iwoquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar Ik Vind Je Nog Wel Lief Hoor
en ja, die bedacht ik ter plekke
Dat denk ik wel ja!quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:04 schreef Klonk het volgende:
dat liedje ga ik maandag promoten op het koor, zullen ze een briljant liedje vinden
dat verzinnen ze zelf wel, gooien met sambaballen terwijl je de trommel onderkwijltquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja!
er hoort nog een dansje bij ook
Mijn favo kinderliedjequote:
Hij heeft een logische breezer opbouwquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:05 schreef Muck het volgende:
[..]
En dat terwijl ik hem ter plekke bedacht
over mijn ex en straaljagers gesproken...quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:05 schreef Klonk het volgende:
sodekolere, er komen hier even een paar straaljagers laag over
alles trilde
dat is toch volkomen normaalquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:07 schreef Muck het volgende:
[..]
over mijn ex en straaljagers gesproken...
die is eens tegen een stilstaande auto opgefietst omdat ie naar 2 straaljagers keek die boven het dorp cirkelden
quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat verzinnen ze zelf wel, gooien met sambaballen terwijl je de trommel onderkwijlt
Die kende ik dan weer nietquote:
ik zal het aan MPG doorgeven, die geeft namelijk elke zondag zwemlesquote:Wat was ik gelukkig geweest als ik die kende toen ik nog zwemles gaf in NL![]()
[..]
das waarquote:Hij heeft een logische breezer opbouwniet zo moeilijk dus
ik heb het beter gedaan, voordat het centrum van Arnhem op de schop werd genomen was ik met Klonkette achterop in grote haast op weg naar het station, ik paste nog tussen die betonnen paaltjes door, haar knieen nietquote:
Te gek hequote:Op vrijdag 7 november 2008 14:14 schreef Muck het volgende:
ik heb een goudvis met zwemdiploma a...
KG, eikel! /mad
OMGquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb het beter gedaan, voordat het centrum van Arnhem op de schop werd genomen was ik met Klonkette achterop in grote haast op weg naar het station, ik paste nog tussen die betonnen paaltjes door, haar knieen niet
kende je dat niet?quote:
Die heb ik nog op video ergens bij mn moederquote:
Got jah, wij hadden de eerste 10 elpees in huisquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:23 schreef Klonk het volgende:
ik ben echt oud aan het worden, in mijn tijd ging kinderen voor kinderen nog over dromen en onbewoonde eilanden...
Volgens mij zat het tietenlied al op kvk13quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Got jah, wij hadden de eerste 10 elpees in huisHoever zijn ze tegenwoordig?
29 cds/bandjes/elpees zijn er uit ondertussenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Got jah, wij hadden de eerste 10 elpees in huisHoever zijn ze tegenwoordig?
Dat is flauwquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:48 schreef Muck het volgende:
Het is toch om te janken! Ik breek mijn record huis-station, valt de trein weer eens uit
meer regel dan uitzondering helaas bijquote:
Haastige spoed..quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:48 schreef Muck het volgende:
Het is toch om te janken! Ik breek mijn record huis-station, valt de trein weer eens uit
Mja ik weet het.. ik heb ook al een paar keer gehad.. Ik hoop dat het vanmiddag wel gewoon doet wat het moet doen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:52 schreef Muck het volgende:
[..]
meer regel dan uitzondering helaas bijsyntus
ga er maar niet vanuit... Al vanaf vanochtend 7 uur sein- en overgangstoringenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja ik weet het.. ik heb ook al een paar keer gehad.. Ik hoop dat het vanmiddag wel gewoon doet wat het moet doen.
op de site staat niks dus stiekem hou ik nog hoopquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ga er maar niet vanuit... Al vanaf vanochtend 7 uur sein- en overgangstoringen
Ach, ik was gisteren een record aan het breken en kwam er halverwege achter dat mijn telefoon nog op kantoor lag... trein reed op tijd, maar zonder mij omdat ik telefoon toch maar ging ophalenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:48 schreef Muck het volgende:
het schijnt dat de storing tussen doetinchem en winterswijk ligt, dus misschien heb je mazzel...quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:58 schreef Fha het volgende:
[..]
op de site staat niks dus stiekem hou ik nog hoopen anders strand ik zometeen op zutphen.. jottem. ik moet met syntus van zutphen richting winterswijk
Jeumig.. klinkt gezelligquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Eerder op de dag hier gruwelijk noodweer gehad, en wederom een flinke windhoos. Het weer was te slecht om foto's te maken bij daglicht, dus morgenochtend eens kijken. Zonet zag ik dat er hele straten zonder bomen staan nu, en dat er van enkele faculteiten op het universiteits-terrein geen dicht dak meer op zit. De stroom is in die buurt ook nog altijd uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |