iets van 500euro... oke wel duurder maar ben er dan 2,5 uur eerderquote:
Oke leukquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja Brussel
Ja omdat ik Ankara niet ken
Gewoon uitstappen en de volgende vliegtuig pakken. Da's niet zo moeilijk. En je merkt snel genoeg wanneer je een visum nodig hebt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:44 schreef nils7 het volgende:
iets van 500euro... oke wel duurder maar ben er dan 2,5 uur eerder![]()
Alleen ik ben nog nooit overgestaptiemand enig idee hoe dat werkt?
En kan ik een visum halen op EskisehirAU of moet ik die kopen op Ataturk?
Ik heb er een half jaar gewoont zie me topic in KAAquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke leuk.
Ankara is ook heel mooi, en het vliegveld daar lijkt net op Schiphol alleen een iets kleinere versie.
Vanaf Ankara naar Eskisehir kan al binnen 2 uur tijd.
Eskisehir. Ben je al naar Espark geweest?
Ik ben er 6 jaar geleden geweest maar wat een keet zeg. Er liepen net geen schapen rondquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:45 schreef xminator het volgende:
Ankara is ook heel mooi, en het vliegveld daar lijkt net op Schiphol alleen een iets kleinere versie.
Je stapt uit, en dan staat daar iemand en die zegt mensen naar Eskisehir kom hier. Die vraagt je naam en dan krijg je weer boarding tickets. Of je moet ze bij een andere balie halen. Of je krijgt je boarding tickets al voor de overstap in Belgie.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
iets van 500euro... oke wel duurder maar ben er dan 2,5 uur eerder![]()
Alleen ik ben nog nooit overgestaptiemand enig idee hoe dat werkt?
En kan ik een visum halen op EskisehirAU of moet ik die kopen op Ataturk?
onur air zuigt, ze gaan nooit op tijd. THY is de juiste keuzequote:Op zondag 26 oktober 2008 22:47 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik heb er een half jaar gewoont zie me topic in KAA
Dus eh "ja"
Ben wel vaak op ankara geland heel gek maar ik vloog dan van istanbul naar amsterdam via ankara... ja ja Onur Air, mijn god wat een ramp. Die dingen kennen gewoon niet op tijd vliegen.
Nee dan betaal ik meer maar vlieg ik wel met THY en heb een film en knabbels onderweg
6 jaar geleden hadden ze een oude vliegveld. Nu hebben ze een nieuwe :quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben er 6 jaar geleden geweest maar wat een keet zeg. Er liepen net geen schapen rond
Ja maar eskisehir is wel inmiddels een internationale luchthaven dus vandaarquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Je stapt uit, en dan staat daar iemand en die zegt mensen naar Eskisehir kom hier. Die vraagt je naam en dan krijg je weer boarding tickets. Of je moet ze bij een andere balie halen. Of je krijgt je boarding tickets al voor de overstap in Belgie.
Je handbagage moet je wel meenemen als je uitstapt. Nadat je uitgestapt bent moet je dus langs de 'customs' dus waarschijnlijk moet je al in Istanbul je visum kopen. Hierna loop je gewoon je naar buiten en dan ga je naar binnen bij 'Ic Hatlar/ Domestic flights', ga je langs de controle. Wacht je tot je vliegtuig er is en je stapt in . Want als je in Eskisehir aankomt zal er geen controle zijn door de 'customs' dit omdat het binnenlandse vlucht is.
Je normale bagage wordt gewoon overgezet naar het juiste vlucht.
Zo was het dus ongeveer bij mij.
Nja een echt luchthaven heeft eskisehir niet echt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:57 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja maar eskisehir is wel inmiddels een internationale luchthaven dus vandaar
Ik heb op ataturk wel een balie gevonden met de naam "transfer".
Ik zie het wel.
Ah, gelukkig. Niet dat ik daar ooit nog zal komen maar goed.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:54 schreef xminator het volgende:
6 jaar geleden hadden ze een oude vliegveld. Nu hebben ze een nieuwe :
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:44 schreef ACT-F het volgende:
Ah, en wie mag dat fixen.....Weet je wat ik heb gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(want uiteraard ben ik ook de fixman)
Ik heb alle kanalen per ongeluk verwijderd en nu werkt niks meer.
En toen zei ik: Ga eens integreren stelletje allochtonen met jullie Turkse TV!
En toen was iedereen boos.
Maar goed, geen dizi's vanavond dus..
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:23 schreef IHVK het volgende:
Weet je wat ik heb gedaan.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik het maar zo laat. Zolang ze maar iets Turks op TV hebben dan zijn ze wel zoet
Meer dan 70 zendersquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:38 schreef IHVK het volgende:
Verder gewoon frequenties invoeren.
Ik krijg zin om je te knuffelen als ik dit leesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Weet je wat ik heb gedaan.![]()
Ja hoor:quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:05 schreef nils7 het volgende:
ff een suffe vraag over turks internet
Hebben ze daar ook sites zoals tweakers, fok, bol etc. zo ja wat zijn die?
Als ik toch daar zit en wat beter Turks kan zou ik me er wel op kunnen begeven
Hm , misschien moet ik daarom iedereen abla noemen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:08 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik krijg zin om je te knuffelen als ik dit leeszo schattig
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm , misschien moet ik daarom iedereen abla noemen?
Haha, oke dat had ik niet gezien.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:26 schreef ClioSporT het volgende:
Ik noemde een mod "hondedrol" omdat hij zei dat ik moest oppleuren doordat ik te vaak Turks sprak.![]()
Hij heeft niet zo'n lekkere stem om naar te luisteren, maar inderdaad wel een kei van een dichter.quote:
Je hunkert naar een ban lijkt het wel! Ik zei een post boven de mijne, je moet je prive (Kuşum Aydın/Fatih Urek)fantasieen niet inlezen in mijn posts.quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:43 schreef ClioSporT het volgende:
Boven jou?
Hehequote:Op vrijdag 7 november 2008 02:37 schreef Meh7 het volgende:
Over de signature van saban: jawel en maar een post boven de mijne.
Dat hij jouw reactie een stront reactie vindt?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:22 schreef ClioSporT het volgende:
Volgens mij snap jij hem niet eens, maar ja je moet je galatasaray vriendje wel backuppen natuurlijk
Inderdaad joh wat een lol hebben we toch met z'n alle.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Vond het wel grappig hoe die dat in één lijn zette met Saban zijn sig.
Heul nie. Destani betekent triomf en rest weet je welquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:17 schreef yvonne het volgende:
Zeg schatjes van me, wat beteknt dit?
Trigger is weereens lui
Canakkale Destani Marsi
Destan komt meer in de buurt van 'heldendicht'/'heldenlied'. 'Triomf' is zafer.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heul nie. Destani betekent triomf en rest weet je wel
Officieel gangbare vertaling van zafer is overwinning. De associatie tussen destan en triomf zit um in de vertaling van 'groot succes'.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Destan komt meer in de buurt van 'heldendicht'/'heldenlied'. 'Triomf' is zafer.
Tja..het is een soort van je ne sais quoi, een soort van buitennissige aantrekkingskracht. Het gevoel dat elk van je ontwapenende, schijnbaar moeiteloos neergekalkte posts het maakt dat ik je aan mijn boezem wil drukken en voor altijd wil adoreren, tenminste totdat je smeekbedes om lucht, de waas die zich ongetwijfeld van mij meester heeft gemaakt, doorbreken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:38 schreef IHVK het volgende:
Waar heb ik deze fans aan te danken trouwens?
quote:Op zondag 9 november 2008 14:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Tja..het is een soort van je ne sais quoi, een soort van buitennissige aantrekkingskracht. Het gevoel dat elk van je ontwapenende, schijnbaar moeiteloos neergekalkte posts het maakt dat ik je aan mijn boezem wil drukken en voor altijd wil adoreren, tenminste totdat je smeekbedes om lucht, de waas die zich ongetwijfeld van mij meester heeft gemaakt, doorbreken.
IHVK ik hou van jou!!
quote:Op zondag 9 november 2008 14:56 schreef Min-e het volgende:
Tja..het is een soort van je ne sais quoi, een soort van buitennissige aantrekkingskracht. Het gevoel dat elk van je ontwapenende, schijnbaar moeiteloos neergekalkte posts het maakt dat ik je aan mijn boezem wil drukken en voor altijd wil adoreren, tenminste totdat je smeekbedes om lucht, de waas die zich ongetwijfeld van mij meester heeft gemaakt, doorbreken.
IHVK ik hou van jou!!
Gaffur is mijn heldquote:
Tja meid, wie niet, wie niet..quote:Op zondag 9 november 2008 14:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
IHVK ik hou van jou!!
class="spoiler">Damn, ze maakten echte freaky muziek in de jaren '90.quote:Op maandag 10 november 2008 22:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Gaan jullie twee eens lekker via PM zitten flirten ofzo!![]()
Stoer. .quote:
HAHAHA KKGEWELDIGquote:
Die is ook mooi inderdaad.quote:Op maandag 10 november 2008 23:05 schreef IHVK het volgende:
Deze vind ik trouwens mooier, wat jij TM?
Moet je wel deze nemenquote:Op maandag 10 november 2008 23:06 schreef RoW_0 het volgende:
Dit is geniaal though, dit is de enige turkse rock die ik luister.
Wow, mooi hoor, alleen de russen spelen niet zo'n groot rol ofwelquote:
Hahah nee man die vind ik zo lomp klinken.quote:
Deze kwam pas nog voorbij man.quote:
Klinkt een beetje vals.quote:
garpje zekerquote:Op maandag 10 november 2008 23:20 schreef RoW_0 het volgende:
Ik denk dat de Turkse regering subsidie moet regelen voor muziekinstrumenten . Echt triest dit.
Vind je Metal leuk?quote:Op maandag 10 november 2008 23:20 schreef RoW_0 het volgende:
Ik denk dat de Turkse regering subsidie moet regelen voor muziekinstrumenten . Echt triest dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |