Nederlands OVquote:Op donderdag 25 september 2008 11:21 schreef MPG het volgende:
Elfjarig meisje dronken van school gestuurd
Cursus roltrap lopen voor treinreizigers
"The world is a wonderful place"....quote:Op donderdag 25 september 2008 11:21 schreef MPG het volgende:
Cursus roltrap lopen voor treinreizigers
Naja, je kan wel rustig aanlopen op een roltrap, de treinen rijden niet vaak op tijd toch?quote:
Niets mis met heet idd.. maar hete koffie over de broek is minder fijn hoor.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
niks mis met heet
zon koffiepauze van een kwartier is al gauw 25 minuten
tijd is geld
Ervaring mee?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niets mis met heet idd.. maar hete koffie over de broek is minder fijn hoor.
En dan gaan ze een hulpverlener sturen die de KINDEREN moet gaan voorlichten. Ra ra, wat klopt hier niet?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:21 schreef MPG het volgende:
jeps, been there, done that.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Tegen de muur trouwens ook niet
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Only in.. eeh... Dietschland
Aangifte tegen prostituee na slechte seks
met een wekkertje erbij..![]()
![]()
![]()
Detailsquote:Op donderdag 25 september 2008 11:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, been there, done that.
Ordnung muss sein!quote:Op donderdag 25 september 2008 11:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Only in.. eeh... Dietschland
Aangifte tegen prostituee na slechte seks
met een wekkertje erbij..![]()
![]()
![]()
Je verwacht toch niet dat de ouders wat gaan doen? die hebben het te druk in OUD!quote:Op donderdag 25 september 2008 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan gaan ze een hulpverlener sturen die de KINDEREN moet gaan voorlichten. Ra ra, wat klopt hier niet?
En In Relatie&Problemenquote:Op donderdag 25 september 2008 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat de ouders wat gaan doen? die hebben het te druk in OUD!
erg ziek, ik bedoel dat je zelf dood wilt moet je helemaal zelf weten, maar je kindje van 6 jaar erbij betrekkenquote:Op donderdag 25 september 2008 11:37 schreef Frutsel het volgende:
Nederlandse man gooit dochter in ravijn![]()
ziek...
Iddquote:Op donderdag 25 september 2008 11:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
erg ziek, ik bedoel dat je zelf dood wilt moet je helemaal zelf weten, maar je kindje van 6 jaar erbij betrekken
Had je vandaag trouwens al gesolli'ed?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat de ouders wat gaan doen? die hebben het te druk in OUD!
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:37 schreef Frutsel het volgende:
ziek...
even kijken....quote:Op donderdag 25 september 2008 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Had je vandaag trouwens al gesolli'ed?
Dan ben je heel ver ja......quote:Op donderdag 25 september 2008 11:37 schreef Frutsel het volgende:
ziek...
Of heel diep....quote:Op donderdag 25 september 2008 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ben je heel ver ja......
sorry, ga net aan het laatste blikje bier. Morgenochtend dus paniek, want dan moet ik bier halen, aangezien ik nu simpelweg te lui ben om een nieuwe tree te gaan halen.quote:
Whehehequote:Op donderdag 25 september 2008 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sorry, ga net aan het laatste blikje bier. Morgenochtend dus paniek, want dan moet ik bier halen, aangezien ik nu simpelweg te lui ben om een nieuwe tree te gaan halen.
Ik heb nog geen goede manier gevonden om dit aanvoer-probleem organisatorisch goed op te lossen.quote:
probeer albert.nl en ga klagen als ze het niet binnen twee dagen bezorgd hebben.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sorry, ga net aan het laatste blikje bier. Morgenochtend dus paniek, want dan moet ik bier halen, aangezien ik nu simpelweg te lui ben om een nieuwe tree te gaan halen.
helemaal kapot procederen als het verse vlees over de datum aankomt inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
probeer albert.nl en ga klagen als ze het niet binnen twee dagen bezorgd hebben.
Dat klinkt als alcoholismequote:Op donderdag 25 september 2008 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik drink als ik thuis zit geen blikje per dag gemiddeld. Zit ik in het cafe of in de club dan krijg ik er na lang zitten misschien zes flesjes in, maar dan moet ik goed mijn best doen. Denk dat dat alcoholisme wel meevalt. Er zit hier een Belg die is steevast voor de lunch helemaal lazarus, zeven dagen in de week... tja..quote:
schenk je huishoudster een steekwagenquote:Op donderdag 25 september 2008 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goede manier gevonden om dit aanvoer-probleem organisatorisch goed op te lossen.
1 blikje per dag valt prima mee jaquote:Op donderdag 25 september 2008 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik drink als ik thuis zit geen blikje per dag gemiddeld. Zit ik in het cafe of in de club dan krijg ik er na lang zitten misschien zes flesjes in, maar dan moet ik goed mijn best doen. Denk dat dat alcoholisme wel meevalt. Er zit hier een Belg die is steevast voor de lunch helemaal lazarus, zeven dagen in de week... tja..
en dan minimaal 10 treetjes meenemen in 1 keer..quote:Op donderdag 25 september 2008 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schenk je huishoudster een steekwagen
Die 'paniek' was inderdaad wat aangediktquote:Op donderdag 25 september 2008 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 blikje per dag valt prima mee ja
Dan zal de paniek morgen toch wat minder groot zijn
Die belg vind het dus echt leuk om daar te zitten. Enige voordeel is dat het goedkoper is waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |