geweldig! Hoeveel kost je per uur?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gawd nu zijn er allemaal linkjes van gemaakt..wat een ellende
Enniehow..ik ben vanmorgen weer productief bezig geweest. Op bestelling, 24 cupcakes met Hello Kitty
[ afbeelding ]
Doe je mijn taarten er ook in?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:38 schreef Isabeau het volgende:
Mooie cupcakes idd en als ik tijd heb vannacht zal ik eens met de OP bezig gaan
*verliefd isquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Enniehow..ik ben vanmorgen weer productief bezig geweest. Op bestelling, 24 cupcakes met Hello Kitty
[ afbeelding ]
En deze mopjes waren dus voor mijn dochter bestemd om te trakteren op school!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
[ afbeelding ]
thanks! Nee, het zijn mini-smartiesquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:23 schreef PM-girl het volgende:
Leuk en vrolijk Muck! Zijn het Skittles die erop zitten?
Ik vind hem haske leukquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:01 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Cheaten mag best bij je eerste taart, maar volgende keer willen we eigen gebakken spul en eigengemaakte decoratie..godver![]()
![]()
ow en dit is mijn creatie van vandaag...ben niet tevreden, beetje een kindertaart![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helpt het als ik zeg dat ik die kerstballetjes zelf heb gedraaid, zelf nat heb gemaakt en door de spikkels heb gehaald ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:01 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Cheaten mag best bij je eerste taart, maar volgende keer willen we eigen gebakken spul en eigengemaakte decoratie..godver![]()
![]()
ow en dit is mijn creatie van vandaag...ben niet tevreden, beetje een kindertaart![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:11 schreef SHE het volgende:
Ik ging een roosje maken en toen werd het een kut.
whehequote:Op vrijdag 7 november 2008 16:11 schreef SHE het volgende:
Helpt het als ik zeg dat ik die kerstballetjes zelf heb gedraaid, zelf nat heb gemaakt en door de spikkels heb gehaald ?
Ik kan niet decoreren; serieus. Ik ging een roosje maken en toen werd het een kut. Taarten maken is voor serieuze mensen denk ik. Ik werd er melig van en ik heb echt NUL geduld.
Vies hè. Ik vind het ook leuker om te maken dan om te etenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:14 schreef SHE het volgende:
En ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vind rolfondant echt smerig zoet. Echt bah.
Nu hoe ik niet van zoet en ook niet van taartdus wellicht dat een ander het wel zou lusten?
Ja, ik ook. Ik lust gewoon echt geen taart.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vies hè. Ik vind het ook leuker om te maken dan om te eten
Ik vind hem mooi, SHE. Hij ziet er significant beter uit dan mijn eerste probeersel
Ikea heeft grote ronde draai plateau's. Werkt prima!quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:36 schreef SHE het volgende:
Dan heb ik nog een vraag; waar haal ik zo'n taart houd ding wat ik rond kan draaien? Zoals in dat youtube filmpje in de OP ( having fun with fondant )
Het was voor de taart nl een crime om hem mooi af te werken, omdat je er lastig bij kan.
Oh ja, dit wilde ik nog ff aanhalen..invetten??quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:53 schreef PM-girl het volgende:
En goed blijven aanvetten met bakspray oid.
Misschien scheurt het ook vanwege het te droog zijn? In dat geval is een paar seconden magnetron de uitkomst.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:30 schreef Brighteyes het volgende:
Bla! Da's precies de taart die ik in gedachten heb voor Sasha's verjaardag!
de vorm van de kerstboom rollen, die op de achterkant van een penceel zetten en met een schaartje met kromme punt steeds rondom inknippenquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:49 schreef Nouwk het volgende:
Mooie taart trouwens BlaBla, hoe heb je die kerstboom gefabriceerd?
Ik vind hem wel erg leuk geworden!quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:01 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat leuk om te zienquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hier de filpmjes van de sneeuwpop en de kerstboom
kerstboom
Sneeuwpop
Ik bedoel met aanvetten dat je je werkblad of handen even insprayt. Ik heb bakspray van Oetker, maar ik zie op de filmpjes ook wel blikken van grisco oid.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh ja, dit wilde ik nog ff aanhalen..invetten??
Ik heb gewoon bloem gebruikt om 'm niet te laten plakken en niet verder aangevet ofzo.
Is dat wel nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |