geweldig! Hoeveel kost je per uur?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gawd nu zijn er allemaal linkjes van gemaakt..wat een ellende
Enniehow..ik ben vanmorgen weer productief bezig geweest. Op bestelling, 24 cupcakes met Hello Kitty
[ afbeelding ]
Doe je mijn taarten er ook in?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:38 schreef Isabeau het volgende:
Mooie cupcakes idd en als ik tijd heb vannacht zal ik eens met de OP bezig gaan
*verliefd isquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Enniehow..ik ben vanmorgen weer productief bezig geweest. Op bestelling, 24 cupcakes met Hello Kitty
[ afbeelding ]
En deze mopjes waren dus voor mijn dochter bestemd om te trakteren op school!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
[ afbeelding ]
thanks! Nee, het zijn mini-smartiesquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:23 schreef PM-girl het volgende:
Leuk en vrolijk Muck! Zijn het Skittles die erop zitten?
Ik vind hem haske leukquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:01 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Cheaten mag best bij je eerste taart, maar volgende keer willen we eigen gebakken spul en eigengemaakte decoratie..godver![]()
![]()
ow en dit is mijn creatie van vandaag...ben niet tevreden, beetje een kindertaart![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helpt het als ik zeg dat ik die kerstballetjes zelf heb gedraaid, zelf nat heb gemaakt en door de spikkels heb gehaald ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:01 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Cheaten mag best bij je eerste taart, maar volgende keer willen we eigen gebakken spul en eigengemaakte decoratie..godver![]()
![]()
ow en dit is mijn creatie van vandaag...ben niet tevreden, beetje een kindertaart![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:11 schreef SHE het volgende:
Ik ging een roosje maken en toen werd het een kut.
whehequote:Op vrijdag 7 november 2008 16:11 schreef SHE het volgende:
Helpt het als ik zeg dat ik die kerstballetjes zelf heb gedraaid, zelf nat heb gemaakt en door de spikkels heb gehaald ?
Ik kan niet decoreren; serieus. Ik ging een roosje maken en toen werd het een kut. Taarten maken is voor serieuze mensen denk ik. Ik werd er melig van en ik heb echt NUL geduld.
Vies hè. Ik vind het ook leuker om te maken dan om te etenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:14 schreef SHE het volgende:
En ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vind rolfondant echt smerig zoet. Echt bah.
Nu hoe ik niet van zoet en ook niet van taartdus wellicht dat een ander het wel zou lusten?
Ja, ik ook. Ik lust gewoon echt geen taart.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vies hè. Ik vind het ook leuker om te maken dan om te eten
Ik vind hem mooi, SHE. Hij ziet er significant beter uit dan mijn eerste probeersel
Ikea heeft grote ronde draai plateau's. Werkt prima!quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:36 schreef SHE het volgende:
Dan heb ik nog een vraag; waar haal ik zo'n taart houd ding wat ik rond kan draaien? Zoals in dat youtube filmpje in de OP ( having fun with fondant )
Het was voor de taart nl een crime om hem mooi af te werken, omdat je er lastig bij kan.
Oh ja, dit wilde ik nog ff aanhalen..invetten??quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:53 schreef PM-girl het volgende:
En goed blijven aanvetten met bakspray oid.
Misschien scheurt het ook vanwege het te droog zijn? In dat geval is een paar seconden magnetron de uitkomst.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:30 schreef Brighteyes het volgende:
Bla! Da's precies de taart die ik in gedachten heb voor Sasha's verjaardag!
de vorm van de kerstboom rollen, die op de achterkant van een penceel zetten en met een schaartje met kromme punt steeds rondom inknippenquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:49 schreef Nouwk het volgende:
Mooie taart trouwens BlaBla, hoe heb je die kerstboom gefabriceerd?
Ik vind hem wel erg leuk geworden!quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:01 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat leuk om te zienquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hier de filpmjes van de sneeuwpop en de kerstboom
kerstboom
Sneeuwpop
Ik bedoel met aanvetten dat je je werkblad of handen even insprayt. Ik heb bakspray van Oetker, maar ik zie op de filmpjes ook wel blikken van grisco oid.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh ja, dit wilde ik nog ff aanhalen..invetten??
Ik heb gewoon bloem gebruikt om 'm niet te laten plakken en niet verder aangevet ofzo.
Is dat wel nodig?
Bedankt voor de tip, volgende keer maar proberenquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik had de cacao weggelaten uit de cupcakes, alleen gesmolten chocola lijkt me voldoende
Melk hoort niet in cake dus dat klopt. Ik vermoed dat het aan de gesmolten chocola ligt. Waarschijnlijk heb je de reactie tussen de bloem en eieren verstoord door er hete, vloeibare chocolade door te mengen. Doe er volgende keer de chocola fijngehakt door en niet meer dan een paar eetlepels cacao, dan moet het goed gaan.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:22 schreef VegaKip het volgende:
Ik had hetzelfde beslag als de vanille, heb er alleen wat cacao en gesmolten chocolade doorgedaan, en ze zijn superdroog...Iemand enig idee wat ik daaraan kan doen?
Versieren komt een volgende keer wel
Ik heb maar 1 theelepel cacao gebruikt voor die 8 cupcakes dus te veel cacao zal het niet geweest zijn denk ikquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Melk hoort niet in cake dus dat klopt. Ik vermoed dat het aan de gesmolten chocola ligt. Waarschijnlijk heb je de reactie tussen de bloem en eieren verstoord door er hete, vloeibare chocolade door te mengen. Doe er volgende keer de chocola fijngehakt door en niet meer dan een paar eetlepels cacao, dan moet het goed gaan.
Een extra eidooier toevoegenquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:22 schreef VegaKip het volgende:
Ik had hetzelfde beslag als de vanille, heb er alleen wat cacao en gesmolten chocolade doorgedaan, en ze zijn superdroog...Iemand enig idee wat ik daaraan kan doen?
Ik denk dat ik voor de gehakte chocola ga, bij deze proefde ik ook bijna geen chocolaquote:
Das ook neit zo raar met maar 1 theelepel cacao, ze zijn ook super licht. Ik zou zeker voor een eetlepel of 3 gaan minimaal. Als je van biscuitdeeg chocoladedeeg wilt maken dan is het advies om 1 eidooier toe te voegen tegen het droog worden dus met cupcakes moet dat volgens mij ook werken. Gehakte chocola kan natuurlijk ook maar van cacao krijg je toch een wat puurdere chocoladesmaak..quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:24 schreef VegaKip het volgende:
Ik denk dat ik voor de gehakte chocola ga, bij deze proefde ik ook bijna geen chocolaMaar toch bedankt
Ik had er ook nog gesmolten chocola doorgedaan he, niet alleen die theelepel cacaoquote:Op zondag 9 november 2008 09:25 schreef Trusten het volgende:
[..]
Das ook neit zo raar met maar 1 theelepel cacao, ze zijn ook super licht. Ik zou zeker voor een eetlepel of 3 gaan minimaal. Als je van biscuitdeeg chocoladedeeg wilt maken dan is het advies om 1 eidooier toe te voegen tegen het droog worden dus met cupcakes moet dat volgens mij ook werken. Gehakte chocola kan natuurlijk ook maar van cacao krijg je toch een wat puurdere chocoladesmaak..
Anyway, zelf weten natuurlijk
quote:Die vlinders zijn gemaakt met patchwork cutters (butterflies, ladybirds & bees), en dan met gumpaste van Wilton. Je kan het ook (goed) met mexican paste doen, de andere gumastes vind ik wat minder werken (dan moet je dus echt mexican nemen).
Dan op een gevouwen kartonnetje laten drogen (voor de hoek van de vleugels) en dan beschilderen.
That's it smile
copy/paste uit mijn taartbak-tekstbestandje:quote:Op maandag 10 november 2008 16:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kan iemand een linkje naar zelf biscuits maken in de OP zetten? Ik kan het echt niet vinden en ook niet met google
Als je wilt, voeg ik hem ook wel even toe aan de wikiquote:Kapsel:
Klop in een kom 4 eidooiers met 35 gram suiker tot een luchtige creme, die als een dik lint van de garde loopt.
Klop in een vetvrije kom met een schone garde 4 eiwitten met een snufje zout heel stijf.
Voeg tijdens het kloppen geleidelijk 55 g suiker en 2 zakjes vanillesuiker toe.
Schep het eiwit en twee theelepels citroenrasp op de dooiercreme.
Zeef er 60 g bloem en 40 g maizena boven.
Spatel alles luchtig door elkaar.
Bedek de bodem van een springvorm met bakpapier en vet het met Blue Band in.
Giet hierop het beslag en strijk het glad.
Bak de biscuitbodem in het midden van een voorverwarmde oven van 165 graden in ca. 50 minuten gaar.
Laat de bodm eerst in de vorm iets afkoelen en stort deze dan op een taartrooster.
Laat de bodem afkoelen.
Ja! een ruime eetlepel, zoals in het recept stond. Misschien moet ik er volgende keer nog wat meer bijdoen... Ik had zelf een beetje het idee dat het aan de marshmellows lag, maar dat lijkt me zo vreemd..quote:Op maandag 10 november 2008 15:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
had je er wel wat water door gedaan?
Het kan hoor, sommige marshmellows smelten gewoon niet zo goedquote:Op maandag 10 november 2008 18:16 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Ja! een ruime eetlepel, zoals in het recept stond. Misschien moet ik er volgende keer nog wat meer bijdoen... Ik had zelf een beetje het idee dat het aan de marshmellows lag, maar dat lijkt me zo vreemd..
Ok!quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het verhaal is niet zo bijzonder, een tietengek die jarig is
Wat slim! En leuk, die heb ik ook, dat opent perspectieven...!quote:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20057255quote:Op donderdag 13 november 2008 13:30 schreef Stansfield het volgende:
Waar op de site staan die? Die heb ik nog nooit zien liggen bij de ikea in amersfoort.
Tnx. Ik heb er al wat bij dille en kamille gezien. Maar eens even bekijken hoe groot deze precies zijn. Liggen die gewoon bij de kookspullen?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:47 schreef Trusten het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20057255
Nee, pas na 45 minuten heb ik de oven voor het eerst opengedaan.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:25 schreef ftt1989 het volgende:
@maeghan, mijn vriendin maakt erg veel taarten gemiddeld 2 per week ook voor klanten enz. ze gebruikt hier ook die biscuitmix, maar bij haar is die altijd perfect gaar na 35 minuten, heb je mischien de oven open gedaan tijdens het bakken?
Een 'standaard'springvorm van 24 cm doorsnee (24 cm was de maat die op de verpakking werd aangegeven).quote:Op woensdag 12 november 2008 21:56 schreef Nouwk het volgende:
Maeghan, hoe groot en hoe hoog was je vorm? Prik er anders in het midden een schone spijker in, die geleid warmte zodat het midden ook gaar wordt. Laat je oven in stappen 'bakken', dus de temperatuur iets lager beginnen en dan opbouwen, duurt wel iets langer maar dan stort het niet inIk gebruik mix van de bakzolder, die is nog nooit mislukt!
Oeh, moet ik in gedachten houden voor Sinterklaasquote:Op donderdag 13 november 2008 08:59 schreef Taartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit boek heb ik gisteren besteld, ben er erg nieuwsgierig naar! Is er hier toevallig ook iemand die hem heeft?
Is ie er niet in het Nederlands?quote:Op donderdag 13 november 2008 08:59 schreef Taartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit boek heb ik gisteren besteld, ben er erg nieuwsgierig naar! Is er hier toevallig ook iemand die hem heeft?
Ik heb dat ook eens gehad, kapsels kwamen niet los en ik was heel voorzichtig aan het peuren om ze er toch uit te krijgen. Toen ik wanhoop nabij was gewoon m`n hand erin en graaien, en ik heb ze er nog nooit zo netjes uit gekregenquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:04 schreef PM-girl het volgende:
Mijn bolkapsel is mislukt, het komt niet uit de schaal. Volgende keer bakpapier erin leggen denk ik, dan komt het er sowieso uit.
Het kapsel ruikt ook naar gebakken ei, dan lijkt het me niet (meer) goed?
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/viewforum.php?id=3quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:01 schreef SHE het volgende:
Ja leuk, maar ik kan dat soort dingen dus niet zelf verzinnen he! Ik moet het eerst gezien hebben voor ik het na kan maken
Hoe verzinnen jullie dat?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:03 schreef Trusten het volgende:
[..]
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/viewforum.php?id=3
Is ook zo; en ik moet het toch ergens lerenquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
beter goed gejat dan slecht verzonnen
Nou, ik hou me van harte aanbevolen!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
tremperen is niet altijd nodig maar áls je het wil doen is een verstuiver wel een goede. Als je een echt leuk boek wil om de kunst af te kijken moet je 'hoe versier ik een lekker koekje' van peggy Porschen hebben, hoewel die in het nederlands nauwelijks meer verkrijgbaar is.
Ik heb hem wel deels ingescand, voor wie hem graag wil.
Me 2quote:Op zondag 16 november 2008 15:51 schreef Muck het volgende:
Nou, ik hou me van harte aanbevolen!
Ja, ik heb het voor de sneeuman taart echt een paar keer ff paar sec in de magnetron gedaan en dat werkte prima.quote:Op maandag 17 november 2008 21:53 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb vandaag een lekker taartje gegeten van iemand anders, met een hard chocolaagje binnenin. Dat was ook lekker!
Is rolfondant net als mmf in de magnetron te verzachten, meerdere keren?
http://www.bol.com/nl/p/b(...)005009186/index.htmlquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:08 schreef SHE het volgende:
En weten jullie een goed boek voor marsepein/fondant decoraties? Vind ik makkelijker dan laptop er steeds naast houden. Dus een boek waarin dingen staan als bouwen van bloemen, linten, beestjes, autootjes etc.
sterren zijn ook gewoon heel vrolijkquote:Op donderdag 20 november 2008 19:37 schreef soares het volgende:
hahaha, is leuk he, me volgende taart wil ik alleen maar sterren, allemaal verschillende kleuren...
(ja ik heb wat met sterren)
heel even in de magnetron leggen, dan issie weer kneedbaarquote:Op donderdag 20 november 2008 19:40 schreef ijsmeis het volgende:
Wat straks bekleed, Maeghan. Ziet er goed uit.
En jouw taartjes zijn werkelijk schattig, soares.
Mijn fondant is trouwens flink aan het verharden. Kan ik daar nog iets aan doen?
Magnetron, 10-20 seconden, echt waar!quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:31 schreef CalamityJane het volgende:
Mijn MMF ligt in de koelkast en is inmiddels keihard, maar ik ga hem gewoon op kamertemperatuur laten komen voor ik hem gebruik en eventueel, net als met klei, met wat water kneden. Dan hoop ik dat hij weer zacht wordt. Met klei lukt dat ook, tenslotte.
Hoop het niet, heb nu de botercreme gemixt met 4vruchtenjam, en dat is best jammie!quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ehm, smelt de fondant niet van jam en chocopasta?...dat soort dingen kun je toch niet gebruiken om af te smeren?
Als je jam en botercreme lekker lang mixt op hoge snelheid, heeft het nog steeds de 'mechanische eigenschappen (quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ehm, smelt de fondant niet van jam en chocopasta?...dat soort dingen kun je toch niet gebruiken om af te smeren?
Ah okequote:Op zaterdag 22 november 2008 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
Als je jam en botercreme lekker lang mixt op hoge snelheid, heeft het nog steeds de 'mechanische eigenschappen () van botercreme, maar niet meer zo'n onwijze botersmaak. Ik vond het echt een succes!
Oei, die kunnen zo mijn mond in in een kookboek, wat een lekkere foto.quote:Op zondag 23 november 2008 23:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
lekker pyjamadagje vandaag..had maar wat chococupcakes gebakken voor het huiselijke gevoel
[ afbeelding ]
PM dat randjes spuiten lukt mij ook nog niet hoor, maar je rozen zien er prachtig uit!
Bij de Jumbo. Het spul heet ook echt Mijn Oma. Tegenwoordig hebben ze het ook bij de AH XL.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:57 schreef PM-girl het volgende:
Maneki![]()
CalamityJane, leuk zo! Waar koop je kant en klare dulce leche?
Dat spul is echt smerig vergeleken met zelfgemaakte dulce de leche....en het zelf maken is zo simpelquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:40 schreef CalamityJane het volgende:
Bij de Jumbo. Het spul heet ook echt Mijn Oma. Tegenwoordig hebben ze het ook bij de AH XL.
Wellicht een beetje offtopic, maar waar kun je dat nog meer bij gebruiken dan op taart? Heb nu even geen taartgelegenheid en wil het weekend misschien dit toch eens gaan maken zelf.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:07 schreef Isabeau het volgende:
Dat spul is echt smerig vergeleken met zelfgemaakte dulce de leche....en het zelf maken is zo simpel
De kant en klaar variant staat tussen het broodbeleg.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:11 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wellicht een beetje offtopic, maar waar kun je dat nog meer bij gebruiken dan op taart? Heb nu even geen taartgelegenheid en wil het weekend misschien dit toch eens gaan maken zelf.
Gewoon zelf maken, kost je alleen een paar uurtjes wachten en dan zitten al die toevoegingen die de structuur en smnaak in dat potje minder lekker maken er niet door.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
De kant en klaar variant staat tussen het broodbeleg.
Ik bedoelde het meer om aan te geven dat het ook op brood kon.quote:Op woensdag 26 november 2008 04:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken, kost je alleen een paar uurtjes wachten en dan zitten al die toevoegingen die de structuur en smnaak in dat potje minder lekker maken er niet door.
Ik kan niet zeggen dat ik het spul in Argentinië veel lekkerder vond dan hier in de potjes eigenlijk. Maar ik ben ook nog wel van plan om het een keer te proberen met gecondenseerde melk... Ik vond het gewoon makkelijk, omdat ik toch altijd wel een potje DdL in huis heb. Alleen vind ik die uit een potje niet geschikt om puur te gebruiken, want hij is nogal compact van structuur. Daarom had ik hem gemengd met banketbakkersroom.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat spul is echt smerig vergeleken met zelfgemaakte dulce de leche....en het zelf maken is zo simpel
Prachtige taart trouwensVertel je nog hoe je dochter het vond?
Ik zie niet in waarom niet, alleen heeft Speculoospasta een kleurtje, dat misschien zichtbaar blijft onder je fondantlaag... Daar moet je wel mee oppassen.quote:
3-D Cakes $100.00 minimum, $3.50 per slice plus labor/sculpture time*quote:Op zondag 30 november 2008 15:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben benieuwd wat zo'n taart moet kosten. Zal wel vele honderden dollars zijn.
Edit: ja dus - http://www.letthemeatcake.net/pricing.php
Met een liniaal. Maar dat ging niet helemaal goed, want ik hield de liniaal kennelijk steeds schuiner, waardoor de print aan één kant wat psychedelisch werd... maar dat heb ik uiteraard niet op de foto gezetquote:Op zondag 30 november 2008 20:45 schreef PM-girl het volgende:
Leuk Sorbootje en erg netjes!
Hoe heb je zo'n kussenachtig zijkantje gemaakt?
Ik gebruik alleen maar marsepein, vind het het fijnst werken en de meeste mensen vinden dat het lekkerstquote:Op woensdag 3 december 2008 17:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wie van jullie gebruikt ook wel eens marsepein oor het bekleden van de taart?
110 dollar per taartpunt....quote:Op zondag 30 november 2008 15:44 schreef Muck het volgende:
[..]
3-D Cakes $100.00 minimum, $3.50 per slice plus labor/sculpture time*
* Labor/Sculpture time billed at $75.00 per hour
Serves 100 persons: 100 x $3.50 = $350.00
10 hours of Sculpture and Decoration time: 10 x $75.00 = $750.00
Total: $1100.00
maar ja, wel logisch als je de taarten zo ziet. Al zou ik er nooit zoveel geld voor over hebben
Volgens mij moet je ff iets aan je rekenskillz doen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
110 dollar per taartpunt....Woei!!!
ik vind 'm heel erg gaafquote:Op woensdag 3 december 2008 17:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ah oke, nou dat klinkt goed
heb mijn vriend nl beloofd voor zn verjaardag een mooie taart te maken en hij wilt perse een rode kerstachtige taart whehe(hij is eerte kerstdag jarig)
Zo zag mijn rode fondant er nl na het bekleden uit![]()
Ben erg blij dat ik t vantevoren even heb uitgeprobeerd![]()
[ afbeelding ]
Ik zou er bijna op gaan zittenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
heb mijn vriend nl beloofd voor zn verjaardag een mooie taart te maken en hij wilt perse een rode kerstachtige taart whehe(hij is eerte kerstdag jarig)
[ afbeelding ]
Mooi hoor!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]
wil je verse soesjes gebruiken gebruiken?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bla mooi zeg!
Kun je muffins een dag van tevoren maken? Dat ze morgen nog lekker zijn. Of beter morgenochtend.
En misschien weet iemand het hier toevallig. Ik ga soesjes door glazuur halen en dan spikkels erop. Zou dat bevroren kunnen en dan weer in de diepvries en dan 's morgens eruit. Of zou het goor worden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |