geweldig! Hoeveel kost je per uur?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gawd nu zijn er allemaal linkjes van gemaakt..wat een ellende
Enniehow..ik ben vanmorgen weer productief bezig geweest. Op bestelling, 24 cupcakes met Hello Kitty
[ afbeelding ]
Doe je mijn taarten er ook in?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:38 schreef Isabeau het volgende:
Mooie cupcakes idd en als ik tijd heb vannacht zal ik eens met de OP bezig gaan
*verliefd isquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Enniehow..ik ben vanmorgen weer productief bezig geweest. Op bestelling, 24 cupcakes met Hello Kitty
[ afbeelding ]
En deze mopjes waren dus voor mijn dochter bestemd om te trakteren op school!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
[ afbeelding ]
thanks! Nee, het zijn mini-smartiesquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:23 schreef PM-girl het volgende:
Leuk en vrolijk Muck! Zijn het Skittles die erop zitten?
Ik vind hem haske leukquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:01 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Cheaten mag best bij je eerste taart, maar volgende keer willen we eigen gebakken spul en eigengemaakte decoratie..godver![]()
![]()
ow en dit is mijn creatie van vandaag...ben niet tevreden, beetje een kindertaart![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helpt het als ik zeg dat ik die kerstballetjes zelf heb gedraaid, zelf nat heb gemaakt en door de spikkels heb gehaald ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:01 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Cheaten mag best bij je eerste taart, maar volgende keer willen we eigen gebakken spul en eigengemaakte decoratie..godver![]()
![]()
ow en dit is mijn creatie van vandaag...ben niet tevreden, beetje een kindertaart![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:11 schreef SHE het volgende:
Ik ging een roosje maken en toen werd het een kut.
whehequote:Op vrijdag 7 november 2008 16:11 schreef SHE het volgende:
Helpt het als ik zeg dat ik die kerstballetjes zelf heb gedraaid, zelf nat heb gemaakt en door de spikkels heb gehaald ?
Ik kan niet decoreren; serieus. Ik ging een roosje maken en toen werd het een kut. Taarten maken is voor serieuze mensen denk ik. Ik werd er melig van en ik heb echt NUL geduld.
Vies hè. Ik vind het ook leuker om te maken dan om te etenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:14 schreef SHE het volgende:
En ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vind rolfondant echt smerig zoet. Echt bah.
Nu hoe ik niet van zoet en ook niet van taartdus wellicht dat een ander het wel zou lusten?
Ja, ik ook. Ik lust gewoon echt geen taart.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vies hè. Ik vind het ook leuker om te maken dan om te eten
Ik vind hem mooi, SHE. Hij ziet er significant beter uit dan mijn eerste probeersel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |