Broederquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn we allemaal familie. Het is één grote inteelt
Oepsquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:54 schreef saban het volgende:
[..]
Wat heeft Atheisme met Alevilik te maken?
Mensheid kan de nieuwste videokaart comprehenderen en produceren, maar heeft zelf een zwakkere?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:57 schreef Burakius het volgende:
evolutie. Kom laten we de cellen vertellen dat ze volgende keer toch echt die nieuwste videokaart van ati erin moeten evolueren.
bitti mi?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:59 schreef xminator het volgende:
Eskisehirspor 4 - 2 galatasray hahaaaaa
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:54 schreef Min-e het volgende:
Wie o wie is hier het zwakst ik verwijs u naar een topic elders net geopenend.
Ze zagen 3 letters en daar gingen ze....hun ... achterna
Op de plaats van de puntjes moet je trouwens dingetjes lezen.quote:
omgquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
Op de plaats van de puntjes moet je trouwens dingetjes lezen.
(maar dat durfde ik bij nader inzien niet te typen was bang om onherstelbare schade aan te richten)
Dingetjes? Zeg het nou maar gewoon.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
(maar dat durfde ik bij nader inzien niet te typen was bang om onherstelbare schade aan te richten)
Regressie therapie is niet altijd toereikend en duurquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
Scheppingquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:57 schreef Burakius het volgende:
evolutie. Kom laten we de cellen vertellen dat ze volgende keer toch echt die nieuwste videokaart van ati erin moeten evolueren.
Jij bent therapieresistant, dus dat maakt allemaal niet uit voor jou.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:04 schreef Min-e het volgende:
[..]
Regressie therapie is niet altijd toereikend en duur
Wat? Kan ik het helpen dat het bijna niet te zien is?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dingetjes? Zeg het nou maar gewoon.
Wat een campinghumor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wat? Kan ik het helpen dat het bijna niet te zien is?
Jah, er zit een broek voor hè. Dat wil niet dat het er niet isquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:06 schreef Min-e het volgende:
Wat? Kan ik het helpen dat het bijna niet te zien is?
Leg je lat hoger? ligt schatquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze heeft wel een punt, als je al zoveel grote hebt verwerkt leg je lat natuurlijk hoger.
De lat ligt hoger, doordat de lat hoger is gelegd. Je legt de lat hoger, zodat het hoger ligt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:21 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ligt de lat hoger, cocugum (geef hierbij het goede voorbeeld)
Iig veel te hoog, helaasquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kunt een lat hoger leggen zodatie hoger ligt.
Ja. Pak je jas, ik kom je ophalen. Gaan we inek TS opzoeken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Komt er wel eens wat van het plannen van een meet?
Plannen lukt wel, maar uitvoeren? Vorig jaar was er toch iets in Rotterdam gepland?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:24 schreef zarGon het volgende:
Komt er wel eens wat van het plannen van een meet?
zG is TS hihi.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:24 schreef saban het volgende:
[..]
Ja. Pak je jas, ik kom je ophalen. Gaan we inek TS opzoeken.
Ga je gasten weigeren?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kut kemalist, jij komt nie bij moi over de vloer
Herseye maydanoz olma, ga vrienden zoeken op googlequote:Op zondag 26 oktober 2008 20:28 schreef Min-e het volgende:
Ik wil ook, ik wil ook
Als ik je tegenkom bij Tarkan, doe ik net alsof ik je niet ziequote:Op zondag 26 oktober 2008 20:29 schreef saban het volgende:
[..]
Herseye maydanoz olma, ga vrienden zoeken op google
Kort samengevat.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:32 schreef IHVK het volgende:
Meeting, dat is toch zo'n ding waar niemand komt opdagen?
Je weet niet eens wie ik ben, smurfquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Als ik je tegenkom bij Tarkan, doe ik net alsof ik je niet zie
Buyur gel, je weet me te vinden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:31 schreef saban het volgende:
Zargon geliyimmi?
Jongetje?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:35 schreef Min-e het volgende:
[..]
Echt wel, dat huilende jongetje op de parkeerplaats
Woon jij nog waar je woonde? Hoe heette dat buurt ook alweer? Poptahof?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:36 schreef saban het volgende:
[..]
Unuttum lan waar je woonde, dat was 10 jaar terug ofzo.
Poptahof heb ik nooit gewoondquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Woon jij nog waar je woonde? Hoe heette dat buurt ook alweer? Poptahof?
Weet ik veel hoe het heet. 10 jaar geleden, blijkbaar. Damn zeg.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:38 schreef saban het volgende:
[..]
Poptahof heb ik nooit gewoondmaar ik woon nog steeds waar ik toen ook woonde.
Ssssttt... Yerin kulagi var.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het erge is dat het jouw tekst is.
Ik heb msn bewijs.![]()
Chatlogs, zullen we combineren, kunnen we vet chantere enzoquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het erge is dat het jouw tekst is.
Ik heb msn bewijs.![]()
Ya get ya, alsof wij iets zinnigs zeggen. Bende senin kirli camasirlarini atarim sokaga,quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Chatlogs, zullen we combineren, kunnen we vet chantere enzo
Opsturen naar ouders.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Chatlogs, zullen we combineren, kunnen we vet chantere enzo
Hoe komt het eigenlijk dat wij zo vijandig zijn jegens Min-e?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:42 schreef saban het volgende:
[..]
Dedigim gibi ga googlen naar vrienden ofzo
yoksa donum sende mi kaldi?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ya get ya, alsof wij iets zinnigs zeggen. Bende senin kirli camasirlarini atarim sokaga,.
Blijkbaar wordt alles gelogd wat ik zeg...quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:50 schreef IHVK het volgende:
Waarom is iedereen stil?
jij begon met verhalen aan tafel met je vader en studentenbox.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt alles gelogd wat ik zeg...
Niet iedereen hoeft dat te weten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jij begon met verhalen aan tafel met je vader en studentenbox.
niemand weet het als je 5000 euro stortquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft dat te weten..
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:55 schreef xminator het volgende:
ES-ES-ES-Kİ-Kİ-Kİ-ES-Kİ-ES-Kİ-ES
ESKISEHIRSPOR
Via belgie?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:38 schreef nils7 het volgende:
[..]
tevens tvp
![]()
Weer geboekt naar Turkiye
17 december t/m 2 januari![]()
En dit keer maar direct vliegen op Eskisehir... die kut busreis van 6 uur
Ja Brusselquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Via belgie?
kut busreis van 6 uur o_O? Via welke stad was je toen geweest, Istanbul?
Voor hoeveel?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:38 schreef nils7 het volgende:
[..]
tevens tvp
![]()
Weer geboekt naar Turkiye
17 december t/m 2 januari![]()
En dit keer maar direct vliegen op Eskisehir... die kut busreis van 6 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |