Wat slim! En leuk, die heb ik ook, dat opent perspectieven...!quote:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20057255quote:Op donderdag 13 november 2008 13:30 schreef Stansfield het volgende:
Waar op de site staan die? Die heb ik nog nooit zien liggen bij de ikea in amersfoort.
Tnx. Ik heb er al wat bij dille en kamille gezien. Maar eens even bekijken hoe groot deze precies zijn. Liggen die gewoon bij de kookspullen?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:47 schreef Trusten het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20057255
Nee, pas na 45 minuten heb ik de oven voor het eerst opengedaan.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:25 schreef ftt1989 het volgende:
@maeghan, mijn vriendin maakt erg veel taarten gemiddeld 2 per week ook voor klanten enz. ze gebruikt hier ook die biscuitmix, maar bij haar is die altijd perfect gaar na 35 minuten, heb je mischien de oven open gedaan tijdens het bakken?
Een 'standaard'springvorm van 24 cm doorsnee (24 cm was de maat die op de verpakking werd aangegeven).quote:Op woensdag 12 november 2008 21:56 schreef Nouwk het volgende:
Maeghan, hoe groot en hoe hoog was je vorm? Prik er anders in het midden een schone spijker in, die geleid warmte zodat het midden ook gaar wordt. Laat je oven in stappen 'bakken', dus de temperatuur iets lager beginnen en dan opbouwen, duurt wel iets langer maar dan stort het niet inIk gebruik mix van de bakzolder, die is nog nooit mislukt!
Oeh, moet ik in gedachten houden voor Sinterklaasquote:Op donderdag 13 november 2008 08:59 schreef Taartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit boek heb ik gisteren besteld, ben er erg nieuwsgierig naar! Is er hier toevallig ook iemand die hem heeft?
Is ie er niet in het Nederlands?quote:Op donderdag 13 november 2008 08:59 schreef Taartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit boek heb ik gisteren besteld, ben er erg nieuwsgierig naar! Is er hier toevallig ook iemand die hem heeft?
Ik heb dat ook eens gehad, kapsels kwamen niet los en ik was heel voorzichtig aan het peuren om ze er toch uit te krijgen. Toen ik wanhoop nabij was gewoon m`n hand erin en graaien, en ik heb ze er nog nooit zo netjes uit gekregenquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:04 schreef PM-girl het volgende:
Mijn bolkapsel is mislukt, het komt niet uit de schaal. Volgende keer bakpapier erin leggen denk ik, dan komt het er sowieso uit.
Het kapsel ruikt ook naar gebakken ei, dan lijkt het me niet (meer) goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |