SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
als je het niet gewend bent is dat idd lekker op tijd jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 06:18 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik zei gisteren tegen de systeembeheerder, die de server komt vervangen, dat ik wel om 8 uur zou beginnen vandaag... maar half zes opstaan is eigenlijk best wel heel erg vroeg.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 06:18 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik zei gisteren tegen de systeembeheerder, die de server komt vervangen, dat ik wel om 8 uur zou beginnen vandaag... maar half zes opstaan is eigenlijk best wel heel erg vroeg.
netjes op tijdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 06:18 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Nee, ik neuk met mijn vrouw ipv met haar te chatten op Fok.quote:
Ook je pielemuisje onder de randjes wassenquote:
Oeh, dat is uitslapen voor mijquote:Op donderdag 30 oktober 2008 06:18 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik neuk met mijn vrouw ipv met haar te chatten op Fok.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook je pielemuisje onder de randjes wassen
"Gewoon niet hierop klikken in het vervolg, klapmongool dat je bent!"quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:44 schreef Pheno het volgende:
Zo. Nu even nog een userfriendly message maken, dan is er weer een bug geplet.
Lijkt me een duidelijk bericht naar de gebruiker. Die houden we erin !quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"Gewoon niet hierop klikken in het vervolg, klapmongool dat je bent!"
Ik had al gedoucht. Ik moest alleen nog tanden poetsen en haar doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook je pielemuisje onder de randjes wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |