Dat is het overduidelijk niet. Geen biologie gehad?quote:
Ontzettende Klonkquote:Op donderdag 25 september 2008 19:01 schreef Klonk het volgende:
ik hierbij bied ik mijn nederige excuses aan mijn lieve medegebruikers aan, ik heb per ongeluk mijn mod superpowersgebruikt en doorgepost na een slotje...
Dude, die is ... ... zestien?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het overduidelijk niet. Geen biologie gehad?
het gaat om het principe, heb je ook lekkere wijvenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het overduidelijk niet. Geen biologie gehad?
dan mag het toch in Nederland ?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:01 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dude, die is ... ... zestien?
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 25 september 2008 18:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
en met een beetje geluk staat ze in de file of heeft het vliegtuig vertraging![]()
ik houecht superveel van mijn vriendin, maar een weekje doen waar je zin in hebt zonder dat je met iemand anders rekening hoeft te houden is best relaxed
Ja? Dus? Rekt het niet? Moet je opletten wat ze op Llorett doet...quote:Op donderdag 25 september 2008 19:01 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dude, die is ... ... zestien?
Ok. Maar dan nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je steekt 'm liever in een bodemloze put?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ok. Maar dan nog.
[ code verwijderd ]
Dat ook niet hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je steekt 'm liever in een bodemloze put?
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja? Dus? Rekt het niet? Moet je opletten wat ze op Llorett doet...
dat heeft ook z´n voordelen, biertje en een zak chips heb je dan altijd bij de handquote:Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je steekt 'm liever in een bodemloze put?
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ok. Maar dan nog.
En als het niet rekt scheurt het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
auwquote:Op donderdag 25 september 2008 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als het niet rekt scheurt het wel
Dat glijdt vast makkelijk, bloedquote:Op donderdag 25 september 2008 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als het niet rekt scheurt het wel
niets wat een pleister en een paar nietjes niet kunnen reparerenquote:
En anders het wondermiddel tegen alles: ducktape!quote:Op donderdag 25 september 2008 19:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
niets wat een pleister en een paar nietjes niet kunnen repareren
Het is toch zo? Die lui neuken meer dan een konijn op de dag voor kerst.quote:
en een beetje twee componenten lijmquote:Op donderdag 25 september 2008 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
En anders het wondermiddel tegen alles: ducktape!
omfgquote:Op donderdag 25 september 2008 19:26 schreef Fha het volgende:
"hoe maak je dat korstje op de creme brulee? kan dat ook met een fohn?"
Gast..
Whehehehehehehehehehehe.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:26 schreef Fha het volgende:
"hoe maak je dat korstje op de creme brulee? kan dat ook met een fohn?"
Gast..
Gij spamz0rquote:Op donderdag 25 september 2008 19:50 schreef Fha het volgende:
Wtf! Sta ik op 12?!
Wat sta jij hoogggggggggquote:Op donderdag 25 september 2008 19:50 schreef Fha het volgende:
Wtf! Sta ik op 12?!
Kan ik er wat aan doen dat mijn account gehacked is.quote:
Ik schaam me dood hahahaquote:
Daar trap ik heul niet in!quote:Op donderdag 25 september 2008 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat mijn account gehacked is.
Ik zal je er ff uitfilterenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat mijn account gehacked is.
Dan een maand lang voor straf met eten naar bed?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik schaam me dood hahahaAls mijn moeder dit wist...
![]()
Ik denk dat ze me gewoon keihard zou uitlachenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan een maand lang voor straf met eten naar bed?
Ik zie het nietquote:
Zou ze niet gewoon trots zijn op je spamrecord?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat ze me gewoon keihard zou uitlachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |