het schijnt dat de storing tussen doetinchem en winterswijk ligt, dus misschien heb je mazzel...quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:58 schreef Fha het volgende:
[..]
op de site staat niks dus stiekem hou ik nog hoopen anders strand ik zometeen op zutphen.. jottem. ik moet met syntus van zutphen richting winterswijk
Jeumig.. klinkt gezelligquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Eerder op de dag hier gruwelijk noodweer gehad, en wederom een flinke windhoos. Het weer was te slecht om foto's te maken bij daglicht, dus morgenochtend eens kijken. Zonet zag ik dat er hele straten zonder bomen staan nu, en dat er van enkele faculteiten op het universiteits-terrein geen dicht dak meer op zit. De stroom is in die buurt ook nog altijd uit.
Gelukkig woon je niet in die buurt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Eerder op de dag hier gruwelijk noodweer gehad, en wederom een flinke windhoos. Het weer was te slecht om foto's te maken bij daglicht, dus morgenochtend eens kijken. Zonet zag ik dat er hele straten zonder bomen staan nu, en dat er van enkele faculteiten op het universiteits-terrein geen dicht dak meer op zit. De stroom is in die buurt ook nog altijd uit.
Treinen in nederlandquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:03 schreef Muck het volgende:
[..]
het schijnt dat de storing tussen doetinchem en winterswijk ligt, dus misschien heb je mazzel...
Dudequote:Op vrijdag 7 november 2008 15:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Hij fokt, dus ik gok van wel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
DudeEn jij bent wel veilig?
Vanavond om 9 uur in de Bierstindl in Innsbruckquote:
Ik hoop het.. dan zal ik meteen even doorgeven dat jij ook een trein eist..quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:03 schreef Muck het volgende:
[..]
het schijnt dat de storing tussen doetinchem en winterswijk ligt, dus misschien heb je mazzel...
en we zijn nog een van de besten ter wereld ook. Tis om te janken!quote:
als ik hier weg kom welquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vanavond om 9 uur in de Bierstindl in InnsbruckAls je nu vertrekt ben je er een uur of 10. Slaapplek verzorg ik wel
inmiddels ben ik in zevenaar, maar verder gaat deze trein nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hoop het.. dan zal ik meteen even doorgeven dat jij ook een trein eist..
Mijn geest post ditquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
DudeEn jij bent wel veilig?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mijn geest post dit![]()
Nee, niets aan het handje, was dan ook een dikke kilometer verderop. Voldoende marge dus, ook geen vliegende objecten gezien terwijl er toch behoorlijk wat reclameborden en spandoeken in de verkeerslichten hangen
Wat was leuk? En wat gegeten? Koffie?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, dit was leuk
en lekker gegeten net
Ja, als je afrika bekijkt kan het altijd slechter.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:10 schreef Muck het volgende:
[..]
en we zijn nog een van de besten ter wereld ook. Tis om te janken!
Ben naar een Thailandfestival geweest hierquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat was leuk? En wat gegeten? Koffie?
Mmm koffiequote:Op vrijdag 7 november 2008 15:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat was leuk? En wat gegeten? Koffie?
dat is inderdaad lekkerquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben naar een Thailandfestival geweest hier
Veel standjes met heel lekker eten en andere leuke dingen.
Ik had Phad Thai
het is zo'n ongelofelijke kutmaatschappij hequote:Op vrijdag 7 november 2008 15:20 schreef Californium het volgende:
Leuk om in zevenaar vast te zitten met de trein.....heb ik ook een keer gehad
maar door het noodweer hadden ze ook geen bussen ingezet
tis dat ik met een vriendin die toevallig naar diem moest mee kon rijden, anders had ik daar moeten slapen op station
![]()
syntus
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben naar een Thailandfestival geweest hier
Veel standjes met heel lekker eten en andere leuke dingen.
Ik had Phad Thai
Hoii Caliquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:20 schreef Californium het volgende:
Leuk om in zevenaar vast te zitten met de trein.....heb ik ook een keer gehad
maar door het noodweer hadden ze ook geen bussen ingezet
tis dat ik met een vriendin die toevallig naar diem moest mee kon rijden, anders had ik daar moeten slapen op station
![]()
syntus
En snert! Niet vergetenquote:
Voor mij met veel honing alsjeblieftquote:
* Fha geeftquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Voor mij met veel honing alsjeblieft
Ik lust alleen thee als mn keel kapot isquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:27 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha geeft
van thee met honing word ik echt zoo misselijk
Hee, als ik jou was zou ik maar heel goed op mijn woorden letten knulletjequote:Op vrijdag 7 november 2008 14:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is niet erg hoor, iedereen gaat een keer oud worden
Jij loopt gewoon wat voor op ons
is toch belachelijk? Ik weet nog goed dat er vorig jaar een trein kapot stond op dat stuk enkelspoor tussen zevenaar en diem. 2 dagen muurvast gezeten terwijl ik eigenlijk een optreden hadquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:25 schreef Californium het volgende:
Klopt Muck.... je bent gewoon afhankelijk van de syntusen daar kun je gewoon niet op vertrouwen
Partyquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:25 schreef Californium het volgende:
Klopt Muck.... je bent gewoon afhankelijk van de syntusen daar kun je gewoon niet op vertrouwen
O KG
Nu weer werken
zin in vanavond![]()
![]()
party party
Voel jij je zo oud dan damequote:Op vrijdag 7 november 2008 15:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee, als ik jou was zou ik maar heel goed op mijn woorden letten knulletje.
de 19equote:Op vrijdag 7 november 2008 15:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik lust alleen thee als mn keel kapot is
Doe mij verder maar gewoon koffie met snert
Koffie met snert.. slechte combi. Thee met snertquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik lust alleen thee als mn keel kapot is
Doe mij verder maar gewoon koffie met snert
Waar het hart van vol isquote:
Doe mij egaal wat maar met snertquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Koffie met snert.. slechte combi. Thee met snert
je bent aan het verduitsen!quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Doe mij egaal wat maar met snert
nee geloof het niet.. Misschien in een ander topic?quote:
Heb heul nix met duitsers te maken hierquote:
ik zaterdag daar?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:33 schreef Klonk het volgende:
ik hier ?
Jij hier?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:34 schreef Klonk het volgende:
ah, de heren straaljagerpiloten zijn klaar en kwamen weer terug
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |