ik heb een jewel record 110, was ooit de bedoeling dat het een zuid amerikaanse bak zou worden, maar het is nu een gezelschapsaquarium waarin verschillende continenten vredig samenlevenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De huisjes en grotten enzo worden altijd zo glibberig
* KapiteinGasthof tropisch aquarium gehad heeft
Wat heb je voor aquarium? Foto's?
Je hebt al een poes. Hebberdquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:16 schreef Muck het volgende:
Ik wil ook een kat
MPG (je leest toch wel terug) wanneer gaan we samenwonen?
het blijft jammer dat onze ksc-mascottes dood zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De huisjes en grotten enzo worden altijd zo glibberig
* KapiteinGasthof tropisch aquarium gehad heeft
Wat heb je voor aquarium? Foto's?
maar daar kan ik niet in het openbaar mee kroelenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt al een poes. Hebberd
En voor de rest: katten(<- haarbal)
Dat kan wel, je wilt het niet. Dat is wat anders.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
maar daar kan ik niet in het openbaar mee kroelen
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb een jewel record 110, was ooit de bedoeling dat het een zuid amerikaanse bak zou worden, maar het is nu een gezelschapsaquarium waarin verschillende continenten vredig samenleven
Op het menu in China, dan wel ja.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:19 schreef Klonk het volgende:
katten zijn tof
true, truequote:Op vrijdag 7 november 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan wel, je wilt het niet. Dat is wat anders.
Dan laat je het iemand anders doenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Om verder te kunnen gaan moet hij eea verleggen, klusje van een half uurtje voor hem. Maar hij heeft geen tijd of zin, dus het dak moet maar wachten.
Daar ben ik al naar op zoek dankjewelquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan laat je het iemand anders doen
Mooiquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Daar ben ik al naar op zoek dankjewel
waarom moet ik nu aan fawlty towers denken, the builders heet die aflevering volgens mijquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar ben ik al naar op zoek dankjewel
Fawlty Towersquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarom moet ik nu aan fawlty towers denken, the builders heet die aflevering volgens mij
snel inpakken en naar MPG (of zit dat er niet in dit weekend ?)quote:
Ik ga vanavond naar mijn ouders, want mijn vader is morgen jarig en ik wil er toch even langs.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
snel inpakken en naar MPG (of zit dat er niet in dit weekend ?)
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:50 schreef Pheno het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006303997/index.html
lekker rustig weekend dusquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar mijn ouders, want mijn vader is morgen jarig en ik wil er toch even langs.
vervolgens spring ik morgenochtend weer in de trein om naar MPG te gaan, die me vervolgens meeneemt naar bij jou om de hoek en dan gaan we vanuit daar naar Antwerpen
zondag zien we wel weer
gelukkig ben ik maandag en dinsdag vrijquote:
waarom zijn die afleveringen alleen leuk als je er zelf niet in zitquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarom moet ik nu aan fawlty towers denken, the builders heet die aflevering volgens mij
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga vanavond met mijn ouders bij mijn schoonouders eten. En morgen moet ik werken en zondag weet ik niet.
Dat weet ik niet, ze hebben één keer elkaar voorgesteld en op verjaardag gezeten maar had niet de indruk dat ze heule conversaties gehad hebben dus we zullen vanavond zien.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]kunnen jouw ouders en je schoonouders met elkaar opschieten?
![]()
Eet smakelijk alvast, en beter plan je niet teveel
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ze hebben één keer elkaar voorgesteld en op verjaardag gezeten maar had niet de indruk dat ze heule conversaties gehad hebben dus we zullen vanavond zien.
Nja we gaan eten en ik en vriendin zijn er ook dus we hebben sowieso wat te doenquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Spannend en leuk als je een beetje afstand kunt nemen
Hoop op het beste voor je
dat is beter dan ineens een kinderliedje in je hoofd hebbenquote:
mijn ouders en die van MPG hebben elkaar nog niet ontmoetquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ze hebben één keer elkaar voorgesteld en op verjaardag gezeten maar had niet de indruk dat ze heule conversaties gehad hebben dus we zullen vanavond zien.
Bijna anderhalf jaar.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:52 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn ouders en die van MPG hebben elkaar nog niet ontmoet
hoe lang heb je die vriendin nou boem?
Hmm, dan wordt het hier toch eens tijdquote:
Nou, weet je wat het hier is?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Ach, 't is toch een keer goed dan weet je meteen of ze elkaar liggen zoniet jammer dan, zo wel tof kun je je schoonouders ķķk uitnodigen op je verjaardagen.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is beter dan ineens een kinderliedje in je hoofd hebben
Lol @ je SYTYCD commentaarquote:
dat duurde bij ons ook zeker 4 jaar voordat ze elkaar voor het eerst zagenquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:52 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn ouders en die van MPG hebben elkaar nog niet ontmoet
hoe lang heb je die vriendin nou boem?
Ze kunnen zeggen wat ze willen maar de olifant...quote:
zit je nou ook al afkortingen tegen boem te gebruiken?quote:Lol @ je SYTYCD commentaar
mijn ouders en die van mijn ex hebben elkaar na 2 jaar gezien op mijn verjaardag,quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat duurde bij ons ook zeker 4 jaar voordat ze elkaar voor het eerst zagen![]()
we woonden al samen en ze kende elkaar alleen van foto´s
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze kunnen zeggen wat ze willen maar de olifant...
[..]
zit je nou ook al afkortingen tegen boem te gebruiken?
jij sletje
MIVJNWLHquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:00 schreef Klonk het volgende:
ik voel me een ouwe lul, ik kan al die afko´s niet volgen
Het is niet erg hoor, iedereen gaat een keer oud wordenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:00 schreef Klonk het volgende:
ik voel me een ouwe lul, ik kan al die afko´s niet volgen
quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zegt me niets, YT versie?
vlizoquote:En SYTYCD (so you think you can dance) is een alom bekende afkoNet zoals vlizo eigenlijk
quote:
Maar Ik Vind Je Nog Wel Lief Hoorquote:
En dat terwijl ik hem ter plekke bedachtquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik voel me opeens wel erg breezer nu ik niet eens over die afko na hoefde te denken
iwoquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar Ik Vind Je Nog Wel Lief Hoor
en ja, die bedacht ik ter plekke
Dat denk ik wel ja!quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:04 schreef Klonk het volgende:
dat liedje ga ik maandag promoten op het koor, zullen ze een briljant liedje vinden
dat verzinnen ze zelf wel, gooien met sambaballen terwijl je de trommel onderkwijltquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja!
er hoort nog een dansje bij ook
Mijn favo kinderliedjequote:
Hij heeft een logische breezer opbouwquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:05 schreef Muck het volgende:
[..]
En dat terwijl ik hem ter plekke bedacht
over mijn ex en straaljagers gesproken...quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:05 schreef Klonk het volgende:
sodekolere, er komen hier even een paar straaljagers laag over
alles trilde
dat is toch volkomen normaalquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:07 schreef Muck het volgende:
[..]
over mijn ex en straaljagers gesproken...
die is eens tegen een stilstaande auto opgefietst omdat ie naar 2 straaljagers keek die boven het dorp cirkelden
quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat verzinnen ze zelf wel, gooien met sambaballen terwijl je de trommel onderkwijlt
Die kende ik dan weer nietquote:
ik zal het aan MPG doorgeven, die geeft namelijk elke zondag zwemlesquote:Wat was ik gelukkig geweest als ik die kende toen ik nog zwemles gaf in NL![]()
[..]
das waarquote:Hij heeft een logische breezer opbouwniet zo moeilijk dus
ik heb het beter gedaan, voordat het centrum van Arnhem op de schop werd genomen was ik met Klonkette achterop in grote haast op weg naar het station, ik paste nog tussen die betonnen paaltjes door, haar knieen nietquote:
Te gek hequote:Op vrijdag 7 november 2008 14:14 schreef Muck het volgende:
ik heb een goudvis met zwemdiploma a...
KG, eikel! /mad
OMGquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb het beter gedaan, voordat het centrum van Arnhem op de schop werd genomen was ik met Klonkette achterop in grote haast op weg naar het station, ik paste nog tussen die betonnen paaltjes door, haar knieen niet
kende je dat niet?quote:
Die heb ik nog op video ergens bij mn moederquote:
Got jah, wij hadden de eerste 10 elpees in huisquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:23 schreef Klonk het volgende:
ik ben echt oud aan het worden, in mijn tijd ging kinderen voor kinderen nog over dromen en onbewoonde eilanden...
Volgens mij zat het tietenlied al op kvk13quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Got jah, wij hadden de eerste 10 elpees in huisHoever zijn ze tegenwoordig?
29 cds/bandjes/elpees zijn er uit ondertussenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Got jah, wij hadden de eerste 10 elpees in huisHoever zijn ze tegenwoordig?
Dat is flauwquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:48 schreef Muck het volgende:
Het is toch om te janken! Ik breek mijn record huis-station, valt de trein weer eens uit
meer regel dan uitzondering helaas bijquote:
Haastige spoed..quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:48 schreef Muck het volgende:
Het is toch om te janken! Ik breek mijn record huis-station, valt de trein weer eens uit
Mja ik weet het.. ik heb ook al een paar keer gehad.. Ik hoop dat het vanmiddag wel gewoon doet wat het moet doen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:52 schreef Muck het volgende:
[..]
meer regel dan uitzondering helaas bijsyntus
ga er maar niet vanuit... Al vanaf vanochtend 7 uur sein- en overgangstoringenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja ik weet het.. ik heb ook al een paar keer gehad.. Ik hoop dat het vanmiddag wel gewoon doet wat het moet doen.
op de site staat niks dus stiekem hou ik nog hoopquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ga er maar niet vanuit... Al vanaf vanochtend 7 uur sein- en overgangstoringen
Ach, ik was gisteren een record aan het breken en kwam er halverwege achter dat mijn telefoon nog op kantoor lag... trein reed op tijd, maar zonder mij omdat ik telefoon toch maar ging ophalenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:48 schreef Muck het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |