* Fha geeftquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Voor mij met veel honing alsjeblieft
Ik lust alleen thee als mn keel kapot isquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:27 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha geeft
van thee met honing word ik echt zoo misselijk
Hee, als ik jou was zou ik maar heel goed op mijn woorden letten knulletjequote:Op vrijdag 7 november 2008 14:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is niet erg hoor, iedereen gaat een keer oud worden
Jij loopt gewoon wat voor op ons
is toch belachelijk? Ik weet nog goed dat er vorig jaar een trein kapot stond op dat stuk enkelspoor tussen zevenaar en diem. 2 dagen muurvast gezeten terwijl ik eigenlijk een optreden hadquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:25 schreef Californium het volgende:
Klopt Muck.... je bent gewoon afhankelijk van de syntusen daar kun je gewoon niet op vertrouwen
Partyquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:25 schreef Californium het volgende:
Klopt Muck.... je bent gewoon afhankelijk van de syntusen daar kun je gewoon niet op vertrouwen
O KG
Nu weer werken
zin in vanavond![]()
![]()
party party
Voel jij je zo oud dan damequote:Op vrijdag 7 november 2008 15:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee, als ik jou was zou ik maar heel goed op mijn woorden letten knulletje.
de 19equote:Op vrijdag 7 november 2008 15:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik lust alleen thee als mn keel kapot is
Doe mij verder maar gewoon koffie met snert
Koffie met snert.. slechte combi. Thee met snertquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik lust alleen thee als mn keel kapot is
Doe mij verder maar gewoon koffie met snert
Waar het hart van vol isquote:
Doe mij egaal wat maar met snertquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Koffie met snert.. slechte combi. Thee met snert
je bent aan het verduitsen!quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Doe mij egaal wat maar met snert
nee geloof het niet.. Misschien in een ander topic?quote:
Heb heul nix met duitsers te maken hierquote:
ik zaterdag daar?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:33 schreef Klonk het volgende:
ik hier ?
Jij hier?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:34 schreef Klonk het volgende:
ah, de heren straaljagerpiloten zijn klaar en kwamen weer terug
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |