Broederquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn we allemaal familie. Het is één grote inteelt
Oepsquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:54 schreef saban het volgende:
[..]
Wat heeft Atheisme met Alevilik te maken?
Mensheid kan de nieuwste videokaart comprehenderen en produceren, maar heeft zelf een zwakkere?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:57 schreef Burakius het volgende:
evolutie. Kom laten we de cellen vertellen dat ze volgende keer toch echt die nieuwste videokaart van ati erin moeten evolueren.
bitti mi?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:59 schreef xminator het volgende:
Eskisehirspor 4 - 2 galatasray hahaaaaa
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:54 schreef Min-e het volgende:
Wie o wie is hier het zwakst ik verwijs u naar een topic elders net geopenend.
Ze zagen 3 letters en daar gingen ze....hun ... achterna
Op de plaats van de puntjes moet je trouwens dingetjes lezen.quote:
omgquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
Op de plaats van de puntjes moet je trouwens dingetjes lezen.
(maar dat durfde ik bij nader inzien niet te typen was bang om onherstelbare schade aan te richten)
Dingetjes? Zeg het nou maar gewoon.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
(maar dat durfde ik bij nader inzien niet te typen was bang om onherstelbare schade aan te richten)
Regressie therapie is niet altijd toereikend en duurquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
Scheppingquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:57 schreef Burakius het volgende:
evolutie. Kom laten we de cellen vertellen dat ze volgende keer toch echt die nieuwste videokaart van ati erin moeten evolueren.
Jij bent therapieresistant, dus dat maakt allemaal niet uit voor jou.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:04 schreef Min-e het volgende:
[..]
Regressie therapie is niet altijd toereikend en duur
Wat? Kan ik het helpen dat het bijna niet te zien is?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dingetjes? Zeg het nou maar gewoon.
Wat een campinghumor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wat? Kan ik het helpen dat het bijna niet te zien is?
Jah, er zit een broek voor hè. Dat wil niet dat het er niet isquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:06 schreef Min-e het volgende:
Wat? Kan ik het helpen dat het bijna niet te zien is?
Leg je lat hoger? ligt schatquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze heeft wel een punt, als je al zoveel grote hebt verwerkt leg je lat natuurlijk hoger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |