/care. Gaat erom dat het geen Twix moet heten.quote:
Ik vroeg me alleen af of ik die originele, betere naam soms verkeerd onthouden hadquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:10 schreef OA het volgende:
[..]
/care. Gaat erom dat het geen Twix moet heten.
Ja, dat heb jequote:Op vrijdag 7 november 2008 09:11 schreef DaMart het volgende:
Ik vroeg me alleen af of ik die originele, betere naam soms verkeerd onthouden had.
Eensch! Deze koffiejunk drinkt dan ook gewoon zwarte koffie, het pure spul, ook zonder suiker dus.quote:
En zo hoort hetquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Eensch! Deze koffiejunk drinkt dan ook gewoon zwarte koffie, het pure spul, ook zonder suiker dus.
![]()
"net zo min"?quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik drink wel koffie met melk want de koffie is hier zwart niet te zuipen. Met melk niettemin maar wel iets beter.
Gij f*cking heidenquote:
nee, hebben ze de boel al opgestuurd dan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen![]()
Heb je de cd van Promoe etc al binnen Brand?
Je herinnering is een LULquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:37 schreef DaMart het volgende:
Ok, mijn herinnering heeft mij onjuist geïnformeerd dus.
een SLAPPEquote:
check PMquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Geen idee. Als ie tof is moet je het even zeggen.
meeste mensen zeggen/zeiden raiderS omdat er 2 in een pakje zaten. men maakte er dus automatisch meervoud van.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ok, mijn herinnering heeft mij onjuist geïnformeerd dus.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:19 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van donderdag 6 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
09. 167 Pheno
13. 153 Californium
18. 132 boem-dikkie
32. 099 KapiteinGasthof
35. 098 Fha
38. 094 Muck
41. 090 Dr_Flash
41. 090 Klonk
76. 064 Houniet
85. 059 Frutsel
91. 058 MPG
91. 058 DaMart
Eens! maar goed, de KLB cijfergeilers zullen nu hun scherm wel weer vol met eiwitten hebben.quote:
Nee, door die powerFAIL.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:01 schreef OA het volgende:
Ik sta er niet in, door die tientallen posts achter de schermen...
Ja, en ik ben de Paashaasquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:05 schreef Ladylike het volgende:
Ik sta er niet in, door het leven dat ik leid
O ja, dan ben ik zelfs ingelopen op MPG!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:01 schreef OA het volgende:
Ik sta er niet in, door die tientallen posts achter de schermen...
Ook ja...quote:
dan heb ik die grote oren toch niet gezien hoorquote:
Gaan we nog meeten binnenkort beppie?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan heb ik die grote oren toch niet gezien hoor
Dat gaat niet lukken. Baas belde gisteren, zondag ook werkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we nog meeten binnenkort beppie?
Neem Fles op in je gezin:)quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken. Baas belde gisteren, zondag ook werken
Dus dan heb ik precies 2 uurtjes om iets voor mezelf (lees: met mijn gezin) te doen zondag
Dat zou best kunnen jaquote:
Ik zou de vlaai terugeisenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:38 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat na deze post:
[KSC #1.108] Met exclusieve galajurkfoto van Cali!
Dat zal ik onthouden![]()
Ah okee. Nou ja, kan gebeuren hequote:Op vrijdag 7 november 2008 10:31 schreef Ladylike het volgende:
Dat gaat niet lukken. Baas belde gisteren, zondag ook werken
Dus dan heb ik precies 2 uurtjes om iets voor mezelf (lees: met mijn gezin) te doen zondag
Cijferfappertquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, dan ben ik zelfs ingelopen op MPG!
Laten we daar nog maar even mee wachtenquote:
<insert must not fap plaatje />quote:
Ben jij de ketel in de relatie?quote:
Nee, want dan zou ik ook zwart zijn en ik heb vanochtend het vuil nog door het doucheputje gespoeld!quote:
Hoezo? je wilde toch uit je kippenhok? :pquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we daar nog maar even mee wachten
Nieuw haarkleurspoelinkje?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ik ook zwart zijn en ik heb vanochtend het vuil nog door het doucheputje gespoeld!
Ja maar ik moet eerst even op Fha oefenen voordat we meteen een trio doen. Dat weet je toch.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:52 schreef Ladylike het volgende:
Hoezo? je wilde toch uit je kippenhok? :p
*opent een Dr. Phil topic.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:55 schreef Ladylike het volgende:
oh ja.. oefening baart kunst
maar dat je Fha boven mij verkiest stelt me toch wel teleur hoor ;'(
Teveel oefening baart trouwens een kind, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:55 schreef Ladylike het volgende:
Daar ben ik mij inmiddels van bewustquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Teveel oefening baart trouwens een kind, maar dat terzijde.
Dat concludeer jij dan weerquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:55 schreef Ladylike het volgende:
Als van kleine probleempjes grote problemen worden gemaaktquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
als kleine probleempjes een groot probleem zijn..
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat concludeer jij dan weer
Die woont gewoon dichterbij, da's al.
vandaarquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ik moet eerst even op Fha oefenen voordat we meteen een trio doen. Dat weet je toch.
Dan WIL het niet begrijpen, mij ook primaquote:
Als mensen niet snappen dat wat voor hun een klein probleem is voor een ander een groot probleem kan zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Als van kleine probleempjes grote problemen worden gemaakt.
Ze melden zich meteen voor je, Pheno!quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:43 schreef Muck het volgende:
Weeeekend
En nog beter: einde van de tentamens
ik hoorde je lokroep alquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:42 schreef Pheno het volgende:
TETTEN!
GMTAquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze melden zich meteen voor je, Pheno!
[..]
Ga je hier nog meer over vertellen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als mensen niet snappen dat wat voor hun een klein probleem is voor een ander een groot probleem kan zijn
.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als mensen niet snappen dat wat voor hun een klein probleem is voor een ander een groot probleem kan zijn
martquote:
Dan gooi ik om half een even MSN aan om te horen wat er geroddeld isquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:48 schreef Muck het volgende:
[..]
mart
We hadden het vanmorgen nog over je
als het goed is ben ik dan net thuisquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan gooi ik om half een even MSN aan om te horen wat er geroddeld is.
*aait obelix over zijn bolletjequote:Op vrijdag 7 november 2008 11:56 schreef OA het volgende:
Werkwerkwerk en dat op vrijdag...![]()
Zeker geen VMRT vandaag... zelfs niet eens een poging daartoe.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:04 schreef Klonk het volgende:
in slaap vallen op de bank met je nek in standje onmogelijk, auuwww
Als mensen niet snappen dat een hotel zonder dak eigenlijk maar een camping met muren isquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je hier nog meer over vertellen?
* KapiteinGasthof massage aanbiedtquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:04 schreef Klonk het volgende:
in slaap vallen op de bank met je nek in standje onmogelijk, auuwww
Welk element is dan het "kleine" probleem in dit verhaal, en voor wie?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als mensen niet snappen dat een hotel zonder dak eigenlijk maar een camping met muren is
Het kleine probleem ligt bij de leverancier van de ontluchting. Om verder te kunnen gaan moet hij eea verleggen, klusje van een half uurtje voor hem. Maar hij heeft geen tijd of zin, dus het dak moet maar wachten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk element is dan het "kleine" probleem in dit verhaal, en voor wie?
quote:
quote:
De huisjes en grotten enzo worden altijd zo glibberigquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:15 schreef Klonk het volgende:
* Klonk de vissen blij gaat maken met een schoon huisje
vissenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:15 schreef Klonk het volgende:
* Klonk de vissen blij gaat maken met een schoon huisje
ik heb een jewel record 110, was ooit de bedoeling dat het een zuid amerikaanse bak zou worden, maar het is nu een gezelschapsaquarium waarin verschillende continenten vredig samenlevenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De huisjes en grotten enzo worden altijd zo glibberig
* KapiteinGasthof tropisch aquarium gehad heeft
Wat heb je voor aquarium? Foto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |