Ik gebruik alleen maar marsepein, vind het het fijnst werken en de meeste mensen vinden dat het lekkerstquote:Op woensdag 3 december 2008 17:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wie van jullie gebruikt ook wel eens marsepein oor het bekleden van de taart?
110 dollar per taartpunt....quote:Op zondag 30 november 2008 15:44 schreef Muck het volgende:
[..]
3-D Cakes $100.00 minimum, $3.50 per slice plus labor/sculpture time*
* Labor/Sculpture time billed at $75.00 per hour
Serves 100 persons: 100 x $3.50 = $350.00
10 hours of Sculpture and Decoration time: 10 x $75.00 = $750.00
Total: $1100.00
maar ja, wel logisch als je de taarten zo ziet. Al zou ik er nooit zoveel geld voor over hebben
Volgens mij moet je ff iets aan je rekenskillz doen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
110 dollar per taartpunt....Woei!!!
ik vind 'm heel erg gaafquote:Op woensdag 3 december 2008 17:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ah oke, nou dat klinkt goed
heb mijn vriend nl beloofd voor zn verjaardag een mooie taart te maken en hij wilt perse een rode kerstachtige taart whehe(hij is eerte kerstdag jarig)
Zo zag mijn rode fondant er nl na het bekleden uit![]()
Ben erg blij dat ik t vantevoren even heb uitgeprobeerd![]()
[ afbeelding ]
Ik zou er bijna op gaan zittenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
heb mijn vriend nl beloofd voor zn verjaardag een mooie taart te maken en hij wilt perse een rode kerstachtige taart whehe(hij is eerte kerstdag jarig)
[ afbeelding ]
Mooi hoor!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]
wil je verse soesjes gebruiken gebruiken?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bla mooi zeg!
Kun je muffins een dag van tevoren maken? Dat ze morgen nog lekker zijn. Of beter morgenochtend.
En misschien weet iemand het hier toevallig. Ik ga soesjes door glazuur halen en dan spikkels erop. Zou dat bevroren kunnen en dan weer in de diepvries en dan 's morgens eruit. Of zou het goor worden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |