ik heb een jewel record 110, was ooit de bedoeling dat het een zuid amerikaanse bak zou worden, maar het is nu een gezelschapsaquarium waarin verschillende continenten vredig samenlevenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De huisjes en grotten enzo worden altijd zo glibberig
* KapiteinGasthof tropisch aquarium gehad heeft
Wat heb je voor aquarium? Foto's?
Je hebt al een poes. Hebberdquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:16 schreef Muck het volgende:
Ik wil ook een kat
MPG (je leest toch wel terug) wanneer gaan we samenwonen?
het blijft jammer dat onze ksc-mascottes dood zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De huisjes en grotten enzo worden altijd zo glibberig
* KapiteinGasthof tropisch aquarium gehad heeft
Wat heb je voor aquarium? Foto's?
maar daar kan ik niet in het openbaar mee kroelenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt al een poes. Hebberd
En voor de rest: katten(<- haarbal)
Dat kan wel, je wilt het niet. Dat is wat anders.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
maar daar kan ik niet in het openbaar mee kroelen
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb een jewel record 110, was ooit de bedoeling dat het een zuid amerikaanse bak zou worden, maar het is nu een gezelschapsaquarium waarin verschillende continenten vredig samenleven
Op het menu in China, dan wel ja.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:19 schreef Klonk het volgende:
katten zijn tof
true, truequote:Op vrijdag 7 november 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan wel, je wilt het niet. Dat is wat anders.
Dan laat je het iemand anders doenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Om verder te kunnen gaan moet hij eea verleggen, klusje van een half uurtje voor hem. Maar hij heeft geen tijd of zin, dus het dak moet maar wachten.
Daar ben ik al naar op zoek dankjewelquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan laat je het iemand anders doen
Mooiquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Daar ben ik al naar op zoek dankjewel
waarom moet ik nu aan fawlty towers denken, the builders heet die aflevering volgens mijquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar ben ik al naar op zoek dankjewel
Fawlty Towersquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarom moet ik nu aan fawlty towers denken, the builders heet die aflevering volgens mij
snel inpakken en naar MPG (of zit dat er niet in dit weekend ?)quote:
Ik ga vanavond naar mijn ouders, want mijn vader is morgen jarig en ik wil er toch even langs.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
snel inpakken en naar MPG (of zit dat er niet in dit weekend ?)
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:50 schreef Pheno het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006303997/index.html
lekker rustig weekend dusquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar mijn ouders, want mijn vader is morgen jarig en ik wil er toch even langs.
vervolgens spring ik morgenochtend weer in de trein om naar MPG te gaan, die me vervolgens meeneemt naar bij jou om de hoek en dan gaan we vanuit daar naar Antwerpen
zondag zien we wel weer
gelukkig ben ik maandag en dinsdag vrijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |