'tis toch niet koudquote:

Jazekegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:46 schreef Muck het volgende:
Zeg mikiwaster, mag mijn nieuwe UI in de OP?

Danku wel. Heb 1 note, ik ga geen geld betalen om mijn notes te kunnen bekijkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
AC, hier kan je je notes vinden http://www.fok.nl/shop/

MPzachteGquote:

Dat is iets andersquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:50 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Heb je liever geen zomertemperatuur?

Je riep me toch?quote:

Zo he!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pff..
afgelopen nacht vergeten te slapen, vandaag iemand naar Munchhen brengen, vervolgens in een dodelijke file terechtkomen... 2 uur stilgestaan
Tis dat ik red bull genoeg had,..

Mooie omschrijvingquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:13 schreef BrandX het volgende:
Goeie TT, hoewel het vandaag niet echt koud was.
Heb vanavond zelfs bij Florencia op het terras buiten koffie gedronken met een vriend
n.b.: Florencia is een Italiaanse ijs- annex koffietent. Ze verkopen daar slechts drie soorten koffie:
1. Normaal (dat is caffe latte)
2. Capuccino
3. Zwart (moet je speciaal om vragen, anders krijg je dus de 'Normaal' onder 1.
en je betaald slechts 1 euro voor een perfect bakkie uit een ouderwetse koffiemachine. Zo'n onwijs grote met twee grote hoge, tja pilaren zou ik het willen noemen.

quote:
 Ja goed hoor. Beetje druk hier en daar. En morgen m'n eerste werkdag op mijn nieuwe werk
 Ja goed hoor. Beetje druk hier en daar. En morgen m'n eerste werkdag op mijn nieuwe werk  Hoe is het met jou verder?
 Hoe is het met jou verder?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |