quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Bedankt!quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Er is een heel boek over dat soort dingen. Het heeft een zwarte kaft, maar ik ga nu even zoeken op internet hoe het ook alweer heette.
Die ene in de VS ja. Dat staat ook in het boek.
Slimte.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:56 schreef Triggershot het volgende:
Ik, slotje
Pc is moeilijk aan te zetten als je het knopje niet kunt zien in een darkroomquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zie saban nog niet in dit topic! Waar?
Garpje,.
Heb 'm hier liggenquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:01 schreef Burakius het volgende:
[ afbeelding ] Is ook een leuke.
Dat andere hou je ff van me tegoed. bel een vriend erover.
Verkoop je emquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:03 schreef Burakius het volgende:
[..]
Verkoop je em. Ik heb ook leuke boeken voor je als je wilt?
Berk kitabevi. De Eu versie van de site. In Rotterdam heb je een berk-winkel, maar op die site kan ik het boek niet vinden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar heb je hem gehaald eigenlijk? Ik zoek hem nu op internet.
Someone is a little bit sodomite-foobquote:
Im no fan i can tell ya.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Someone is a little bit sodomite-foob
Ik ben voorstander van het informeren van sodomieten naar de verbodendheid van het praktiseren van deze gevoelens.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Im no fan i can tell ya.
Jij daarentegen?
Iaw: Ik ben de wandelende yehova getuige exlusief voor homo's.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:08 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van het informeren van sodomieten naar de verbodendheid van het praktiseren van deze gevoelens.
Jij begrijpt mij het meeste hier, tussen al deze mensen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:08 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jullie kunnen je beter gaan verdiepen in Freud (hfd. over anale frustaties)
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij begrijpt mij het meeste hier, tussen al deze mensen.
Tegenwoordig makkelijk op een site zetbaar, of via andere media die talrijk aanwezig zijn. Het gaat erom dat een moslim het uitvoeren/praktiseren van sodomietgevoelens moet afkeuren, maar niet mag dwingen tot het stoppen hiervan. Het is immers de keuze van de sodomiet zelf dit tot uitvoering te brengen. Er is geen dwang. Dit is precies wat er gebeurt was bij hz. Lut. De mensen zeiden niets tegen de sodomieten wat ze aan het doen waren.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iaw: Ik ben de wandelende yehova getuige exlusief voor homo's.
Oké, ook een approach.
Ah, dit boek gevonden. Ik wacht nog even op dat andere boek, zodat ik ze misschien allebei in een keer kopen enzo.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Berk kitabevi. De Eu versie van de site. In Rotterdam heb je een berk-winkel, maar op die site kan ik het boek niet vinden.
Ja die vriend neemt maar niet op... ik weet alleen dat het een zwarte kaft had het boek.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, dit boek gevonden. Ik wacht nog even op dat andere boek, zodat ik ze misschien allebei in een keer kopen enzo.
I got your backquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij begrijpt mij het meeste hier, tussen al deze mensen.
Dat het je eigen keuze is , is een gegeven. Het is ook een plicht van de Jehova getuige om Dawah te doen tot zijn geloof, of jij nu op een Jehova, of een homo op jou zit te wachten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
Tegenwoordig makkelijk op een site zetbaar, of via andere media die talrijk aanwezig zijn. Het gaat erom dat een moslim het uitvoeren/praktiseren van sodomietgevoelens moet afkeuren, maar niet mag dwingen tot het stoppen hiervan. Het is immers de keuze van de sodomiet zelf dit tot uitvoering te brengen. Er is geen dwang. Dit is precies wat er gebeurt was bij hz. Lut. De mensen zeiden niets tegen de sodomieten wat ze aan het doen waren.
Remember wat ik zei over 'vrienden' die achter je staan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Everybody does, everbody!! Oeh, dat klinkt veilig inderdaad.
Wat heb dat er mee te maken zeg maar?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat het je eigen keuze is , is een gegeven. Het is ook een plicht van de Jehova getuige om Dawah te doen tot zijn geloof, of jij nu op een Jehova, of een homo op jou zit te wachten.
Dat ik er zoveel mogelijk van moet 'sparen'?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Remember wat ik zei over 'vrienden' die achter je staan.
Laat maar.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat heb dat er mee te maken zeg maar?
Nee lanquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat ik er zoveel mogelijk van moet 'sparen'?
Ik was trouwens nog naar Ezhar gegaan.. Ik had wel wat moderners verwacht.quote:
Oh, ja!quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee lan![]()
'Adam bicagi sirtina iyi saplamak icin arkanda durar'
Ezhar staat bekend om haar conservatieve / klassieke houding op alle fronten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik was trouwens nog naar Ezhar gegaan.. Ik had wel wat moderners verwacht.
Adam belki, kadin aslaquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee lan![]()
'Adam bicagi sirtina iyi saplamak icin arkanda durar'
Oh zo .. ik snap het nu. Het gaat erom dat je het als moslim onderling afkeurt. En als de kans zich dient natuurlijk de sodomiet vermelden van het strafbare wat hij/zij aan het doen is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat het je eigen keuze is , is een gegeven. Het is ook een plicht van de Jehova getuige om Dawah te doen tot zijn geloof, of jij nu op een Jehova, of een homo op jou zit te wachten.
Ik val nu eenmaal op ruige types. De man heb in 8 jaar het werk gedaan van 80 jaar. En natuurlijk in 14-15 dagen door de Sinai woestijn en dat hij van zijn paard afstapt. En dan zegt: Hoe kan ik op een paard zitten als de profeet (vzmh) voor me loopt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, ja!...
Burakius, waarom Yavuz Selim?
Ik geloof niet in termen als conservatief. Dacht dat dat wel bekend was bij je.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ezhar staat bekend om haar conservatieve / klassieke houding op alle fronten.
full moon tonightquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik hoop dat de uitzicht je bevalt..
Recht in de ogen om het dan zo-duidelijk-mogelijk-niet-te-zeggen. Eromheendraaiperfectionisten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:24 schreef Min-e het volgende:
[..]
Die kijken je recht in je ogen aan. En dan zien jullie het nog niet.
(oeps teveel verklapt)
Ja gelooft ook niet in Dragon Ball Z neem ik aan, desalniettemin is het wel waar te nemen in zekere varianten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik geloof niet in termen als conservatief. Dacht dat dat wel bekend was bij je.
Allah herkeze nasip etsin.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik hoop dat de uitzicht je bevalt..
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja gelooft ook niet in Dragon Ball Z neem ik aan, desalniettemin is het wel waar te nemen in zekere varianten.
Wij hoeven niet terug te vallen op prehistorische werktuigenquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kadin bicagi saplayamaz, mutfakta baska isi mi yok.
Conservatief en progressief etc. Het zijn allemaal loze termen voor de Islam. Je hebt je regels waar je je aan houdt. Je hebt de veranderingen waar nieuwe fetwa's op komen. Niets meer niets minder. Niets conservatiefs of gematigd of weet ik veel aan. Je hebt mensen die de regels volgen (conservatief) en die er gewoon geen reet aan doen (gematigd). Zo zou je de termen kunnen gebruiken. (deze blijven natuurlijk voor de mens op de aarde gewoon moslim. Alleen Allah mag beslissen en weet wie er nou echt moslim was en wie niet)quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja gelooft ook niet in Dragon Ball Z neem ik aan, desalniettemin is het wel waar te nemen in zekere varianten.
En sex is wat? Gisteren uitgevonden?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wij hoeven niet terug te vallen op prehistorische werktuigen![]()
we got our methods
He we zijn goed, dont kill the messengerquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:26 schreef Burakius het volgende:
Vrouwen kunnen iets waarvoor zij schuldig zijn in 5 minuten omdraaien tot iets waardoor het jouw schuld is.
PROESTquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En sex is wat? Gisteren uitgevonden?
In ieder geval vast niet door een man, daarbij is dat slechts een fractie van ons arsenaalquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je spreekt over nieuwe fatwa's maar erkend in betreffende platform geen progressiviteit? Right. Het vasthouden aan traditionele of 'nieuwe' fatwa's is een feitelijke referentie naar herziening en dus biedt het ruimte voor het gebruiken van beide termen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:28 schreef Burakius het volgende:
[..]
Conservatief en progressief etc. Het zijn allemaal loze termen voor de Islam. Je hebt je regels waar je je aan houdt. Je hebt de veranderingen waar nieuwe fetwa's op komen. Niets meer niets minder. Niets conservatiefs of gematigd of weet ik veel aan. Je hebt mensen die de regels volgen (conservatief) en die er gewoon geen reet aan doen (gematigd). Zo zou je de termen kunnen gebruiken. (deze blijven natuurlijk voor de mens op de aarde gewoon moslim. Alleen Allah mag beslissen en weet wie er nou echt moslim was en wie niet)
Dat zou Min-e nooit doen!quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En herziening is niets conservatiefs of progressiefs aan. De termen kunnen simpelweg niet gebruikt worden voor dit.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je spreekt over nieuwe fatwa's maar erkend in betreffende platform geen progressiviteit? Right. Het vasthouden aan traditionele of 'nieuwe' fatwa's is een feitelijke referentie naar herziening en dus biedt het ruimte voor het gebruiken van beide termen.
Wees er trots op dat jouw soort het heeft uitgevonden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
In ieder geval vast niet door een man, daarbij is dat slechts een fractie van ons arsenaal
Vrij conservatieve opstelling van je.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
En herziening is niets conservatiefs of progressiefs aan. De termen kunnen simpelweg niet gebruikt worden voor dit.
We produce mankind (ok en een beetje van Maggiequote:Op zondag 26 oktober 2008 19:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wees er trots op dat jouw soort het heeft uitgevonden.
hmm.... ik zou me geen andere wijze kunnen voor nieuwe dingen in de wereld. Je bekijkt het, en geeft de fetwa ervoor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vrij conservatieve opstelling van je.
Goh, ik dacht dat jij uit de ribben van Adam kwam?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
We produce mankind (ok en een beetje van Maggie0
Nieuw & progressie zijn elkaar aanvullende entiteiten, je kunt niet over de een spreken zodat de ander er bij komt kijken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
hmm.... ik zou me geen andere wijze kunnen voor nieuwe dingen in de wereld. Je bekijkt het, en geeft de fetwa ervoor.
Nee joh, mijn moederquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goh, ik dacht dat jij uit de ribben van Adam kwam?
Probeer de herkomst van je (voor)ouders eens terug te voeren naar de bron.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:40 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nee joh, mijn moeder
Bloementjes en bijtjes verhaal gemist op school?
Hebben ze dat wel op islamitische scholen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:40 schreef Min-e het volgende:
Bloementjes en bijtjes verhaal gemist op school?
eeeh een vrouw?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Probeer de herkomst van je (voor)ouders eens terug te voeren naar de bron.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:42 schreef Triggershot het volgende:
Probeer de herkomst van je (voor)ouders eens terug te voeren naar de bron.
AAA = Ahquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, atheist / alevi alert.
Naar keuze in te vullen jwt.
jup, laptop heeft een haarscherpe reflectie.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hebt jezelf herkend, terwijl je dat aan het typen was?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:52 schreef saban het volgende:
[..]
AAA = Ah
AAA = Atheist
AAA = Alevi
AAA = Alert
Oylemi?
AAA - Ah, Atheist Alertquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:52 schreef saban het volgende:
[..]
AAA = Ah
AAA = Atheist
AAA = Alevi
Oylemi?
Wat dat betreft zijn we allemaal familie. Het is één grote inteeltquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:53 schreef Triggershot het volgende:
jup, laptop heeft een haarscherpe reflectie.
Maarre volgens de leer van evolutie is het je familie hoor.
Broederquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn we allemaal familie. Het is één grote inteelt
Oepsquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:54 schreef saban het volgende:
[..]
Wat heeft Atheisme met Alevilik te maken?
Mensheid kan de nieuwste videokaart comprehenderen en produceren, maar heeft zelf een zwakkere?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:57 schreef Burakius het volgende:
evolutie. Kom laten we de cellen vertellen dat ze volgende keer toch echt die nieuwste videokaart van ati erin moeten evolueren.
bitti mi?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:59 schreef xminator het volgende:
Eskisehirspor 4 - 2 galatasray hahaaaaa
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:54 schreef Min-e het volgende:
Wie o wie is hier het zwakst ik verwijs u naar een topic elders net geopenend.
Ze zagen 3 letters en daar gingen ze....hun ... achterna
Op de plaats van de puntjes moet je trouwens dingetjes lezen.quote:
omgquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
Op de plaats van de puntjes moet je trouwens dingetjes lezen.
(maar dat durfde ik bij nader inzien niet te typen was bang om onherstelbare schade aan te richten)
Dingetjes? Zeg het nou maar gewoon.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
(maar dat durfde ik bij nader inzien niet te typen was bang om onherstelbare schade aan te richten)
Regressie therapie is niet altijd toereikend en duurquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
Scheppingquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:57 schreef Burakius het volgende:
evolutie. Kom laten we de cellen vertellen dat ze volgende keer toch echt die nieuwste videokaart van ati erin moeten evolueren.
Jij bent therapieresistant, dus dat maakt allemaal niet uit voor jou.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:04 schreef Min-e het volgende:
[..]
Regressie therapie is niet altijd toereikend en duur
Wat? Kan ik het helpen dat het bijna niet te zien is?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dingetjes? Zeg het nou maar gewoon.
Wat een campinghumor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wat? Kan ik het helpen dat het bijna niet te zien is?
Jah, er zit een broek voor hè. Dat wil niet dat het er niet isquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:06 schreef Min-e het volgende:
Wat? Kan ik het helpen dat het bijna niet te zien is?
Leg je lat hoger? ligt schatquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze heeft wel een punt, als je al zoveel grote hebt verwerkt leg je lat natuurlijk hoger.
De lat ligt hoger, doordat de lat hoger is gelegd. Je legt de lat hoger, zodat het hoger ligt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:21 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ligt de lat hoger, cocugum (geef hierbij het goede voorbeeld)
Iig veel te hoog, helaasquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kunt een lat hoger leggen zodatie hoger ligt.
Ja. Pak je jas, ik kom je ophalen. Gaan we inek TS opzoeken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Komt er wel eens wat van het plannen van een meet?
Plannen lukt wel, maar uitvoeren? Vorig jaar was er toch iets in Rotterdam gepland?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:24 schreef zarGon het volgende:
Komt er wel eens wat van het plannen van een meet?
zG is TS hihi.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:24 schreef saban het volgende:
[..]
Ja. Pak je jas, ik kom je ophalen. Gaan we inek TS opzoeken.
Ga je gasten weigeren?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kut kemalist, jij komt nie bij moi over de vloer
Herseye maydanoz olma, ga vrienden zoeken op googlequote:Op zondag 26 oktober 2008 20:28 schreef Min-e het volgende:
Ik wil ook, ik wil ook
Als ik je tegenkom bij Tarkan, doe ik net alsof ik je niet ziequote:Op zondag 26 oktober 2008 20:29 schreef saban het volgende:
[..]
Herseye maydanoz olma, ga vrienden zoeken op google
Kort samengevat.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:32 schreef IHVK het volgende:
Meeting, dat is toch zo'n ding waar niemand komt opdagen?
Je weet niet eens wie ik ben, smurfquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Als ik je tegenkom bij Tarkan, doe ik net alsof ik je niet zie
Buyur gel, je weet me te vinden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:31 schreef saban het volgende:
Zargon geliyimmi?
Jongetje?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:35 schreef Min-e het volgende:
[..]
Echt wel, dat huilende jongetje op de parkeerplaats
Woon jij nog waar je woonde? Hoe heette dat buurt ook alweer? Poptahof?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:36 schreef saban het volgende:
[..]
Unuttum lan waar je woonde, dat was 10 jaar terug ofzo.
Poptahof heb ik nooit gewoondquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Woon jij nog waar je woonde? Hoe heette dat buurt ook alweer? Poptahof?
Weet ik veel hoe het heet. 10 jaar geleden, blijkbaar. Damn zeg.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:38 schreef saban het volgende:
[..]
Poptahof heb ik nooit gewoondmaar ik woon nog steeds waar ik toen ook woonde.
Ssssttt... Yerin kulagi var.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het erge is dat het jouw tekst is.
Ik heb msn bewijs.![]()
Chatlogs, zullen we combineren, kunnen we vet chantere enzoquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het erge is dat het jouw tekst is.
Ik heb msn bewijs.![]()
Ya get ya, alsof wij iets zinnigs zeggen. Bende senin kirli camasirlarini atarim sokaga,quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Chatlogs, zullen we combineren, kunnen we vet chantere enzo
Opsturen naar ouders.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Chatlogs, zullen we combineren, kunnen we vet chantere enzo
Hoe komt het eigenlijk dat wij zo vijandig zijn jegens Min-e?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:42 schreef saban het volgende:
[..]
Dedigim gibi ga googlen naar vrienden ofzo
yoksa donum sende mi kaldi?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ya get ya, alsof wij iets zinnigs zeggen. Bende senin kirli camasirlarini atarim sokaga,.
Blijkbaar wordt alles gelogd wat ik zeg...quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:50 schreef IHVK het volgende:
Waarom is iedereen stil?
jij begon met verhalen aan tafel met je vader en studentenbox.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt alles gelogd wat ik zeg...
Niet iedereen hoeft dat te weten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jij begon met verhalen aan tafel met je vader en studentenbox.
niemand weet het als je 5000 euro stortquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft dat te weten..
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:55 schreef xminator het volgende:
ES-ES-ES-Kİ-Kİ-Kİ-ES-Kİ-ES-Kİ-ES
ESKISEHIRSPOR
Via belgie?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:38 schreef nils7 het volgende:
[..]
tevens tvp
![]()
Weer geboekt naar Turkiye
17 december t/m 2 januari![]()
En dit keer maar direct vliegen op Eskisehir... die kut busreis van 6 uur
Ja Brusselquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Via belgie?
kut busreis van 6 uur o_O? Via welke stad was je toen geweest, Istanbul?
Voor hoeveel?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:38 schreef nils7 het volgende:
[..]
tevens tvp
![]()
Weer geboekt naar Turkiye
17 december t/m 2 januari![]()
En dit keer maar direct vliegen op Eskisehir... die kut busreis van 6 uur
iets van 500euro... oke wel duurder maar ben er dan 2,5 uur eerderquote:
Oke leukquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja Brussel
Ja omdat ik Ankara niet ken
Gewoon uitstappen en de volgende vliegtuig pakken. Da's niet zo moeilijk. En je merkt snel genoeg wanneer je een visum nodig hebt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:44 schreef nils7 het volgende:
iets van 500euro... oke wel duurder maar ben er dan 2,5 uur eerder![]()
Alleen ik ben nog nooit overgestaptiemand enig idee hoe dat werkt?
En kan ik een visum halen op EskisehirAU of moet ik die kopen op Ataturk?
Ik heb er een half jaar gewoont zie me topic in KAAquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke leuk.
Ankara is ook heel mooi, en het vliegveld daar lijkt net op Schiphol alleen een iets kleinere versie.
Vanaf Ankara naar Eskisehir kan al binnen 2 uur tijd.
Eskisehir. Ben je al naar Espark geweest?
Ik ben er 6 jaar geleden geweest maar wat een keet zeg. Er liepen net geen schapen rondquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:45 schreef xminator het volgende:
Ankara is ook heel mooi, en het vliegveld daar lijkt net op Schiphol alleen een iets kleinere versie.
Je stapt uit, en dan staat daar iemand en die zegt mensen naar Eskisehir kom hier. Die vraagt je naam en dan krijg je weer boarding tickets. Of je moet ze bij een andere balie halen. Of je krijgt je boarding tickets al voor de overstap in Belgie.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
iets van 500euro... oke wel duurder maar ben er dan 2,5 uur eerder![]()
Alleen ik ben nog nooit overgestaptiemand enig idee hoe dat werkt?
En kan ik een visum halen op EskisehirAU of moet ik die kopen op Ataturk?
onur air zuigt, ze gaan nooit op tijd. THY is de juiste keuzequote:Op zondag 26 oktober 2008 22:47 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik heb er een half jaar gewoont zie me topic in KAA
Dus eh "ja"
Ben wel vaak op ankara geland heel gek maar ik vloog dan van istanbul naar amsterdam via ankara... ja ja Onur Air, mijn god wat een ramp. Die dingen kennen gewoon niet op tijd vliegen.
Nee dan betaal ik meer maar vlieg ik wel met THY en heb een film en knabbels onderweg
6 jaar geleden hadden ze een oude vliegveld. Nu hebben ze een nieuwe :quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben er 6 jaar geleden geweest maar wat een keet zeg. Er liepen net geen schapen rond
Ja maar eskisehir is wel inmiddels een internationale luchthaven dus vandaarquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Je stapt uit, en dan staat daar iemand en die zegt mensen naar Eskisehir kom hier. Die vraagt je naam en dan krijg je weer boarding tickets. Of je moet ze bij een andere balie halen. Of je krijgt je boarding tickets al voor de overstap in Belgie.
Je handbagage moet je wel meenemen als je uitstapt. Nadat je uitgestapt bent moet je dus langs de 'customs' dus waarschijnlijk moet je al in Istanbul je visum kopen. Hierna loop je gewoon je naar buiten en dan ga je naar binnen bij 'Ic Hatlar/ Domestic flights', ga je langs de controle. Wacht je tot je vliegtuig er is en je stapt in . Want als je in Eskisehir aankomt zal er geen controle zijn door de 'customs' dit omdat het binnenlandse vlucht is.
Je normale bagage wordt gewoon overgezet naar het juiste vlucht.
Zo was het dus ongeveer bij mij.
Nja een echt luchthaven heeft eskisehir niet echt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:57 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja maar eskisehir is wel inmiddels een internationale luchthaven dus vandaar
Ik heb op ataturk wel een balie gevonden met de naam "transfer".
Ik zie het wel.
Ah, gelukkig. Niet dat ik daar ooit nog zal komen maar goed.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:54 schreef xminator het volgende:
6 jaar geleden hadden ze een oude vliegveld. Nu hebben ze een nieuwe :
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:44 schreef ACT-F het volgende:
Ah, en wie mag dat fixen.....Weet je wat ik heb gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(want uiteraard ben ik ook de fixman)
Ik heb alle kanalen per ongeluk verwijderd en nu werkt niks meer.
En toen zei ik: Ga eens integreren stelletje allochtonen met jullie Turkse TV!
En toen was iedereen boos.
Maar goed, geen dizi's vanavond dus..
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:23 schreef IHVK het volgende:
Weet je wat ik heb gedaan.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik het maar zo laat. Zolang ze maar iets Turks op TV hebben dan zijn ze wel zoet
Meer dan 70 zendersquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:38 schreef IHVK het volgende:
Verder gewoon frequenties invoeren.
Ik krijg zin om je te knuffelen als ik dit leesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Weet je wat ik heb gedaan.![]()
Ja hoor:quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:05 schreef nils7 het volgende:
ff een suffe vraag over turks internet
Hebben ze daar ook sites zoals tweakers, fok, bol etc. zo ja wat zijn die?
Als ik toch daar zit en wat beter Turks kan zou ik me er wel op kunnen begeven
Hm , misschien moet ik daarom iedereen abla noemen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:08 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik krijg zin om je te knuffelen als ik dit leeszo schattig
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm , misschien moet ik daarom iedereen abla noemen?
Haha, oke dat had ik niet gezien.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:26 schreef ClioSporT het volgende:
Ik noemde een mod "hondedrol" omdat hij zei dat ik moest oppleuren doordat ik te vaak Turks sprak.![]()
Hij heeft niet zo'n lekkere stem om naar te luisteren, maar inderdaad wel een kei van een dichter.quote:
Je hunkert naar een ban lijkt het wel! Ik zei een post boven de mijne, je moet je prive (Kuşum Aydın/Fatih Urek)fantasieen niet inlezen in mijn posts.quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:43 schreef ClioSporT het volgende:
Boven jou?
Hehequote:Op vrijdag 7 november 2008 02:37 schreef Meh7 het volgende:
Over de signature van saban: jawel en maar een post boven de mijne.
Dat hij jouw reactie een stront reactie vindt?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:22 schreef ClioSporT het volgende:
Volgens mij snap jij hem niet eens, maar ja je moet je galatasaray vriendje wel backuppen natuurlijk
Inderdaad joh wat een lol hebben we toch met z'n alle.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Vond het wel grappig hoe die dat in één lijn zette met Saban zijn sig.
Heul nie. Destani betekent triomf en rest weet je welquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:17 schreef yvonne het volgende:
Zeg schatjes van me, wat beteknt dit?
Trigger is weereens lui
Canakkale Destani Marsi
Destan komt meer in de buurt van 'heldendicht'/'heldenlied'. 'Triomf' is zafer.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heul nie. Destani betekent triomf en rest weet je wel
Officieel gangbare vertaling van zafer is overwinning. De associatie tussen destan en triomf zit um in de vertaling van 'groot succes'.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Destan komt meer in de buurt van 'heldendicht'/'heldenlied'. 'Triomf' is zafer.
Tja..het is een soort van je ne sais quoi, een soort van buitennissige aantrekkingskracht. Het gevoel dat elk van je ontwapenende, schijnbaar moeiteloos neergekalkte posts het maakt dat ik je aan mijn boezem wil drukken en voor altijd wil adoreren, tenminste totdat je smeekbedes om lucht, de waas die zich ongetwijfeld van mij meester heeft gemaakt, doorbreken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:38 schreef IHVK het volgende:
Waar heb ik deze fans aan te danken trouwens?
quote:Op zondag 9 november 2008 14:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Tja..het is een soort van je ne sais quoi, een soort van buitennissige aantrekkingskracht. Het gevoel dat elk van je ontwapenende, schijnbaar moeiteloos neergekalkte posts het maakt dat ik je aan mijn boezem wil drukken en voor altijd wil adoreren, tenminste totdat je smeekbedes om lucht, de waas die zich ongetwijfeld van mij meester heeft gemaakt, doorbreken.
IHVK ik hou van jou!!
quote:Op zondag 9 november 2008 14:56 schreef Min-e het volgende:
Tja..het is een soort van je ne sais quoi, een soort van buitennissige aantrekkingskracht. Het gevoel dat elk van je ontwapenende, schijnbaar moeiteloos neergekalkte posts het maakt dat ik je aan mijn boezem wil drukken en voor altijd wil adoreren, tenminste totdat je smeekbedes om lucht, de waas die zich ongetwijfeld van mij meester heeft gemaakt, doorbreken.
IHVK ik hou van jou!!
Gaffur is mijn heldquote:
Tja meid, wie niet, wie niet..quote:Op zondag 9 november 2008 14:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
IHVK ik hou van jou!!
class="spoiler">Damn, ze maakten echte freaky muziek in de jaren '90.quote:Op maandag 10 november 2008 22:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Gaan jullie twee eens lekker via PM zitten flirten ofzo!![]()
Stoer. .quote:
HAHAHA KKGEWELDIGquote:
Die is ook mooi inderdaad.quote:Op maandag 10 november 2008 23:05 schreef IHVK het volgende:
Deze vind ik trouwens mooier, wat jij TM?
Moet je wel deze nemenquote:Op maandag 10 november 2008 23:06 schreef RoW_0 het volgende:
Dit is geniaal though, dit is de enige turkse rock die ik luister.
Wow, mooi hoor, alleen de russen spelen niet zo'n groot rol ofwelquote:
Hahah nee man die vind ik zo lomp klinken.quote:
Deze kwam pas nog voorbij man.quote:
Klinkt een beetje vals.quote:
garpje zekerquote:Op maandag 10 november 2008 23:20 schreef RoW_0 het volgende:
Ik denk dat de Turkse regering subsidie moet regelen voor muziekinstrumenten . Echt triest dit.
Vind je Metal leuk?quote:Op maandag 10 november 2008 23:20 schreef RoW_0 het volgende:
Ik denk dat de Turkse regering subsidie moet regelen voor muziekinstrumenten . Echt triest dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |