je zelf dood wilt moet je helemaal zelf weten, maar je kindje van 6 jaar erbij betrekkenquote:Op donderdag 25 september 2008 11:37 schreef Frutsel het volgende:
Nederlandse man gooit dochter in ravijn![]()
ziek...
Iddquote:Op donderdag 25 september 2008 11:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
erg ziek, ik bedoel dat je zelf dood wilt moet je helemaal zelf weten, maar je kindje van 6 jaar erbij betrekken
Had je vandaag trouwens al gesolli'ed?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat de ouders wat gaan doen? die hebben het te druk in OUD!
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:37 schreef Frutsel het volgende:
ziek...
even kijken....quote:Op donderdag 25 september 2008 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Had je vandaag trouwens al gesolli'ed?
Dan ben je heel ver ja......quote:Op donderdag 25 september 2008 11:37 schreef Frutsel het volgende:
ziek...
Of heel diep....quote:Op donderdag 25 september 2008 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ben je heel ver ja......
sorry, ga net aan het laatste blikje bier. Morgenochtend dus paniek, want dan moet ik bier halen, aangezien ik nu simpelweg te lui ben om een nieuwe tree te gaan halen.quote:
Whehehequote:Op donderdag 25 september 2008 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sorry, ga net aan het laatste blikje bier. Morgenochtend dus paniek, want dan moet ik bier halen, aangezien ik nu simpelweg te lui ben om een nieuwe tree te gaan halen.
Ik heb nog geen goede manier gevonden om dit aanvoer-probleem organisatorisch goed op te lossen.quote:
probeer albert.nl en ga klagen als ze het niet binnen twee dagen bezorgd hebben.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sorry, ga net aan het laatste blikje bier. Morgenochtend dus paniek, want dan moet ik bier halen, aangezien ik nu simpelweg te lui ben om een nieuwe tree te gaan halen.
helemaal kapot procederen als het verse vlees over de datum aankomt inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
probeer albert.nl en ga klagen als ze het niet binnen twee dagen bezorgd hebben.
Dat klinkt als alcoholismequote:Op donderdag 25 september 2008 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik drink als ik thuis zit geen blikje per dag gemiddeld. Zit ik in het cafe of in de club dan krijg ik er na lang zitten misschien zes flesjes in, maar dan moet ik goed mijn best doen. Denk dat dat alcoholisme wel meevalt. Er zit hier een Belg die is steevast voor de lunch helemaal lazarus, zeven dagen in de week... tja..quote:
schenk je huishoudster een steekwagenquote:Op donderdag 25 september 2008 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goede manier gevonden om dit aanvoer-probleem organisatorisch goed op te lossen.
1 blikje per dag valt prima mee jaquote:Op donderdag 25 september 2008 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik drink als ik thuis zit geen blikje per dag gemiddeld. Zit ik in het cafe of in de club dan krijg ik er na lang zitten misschien zes flesjes in, maar dan moet ik goed mijn best doen. Denk dat dat alcoholisme wel meevalt. Er zit hier een Belg die is steevast voor de lunch helemaal lazarus, zeven dagen in de week... tja..
en dan minimaal 10 treetjes meenemen in 1 keer..quote:Op donderdag 25 september 2008 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schenk je huishoudster een steekwagen
Die 'paniek' was inderdaad wat aangediktquote:Op donderdag 25 september 2008 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 blikje per dag valt prima mee ja
Dan zal de paniek morgen toch wat minder groot zijn
Die belg vind het dus echt leuk om daar te zitten. Enige voordeel is dat het goedkoper is waarschijnlijk
een echte indonesische zeker?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die 'paniek' was inderdaad wat aangedikt
Echt goedkoop is alcohol niet hoor, flesje 330ml kost een halve euro namelijk. En offie het leuk vindt? Zijn vrouw in ieder geval niet, maar die blijft er wel naast zitten, want anders stopt de boom met geld geven.
Als ik het goed snap gebakken vleermuis in Indonesië. Maar je kan het in Nederland idd ook krijgen of maken, dan zal er zeker geen vleermuis inzittenquote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
och kijk, het is al septemberquote:Op donderdag 25 september 2008 13:12 schreef Pheno het volgende:
Net een halfuurtje buiten geweest, pepernoten van de markt
Met suikerquote:
Ja!quote:
Bintang = ster = Heineken inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
een echte indonesische zeker?
Eet jij wel eens Paniki?
Ayam = kip trouwens.. en die paniki zal wel de kruidenmix zijn die er overheen gaat. Moest het eens vragen.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik het goed snap gebakken vleermuis in Indonesië. Maar je kan het in Nederland idd ook krijgen of maken, dan zal er zeker geen vleermuis inzitten
ik merk er niets van.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja!
En wat Fles zegt. Het forum is weer lekker snel.
Ik ook nietquote:
Vet slim van onsquote:Op donderdag 25 september 2008 14:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wij hebben onze eigen threads op Fok... hoeven we niet op anderen te wachten
Mja snap ik ook niet hoor, en dan nog gaan zeuren dat de boel sloom is ook..quote:Op donderdag 25 september 2008 14:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waarom moeilijk doen als het makkelik kan?
De r zit weer in de maandquote:Op donderdag 25 september 2008 13:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
och kijk, het is al september
Het is heerlijk weer vandaag jaquote:Op donderdag 25 september 2008 14:08 schreef Klonk het volgende:
zalig gefietst, gelokt door het zonnetje en gejaagd door de wind
oog dicht doen of ergens anders gaan zittenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer vandaag jaal schijnt de zon nu toch wel erg irritant recht in mijn oog.
Heb mn ene oog maar dicht gedaanquote:Op donderdag 25 september 2008 14:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
oog dicht doen of ergens anders gaan zitten
Ik zie het al, een eigen wil zit er niet in vandaag. Meeloperquote:Op donderdag 25 september 2008 14:08 schreef Klonk het volgende:
zalig gefietst, gelokt door het zonnetje en gejaagd door de wind
Ging jij niet aan het werk?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie het al, een eigen wil zit er niet in vandaag. Meeloper
Als mijn scanner het nog doet zal ik van de week even de foto inscannenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Bintang = ster = Heineken inderdaad.
Ayam Paniki? Neuh...
[..]
Ayam = kip trouwens.. en die paniki zal wel de kruidenmix zijn die er overheen gaat. Moest het eens vragen.
nee, hooguit een levensgenieterquote:Op donderdag 25 september 2008 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie het al, een eigen wil zit er niet in vandaag. Meeloper
je drinkt koffie, dat kan niet.quote:
Thee!!!quote:
quote:
da's goed, ben benieuwd.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als mijn scanner het nog doet zal ik van de week even de foto inscannen
Dat deed Bob ook maar al te vaak.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |