Als je jam en botercreme lekker lang mixt op hoge snelheid, heeft het nog steeds de 'mechanische eigenschappen (quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ehm, smelt de fondant niet van jam en chocopasta?...dat soort dingen kun je toch niet gebruiken om af te smeren?
Ah okequote:Op zaterdag 22 november 2008 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
Als je jam en botercreme lekker lang mixt op hoge snelheid, heeft het nog steeds de 'mechanische eigenschappen () van botercreme, maar niet meer zo'n onwijze botersmaak. Ik vond het echt een succes!
Oei, die kunnen zo mijn mond in in een kookboek, wat een lekkere foto.quote:Op zondag 23 november 2008 23:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
lekker pyjamadagje vandaag..had maar wat chococupcakes gebakken voor het huiselijke gevoel
[ afbeelding ]
PM dat randjes spuiten lukt mij ook nog niet hoor, maar je rozen zien er prachtig uit!
Bij de Jumbo. Het spul heet ook echt Mijn Oma. Tegenwoordig hebben ze het ook bij de AH XL.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:57 schreef PM-girl het volgende:
Maneki![]()
CalamityJane, leuk zo! Waar koop je kant en klare dulce leche?
Dat spul is echt smerig vergeleken met zelfgemaakte dulce de leche....en het zelf maken is zo simpelquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:40 schreef CalamityJane het volgende:
Bij de Jumbo. Het spul heet ook echt Mijn Oma. Tegenwoordig hebben ze het ook bij de AH XL.
Wellicht een beetje offtopic, maar waar kun je dat nog meer bij gebruiken dan op taart? Heb nu even geen taartgelegenheid en wil het weekend misschien dit toch eens gaan maken zelf.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:07 schreef Isabeau het volgende:
Dat spul is echt smerig vergeleken met zelfgemaakte dulce de leche....en het zelf maken is zo simpel
De kant en klaar variant staat tussen het broodbeleg.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:11 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wellicht een beetje offtopic, maar waar kun je dat nog meer bij gebruiken dan op taart? Heb nu even geen taartgelegenheid en wil het weekend misschien dit toch eens gaan maken zelf.
Gewoon zelf maken, kost je alleen een paar uurtjes wachten en dan zitten al die toevoegingen die de structuur en smnaak in dat potje minder lekker maken er niet door.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
De kant en klaar variant staat tussen het broodbeleg.
Ik bedoelde het meer om aan te geven dat het ook op brood kon.quote:Op woensdag 26 november 2008 04:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken, kost je alleen een paar uurtjes wachten en dan zitten al die toevoegingen die de structuur en smnaak in dat potje minder lekker maken er niet door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |